Nämä keskustelut näyttävät loppuvan. Ylläpito on yrittänyt kertoa jotain palstan kehittelystä, moderoinnista jne.
Se luvattu maailman paras ei vaan toteudu. Osataan vaan riidellä ja moittia, siinä kaikki.
Suurin puute on asiallisten avausten saamiset aikaan. Maailmaa hyväilevät keskustelunavaukset eivät voi innostaa ketään kun ”värkit ja tiedot puuttuvat”.
Mistä arkiset aiheet keskusteltavaksi? Minä kysyn vaan.
Entäs sitten kun?
12
325
Vastaukset
Arjessako ei tunnu olevan kiinnostavaa? Tasaisen harmaa arki sanookin monet, tasaista puurtamista työelämässä, puurtamista josta herättiin perjantaisin viikonloppuun. Kahteen eri maailmaan elämä jaettuna ko,....?
Ei sentään, mutta en nyt hauskojen muistelojen kannalla ole, elän aamun aikaisessa vielä tässä, ja nyt.
Varhain nousseena pitäydyn sunnuntaiseen isäinpäivään, laitan kohta tulemaan aamukahvit, tässä tyydyn vielä lasilliseen vettä.
Lohikeitolle isänpäivän kunniaksi kutsuin rantaravintolaan isiä poikineen, (vaimoväkeä ja tyttäriä unohtamatta) Vilkasta juttelua siis tiedossa, kun toistakymmentä lähisukulaista tapaa! Hauskaahan se, pistäydyn vielä ostoksilla sen jälkeen.
Sunnuntai~tarinoinnin jälkeen *😋* heippa, nyt kahvinkeittoon!- tee.itse
Mitä Sinä Odotat?
Kerro mistä Sinä jotain tiedät, että voit ja osaat keskustella Kiinnostavasti ja Oikein?- jossain-mättää
" tee itse"
Ruuneperillä, alias useilla nimimerkeillä kokeileva, nykyisin esiintyvä Palstavaari on ihan sama virsi, että palsta kuihtuu ilman häntä?
Olihan ne aikoja hänenkin kirjoituksista, kun joku laittoi hänen runojaan jopa seinälleen ja hehkuti hänen itsetuntoaan.
Miksi he eivät koskaan kohdanneet livenä? Se onkin arvoius, koska ruuneman oli siloin aika liikkuvainen, jopa Espanjassa lomaileva?
Miksi ei runotar ja yksinäinen kaveri kohdanneet toisiaan ja solmineet yhteistä tulevaisuutta, josa kumpikan ei ole yksin? - arkista-arkiseen
mieshän se runoileva oli, siis mies eikä vastaanottajat
- arkivaatteissa
Eikös tuo ruune aina ole haukkunut, kun kahvipirtissä kerrotaan päivän kuulumiset. Just sitä tavallista arkea enimmäkseen. Ruune moittii, että osataan vain riidellä ja moittia mutta itse tekee vähän väliä moittimissloituksen. Ei kelpaa muut kuin makriina.
- kenkä.tietäis
Mä mistä laulun aiheen saan... on ilmeisesti yksi Reino Helismaan ja Tapio Rautavaaran yhteistyön
menestyneimmistä iskelmistä. Kirkollisvaaleissa äänestysprosentti jäi tuonne 14 prossan kieppeille eikä persujen kannatus yllä edes vastaavaan. Käytännössä se merkitsee sitä, etteivät uskonto ja politiikka kuulu arkisiin keskusteluaiheisiin, sote ehkä hetkittäin ja Trump outona käkenä talvisäässä voivat innoittaa sanasotaan, kysymys on vain lyhyestä aikajanasta, Tämä olisi ehkä syytä muistaa, jos ajattelee kestävän palstakeskustelun kulmakiviä.Kenkä tietäis,
tarttui aivan olennaiseen asiaan. Monista varmaan rehellisistä yrityksistä huolimatta, on varsinkin uskontokeskustelut jääneet sisällöltään torsoiksi.
Niiden ymmärrettävä puutteellisuus, (rumatkin lätkäisyt) ei juurikaan anna lukijalla sitä mieltä kohottavaa, mikä ehkä on aloitteen tarkoitus. Monelle meistä on uskonto kallisarvoinen asia.
Politiikka nyt on mitä on, siihen tällä palstalla on saanut tottua, joskaan maamme päättäjienkään ruma riepottelu jättää ikävän maun sanojasta lukijoille.
Pientä se kokonaisuudessa sentään on, kun monet ystävälliset puheenvuorot ilahduttavat normalilla tavalla!
Sitten jos tämä loppuu ?, kyselee aloittaja Palstavaari. Miksi siihen kantaa ottaisi, kun en näe siitä merkkiäkään ? Nyt on tämä hetki, eikä tulevaisuudesta muutenkaan tiedä etukäteen mitään varmaa. Onhan kenellä tahansa halutessaan mahdollisuus perustaa oma keskustelufoorumi,... enpä ole paneutunut asiaan!
Kirjeenvaihdot niiden kesken, joiden ystävyys jäisi kärsimään,..... netti, puhelin ja meil'ithän takaavat yhteydenpidon.
Tässä nyt taaperrellaan S 24:n puitteissa, en suuriakaan muutoksia ole havainnut paitsi tuon vihreän ison lähetäpainikkeen .😋, heippatit
- PalstaVoiHyvin
Tämä ex ruuneperi on niin kauan kuin muistan ollut huolissaan palstan tilasta.
- tabernaakkelit
Kuinka, kun minua alkoi naurattamaan tuo aloituksen toteamus, ettei maailmoja syleilevät aloitukset innosta: kun puuttuu "värkit ja tiedot" herra jestas, mitä ihmeen värkkejä laajempiinkaan kokonaisuuksiin tarvittaisi? , onhan kaksimielinen tokaisu mieheltä, jolla on nettiyhteydet hallussaan!
Voihan dilemma, jos ei värkit ja tiedot,... hyvä ettei taidot 🤣 Se on sitten päästy ihmisvilinästä kotiin, kantamuksina ruuat ja tarvikkeet. Oli siinä etsimistä uudella hehtaariosastolla löytää Ruohonjuurikauppa! Nilkka kipeytyneenä olen kuitenkin tyytyväinen sinnikkyykeetni, vaikkakin naureskelen kassatyttöä, joka kysyessäni männynhavuöljyä, tokaisi,... "ettei meillä ole". Hah, sanoin minä,.... "etteikö 6000 lajikkeen varastosta" ,..." löydy muka" ?. " ,...Juu on meillä eteeristä männynhavuöljyä kyllä",.... justo so, onkohan sitä muuta olemassakaan ajattelin,.. heh he!
Ihanaa, molempia löytyi kuusi ja mänty, molemmat pikku öljypullot mukanani, kävelin pitkän matkan vanhan Omenan apteekin kautta ruokaosastolle.
Mukaan tuli pikkukinkku, lämmettyään 1.h laitan sen uuniin, ja monet leikkeet ja ateriat on pakasteessa tiedossa. Lapaahan olin ajatellut, mutta hinta/laatusuhde oli parempi näin.
Hymyileviä kasvoja oli mukava nähdä istuessani lepopenkeillä, joita aika hausksti on sijoitettu noilla pitkillä haarakäytävillä, missä liike liikkeen perään houkuttaa ostajia.- kalluppikunkut
Olisiko näin lähellä vaaleja hyvä muistella, miten kalluppikunkut toimi ennen.
https://demokraatti.fi/maailmankuulu-aleppon-lelusalakuljettaja-valitsi-sdpn-tuomioja-han-on-tehnyt-esikuvallista-tyota/
Noi lapsetko siellä äitiensä kanssa taistelee suurvaltoja vastaan ? - no.kun.itte.vastaa
Eiväthän keskustelut täältä lopu.
Täällä on lukuisia ketjuja, jotka koostuvat suurelta osin siitä, että aloittaja käy keskustelua itsensä kanssa.
Vrt.ketju "kun itte kysyy ja itte vastaa, ei tuu jäläkipuheita" (välimerkit muutettu oikeakielisyyden mukaan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814