Galluppi tytöille ja pojille

galluppi

Tehdääs ihan vaihtelun vuoksi tällanen perus galluppi mitä aikasemmin oli paljonkin liikkeellä. Vastaile kysymyksiin.

1. Oletko tyttö vai poika?
2. Minkä ikäinen olet? (ikä ja vuosi)
3. Oletko sinkku vai varattu?
4. Jos seurustelet niin monettako kertaa?
5. Jos olet sinkku niin oletko ikinä seurustellut ja monestikko?
6. Mistä pidät ulkonäössäsi?
7. Kuinka pitkä olet?
8. Mikä on kengännumerosi?
9. Ihannekumppanin ikähaarukka?
10. Mihin kiinnität ensimmäiseksi huomion ulkonäössä?
11. Millainen on unelmiesikumppanin ulkonäkö?
12. Unelmakumppanin luonteenpiirteet joita toivot?
13. Ihastutko helposti?
14. Mitkä asiat eivät saa sinua syttymään?

12

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheGreatestShowManOnXD

      1. Tyttö.
      2. 13, 05.
      3. Sinkku, ja se et tyylii sul olis poikkis ei silti tarkottais sitä, et oot viellä täysin varatfu. Mut anyway.
      4. Siis en enää, mut viimisen 1v aikan noi 3krt.
      5. Siis enköhän jos vastannu?
      6. No varmaanki näit siis mun muhkeita tissei, ja persettä.
      7. Noin 168,5-170,8.
      8. Vaikka oon vast 13v, ja tyttö nii mun kenkä numero on jo 42-44. levee lesti. Ja siis mun suvussa onnaika paljon naisii joilla on iso kenkä numero. Vaikee löytää mitää, mutta pysynpähän kunnolla pystyssä.
      9. No sanotaan nyt että 14-16v. Riippuen tietystinkuinka jörkevä, ja luotettava, sekä rehellinen osaa olla.
      10. No kuule, ihan siihen naamaan.
      11. Perjaattees sil ulkonäöl ei oo välii, mut joku 185cm tai pari metrinen, musta tai ihan valkonen tukka, eriväriset silmät tai ihan tosi siniset, ja sitte et olis ihan punaset huulet, tai sinne pöin, ja ei olis mikää hörökorva tai mikää plösö sellane oikein kunnon pallo. Mut muuten sil luonteel on paljon enemmän välii.
      12. No nii, elikkäs rehellinen, luotettava, ystävällinen, järkevä ja sellainen joka ei kritisoi ja manipuloi silleen joka asiaa, ja osaa puolustaa, haluu pari lasta.
      13. Pakko sanoo et enimäksee joihinki julkkiksiin, et en nii sillee kehenkää just koulus, tai julkisilla paikoilla.
      14. Se et jos toine painistaa tekemään jotain. Sekin että jos suuttuu liian herkästi, ja et jos ei pysty sen toisen kans puhuu asioista. Ylipäätänsä jos on kyse vaikka ulkonäöstä, et pitäis olla jotenki laihempi, tai painavampi, tai kauniimpi, koska sisältä tulee kauneus eli luonne. Jos on epäsiisti. Jos ei oikeasti välitä toisesta.

      • Eli jos sä seurustelisit jätkän kanssa ni sulle olis fine vaikka se pyörittäis kolmee muuta naista sii samalla en tuomitse mutta itse kun olen ollut suhteessa sen ehdottomasti hyviä puolia on se kuinka toinen henkilö saa juuri sinut tuntemaan erityiseksi vaikka sinulla olisi omat ongelmasi


      • TheGreatestShowManOnXD
        Pekka334 kirjoitti:

        Eli jos sä seurustelisit jätkän kanssa ni sulle olis fine vaikka se pyörittäis kolmee muuta naista sii samalla en tuomitse mutta itse kun olen ollut suhteessa sen ehdottomasti hyviä puolia on se kuinka toinen henkilö saa juuri sinut tuntemaan erityiseksi vaikka sinulla olisi omat ongelmasi

        Jos on pakko tulla viisastelemaan niin kehotan, että pitöisit silti omat tuollaiset viestisi omana tietonadi ja harkitset enen kuin pistät että onko fiksua. No, voin sanoo et mun yksityisyys on mun, ja tää mun asia ei kuulu sulle joten älä tuu tänne arvostelee toisen mielipidettä, jne.


      • TheGreatestShowManOnXD

        Ja sitä paitsi, en puhunut 3:nnesta ja 4:nnestä pylrästä, vaan et se tyyppi on vaan mun kanssa.


      • TheGreatestShowManOnXD kirjoitti:

        Jos on pakko tulla viisastelemaan niin kehotan, että pitöisit silti omat tuollaiset viestisi omana tietonadi ja harkitset enen kuin pistät että onko fiksua. No, voin sanoo et mun yksityisyys on mun, ja tää mun asia ei kuulu sulle joten älä tuu tänne arvostelee toisen mielipidettä, jne.

        Mun ei ollut tarkotus tulla tänne viisastelemaan rehellisesti mua hieman kiehtoo sun ajatus kuvakulma koska jotkut on hyvin tarkkoja siittä kenen kanssa niiden kumppani viettää aikaa ja jotkut miettii että se olisi suhteellisen törkeetä yrittää "varastaa" toisen jätkä / iskeä varattua miestä tai naista ja mitä sun yksityisyyteen tulee ni mä en tullu kyselemään sun luottokorttien numeroa tai muuta oikeesti henkilökohtaisia asioita/tietoja mutta sen jälkeen ku vastasit julkisesti netissä kyselyyn siittä kinda tuli mun asia. Joo sori kyl tää iha vähä meni viisasteluks


      • Pekka334 kirjoitti:

        Mun ei ollut tarkotus tulla tänne viisastelemaan rehellisesti mua hieman kiehtoo sun ajatus kuvakulma koska jotkut on hyvin tarkkoja siittä kenen kanssa niiden kumppani viettää aikaa ja jotkut miettii että se olisi suhteellisen törkeetä yrittää "varastaa" toisen jätkä / iskeä varattua miestä tai naista ja mitä sun yksityisyyteen tulee ni mä en tullu kyselemään sun luottokorttien numeroa tai muuta oikeesti henkilökohtaisia asioita/tietoja mutta sen jälkeen ku vastasit julkisesti netissä kyselyyn siittä kinda tuli mun asia. Joo sori kyl tää iha vähä meni viisasteluks

        Mä en arvostele sua millään tasolla enemmän jopa ihailen sitä kuinka paljon jotkut kykenevät luottamaat seurustelu kumppaniinsa


      • TheGreatestShowManOnXD

        Millä tavalla olen muka viiisastellut? Mielestäni puhun ihan asiaa siitä, että miten näen asian ja että mitä mieltä olen. En tarkottanu tol et seurustelisin itseasiassa, koska en halua viel ku ei oo tarvetta.


    • sdegasergaseaergerg

      poikanen, 35v,sinkku,en oo koskaan, parrasta pirän, 171,5 cm, 43monen, siinä 17-47-vuotta, yleisilme kiinnittää ekana huomion, ei hyövää suunnitella ulkonäköä, koska luonteesta ja muusta senkaltaisesta riippuu miltä kukin näyttää,
      mä oon huono suunnittelemaan ihmisille luonteenpiirteitä
      nimenomaan ihastun helposti
      jaah, niitä ovat nariseva tahi älisevä puhe, tatskat, hillitön ostelu, korut ja napit, tupakoitsenta, nuuskaus, juopoittelu, somettelu, hiustenvärjyy

    • nugettityttö

      1. tyttö
      2. 15, 03
      3. sinkku
      5. en oo seurustellu, mut tapailen tällä hetkellä yhtä jätkää
      6. keho on 10/10 mut naama pettymys
      7. 168cm
      8. 37
      9. 15-17
      10. silmiin ja hymyyn
      11. upea hymy, silmiinpistävät silmät (esim. vihreet tai siniset), sopivan pitkät hiukset (sellaset joit on mukava silittää), vähän mua pidempi, siististi pukeutunu, urheilullinen keho
      12. hauska, ehkä vähän kiusotteleva, älykäs, suht pirteä, muotitajuinen
      13. jatkuvasti, mut ne kestää ehkä viikon tai kaks ja unohan koko jutun.
      14. vässykät ja lattiamatot, passiivisuus, ilkeys, huomiotta jättäminen, karmea muotimaku, nuuska, huono hygienia, säälittävä "parta", suonikkaat kädet

    • jaakko342

      1. poika
      2. 14/04
      3. sinkku
      4. e
      5. e
      6. mun miehisistä kulmakarvoista ja urheilullisesta kropasta
      7. 180cm
      8. 43-44 riippuu merkistä
      9. jotai samaa luokkaa ku ite 14-15
      10. kasvoihin
      11. ei liian pitkä, tummat hiukset, söpö, ei massiivisia kehonmuotoja
      12. fiksu, avoin uusille asioille, luotettava, hauska
      13. en ny kauhee helpost
      14. tupakointi tai muu päihteiden aktiivikäyttö, angsteilu, huono hygienia

    • Tällanen

      1. Tyttö
      2. 14/04
      3. Sinkku
      4. En
      5. En ikinä ole
      6. Varmaa hiukset
      7. 158
      8. 36-37
      9. 04-02
      10. Pituuteen ja hiuksiin
      11. Pidempi ku minä ei kauheen pullee, sellanen pörrönen sivuilta siili brune tukka tai perus blondi ananas
      12. Luotettava ja tykkää vaa chillaa himas
      13. Kyllä
      14. Huumeet, tupakka ja väkivaltaisuus

    • 1. Oletko tyttö vai poika? | Poika
      2. Minkä ikäinen olet? (ikä ja vuosi) | 14/04
      3. Oletko sinkku vai varattu? | Sinkku
      4. Jos seurustelet niin monettako kertaa? | en
      5. Jos olet sinkku niin oletko ikinä seurustellut ja monestikko? | olen, en tiedä
      6. Mistä pidät ulkonäössäsi? | nyt en kuule tiiä
      7. Kuinka pitkä olet? | vähän yli 170cm
      8. Mikä on kengännumerosi? | 41-43
      9. Ihannekumppanin ikähaarukka? | 13-15
      10. Mihin kiinnität ensimmäiseksi huomion ulkonäössä? | kasvot ja vartalo
      11. Millainen on unelmiesikumppanin ulkonäkö? | Lyhyt (mutta ei mikään kääpiö) tai saman pituinen kuin itse, brune
      12. Unelmakumppanin luonteenpiirteet joita toivot? | rauhallinen, ystävällinen ja...
      13. Ihastutko helposti? | yleensä
      14. Mitkä asiat eivät saa sinua syttymään? | en tiiä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe