Minä yritin vaan auttaa

Kaikkeahyvääkaunista

Anteeksi. Et selkeästi tarvinnut minun apuani.

Se sinussa asuva synkkyys on minusta sydäntäsärkevää, vaikken ymmärrä sen alkuperää enkä sitä miksei se poistu. Minä olen siis väärä ihminen sen poistoon?

Toivoisin vaan että olisit onnellinen ja saisit sydämeesi rauhan.

40

975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lglglgfl

Saan sydämeeni rauhan sitten kun kuolen muuta vaihtoehtoa ei ole olemassa miksi jankkaatte kun ei ole mitään muuta tietä enää olemassa?

Te tuhositte elämäni opettajat, lääkärit ja johtajat. Mikään ei poista sitä helvettiä mikä on päähän ohjelmoitu tiesitte sen jo etukäteen mutta koska olin mitätön ja uhrattavissa ette välittäneet vaan päätitte kokeilla miten käy saitte varmasti arvokasta tietoa jota voitte käyttää hyväksenne ihmisten alistamisessa.

• Otahankoppii

Hyvää Isänpäivää sullekin.

• glgll

Mitä helvetin hyvää isäinpäivää?
        Te leikeitte elämällä ja leikitte edelleen.

• Anonymouse

Oot väärässä. Mun sisällä ei oo synkkyyttä. Mut parempi luovuttaa tähän paikkaan, jos tulkintasi on tuo.

• Sepäsomituista

Minua vainoamallako toivot rauhaa sydämeeni??

• Kukasinäolet

Olet tullut ihan itse tänne vainottavasi. Ottappa vastuu vainoamisestasi.

• Pystytkönimeämään
        Kukasinäolet kirjoitti:

Ota sinä vaan se vastuu.nimeäppä se henkilö jota minä olen muka vainonnut?

• Haistalavistamummu
        Pystytkönimeämään kirjoitti:

Ota sinä vaan se vastuu.nimeäppä se henkilö jota minä olen muka vainonnut?

Itseäsi tietysti vainoat täällä.
        Aamusta iltaan vainoat, onko joku joka vainoaisi sinua.

• Peeptomitylpeilee
        Kukasinäolet kirjoitti:

Tänne kirjoittamalla voi odottaa että joku vastaa mitä vastaa kirjoitusten mielipiteisiin, mukavasti tai vähemmän mukavasti.

Mutta se on todellakin eri asia, että voisi mennä hlökohtaisuuksiin tai vielä pidemmälle vainoamaan ja selvittämään kirjoittajia, jonka jälkeen kohdistaa heihin oletuksia, olettaen mm noin typerästi että kun olemassaoleva hlö kirjoittaisi, avaisi suun olisi varta vasten framella, jolla ei olisi mitään turvaa hlökohtaisuuksilta lietsonnan nimissä.

Kun harhautuvat äärimmäiseen tunkeilevaisuuteen. Oikeuttavat vainoamistaan laittamalla ihmisiä framelle, jotta noin yksinkertaiset alkavat sitten syyttelemään, että tämä tirkistelynauha, anonyymikirjoitus, valeprofiili on todistusaineisto että olet salaisesti esillä, oma syysi, kun "aineistokin" loukkaisi heitä, heillä kaikki oikeus peep peep juttuja tehdä!?

Vastaa vaan mitä vaan mielipidetasolla, siihen asiaan mikä on esillä, mutta älä toisten ihmisten kautta, olettaen, vaan kerro itsestäsi, ole hyvä. Muu on räikeää puuttumista toisten asioihin ym.

Sivuhuomautus, ihmisiä autetaan puuttumalla juurisyihin, ihmisen täytyy itse tiedostaa myös ne. Jos ei edes ymmärretä että ihmisen ympärillä tapahtuvat asiat voivat olla juurisyiden kaltaisia, haitallisia, oletetaan vaan, että tuollainen ympäristö on olemassa mukautumista varten, niin pieleen menee.

Tule tänne viereen kyylättäväksi, ole hyvä.

• Mitenkävi
        Peeptomitylpeilee kirjoitti:

Tänne kirjoittamalla voi odottaa että joku vastaa mitä vastaa kirjoitusten mielipiteisiin, mukavasti tai vähemmän mukavasti.

Mutta se on todellakin eri asia, että voisi mennä hlökohtaisuuksiin tai vielä pidemmälle vainoamaan ja selvittämään kirjoittajia, jonka jälkeen kohdistaa heihin oletuksia, olettaen mm noin typerästi että kun olemassaoleva hlö kirjoittaisi, avaisi suun olisi varta vasten framella, jolla ei olisi mitään turvaa hlökohtaisuuksilta lietsonnan nimissä.

Kun harhautuvat äärimmäiseen tunkeilevaisuuteen. Oikeuttavat vainoamistaan laittamalla ihmisiä framelle, jotta noin yksinkertaiset alkavat sitten syyttelemään, että tämä tirkistelynauha, anonyymikirjoitus, valeprofiili on todistusaineisto että olet salaisesti esillä, oma syysi, kun "aineistokin" loukkaisi heitä, heillä kaikki oikeus peep peep juttuja tehdä!?

Vastaa vaan mitä vaan mielipidetasolla, siihen asiaan mikä on esillä, mutta älä toisten ihmisten kautta, olettaen, vaan kerro itsestäsi, ole hyvä. Muu on räikeää puuttumista toisten asioihin ym.

Sivuhuomautus, ihmisiä autetaan puuttumalla juurisyihin, ihmisen täytyy itse tiedostaa myös ne. Jos ei edes ymmärretä että ihmisen ympärillä tapahtuvat asiat voivat olla juurisyiden kaltaisia, haitallisia, oletetaan vaan, että tuollainen ympäristö on olemassa mukautumista varten, niin pieleen menee.

Ootko saanu pimpslooorrooo?
        Terv.
        Henk. Koht. En Mene ikinä.

• Jokaisellaomacenter

Sitähän minäkin, että nyt tuli kiire ottaa irtiotto ihmisestä. Liian suuri vaara joutua tahratuksi. Voisi noin suuren kiinnostuksen myötä salakuvattu petivideo olla jo rikoksiin tottuneille liian suuri houkutus, mikäänhän heitä estä, kun ihmiset kuuliaisesti noudattavat oletuksiaan ja oikeutuksen tunnetta, toimistaan. Seonneet toimistaan syyttelemään yksinkertaisten kanssa.

Johan se on mahdottomuus tuollaisten kieltäjien, pelkureiden kanssa pyrkiä yhteiseloon. Kuin ihmisillä olisi kaikilla sama ympyröivä todellisuus. Koska luovat oletuksia, mielikuvia uskovat ne itse, mutta se ei ole koko totuus ympäröivästä todellisuudesta. Kapeanäköiset ja self center ihmiset eivät sitä eroa huomaa.

• Peeptomitylpeilee
        Mitenkävi kirjoitti:

Ootko saanu pimpslooorrooo?
        Terv.
        Henk. Koht. En Mene ikinä.

Kiitos mielipiteestäsi, vakaasti harkittuani, en vastaa kysymykseen, hyvää jatkoa.

• Kuvitelmatsikseen

Tuon kaltaiset asiat ovat hupaisia suomessa, jossa ihmiset lankeavat pelkäämään joutuvansa kiusatuksi itse, koska mieltävät tahraamisetkin kiusaamiseksi, mitä ei ollut, kuin ihmisten mielikuvissa ja siinä, että alkavat heijastelemaan pelkoaan, me hengen harhoissa, jotteivat tippuisi "me" ryhmästä pois, jota ei ollut todellisuudessa, ennenkuin päässään sellaisen muodostivat.

Ei päästä ytimeen, muiden ihmisten pelkojen takia ja voimakkaan me kuvitelman takia, johon ahtautuvat niiden lisäksi, jotka tulivat alistushaluissaan korottamaan itseään, sitten juttuja lukiessaan olivat jatkuvassa loukkaantuneisuuden tilassa. Mikä on ollit varmaan naurettavuuden huippu, jos sitä ajattelee, menevät rikosten nimissä ja avulla loukkaantumaan. Keskittävät elämänsä tuollaisen ympärille toivotessaan saada "me" nosteen ym. Sitä keskinkertaista paskaa, suoraan sanottuna.

• messevähani

Kiitos mielipiteestäsi, vakaasti harkittuani, en vastaa kysymykseen, hyvää jatkoa.

Hani. 🐽😍

• Voifinlandia
        Haistalavistamummu kirjoitti:

Itseäsi tietysti vainoat täällä.
        Aamusta iltaan vainoat, onko joku joka vainoaisi sinua.

I said, ihmiset tunnistaa kaikkialla, vannovat etteivät katsoneet, vain ihan vähän, ihan vähän vain. Just a little bit, just a little a bit, peep peep

• Peeptomitylpeilee
        messevähani kirjoitti:

Hani. 🐽😍

Anteeksi, en tunne, enkä koe että olisimme tuttuja, varsinkaan tuolla tasolla, eikä tulla olemaan kuin harhoissasi. Parempi arpaonni seuraavalla kerralla 🎲

• Muissskkkkkuuujj

Anteeksi, en tunne, enkä koe että olisimme tuttuja, varsinkaan tuolla tasolla, eikä tulla olemaan kuin harhoissasi. Parempi arpaonni seuraavalla kerralla 🎲

😍🦄🐎 Hani💓

• Hetkinennytkyllä
        Muissskkkkkuuujj kirjoitti:

😍🦄🐎 Hani💓

Täältäkö se sittenkin löytyi, kadotettu yksisarviseni.

Kotiin sieltä!

• Annapusu
        Hetkinennytkyllä kirjoitti:

Täältäkö se sittenkin löytyi, kadotettu yksisarviseni.

Kotiin sieltä!

Täältä. Sinun oma poni.
        🦄
        😍🐽

• Hetkinennytkyllä
        Annapusu kirjoitti:

Täältä. Sinun oma poni.
        🦄
        😍🐽

Valitettavasti tämä sanailu ei lähtenyt lentoon riittävälle korkeudelle. Koskaan ei voi tietää somemaailman kusetuksista onko 🐔 vai 🐣

Taas joudun pettymään 😢, hylkäämään my little pony taakse jääneenä elämän vaiheena. Joskus se aikuisuus eteen tulee.

Otan 🐫 ja häivyn.🐾 jäljet vaan jäävät elämään ja ikuinen muistomerkki muille ihmeteltäksi, täällä kävi xx anonyymitunnettu.

• Jokinviestiehkä
        Hetkinennytkyllä kirjoitti:

Valitettavasti tämä sanailu ei lähtenyt lentoon riittävälle korkeudelle. Koskaan ei voi tietää somemaailman kusetuksista onko 🐔 vai 🐣

Taas joudun pettymään 😢, hylkäämään my little pony taakse jääneenä elämän vaiheena. Joskus se aikuisuus eteen tulee.

Otan 🐫 ja häivyn.🐾 jäljet vaan jäävät elämään ja ikuinen muistomerkki muille ihmeteltäksi, täällä kävi xx anonyymitunnettu.

Mitä sanat ovat sinulle?
        Minulle ne eivät ole mitään. Mutta ehkä ne kertovat kuitenkin jollekulle jotain, mykät sanat, rivit ja rivienvälit.

• Hetkinennytkyllä
        Jokinviestiehkä kirjoitti:

Mitä sanat ovat sinulle?
        Minulle ne eivät ole mitään. Mutta ehkä ne kertovat kuitenkin jollekulle jotain, mykät sanat, rivit ja rivienvälit.

Sanat, lauseet kuvailevat asioita, todentavat mihin ihminen uskoo, millä tavalla haluaa kulloinkin ilmaisujaan tehdä ja mikä tausta-ajatus lauseita ohjaa, ja miten näyttää sanoillaan mihin toisen haluaa asettaa.

Lauseet ovat lauseita, sen sekunnin sanoilla sävellettyjä kuvaelmia, jotka kokee todeksi. Jos vastaanottajat ovat eri tunnelmissa, sanat, rivit ovat merkityksettömiä, koska toinen ei koe niitä todeksi. Riveistä syntyvä mykkyys on silloin tosiasia. Jos tunnetilat ovat samoilla linjoilla, rivit, lauseet ovat painavia, kuin painettu Raamatun sana. Siitä syntyy sotia.

Eivät sen enempää.

• Vainhejoistavälittää

Häne itse valitsee henkilöt lähelleen, väkisin sun on turha pyrkiä.

• Hanionpupuuu

Hani on rakastunut.

• Nytenymmärrä

Eli olette kauankin tunteneet?

• Eisenkaavemmi

Tänään huomasin aloituksen.

• Nytenymmärrä
        Eisenkaavemmi kirjoitti:

Tänään huomasin aloituksen.

Se ei ollut ainakaan multa mutta joo ensi viikonloppuna voisin taas olla pelastusta vailla jos tää nyt on sitä mitä kumpikin haluaa.

• Eeron_isälle

Näin autat minua "stalkkerimies":

-älä enää murtaudu sähköpostiini,
      -älä enää pyydä FB-ylläpidolta salasanaani,
      -älä enää jututa tuttaviani,
      - muuta toimistosi POIS opinahjoani vastapäätä, ellet ole jo muuttanut.
      - lakkaa ajelemasta kotini lähistöllä.

• Tarvitsensinut

Olen onnellinen, jos saan sinut. Tarvitsen ja rakastan sinua enemmän kuin mitään. Synkkyys ja ahdistus iskee vaan välillä, mistä olet ajatellut, että se olisi vallitsevaa? Olen hyvin positiivinen ihminen yleensä. Rakastan sinua!

• Onilmojapidellyt

En valitettavasti voi vastata tähän mitään tällä palstalla. En ainakaan mitään sellaista jota kaipaamani henkilö ei jo tietäisi.

• kauniitasanojatakana

Tutuille ihmisille voi tarjota apua, muttei silloinkaan väkisin ja tutuille ihmisille voi tarvittaessa pahoitella käytöstään jollain muulla tavalla ja jossain muualla

• Masasiivoja64

Voi kun olis rokeuta kertoa kuinka paljon tarvisin häntä että tulisin rokeemasi ja muustakin ja saisin sulatettua sydämeni hänelle

• Odotinrakkautta

Tarvin mä apua, puolusta mua.

• siinävaiheessa

Kun tulee sellainen "luonnollinen" kohtaaminen jonkun kanssa... niin siinä vaiheessa se varmaan häviää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      28
      8195
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7331
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      105
      3630
    4. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      67
      3430
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      604
      3114
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      77
      2918
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      38
      2618
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      34
      2504
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1983
    10. Kolmas kerta toden sanoo

Näinhän sitä sanotaan. 🤭
      Ikävä
      33
      1534
    Aihe