Olisi kiva tietää, onko ihan normaalia, vaiko tyhmä bugi?
https://img.aijaa.com/b/00350/14635151.jpg
TS4 Vampyyrit, käsi puuttuu
1
138
Vastaukset
- OutoSim
Mulla ilmenee TS4:ssä näkymättömiä käsiä muillakin simeillä kuin vampyyreilla. (Jos käynnistän pelin uudelleen, kädet ovat taas näkyvissä)
Ei varsinaista tietoa syistä, mutta olen itse arvellut syyllisiksi modeja tai CC:ä. En ole kokeillut mistä on kysymys, kun simien kanssa on muitakin ongelmia, jotka minua ärsyttävät enemmän kuin satunnaiset kätösten katoamiset.
Netissä näkyy melko vähän tuoreita mainintoja puuttuvista (tai näkymättömistä) käsistä, joten veikkaan tässä vaiheessa vanhentunutta modia, muuta viallista CC:ä tai modien keskinäistä yhteensopimattomuutta. (Asia olisi helppo selvittää mm. kokeilemalla, mutta se veisi jonkin verran aikaa, jota mieluummin käytän vaikkapa pelaamiseen kuin sotkujen selvittelyyn.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668