Joko matintalo

Pyrkyrivalitsija

valinnut loppukauden Suomen hiihtojoukkueen?

10

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missäpusasukka

      Ken kunnolla kuolaa pukkaa, sille annetaan joukkupaikka. Joka suu kuivana tulee maaliin, ei ole kaikkeaan antanut tai Norjalaiset Statoilin pussukat.

    • Typeryyttä

      No jo! nainen luetteli matkat jotka se hiihtää MM-kisoissa! Joutuu se valitsemaan muitakin kun kuulemma hiihtää viestissä! Mikähän huuto jos sattuu kunto romahtamaan?

    • finnishfläsäh

      Viestin perinteisen paikoille voi olla tunkua, jos vapaan osuudet hoitaa Eder ja Lylynperä, Kepa ja Krista vie pertsanpaikat.

      Matintalo, Saarisen kirjan lukeneena, alkaa jo aikaisessa vaiheessa pelaamaan paikkaa itselleen. Niinhän siinä kehoitetaan.

      Pakkaa voi tulla sekoittamaan vielä muitakin. Ei ole päävalmentajalle helppo paikka.

    • Kaitakasvotyyppi

      Hienoa, upeaa, joukkueen valitsija Rukan sprintin karsinnoissa vasta viides!

    • Tyrkytyrky

      Onneksi matkapäivien kerääjä ei pärjännyt, mutta valitsi varmaankin itsensä seuraaviin mm- ja olympiakisoihin vuoteen 2040 saakka?

    • Leveenaama

      Ei pärjännyt nytkään! Omasta mielestään Pohjois-Euroopan paras? Onneksi valmentajien ei tarvitse valita joukkuetta?

    • päsmäri

      Taitaa jäädä joukkueen ulkopuolelle jos ei nyt pääse itse joukkueenvalitsijaksi?

    • hiihtoniilo

      Roponen kun lopettaa 2040v niin yksi paikka on auki,johanna odota .

    • Anonyymi

      Onkohan neiti valinnut jo Suomen joukkueen seuraaviin MM-kisoihin ja olympiakisoihin? Itse kun valitsee niin ei tarvitse sitten itkeä ja valittaa?

    • Anonyymi

      Joko neiti on valinnut joukkueen? Joukkueenjohto ja valmentajat katsoo sivusta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe