Velanmaksu

Velanmaksaja

Oon 19v ja mulla on pieni päihdeongelma, ja aina rahat loppu. No niinhän sitten kävi että jäin velkaa parille tyypille. En keksinyt lopulta mitään muuta kuin kääntyä mutsin puoleen. Mutsi on keski-ikäinen, yksin asuva kaupan kassaneiti. Vaikka ikää jo yli 50 niin ihan hyvin säilynyt.
Mutta siis pyysin mutsia maksamaan velkani ja vastahakosesti se suostu. Aattelin että se pistää mulle rahaa tilille ja saan maksettua mut ei, se kyseli niistä jätkistä ja meni lopulta ite maksamaan sitä velkaa. Ihmettelin kun mutsi tuli reissultaan oudon hiljaisena ja ehkä räjähtäneen näköisenä, aattelin että sitä oli hakattu tms. Eilen sain muutaman videon jossa ne jätkät nussi vuorotellen mutsia joka reikään ja kuvia missä mutsilla on mällit naamalla. Yhdessä kuvassa luki teksti "tää muuttu justiinsa osamaksuks". Vittu...

23

8527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vempulavempula

On aika hurjaa mikäli pitää paikkansa

• Ei mitään uutta. Toivottavasti mutsisi tykkää.

• Velanmaksaja

Siis miten nii ei mitää uutta? Ja en oo kysyny tykkääkö enkä kysy

• tahmaso9

aika huono

• Voisiko ajatella että sun mutsis on pirihuora? Tosin mutsis huoraa ja sä saat aineet?

• Velanmaksaja

Yritän olla ajattelematta. Mut kyllähän se kai pirihuoraks voidaan laskea

• Velanmaksaja kirjoitti:

Yritän olla ajattelematta. Mut kyllähän se kai pirihuoraks voidaan laskea

Mietin tätä sun juttua viime yönä.
        Monesti kun naiset rakastuu renttuihin niin niiden renttuilu siinä mukana on jotenkin hyväksytympää kuin jos ne renttuilisi itsekseen.
        Onko mahdollista että äitisi nauttii tilanteesta, 50-vuotias nainen. Saa tuntea itsensä halutuksi vielä kun voi?

• Velanmaksaja

Enpä usko sen rakastuneen kehenkää, enemmänki pakon sanelemaa. Onhan se aina kai mahollista että tuntee olevansa haluttu, en oo ajatellut

• Velanmaksaja kirjoitti:

Enpä usko sen rakastuneen kehenkää, enemmänki pakon sanelemaa. Onhan se aina kai mahollista että tuntee olevansa haluttu, en oo ajatellut

En ajatellutkaan rakkautta. Yleensä rakastutaan yhteen ihmiseen. Ajattelin pelkkää seksiä. Tämän päivän 50-kymppisten naisten nuoruus oli aika ahdasta seksiä ajatellen. Moni kokee vasta nyt voivansa irroitella seksin merkeissä, ilman rakkautta.

• Velanmaksaja

Nii, en oo miettinyt. Vaikkei se oo kivaa miettiä ku mutsi käy jyystettävänä. Eikä ku sitä tullaa himaan jyystämään...aarrggh

• Haluttua
        Velanmaksaja kirjoitti:

Nii, en oo miettinyt. Vaikkei se oo kivaa miettiä ku mutsi käy jyystettävänä. Eikä ku sitä tullaa himaan jyystämään...aarrggh

Vieläkö osamaksun lyhentäminen jatkuu?

• Velanmaksaja
        Haluttua kirjoitti:

Vieläkö osamaksun lyhentäminen jatkuu?

Jatkuu joo

• 99ss

velat on maksettava iskös juu?

• ss84s

Mukava lukea

• SerkunPuolesta

Itse maksoin siskoni huumevelkoja. Olisi se voinut maksaa itsekkin mutta myyjä tykkäsi enemmän nuorista pojista.

• Anonyymi

""Itse maksoin siskoni huumevelkoja.""
        Maijalla oli kotonaan vaikeuksia. Se muutti meille kun se ei tullut vanhempiensa kanssa toimeen. Äiti oli sen kummitäti. Mä olin silloin 15-vuotias, sakkolihaa siis. Sille oli jäänyt velkaa huumeista. Ne ei olleet suuria mutta kun sillä ei ollut tuloja niin ne oli mahdottomia hoitaa. Ne painosti sitä maksamaan. Maija halus venyttää sitä ja toivoi ihmettä. Olisi sillä ollut muitakin maksuvaihtoehtoja kuin raha mutta se ei pitänyt ajatuksesta. Eikä se kaveri oikein ollut kiinnostunut siitä. Meidät oli nähty kahdestaan kaupungilla. Ne jutteli siitä Maijalle ja tekivät  ehdotuksen.

• Hullg

Kannattaa vetää enemmän huumeita! 30 vuotiaana on si hienoo kun hampaat on lähtenyt.

• Velkaorja

Mites nyt Tammikuussa? Kerro mikä tilanne?

• Velanmaksaja

Taitaa olla ohi, en tiiä

• Anonyymi

Eli mutsis ei hiippaa niiden kavereiden luona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli mutsis ei hiippaa niiden kavereiden luona?

Eipä kai

• RebekaBoi

Toi on hyvä läppä! Jos pystyt skrivaan tolleen pitempää jutskaa, susta tulee härmän Selby. Niis keskusteluiski just se tietty lakonisuus, jeh! Yks edesmenny (fak the piri) kamu veti kans just tolleen.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Akava kieltää sairaanhoitajien palkkojen korotukset

Suomessa on koronapandemian vuoksi huutava puute koulutetuista sairaanhoitajista. Osa on mennyt Norjaan töihin, noin 2.000€/kk paremman palkkauksen
      Maailman menoa
      287
      7490
    2. Vanhuksille kielitaidoton hoitaja. Purra: "Irvokasta"

Kielitaidoton kotiavustaja on vanhuksen painajainen, "Pyysin päästä vessaan, hoitaja toi lasin vettä" Ruotsissa kielitaidottomat hoitajat ovat jo suu
      Maailman menoa
      419
      5912
    3. Ex-huippumalli Anne Kukkohovi hekottaa kuuman kosteasta muistosta: "Ei tarvittu pitkiä kalsareita"

“Juontaja makasi välillä selällään lattialla happea haukkaamassa…” Kyllä viime kesä oli todellakin KUUMA.... https://www.suomi24.fi/viihde/ex-huippuma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      4643
    4. Seiska: Onko Marja Hintikka seuraava TTK-juontaja? Näin suosikkijuontaja vastaa huhuihin

Olisiko Hintikka mielestäsi hyvä valinta uudeksi TTK-juontajaksi? Jos ei, niin kuka olisi? Perustele vastauksesi. https://www.suomi24.fi/viihde/seiska
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1844
    5. Mistä se jäi kiinni

Miksi et halunnut edetä pidemmälle kanssani? Johtuiko se mun ulkonäöstä, luonteesta vai onko sinulla joku elämässäsi? Olisiko se ollut väärin viettää
      Ikävä
      52
      1386
    6. Pikkarainen pääsi taas Seiskaan

Heitettiin pihalle Helsinki liikkuu kampanjasta raiskaussyytteen takia. Voi voi.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1248
    7. Joskus olen ollut

susta huolissaan. Pärjäilethän. En voi sanoa sen muuta kuin tänne.
      Ikävä
      33
      1083
    8. Niin se on

Et ollut se jota etsin. Annoin vielä mahdollisuudenkin ja menit tyrimään senkin. Osoitit olevasi taakka ja ongelma, jota ei kukaan haluaisi. Onnekseni
      Ikävä
      80
      1040
    9. Rakastan sua mies

Onhan kaikki hyvin?
      Ikävä
      82
      1004
    Aihe