Selkäsauna aikuisena

Kiinnostunut78

Onko kukaan saanut selkäsaunan aikuisena miehenä toiselta ei-vapaaehtoisesti kurituksen takia?

45

5153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opiksi-otin

      Olin silloin yli kakskymppinen, en mitään hirveää löylytystä saanut, mutta kurinpalautuksen kuitenkin.

    • Kiinnostunut78

      Mistä syystä ja miten kuka antoi?

      • Opiksi-otin

        Se on aika pitkä tarina, yritän tiivistää. Olin muuttanut kaupunkiin opiskelemaan, matkaa oli n.40 km. Kotona oli yritys ja ruuhka-aika, minun apuani olisi tarvittu viikonloppuna, mutta minä jäin mieluummin viihteelle kaupunkiin. Tämä kaava toistui useampia kertoja.

        Yhtenä lauantaiaamuna vanhempi veli tuli yllättäen tarkastamaan mikä tilanne kaupungissa oli. Kiukkuinen se oli jo tullessaan, mutta kun se näki minun ja kämpän tilanteen, niin päätti antaa minulle selkäsaunan.

        Helppohan sen oli repiä malkein alaston krapulainen mies sänkystä. Sain oikein veljen kädestä pakarat helliksi. Se pelotteli vielä, että jos hän kertoo näkemänsä kotona, niin isä taatusti tarttuu remmiin.

        Eihän siinä muu auttanut kuin lähteä veljen kyydissä maalle.


    • Utelija

      Miksi Kiinnostunut78 on kiinnostunut selkäsauna-asioista?

    • Ukkoruinen

      En ole nähnyt, mutta olen kuullut kolmesta tapauksesta, jossa aikuinen meis on piiskattu. Kahdessa tapauksessa tunsin nuo osapuolet.

    • kokeiltu

      Kokeiltu ja hävettää edelleen...tapahtui pari vuotta sitten, asuin vielä yhdessä pikkukaupungissa ja kävin myymälässä, ajoin vahingossa toista autoa vastaan pysäköidessä. Omalla autollani ei tapahatunut mitään erityistä, mutta toiselta meni kyllä väri muutamasta paikasta pois. Edelleen ihmetyttää, miten se tapahtui, koska oli valoisa aika. En jaksanut jättää mitään viestilappuja ja menin sitten ostoksien jälkeen kotiin. Seuraavana päivänä olivat futistreenit, olin ehdinut laittaa vaatteet (t-paita, shortsit) päälle ja sitten yhtäkkiä soi ovikello. Menin avaamaan, oven takana poliisista naapuri., työvaatteet päällä. Vähän ihmettelin, koska emme olleet erityisesti keskustelleet aikaisemmin, välilla kiukutteli muutamasta juhlasta ja melusta, mutta ei mitään erityisempaa. Hän käveli saman tien sisään ja kyseli, haluanko jotakin kertoa. En osanut tästä ajatella mitään, mutta parin minuuttin tulisen keskustelun jälkeen kävi ilmiin, että se toinen auto oli ollut hänen, jota en ollut huomannut. Hän oli nähnyt minut tarkistamassa vahinkoa (pyyhkisin tosiaan toiselta autola pölyä, koska halusin tarkistaa, onko mitään vahinkoa ylipäätänsä tapahtunut) ja oletti, että ilmeisesti minä se olin, kuka sen aiheutti, koska hän oli taas jossakin läheisyydessä ja ihmetellyt, mitä siellä hänen auton vieressä askartelen, mutta syystä tai toisesta ei tullut silloin sanomaan mitään. Pahoittelin, että en ollut jättänut laiskuudesta mitään viestiä, mutta hän jatkoi riehumista ja itseäkin vitutti. Joka tapauksessa lyhyen "kuuman" keskustelun jälkeen hän sanoi, että kyllä minua täytyy opetella ja seuraavalla hetkellä tarttui mun kädestäni kiinni - seuraavalla hetkellä olin hänen kainalossa ja hän lähti kävelemään mun keittiöön päin. Siinä vaiheessa täytyy sanoa, etten ole mikä pikkupoika - pituutta 182 cm ja futiksen lisäksi muutamat kerrat viikossa käyn salilla eli olen ihan hyvässä kunnossa, mtta vastassa oli hieman yli 2 m pitkä riski tosi lihaksikas jätkä, jolla hartiat 2x leveämmät kun mulla eli olin ihan pois toltalta koko hommasta ja vasta silloin huomasin, mikä on tulossa, kun hän veti kohta ruokapöydän alta pois tuolin pois, istui sille ja seuraavalla hetkellä löysin itseäni poikittain hänen polvella. Koko asia kävi tosi nopeasti ja seuraavalla hetkellä alkoi tulla kunnolla voimakkaita iskuja pakaroita vasten. Rimpuilin ja yritin päästä irti, huutelin ja kiroilin, mutta ei se auttanut yhtään ja ehkä 10-20 iskun jälkeen hän veti mun shortsit alas. Shortisen alla mulla ei ollut mitään alushousuja, olivat ainoastaan jockstrapsit, jota yleisesti muutenkin urheillessa käytän, hän kommentoi jotakin niistä ja jatkoi vaan ihan kunnolla piiskaamista paljaille pakaroille. Sain sitten ihan kunnollisen selkäsaunan, homma kesti varmasti yli 20 min ja suuremman osan ajasta huusin kivusti ja anelin, että hän lopettaisi. Lopputulos oli se, että mulla olivat pakarat ihan mustelmilla ja kun hän lopuksi päästi mut irti, sanoi, että tuskin hänen tarvitsee kertoa, mikä tapahtuu seuraavalla kerralla, jos hän näin päättää...

      • Anonyymi

        NOPEUS ON VALTTIA

        Olen useamman kerran saanut piiskaa ja osan vielä teini-ikäisenä ja niille kaikille oli ominaista valtava nopeus, ei kerennyt kunnolla havaitsemaan mitä tapahtui, yhtäkkiä vain huomasi, että housut on alaalla ja persustalla paukkuu. Kaikki tapahtui niin nopeasti, että en kerennyt edes vastaan haraamaan, pappa taisi kuvitella, että minä ihan mielelläni otan selkäsaunoja kun en yhtään pyristellyt. Se aika oli kuitenkin silloin vielä tulevaisuutta.

        Nuorempana kuvittelin, että kaikki aikuiset miehet ovat tullaista nopeaa mallia, joten heitä ei kannattanut ärsyttää. Kannatti jäädä odottamaan aikaa, jolloin on itsekin nopealiikkeinen, silloin passaisi suutaan soitella. Harmikseni olen huomannut, että nuorissa kavereissa on myös noita nopeita tyyppejä ja olen oppirahat siitä tiedosta maksanut.


    • Ei-mitään-jakoa

      Olen sinun kanssa saman pituinen, siis 182 cm, ilmeisesti en ole kovinkaan riski mies, olen aina ollut sellainen luikkupoika. Ilmeisesti kaveri tiesi minun voimavarantoni, koska päätti kurittaa minua isällisesti. Vaikka hän oli 3 cm lyhyempi, niin hän kuitenkin pystyi koko ajan määräämään tapahtumien kulun.

    • kovia.kokenut

      Otin yhteyttä sanomalehden seurahaku palstalta, jossa eläkeläis ukko haki seuraa nuoresta pojasta. Toive oli saada kokea miesrakkautta ja kaikkea mahdollista seksiä, joten panin vastauskirjeen menemään lehden toimitukseen.
      Vastaus tuli ihan pikana, eikä ihme, olihan kirjeeni seuraavanlainen:
      Rakas setä, minä haluan täyttää sinun toivomallasi tavalla sekä omat että sinun seksi toiveesi. Minulla on tällaiset toiveet: Mennään ekaks saunaan, siellä on luonnollisin tapa tutustua. Saat suudella minua intohimoisesti ja tehdä minulle mitä ikinä haluat, vaikka pyllyyn panna kikkeliä.
      Saat olla sadisti ja minä olen masokisti. Olen nuori kuriton poika ja tarvitsee koivun piiskaa lujasti pyllylle, jotta minusta tulisi nöyrin orjasi ja luonto pehmenee.
      Varaa siis notkea koivun vitsa ja hauduta sitä kuumassa vedessä. Rakas setä, piiskaa minut nöyräksi ja kuuliaiseksi ja sitten otat pääni jalkojesi väliin pihtiin ja tutustutat minut kikkeleisi hankaamalla sitä oikein kunnolla huuliin ja kasvoilleni,. Opeta minut imemään ihanaa kikkeliäsi. Rasvaa pylly reikäni ja tunge kikkelisi syvälle peräaukkoon.
      Olin jännityksestä hikinen rimpauttaessani rivitalon ulko-ovea. Kesti jonkin aikaa ennen kuin ovi aukeni varovasti. Tule vaan peremmälle, oli ensit sanat sedän suusta. Minä menin ja setä otti minut heti halaukseen. Voi rakas poika pieni, miten minä olen sinua odottanut ja miten kovasti tykkäsin kirjeestäsi. Riisu setä minut alasti, minä en jaksa odottaa kauempaa.
      Setä kuori minut ilkosilleen ja talutti hämärään olohuoneeseen, jossa oli kaihtimet vedetty alas ikkunasta ja keskellä lattiaa oli patja. Tuohon makaamaan.. saunassa odottaa haudutettu koivun piiska. Kohta lähtee pojulta luonto, kunhan pehmitän vitalla pakarat punaiseksi.

      Olin niin kiihottunut, että ääneen voihkin sedän palatessa saunasta vitsa kädessä. Nyt sidotaan poikaseni sinut nilkoista ja käsistä kiinni, ettet pääse riuhtomaan piiskauksen aikana. Setä rakas, setä rakas, tätä minä olen odottanut, että joskus saisin vitsaa. Toiveesi toteutuu nyt täydellisesti sanoi setä ja kietoi suuni eteen tiukasti pyyhkeen. Huutaisit täyttä kurkkua, niin siksi laitan suun eteen tämmöisen.
      Ensin setä käänsi mut selälleni ja hieroi vitsalla kikkeliäni. Pelkäsin sedän piiskaavan kikkeliäni, mutta ei hän niin tehnyt, vaan halusi kiihoittaa. Setä näki kikkelini paisuvan täyteen mittaansa ja käänsi sitten vatsalleni. Ensin setä piiskasi kevyesti ja se tuntui jopa hyvältä, mutta lyönnit voimistui ja aloin tempoilla. Setä piti pienen tauon sanoen: Kohta poju saa tuntea, miten kipeää piiska tekee. Setä piiskasi takapuolen ja kintut. Sitten setä käänsi taas seljälleni kohottaen jalat ylös ja nyt piiska ramahteli pyllyreikään. Nyt yritin tosissani vapautua, sillä kipu oli sietämätön. Itkin ja voihkin ja ajattelin, ettei helvetissä olo varmaan tämän pahempaa ole. Päästä jo minut, puhisin tuskissani liinan läpi. Pylly turtui niin, ettei loppu vaiheessa enää sattunut kipeästi, vaan olinko jonkinlaisessa shokissa.
      Piiskaus lopulta päättyi ja en kyennyt nousemaan ylös. Setä rahasi minut saunan lattialle kumisen patjan päälle . Setä riisuutui nyt itsekkin alasti ja näin hänen suuren mulkkunsa sojottavan mahtavana. Nyt saat poika mulkkua oikein kunnolla. Pylly reikäsi jätän toiseen kertaan, kun se näyttää piiskauksen jäljeltä turvottuvan niin, ettei sinne kärsi työntää näin isoa kalua.

      Setä otti minut pihteihin jalkojensa väliin. Hän otti mulkun käteensä ja hiveli sillä suutani ja huulia. Kieli ulos, komensi setä! Luputa terskan päätä. Hyvä, nuole nyt koko kikkelin varsi ja pallit kans. Hyvä, ja nyt sitten suu isolle auki, että saadaan kikkeli juuriaan myöten syvälle kurkkuun. Hengitä nenän kautta, hyvä liikuta suutas ylös ja alas. Pidä hampaat loitolla ja anna kielen liikkua . Setä piti lujasti kiinni korvistani, jotten hellittäisi kikkeliä pois kurkusta. Taas tuntui samalta kuin piiskauksessa, että voi kun tämä joskus loppuisi. Henkeä ahdisti, mutta kun setä samalla toisella kädellään hyväili kikkeliäni, aloin tykätä olotilasta. Setä komensi: ota molemmat kätes ja hivele kikkelini vartta samalla kun imet. Kasvoni oli sedän mulkun eritteistä limaisen märkä. Välillä setä otti kikkelinsä suustani ja komensi nuolemaan pylly reikäänsä. Kun en aluksi suostunut, setä tavoitteli vitsaa aikoen piiskata kikkelini. Setä rakas, elä piiskaa, minä tottelen.
      Olin seljälleäni ja setä kyykistyi päälleni työntäen pylly reikänsä suuni eteen. Aloin nuolla varovasti, jolloin setä ropsautti kädessään olevalla vitsallaan kevyseti kikkeleilleni. Kunnolla nuole ja työnnä kieli syvälle vakooon. Tämä on viimeinen varoitus, ellet ala kunnolla nuolemaan, niin piiskaan kikkelit. Kikkelit ovat arat, joten oli pakko totella. Nuolin ahnaasti ja työnsin kieltä syvälle sedän pylly reikään. Kuulin vain sedän toistavan, nuole, nuole kovemmin nuole.

      Naamani oli limainen ja kieli turtana, kun setä viimein hellitti takapuolensa kasvoiltani ja otti taas pääni reisiensä väliin komentaen ....jatkuu

    • kovia.kokenut

      ....jatkoa ... nyt suus auki ja nuole kunnolla. Mulkun nesteet valui nieluuni imeskellessä ja sitten se tapahtui, jota olin odottanut, eli setä laukesi päästäen mahtavan örähdyksen. Tunsin lämpimän nesteen syöksyvän kurkkuun ja vaistomaisesti nielin, jottei olis henkeen mennyt. Olin kiimassa ja sperman nieleminen ei tuntunut miltään. Nuole kyrvän suu puhtaaksi, kuuluin sedän ääni. Kiimassani tunsin itsekin kohta laukeavani ja nuolin joka pisaran. Setä avusti vielä loppujen spermojen irtoamista hankaamalla omaa kikkeliään. Joka pisara tuli niellyksi, vaikka kaikki tahma ei mennytkään kurkusta alas. Setä työnsi sormensa pyllyreikääni ja toisella kädellään hinkkasi siitintäni . Tuntui niin taivaalliselta ja ei mennyt kauaa, kun spermat lensivät mulkustani. Menimme saunaa sedän kanssa pesulle ja pesimme toisiltamme selät ja intiimit paikat. Halusin lähteä sitten pois sedän luota, kun tuli kyllästymisen tunne. Tavataanko me taas, setä sanoi: Tavataan, kunhan pylly paranee minulta. Panetko sitten pyllyyn minua. Varmasti panen. Setä, älä sitten runkkaa, vaan odota minua, niin minä otan sinulta aina spermat talteen. Rakas poju, sanoi setä, tästä lähin varaan spermat aina sinua varten vuoroin pyllyyn ja suuhun.

    • Viimeinen-selkäsauna

      Mitä vanhempana selkäsaunan sai sen pahemmalta se tuntui. Viimeinen kerta hautasi kaikki muut alleen, sillä piiskaaja ei ollut sukulainen.
      -pelko tulevasta selkäsaunasta kouraisi syvältä, ihan pers... asti
      -mitä enemmän rimpuili sen kauemmin toimitus kesti
      -hävetti hirveästi, kuvitteli olevansa aikuinen, mutta kuitenkin joku vielä itekseen pystyi piiskaamaan ja mahdollisimman nöyryyttävästi
      - vaikka tieto selkäsaunasta ei olisi heti levinnyt sivullisille, niin piiskaajalla oli salainen valttikortti hallussaan, jota hän osasi myös käyttää
      - kurituksen vaikutus säilyi vuosia, se oli sellainen "akka" jota ei pystynyt korjaamaan, mitenkä sen todistaa, ettei tarvittaessa saisi uudestaan piiskaa
      - aina kun kohtasi piiskaajansa tai kuuli hänestä puhuttavan tuntui että kasvoille nousi puna
      - viimeinen selkäsauna pyyhki aikaisemmat piiskaukset lähes kokonaan unholaan
      - vasta vuosien mittaan olen tajunnut, että kysymyksessä ei ollut pelkkä rangaistus, vaan piiskaamiseni tuotti hänelle nautintoa ja siksi tieto tapahtumasta ei levinnyt
      - tapahtumasta on kulunut yli 30 vuotta, mutta hyvin on pysynyt mielessä
      - usein mietin, että onko minulla kohtalotovereita, luultavasti on,

      • Anonyymi

        Tästäkin on aikaa, jos ei ihan 30 vuotta niin melkein. Muuan minua hieman vanhempi akateemisesti sivistynyt mies halusi luottamuksellisesti tunnustaa, että hänellä on kidutusfetissi, joka yhtä aikaa häntä kiihottaa ja kauhistuttaa. Ja hän haluaisi sen kerran turvallisesti kokea. Tänään puhuttaisiin kai liveroolipelistä. Se tapahtui saunassa, kahden kesken, ja täytyy tunnustaa, että se alkoi oudosti kiihotti minuakin. Mies oli saunatakin nyöreillä sidottu lauteisiin, muka avuttomaksi, side silmillä. Minun tehtäväni oli keksiä mistä ja miten mies kiduttaa miestä. Tästä pitäisi kirjoittaa novelli, itse asiassa, tarkka tarina siitä, kuinka yritin saada miehen ihon kananlihalle, pelkäämään sitä kaikkein pahinta, haukkomaan henkeään, kun saippuoidut käteni vähä vähältä lähestyivät ...


    • NahkapyllylleHesa

      En nyt 'väkisin',ilmoitukseen vastaamalla kyllä ; )
      Vanhemmalta mieheltä, tilanteeseen liittyi myös nahkaa ja seksiä...
      Uudelleenkin ottaisin yhteyttä,jos löytyisi tällainen yli 65 vee mies!

    • sdfghjkkkl

      Olenkohan ymmärtänyt asian oikein? Se ymmärrän, että gay haluaa mieheltä piiskaa. Mutta mistä johtuu, että heteromies haluaa piiskaa toiselta mieheltä. Kikulit ja pylly paljaana toisen miehen edessä tuntuu melkoisen mahdottomalta ajatukseltä.

    • Tiedän-tapauksen

      Tiedän tapauksen, jossa yli 40-vuotiasmies antoi selkäsaunan n. 30-vuotiaalle jätkälle. Itse en ollut näkemässä mutta todistajat väittivät käytetyn pajupiiskaa ja piiskattavan peräpää oli paljaana.

      Tyypit tunnen, vanhempi mies on nuorena tapellut puukon kanssa ja oli muutenkin ahkera tappelija. Hän on tunnetusti sähäkkä kaveri, tuskin tuollainen mies, joka puukon kanssa hilluu, ihan mitättömiä pelkää. En tiedä paljastiko piiskattu itse takapuolensa. Joka tapauksessa hän saattoi olla hyvinkin tyytyväinen kun pelkillä piiskoilla selvisi.

    • cvbnm

      Kyllä on saanut.

    • Noviisi

      Opiskeluaikana, kun yksiössä asui toisen pojan kanssa, niin kyllä sen pian huomasi mikä kämppäkaveri on miehiään. Minun kaverilla oli fetissi piiskaamiseen. Ei tilanne ollut paha, koska Riku oli minun kokoiseni ja varmaan yhtä voimakaskin suunnilleen. Olkoonpa tuo saaja tai antaja mitä se minuun kuuluu, antaa jätkän olla. Joskus aina se pulpahti keskusteluissa pintaan, Riku oli avomielinen. Ilmeisesti hän yritti herätellä minua asialle, kai hän vähän onnistuikin minun totuttelussani, ainakaan asiasta keskustelu ei tuntunut enää miltään, tosin puhuttiin aina vain kahden kesken ilman sivullisia kuulemassa.

      Yhtenä päivänä Riku ilmoitti, että hänellä on kaksi laivalippua:
      - Lähde mukaan!
      Kevään tenttikausi oli ohi ja työt alkaisi vasta kesäkuun alussa. joten minä olin täysillä mukana. Hytti oli neljälle hengelle, kolmas poika oli Rikun serkku Lasse, joka oli pari vuotta meitä vanhempi ja ankara urheilija. Neljännestä matkalaisesta meillä ei ollut tietoa.

      – Tuolta Lasse tulee, sanoi Riku kun terminaalissa nuori mies lähti kävelemään meitä kohti. Vaaleatukkainen leveäharteinen sopusuhtaisen näköinen kaveri. Vasta kun me käteltiin, minä tajusin, että Pohjolan komistus oli yli 190-senttinen eikä mikään ruipelo vaan huomattavan harteikas.

      – On viisainta, että sinä otat alapunkan, sanoi Riku serkulleen, jos sinä tulet yläpunkan pohjan läpi, niin alapuolella oleva kuolee.
      – Valinta on teidän, mutta jos joku on niin päissään, ettei pääse yläpetille niin minä voin heittää.
      Siitä se homma lähti käyntiin, ihan päivällisellä käytiin kuin hienot herrat. Verovapaita osteltiin, ei paljoa. Käytiin lenkillä ympäriinsä, mutta yhtään varteenotettavaa muijaa ei nähty. Jos olisi tultu viikkoa myöhemmin, niin valkopääkottaraisia olisi varmasti ollut.

      Eihän siinä muuta kuin linnottauduttiin hyttiin maistelemaan happamia. Illan kuluessa panin merkille, että aina kun menin vessaan serkukset alkoivat puhumaan kuiskaillen, kuulin vain sieltä täältä sanoja. Myöhemmin minulle on kerrottu, millaista neuvottelua serkukset kävivät.

      Yhden kerran kun kävin losottamassa ja palasin hyttiin, Lasse kysyi, että oliko minua koskaan piiskattu. Minä tietenkin ilmoitin, että ei ole. En ajatellut asialla päätäni vaivata.
      – Sehän asia me korjataan pian.
      Hämmästyin niin, että en sanonut mitää.
      – Sinua ei varmaankaan haittaa, jos Riku on näkemässä. Näin meidän kesken voin kerto, että minä olen sen monta kertaa piiskannut.
      Lasse siirtyi istumaan minun vasemmalle puolelle aivan viereeni ja alkoi kääriä hihojaan. Jos tarkoitus oli jollakin tapaa minua painostaa, niin siinä hän onnistui kyllä oikein hyvin, vaikka olen ihan tavallisen kokoinen jätkä, niin tunsin itseni pikkupojaksi istuessani hänen ja seinän välissä. Kun vaaleansinisen paidan hihat oli huolella kääritty, hän asetti kyynärpäänsä rintaani vasten ja painoi minut selelleni sänkylle ja kallistui kyljelleen päälleni, eikä siinä muuta tarvittu, hänen oikea käsi tarrasi minua ranteesta ja toisella hän alkoi päästellä vyötä ja housuja minulta. Minusta tuntui, että päälleni oli kaatunut kokonainen betoniseinä. Kohta hän väänsi minut polvilleni hänen jalkojensa väliin, ylävartaloni oli hänen vasemmassa kainalossaan. Housuihini hulvahti vilpoinen henkäys, kun ne painettiin alas. Siitä se sitten alkoi pakaroideni läpsyttely, ensin tunnustellen ja sitten kovemmin. Enkä minä voinut mitään. Kyllä minua pelotti, mitä tästä seuraa, mutta oli aivan uskomaton tunne, että hän oli tehnyt tämän minulle noin helposti. Jonkin verran hävetti, mutta lohdutin itseäni, että tämä oli vain leikkiä.

      Lopulta lasse laski minut vapaaksi ja nosti minut seisomaan. Minä häpesin ja nostin housujani, mutta en pystynyt sanomaan vieläkään mitään. Se minua ihmetytti, että Lasse alkoi tuntumaan melkein rakkaalta, vaikka minua nolotti, niin ei Lasse ollut mitenkään siihen syyllinen. Mahtava jätkä, minä olin vessula ja ilmeisesti olin ansainnut selkäsaunan.

      Serkukset alkoivat selitellä kuinka tähän oli tultu ja sain mm. kuulla, että Lassen veskassa oli oikeita koivunoksia.

    • Minä-ihmettelen

      Ajat ovat ilmeisesti muuttuneet, ennen jos sai piiskaa, niin sitä varoi uusimasta rötöstään, ettei vaan tulisi uudestaan saparolle. Tämä koski jopa aikuisia poikia. Sellaisen käsityksen näitä juttuja lukiessa saa.

      Mutta jos nykyään kävisi niin ohrasesti, että saisi piiskaa noloimman kaavan mukaan,niin varmasi sitä aloittaisi kostotoimenpiteiden suunnittelun. Eikä sellaista nöyryytystä helpolla unohdettaisi ja anteeksi annettaisi.

    • Vähänkö-nolotti

      Kerran humalassa sain kaverilta remmillä perseelle. Jälkeenpäin ajateltuna se oli ihan oikein. Kävin ylikierroksilla, eikä mikään puhe mennyt perille.

    • Anonyymi

      Itse olen antanut parikymppiselle rääpäleelle kerran selkään. Sen verran tapaus suututti minua, että kutsuin ihan Koivuniemen herran hommiin. Kohta oli harvinaisen kiltillä nuorella miehellä kirjava takapuoli. Lopuksi oltiin hyvinkin yhtä mieltä asioista.

    • Anonyymi

      Voisitko kertoa ennemmän? Olitteko tuttuja, mitä hän teki ja yrittiikö vastustaa? Missä asennossa piiskaasit? Ilmeisesti poenikokoinen jätkä, että parikymppisenä onnistuu selkäsaunan antaminen?

      • Anonyymi

        Tunsin kyllä. Hän välitti kylän nuorisolle tupakkia ja viinaa. Ensin hän hämmentyi, ei ehkä uskonut todeksi. Kun tajusi mitä oli tapahtumassa alkoi kyllä räpisköidä. Työnsin niskasta pää edellä hänet jalkojeni väliin ja sitten länget tiukalle. Siitä otteesta ei hevillä karata. Oli ihan minun mittainen eli 180 senttinen.

        Oli hän kylän nuorisolle väittänyt jälkikäteen, että tietää nyt kuka on kylän riskein mies. Rikokseni on vanhentunut.


    • Anonyymi

      Itse en saanut, mutta olin näkemässä, miten mun karhunkokoinen appiukko (nykyinen ex-appi) antoi selkäsaunan toiselle vävypojalle. Oltiin miesten mökkireissulla, niiden välinen sanallinen riita meni kuumaksi ja yhtäkkiä toinen vävypoika oli appiukon sylissä poikittain, kiiltävät Adidas shortsit vedetiin alaspäin ja paljas vaalea perse värjättiin tulipunaiseksi. Ei siinä auttanut rimpuilu eikä huutaminen. Oltiin silloin molemmat n kolmekymppisiä ja tapahtui 80-luvun lopussa.

    • Anonyymi

      Mun appiukko antoi mulle pepaan selkäsaunaa, kun olin muka käyttäytynyt törkeesti. Ite olin about 60 kiloinen 178, tuhrustin itkua ja mulla rupes stondaamaan. Kesämökillä vaimo katseli siinä vieressä. No se oli tyttärelle tarkoitettu voimanäytös.
      Teki musta oman tyttönsä.

    • Anonyymi

      Ehkä olen tavallista arempi, mutta minulta katoaa voimat ja lamauduin täysin joutuessani tosipaikan eteen. Ja tämä tapahtui vielä ihan aikuisena. Minulla oli huonot kortit heti aloitusjaossa. Kurmoottaja oli minua isompi, vanhempi ja melkoisen karismaattisen oloinen. Enkä uskonut, että hän oli tosissaan, kunhan pelotteli ja minä pelkäsin niin, etten tohtinut kunnolla itseäni puolustaa.


      Lama kyllä lopulta hävisi, mutta se oli silloin jo myöhäistä. Piiskaaja oli kuitenkin sen verran reilu, että ilmoitti heti ettei tästä sitten kerrota kenellekään. Se sopi silloin minulle.

    • Anonyymi

      mut on kanssa appiukko piiskannut vaimon nähden
      vaimolta tuli pissat, mulkta spermat

      • Anonyymi

        Siinäpä se olisikin melkoinen häpeäloukku viritettynä. Ei kehtaisi mitenkään jatkaa saman appiukon kanssa, mutta jos eroaisi, niin kaikki sanoisivat syyksi. että se sai appiukolta piiskaa.


      • Anonyymi

        Minkä takia appiukko ryhtyi moiseen puuhaan ja olitko itse vapaaehtoinen?

        Oma appiukko kertoi kahden kesken, että aikoo piiskata minut, koska viina maistuu minulle liikaa. Mulla alkoi sellainen kihinä joka puolella kehoa. Oli paljon mahdollista, että hän pystyisi sen toteuttamaan, joten tilanne oli vakava. Saattaisin joutua olemaan vielä 40 vuotta piiskaajan vävynä, ajatus oli todella hävettävä. Ääni kähisten sain sanotuksi, että voin minä juomisen lopettaa.
        - Jos sanasi pidät, niin minä en piiskaa.
        Tuosta on aikaa kohta 50 vuotta.


    • Anonyymi

      Olen saanut yhdeltä sukulaismieheltä selkäsaunan aikuisena. Tiesin hänet melkoisen riskiksi kaveriksi, ainakin jos minuun verrataan. Muistan kun hän tarttui ranteestani kiinni, niin tiesin, etten pääse siitä otteesta irti mitenkään. Minua nolotti olla niin lähellä häntä ja sekin nolotti, että en saanut mitään aikaan vaikka kuinka yritin kiemurrella. Hän oli kuin tiikeri tai karhu, joka oli saanut minut kiinni ja yritti nyt nielaista saaliinsa. Kun hän oli saanut pääni jalkojensa väliin ja vasemmalla kourallaan vyöstäni tiukan otteen alkoi pakaroillani paukkua.

      Muutaman ajan kuluttua häpeä oli haalistunut ja minä jalostin tuota tapahtumaa mielessäni. Mietin kuinka lähellä hänen sukukalleutensa olivat minua olleet, pääni ja niiden välissä oli vain pari ohutta kangasta. Seuraavassa vaiheessa me olimme alasti, nyt hänen täytyisi muuttaa tyyliään hallitakseen minut. Joutuisin entistä lähemmäksi häntä, tuntisin hänen sileän viileän ihonsa kosketuksen ja näkisin kuinka hänen lihaksensa pullistelisivat liikkuessaan.

      Muta olen käyttäytynyt hyvin, eikä hänen ole tarvinnut uudestaan minua kurittaa, mutta jos maailmassa olisi vain me kaksi, niin rupeaisin hankalaksi, tosi hankalaksi.

    • Anonyymi

      Leikin 3 vuotta vanhemman veljen kanssa piiskaleikkejä aina kun vain satuttiin jäämään kahdestaan kotiin. Joka kerta hän piiskasi minut, minä olin kuulemma liian heikko piiskaajan hommaan. Kolme vuotta iässä on sellainen etumatka, että ei sitä aivan heti kiinni kurota. Siispä minulta pistettiin housut alas ja veljen syliin mahalleen ja sitten leivottiin kauan ja hartaasti. Mustelmiakin alkoi tulla siinä kymmenen vuoden nurkilla. Ohjeeksi sain, että jos joku kysyy niistä niin sanot, että putosit portaissa.

      Piiskauksen lopuksi hän aina näytteli hauiksiaan ja minun piti arvioida,, että oliko ne kasvaneet. Jossakin 13 hujakoilla arvelin yhden kerran, että ne olivat kutistuneet. Meinasi mennä justiin "nautittu" selkäsauna uusiksi. Hädissäni ilmoitin, että se oli vain vitsi. Minunkin hauis kasvoi mutta jälkijunassa. Veli oli juuri täyttänyt 16, kun hän tuli naapurista ja mekasti itsekseen kuin sata joutsenta. Hän oli ensimmäisen kerran elämässään nostanut penkistä 100 kg. Siitä tulikin sellainen tolppa, etten minä koskaan sitä ohittanut. Minulta täi ikiajoiksi tuollainen tulos saavuttamatta, mutta veli kiirehti kohti seuraavaa tolppaa.

      Ihme ja kumma sain piiskaleikit loppumaan murkkuun tullessani, vaikka oli ihan selvä asia, että hän piti piiskahommista ainakin minun kanssani. Kyllähän sitä joskus väännettiin, mutta ei siitä koskaan sellaista "loistavaa" piiskavoittoa veljelle tullut. Kunnes sitten kerran, kun olin jo 16-vuotias sattui yksi ikävä välikohtaus kylän teinipojille viinan kanssa, minäkin olin siinä mukana, vaikka en ihan päätekijänä. Velikin sai asiasta tietää ja hän oli varma, että isä kun kuulee tästä niin saat varmasti selkäsaunan. Minä rupesin lyömään pöytään faktoja, jotka vapauttaisi minut selkäsaunalta.
      Veli sanoi siihen, että älä poika luulekaan. Ainut tapa jolla vältät selkäsaunan ukolta on se, että minä piiskaa sinut valmiiksi.
      Minulta nousi tukka pystyy ja ilmoitin, että ei ikinä.
      Minä luulin, että asia oli loppuun käsitelty, kun veli poistui paikalta. Mutta hänpä kävikin hakemassa pihalta koivuvitsan. Siitä alkoi elämäni kiivain ja tulisin viisi minuuttia. Siinä ajassa kerkesin nujakoimaan veljeni kanssa, menetin housuni ja makasin veljen jykevillä reisillä ja sain varmaan ainakin 30 räpsyä piiskasta.

      Ei minun tarvinnut sen toimituksen jälkeen veljen hauiksia mittailla, mutta hetken kuluttua veli ilmestyi takaisin pukeutuneena hihattomaan paitaan. Eli hän halusi kuitenkin minun näkevän maakunnan komeimmat habat.

      Vuosien saatossa olen ymmärtänyt, millaisista asioista tässä on kysymys: veli haluaa piiskata ainakin minua ja pyrkii jostakin syystä shokeeraamaan minua voimillaan. Joskus olen suhtautunut huvittuneesti hänen pullisteluihinsa, jolloin hän kysyi , että haluanko minä selkään. Maailmassa on kuulemma kahdenlaisia ihmisiä, on sellaisia jotka piiskaa ja sitten sellaisia joita piiskataan.

    • Anonyymi

      Minä jouduin kerran puheistani tilille. En siitä hirveästi muista, vaikka olin selvin päin. Oli kova stressi ja häpeä. Keskityin vain siihen kuinka tästä vapaudutaan, en muista sitä kovinkaan kivuliaana , vaikka pakarat muuttivat väriä. Sen muistan, että ihan alussa tuntui kummalliselta, että hänen ihonsa oli niin viileä kesähelteellä. En edes muista sanoinko minä jotakin siinä tilanteessa.

    • Anonyymi

      70-luvulla ollessani opiskelemassa asuin vuokraisännän yläkerrassa. Siinä talossa oli kova kuri, ainakin yläkerrassa. Oli vielä vallalla sellainen käsitys, että vuokraisäntä oli Jumalasta seuraava ylöspäin mentäessä. Selkäsauna oli paljon helpompi hankkia kuin vuokra-asunto, sen voin todistaa ihan omasta kokemuksesta.

    • Anonyymi

      Opiskeluaikana otin miestenlehdessä kaveria etsivään vanhempaan mieheen. Kyllä häv selväksi teki, että kyseessä oli piiskaushommat. Uusi tuttavuus oli melko lailla beefy mies. Kun hän tuli lähelle, niin kyllä tunsin itseni melko lailla pieneksi. Ylöspito matkarahat ja vielä jonkinlainen päiväraha, joten suostuin tapaamiseen.

      Pari tuntia olin talossa ollut, kun piti ruveta töihin eli piiskattavaksi. Isäntä pani oven lukkoon ja otti komerosta maljakon jossa oli riivittyjä vitsoja. Seuraavana hän ilmoitti ottaneensa tilanteen haltuunsa ja piiskaavansa minut. Tänä päivänä minä sain tuumata asiasta mitä hyvänsä, joka tapauksessa hän minut piiskaan.

      Ukko oli sen verran leso, että rupesin katselemaan itsekin jotain kättä pitempää, mutta enhän minä mihinkään kerennyt, kun ukko tarrasi minuun kiinni. Näytti varmaan joltain modernilta tanssilta kun taistelimme minun housujeni asemasta tässä tilanteessa. Hänen edukseen se kääntyi ja kohta roikuin pylly paljaana hänen vasemmassa kainalossaan ja vitsa räpsyi paljaalle pyllylle. En minä sitä kauaa kestänyt, minulta pääsi itku ja piiskaus loppui siihen.

      Olin tuolloin 21-vuotias ja piiskaaja oli n. 50-vuotias. Rehellisesti täytyy myöntää, että kaikkeni tein, mutta ukko oli iso ja pirun riski. Minun kokoisella opiskelijapojalla ei ollut mitään mahdollisuuksia.

    • Anonyymi

      Hirveästi se hävettää, jos aikuisena saa toiselta mieheltä piiskaa. Mutta jälkitunnelma on mahtava, kun ajattelee kuinka suvereenisti hän hallitsi tilanteen. Pystyn näkemään tilanteen ulkopuolisen silmin. Näen tuhdin miehen, joka tanssittaa paljaalla persustallani vitsaa. Vaikka dementia muistini tyhjentäisi, niin tuon piiskauksen taatusti muistan.

      Tietysti se vieläkin vitutt..., että niin pääsi käymään. Jos olen ihan rehellinen, niin kyllä tiesin etukäteen, että hän tarvittaessa minut pystyy piiskaamaan. Joka ikinen läsnä olevista olisi lyönyt vetoa hänen voittonsa puolesta.

    • Anonyymi

      Kummasti kaikki löytää näitä riskiä miehiä jotka vitsoo itkuun. mistähän mulle löydettäs?
      [email protected]

      • Anonyymi

        Ei ole itkuun vitsottu, mutta ruotuun kyllä on palautettu.

        Oma havaintoni on, että piiskaa voi saada mieheltä, vain jos hän on tuttu. Piiskaaja tulee kymmenen parhaan tutun joukosta. Itse olen saanut piiskaa veljeltä, koulukaverilta, langolta jne. Yhden ainoan kerran eräs humalassa ollut mies ryhtyi minua piiskaamaan, en ollut koskaan ennen nähnyt kyseistä miestä ja torjuin hänet ärhäkkäästi. Jos sama mies olisi tullut selvänä niin luultavasti hän olisi sadon korjannut. Ainoastaan veljeltä olen saanut kunnon kylvetyksen, muut ovat olleet varoitus luonteisia, sillä minulla on taito olla röyhkeä.

        Varmaan asiassa on auttanut sekin, että olen rakenteeltani hintelä ja houkuttelen sillä tavalla piiskaajaa urotöihin.


      • Anonyymi

        Edelleen olis työmaata riskille miehelle joka uskaltaa antaa lujan ja armottoman muttei julman selkäsaunan.

        [email protected]


    • Anonyymi

      Sain veljeltä kunnolla koivuraippaa, aiheesta tuli.
      Jälkeenpäin jos mietin asiaa, niin sain seisokin. Siitä päivästä lähtien olen kokenut piiskausasiat eroottisena.

    • Anonyymi

      Olisi tosi noloa, jos sais joltakulta tutulta mieheltä piiskaa rangaistuksena. Aina kun tapais tuon miehen, niin tulis mieleen, kuinka tuo jätkä on laskenut minulta housut ja antanut piiskaa paljaalle takapoulelle ja nyt siitä puhuu kaikki.

      Joka tapauksessa aika moni voisi teoriassa joutua tuollaiseen tilanteeseen. Minulla on pari tusinaa miespuolista serkkua ja niissä on aiakin neljä sellaista ukkoa, että pystyisi yksin keskiverto miehen piiskaamaan.

      Muistan lapsuudessa kuulleeni puheita miesten selkäsaunoista, eikä tuolloin 20 vuotta ollut mikään suojaraja.

    • Anonyymi

      Sen verran oli tullut elämöityä, että naapurissa asuva mies käski käymään.
      Ilmoitti että nyt tulee häätö tai sitten selkään. Pakko oli valita jälkimmäinen.
      Hän käski vetää housut alas ja veteli reippaasti remmillä, vaimonsa oli tietysti
      katsomassa. Kovaa huusin, en kuitenkaan itkenyt.
      Pariskunta oli nelikymppinen, minä vähän päälle 30.

    • Anonyymi

      Minä sain vanhemmalta veljeltä selkäsaunan parikymppisenä ja se oli kohtuullista, kun ei ilmiantanut minua poliisille.

      Ensin mä lulin, että veli on ottanut liian suuren urakan, mutta pikku hiljaa hän pääsi niskan päälle ja nujersi vähitellen vastarinani. Housut nilkoissa jouduin hänen polvilleen ja pian tiesin että pirusti sattuu, kun aikuinen mies vetelee kämmenellä pitkin persposkia. Ensin ajattelin, että ei olisi niin noloa, jos minä leikkimielellä ottaisin selkäsaunan vastaan, mutta parin minuutin kuluttua olisin mielelläni karannut hänen otteestaan.

      En tiedä kuinka moni sai asiasta vihiä, mutta minua veli muistutti asiasta vielä kymmenien vuosien kuluttua. Naureskeli, että hän on ainoa koko suvussa, joka on piskannut aikuisen mehen.

    • Anonyymi

      Meinasin nurena vävykokelaana saada appiukolta piiskaa poliittisista syistä. Sen tapauksen jälkeen olin varovaisempi, koska oli melkoisen varmaa, että halutessaan ukko olisi minulle vitsaa antanut.

      Aika harvan miehen oma appiukko pystyy piiskaamaan.

    • Anonyymi

      Olisi hienoa joskus päästä näkemään kuinka riski mies piiskaa heikon ruipelon miehen. Näkis kuinka heikolta rääpäleeltä otetaan housut alas ja sitten koivupiiskaa paljaalle.

    • Anonyymi

      Minä pääsin näkemään kerran ihan läheltä, sillä olin tuo piiskattava rääpäle. Ikää minulla oli 17 v ja veli oli parivuotta vanhempi. Se suuttui minuun totaalisesti ja uhkasi selkäsaunalla. Pari päivää se kyräili, kunnes tuli sopiva tilaisuus, kun kotona ei ollut ketään muita. Yllättäen se kävi kimppuun. Varmaan me pari kolme minuuttia nujuttiin, lopulta minä olin hänellä vasemmassa kainalossa, niin että varpaani eivät ylettyneet lattiaan. Siinä minä sätkin ilmassa, kun veljen koura alkoi paukahdella paljailla pakaroillani.

      Tilanne oli niin nolo, että minusta tuli hetkessä säyseä kaveri. Tottelin veljeä nöyrästi, sillä pelkäsin, että veli kerto muille, kuinka on "joutunut" minut piiskaamaan.

      • Anonyymi

        Kovasti kiitoksia sille "karhulle" joka piiskasi minut pari viikkoa sitten. Silloin olin niin häpeissäni, että en pystynyt oikein puhumaan. Nyt voin myöntää, että olet ainakin kaksi kertaa niin voimakas kuin minä.

        Kiitos kuvioista, ne ovat jo hävinneet. Hyvää jatkoa toivottelee Ruipelo!


    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe