Mokkula ei toimi kympissä

HuaweiE353

Oletteko saaneet toimimaan mokkulaa windows 10 käyttöjärjestelmässä. Työnnän Huawei mokkulan koneeseen eikä kone reagoi mitenkään.

33

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osta_uusi

Osta vähän uudempi mokkula. Windows 7 taisi olla viimeinen tuettu Windows käyttöjärjestelmä missä Huawei E353 toimi.

• osta_uusi

• osta_uusi
        osta_uusi kirjoitti:

Taisin antaa vähän vanhaa tietoa. Taitaa saada ladattua uudet ajurit, jos on toinen toimiva kone millä lataa tuolta: https://www.solvusoft.com/fi/update/ajurit/muistikortti/huawei/e353/sub-models/
        En tiedä kuinka turvallinen paikka on ladata? Omalla vastuulla.

Pienen googlettamisen jälkeen, jättäisin solvusoft ohjelmat asentamatta.
        Näyttää jakelevan haittaohjelmia.
        Eikö tuo 3g mokkula olisi jo muutenki aika päivittää nykyaikaan eli ostamalla uusi.

• ööhtota
        osta_uusi kirjoitti:

Eikö tuo 3g mokkula olisi jo muutenki aika päivittää nykyaikaan eli ostamalla uusi.

missä keskustelun aloittaja mainitsi 3g:n?

• kun-mainitsi-E353n
        ööhtota kirjoitti:

missä keskustelun aloittaja mainitsi 3g:n?

E353 on 3G-mokkula.

• witutin

✞✞✞ Windows ✞ ✞ ✞
        Mikään siinä ei koskaan toimi

• windowsin.wlan.ei.toimi

Ei kympissä toime wlankaan..

• Täysisusi
        osta_uusi kirjoitti:

w10 on toimimaton

• Tuskinmikään
        kun-mainitsi-E353n kirjoitti:

E353 on 3G-mokkula.

No mikäpä toimisi w10:ssä?

• Wintuhoolaitteita

Jos vindows kyrväytti mokkulan.

• näinmennääntaas

Oliko tarkoitus vaan koikella että toimiiko, tuskin ajattellit vaki-käyttöön.

• operaattorilta

Saatat tarvita operaattorikohtaisen ohjelmiston ja firmwarenkin. Esim. DNA:lla uusin E353:lle on Win 8.1:lle, ohjelmisto ainakin. Toimisiko sitten Win 10:ssä. Enpä tiedä.

• 76585

• hankala-tikku
        76585 kirjoitti:

Linuxiin perustuva käyttöjärjestelmä on nykyään todellinen vaihtoehto Windowsille.

Olisiko jo aika luopua Windowsista?

https://www.mikrobitti.fi/neuvot/olisiko-jo-aika-luopua-windowsista-nama-asiat-kannattaa-ottaa-huomioon-linuxiin-siirryttaessa/c7da1d88-98a8-48f1-9d07-baf6ec161fa2

Kokemuksieni mukaan Huawei E353 oli hieman hankala Linuxissa, ainakin se versio tikusta mikä minulla oli. Oli editoitava networkmanagerin tiedostoja että tikun sai toimimaan koneeseen tökättynä. Ohjeet editointiin oli melko haussa.

• Höpönhöpööö
        hankala-tikku kirjoitti:

Kokemuksieni mukaan Huawei E353 oli hieman hankala Linuxissa, ainakin se versio tikusta mikä minulla oli. Oli editoitava networkmanagerin tiedostoja että tikun sai toimimaan koneeseen tökättynä. Ohjeet editointiin oli melko haussa.

Toimii heittämällä Ubuntussa!

• hankala-tikku
        Höpönhöpööö kirjoitti:

Toimii heittämällä Ubuntussa!

Ei välttämättä. Noin sitä jotkut inkuttivat monta vuotta sitten. Tikusta E353 on n. 4 erilaista versiota. En nyt muista mikä versio se minulla oli mutta oli DNA:n tikku ja olen jo myynyt sen.

Ei toiminut ubuntu-perheen systeemeissä koneeseen suoraan tökättynä muuten kuin networkmanagerin tiedostojen jälkeen. Piti lisäillä jotain ja muutella jotain. Asiaa käsittelevän ketjun pitäisi kyllä olla täällä palstoilla jossain.

Aivan turha väittää että kaikki mokkulat toimisi Linuxeissa suoraan, koska näin ei selvästikään ole. Useimmat toimii mutta ei kaikki.

• neajurisotkuw10

Nää on niitä w10 yoimimattomuus ongelmia taas.

• toimimaton_windows

Windows on sangen toimimaton.

• Liian vanha mokkula. Osta uusi.

• liian.paska.windows

vaihda se windows pois

• JaskaBontti

Hyvin toimii Win10 Huavei E3372

• reagoimaton_windows

Windows on sangen reagoimaton.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2351
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2247
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1512
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1446
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1402
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1126
    Aihe