valinnut loppukauden Suomen hiihtojoukkueen?
Joko matintalo
10
206
Vastaukset
- Missäpusasukka
Ken kunnolla kuolaa pukkaa, sille annetaan joukkupaikka. Joka suu kuivana tulee maaliin, ei ole kaikkeaan antanut tai Norjalaiset Statoilin pussukat.
- Typeryyttä
No jo! nainen luetteli matkat jotka se hiihtää MM-kisoissa! Joutuu se valitsemaan muitakin kun kuulemma hiihtää viestissä! Mikähän huuto jos sattuu kunto romahtamaan?
- finnishfläsäh
Viestin perinteisen paikoille voi olla tunkua, jos vapaan osuudet hoitaa Eder ja Lylynperä, Kepa ja Krista vie pertsanpaikat.
Matintalo, Saarisen kirjan lukeneena, alkaa jo aikaisessa vaiheessa pelaamaan paikkaa itselleen. Niinhän siinä kehoitetaan.
Pakkaa voi tulla sekoittamaan vielä muitakin. Ei ole päävalmentajalle helppo paikka. - Kaitakasvotyyppi
Hienoa, upeaa, joukkueen valitsija Rukan sprintin karsinnoissa vasta viides!
- Tyrkytyrky
Onneksi matkapäivien kerääjä ei pärjännyt, mutta valitsi varmaankin itsensä seuraaviin mm- ja olympiakisoihin vuoteen 2040 saakka?
- Leveenaama
Ei pärjännyt nytkään! Omasta mielestään Pohjois-Euroopan paras? Onneksi valmentajien ei tarvitse valita joukkuetta?
- päsmäri
Taitaa jäädä joukkueen ulkopuolelle jos ei nyt pääse itse joukkueenvalitsijaksi?
- hiihtoniilo
Roponen kun lopettaa 2040v niin yksi paikka on auki,johanna odota .
- Anonyymi
Onkohan neiti valinnut jo Suomen joukkueen seuraaviin MM-kisoihin ja olympiakisoihin? Itse kun valitsee niin ei tarvitse sitten itkeä ja valittaa?
- Anonyymi
Joko neiti on valinnut joukkueen? Joukkueenjohto ja valmentajat katsoo sivusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441800- 401718
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631450- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2181211- 711123
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää281002- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106908