Vaikuttaako kannabis murrosikään ja pituuskasvuun? Alkoholi vaikuttaa molempiin, ja niin myös tupakka mutta kannabis poltettuna vain bongista vaikuttaako se? Murrosiän aluilla vasta ja polttelen joka kolmas viikonloppu kukkaa kavereiden kanssa viihdekäytössä, niin mietin että vaikuttaako se hormonaalisesti tai vaikuttaako se pituuskasvuuni, 13v poika
Vaikuttaako kannabis murrosikään
2
1051
Vastaukset
Asiasta ei liene kovinkaan paljon tutkittua tietoa, koska ikäisiäsi pössyttelijöitä ei onneksi vielä ole kovin paljoa.
Kannabis on kuitenkin keskushermostoon vaikuttava kemiallinen aine, aivan kuten alkoholikin. Lähtisin siitä, että mikä tahansa ylimääräinen mömmö kasvavan lapsen aivoissa on pahasta.
Jos et asiaa vielä tiedä, niin otappa joutessasi selvää, että mitä kannabista käyttäviin henkilöihin liittyen tarkoittaa termi "stoner".
Jos haluat poltella sitä kukkaa, niin odota nyt hyvä mies vielä ainakin muutama vuosi.- Keltanokka
Kannabis ei vaikuta murrosikään tai pituuskasvuun. En silti noin nuorena polttelisi kun aivot ovat vielä varhaisessa kehitysvaiheessa ja jos usein polttelee nuoressa iässä voi kehittyä mielisairauksia. suurin riski on kiinnijääminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän474906- 3261898
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131768Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut681440Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681417- 811174
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh301147- 361036
- 421005
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21954