Rodut vs. homous/lesbous

kaksinaismoralismia

Mietin, että miksi pienen koiran omistavaa miestä usein oletetaan homoksi? Kun eihän kukaan mene väittämään, että esim. bullmastiffin, rottweilerin tai dogo argentinon omistava nainen olisi lesbo, vaikka ne kaikki ovat "muskelirotuja"? Miksi tässäkin siis on nähtävissä, että nainen saa omistaa ihan minkärotuisen ja ties kuinka epäfeminiimisen koiran tahansa olematta "lesbo", mutta mies ei voi omistaa pientä koiraa ilman että lähes heti lyötäisiin homokorttia pöytään?

Mikä antaa naisille "oikeuden" valita ei-feminiininen koirarotu ja silti olla tulematta haukutuiksi lesboiksi, mutta kieltää samalla miehiltä "oikeuden" valita ei-maskuliininen koirarotu ilman homo-haukkumista?

Tälläkin hetkellä tatuoidut pittbullin omistavat naiset naureskelevat miehelle, jolla on vaikka chihuahua. Harva edes tiedostaa, että chihuahua löytyy esimerkiksi Kari Hietaselta. Ei kauhean homon näköinen tai oloinen - ei sillä että hän komeakaan olisi, mutta ei kyllä femiininenkään.

8

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi_ilmiö_mulle

      Jaa a, en ole koskaan törmännyt tähän ilmiöön

    • ApuvaApuvaAapuuvaaa

      Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin. Iik! Ääk!

      En voi väittää kuulleeni moisesta "ongelmasta" koskaan ennen. Jos siis sinusta tuntuu, että homokortti viuhahtaa häiritsevän usein, niin ainoa yhdistävä tekijä löytyy homottelun kohteesta.

    • eiröyhelöitä

      En ole koskaan kuullut kenenkään naureskelvan chihuahuaa ulkoiluttaville miehille, mutta olen kyllä monesti kuullut huolestuneita kommentteja siitä kuinka miehet eivät ymmärrä/halua pukea koiralleen edes talvella suojavaatetta päälle.
      Ehkä he pelkäävät homoleimaa, jos pukevat koiralle sadetakin tai talvitakin? Mikä on ääliömäistä! Koiraparat kärsivät homofoobisten typerysten lemmikeinä, sääliksi käy =.(

      Kunpa nuo homoleimaa pelkäävät nyhveröt vain uskaltaisivat kurkata millaisia suojavaatevalikoimia koirille nykyään on olemassa, niin ehkä uskaltauisivat ostamaan vaikka mustan tai maastokuvioisen sadetakin ja rehdin miehekkään talvitakin palelevalle pikkuiselle koiralleen.

      • Näin_täällä

        Itsellä ollut kyllä sen verran lämpimän turkin omaavia (pk-collie, briard/sileäkarvainen noutaja, lapinkoira), etten ole nähnyt aiheelliseksi takkia niille pukea. Eipä nuo liikkuessa ihan pikkupakkasessa palele, paikallaan seisottaminen on sit vähän eri juttu.


      • Joojoojoojoo
        Näin_täällä kirjoitti:

        Itsellä ollut kyllä sen verran lämpimän turkin omaavia (pk-collie, briard/sileäkarvainen noutaja, lapinkoira), etten ole nähnyt aiheelliseksi takkia niille pukea. Eipä nuo liikkuessa ihan pikkupakkasessa palele, paikallaan seisottaminen on sit vähän eri juttu.

        Eiköhän tässä nyt ollutkin kyse roduista, jotka lähtökohtaisesti kaipaisivat lämmikettä päälle pakkasilla. Ihan joka kommenttia ei siis kannata ymmärtää koskevan juuri itseään.


    • pikkurotuonok

      Taitaa olla sun ihan itse keksimä ongelma.Käyn näyttelyissä,ja kyllä ne komeat miehekkäät miehet pikkufifejä juoksuttaa siellä.Et oot ihan hakoteillä,ja kuvuttelet omias.
      Isoja koiria otetaan egonjatkeeksu.Siis jos ihmisellä,on huono itsetunto,tai ulkonäkö.Niin yritetään paikata sitä epätoivoissaan vaarallisen oloisella rodulla.Ennen käyttivät bmw täkin.No eihän se onnistu,ja onhan se säälittävää kun kaikki sen jo tietää🤣
      Puppeleilta ne kyllä enemmän näyttää,kun finnit kainaloissa yrittää jotain rumaa rotikkaa tai muuta taistelutyyppistä taluttaa😂
      Ei se koiran rotu,steroidien popsiminen tai tatuointien määrä tee miehekkääksi.Päinvastoin.
      Naisilta häviää myös usein naisellisuus,kun yrittävät olla niin miehekkäitä,ja kovia😝

      • OotpaAggre

        Pikkufifejä omistavat miehet eivät siis ole homoseksuaaleja, mutta rotikoita ja muita vastaavia omistavat naiset ovat kuitenkin rekkalesboja? Ja isojen koirien omistajat ovat ihan ylipäätään rumia ja huonolla itsetunnolla varustettuja? Olet kerta kaikkiaan kaunis sielu, ja senhän kaikki jo tietääkin. 😂 Mistäs noin aggressiivisesti ja miehekkäästi käyttäytyvään uhoajaan saataisiin vähän naisellisuutta? Hormoneilla ehkä?


      • kaikkimukaan

        Vuosikymmenet näyttelyitä kiertäneenä voin aivan varmuudella sanoa että siellä liikkuvat pikkukoirien taluttajat ovat 90% homoja. tuo 10% on vanhoja kasvattajia, joilla on useampi koira mukana ja apukäsiä tarvitaan.

        Mitäs pahaa asiassa muka olisikaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe