muista nainen. Rakasta sitä omaa rakasta miestäsi. Ei meistä olisi tullut koskaan mitään, koska en halua takertua väleihinne. Sinun pitää se tosiasia ymmärtää ja hyväksyä.
Nainen olet liian hieno näille palstoille. Mutta
12
698
Vastaukset
- niinrakastanki
häntä parempaa miestä ei ole. <3
- Vanhempimiesvastaa
Juuri näin. Mutta minusta ole kolmanneksi pyöräksi tai korvikkeeksi. Työnnä sormet pilluusi nainen, mieti ja elämöi!!
- älämölö
Vanhempimiesvastaa kirjoitti:
Juuri näin. Mutta minusta ole kolmanneksi pyöräksi tai korvikkeeksi. Työnnä sormet pilluusi nainen, mieti ja elämöi!!
Sinuako, vai?
- kohtalokuljettaa
Sinun taas pitää hyväksyä se tosiasia että teen juuri niin kuin haluat ja aloitukseen olet sen kirjoittanut.
- TaistoTammetar
Kaivattuani rakastan ehkä enemmän.
Rakastan.- Vanhemmaltamieheltä
Taisto Tammen muistat. Rakastan sinua ja tiedät sen. En voi unohtuaa suupieliäsi, leukaasi, katsettasi, hiuksiasi, olemustasi., hyvyyttäsi, ja koskaan sinua. Mutta olet mahdoton unelma. Me kohtaamme vielä. Laulan sulle.
- turhaalotuus
Joo, mä oon täällä havainnut kuinka jotkut ehdottomasti haluaa mun pysyvä jonkun vierellä ja toisaalta jotkut kuinka eroan, kun täältähän voi omia mitä vaan ja oikeestaan vaikkapa ruokkia omia pelkoja tai vaikkapa syyllisyydentunteita. Mutta oikeestaan niin vierelle, onhan se suhde sitten milkaiseksi muotoutuisikin sellanen, jossa toinen haluaa hyvää ja ite uskoo olevansa hyvä minulle.
- ei.nää.kaikki.oo.sulle
Ihan niinkun kukaan sun olemisistas olisi kiinnostunut! Sinä kun et ole maailman napa. Sitäpaitsi suhteessa kuuluu hyvän olla vastavuoroista - eli itekin on yritettävä olla toiselle hyvä. Eikä vaan vaatia!
- Kunhankommentoin
Minä en sitten ole laittanut tähän keskusteluun mitään.
Jos aloitus olisi kirjoitettu minulle niin totean
- en käytä itsestäni nimimerkkiä "Taisto Tammetar", koska en ole mustalainen,
- kohtelen miestäni lähes aina hyvin, ja tuen sairastamistensa keskellä
- teen niin kuin minusta oikealta tuntuu. En eroa kenestäkään enkä pysy kenenkään rinnalla sitä seuraten, mitä joku puolituntematon, tai tuttukaan, neuvoo.
- en kaipaa tällä palstalla "A-miestä" enkä "M-miestä".
-olen "Ikävä"-palstalla vain silloin, kun oheinen nimimerkkin:
En ole rekisteröimättömällä nimimerkillä "m-nainen" mystisiä
"A-miestä" ja "M-miestä" kaipaava trollailija.- TaistoTammetar
Sekopäälle. Tuo vastaukseni ei koskekaan sinua, sillä minä kuten kukaan muukaan täällä, ei tunne sinua. Vastasin aloitukseen.
- seuraukset
Asioilla on seuraukset.
Älä tule väliin, vaikka jo jostain syystä tulitkin.
Nämä asiat eivät vaan mene niin.
Jatka omaa elämääsi, tee niinkuin tahdot ja koet hyväksi,
ja ymmärrän, sinulla on omat työsi.
Asiat omalla kohdalla ei vaan mene niin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3211263Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357467V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!813848Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1063799- 423298
Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113227Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳453106- 913088
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul322033Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul251785