Sukkikset pojalla?

Eveli

Mitä olette mieltä onko outoo jos pojalla on sukkahousut? Siis pitkian alushousujen tilalla farkkujen alla?

42

3354

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jemets

      Onhan se vähän outoo mutta eikai siinä jos tykkää

    • Eveli

      Ne on vaan jotenki niin kiihottavat.

    • seme

      Semmoset paksut villasukkikset ymmärtäisin mutta jos jotain ohuita nii pitäisin jonain friikkinä

    • Hander

      No meidän luokal yhdellä on sellaiset paksut sukkikset aina talvella. On ollu muistaakseni aina kun on oltu samalla luokallakin jo 7 vuotta. Ei kai siinä mitään ihmettä ole. En ite laittais. Ois aika homo olo varmaan.

    • Zepth

      No jos on sillai köyhii et joutuu pitään siskon tai veljen vanhoi vaatteit niin varmaan siks siskon sukkikset ?

    • Määrittele "outo".

      Kyllä, se on epätavallista. Moni ikätoverisi varmaan pitää sitä outona. Siitä saatetaan kiusatakin. Supista ainakin selän takana.

      Toisaalta mitä se muille kuuluu, millaisia alusvaatteita käytät. Eikä kukaan niitä sieltä farkkujen alta normaalitilanteissa näe.

      Toisaalta taas... Tarvitseeko normaalielämän tilanteissa pitää mitään kiihottavia vaatteita? Eikö ne voisi varata ns. erikoistilanteisiin?

      Kyllä, mikäs siinä, jos tykkää, mutta varaudu siihen, että sinua pidetään vähän pervona, jos kärähdät siitä. Se ei välttämättä johdu niinkään niistä sukkahousuista, vaan siitä, että lähdet hakemaan kiihotusta pukeutumalla niihin salaa muiden ihmisten silmien alla.

      Itseäni se ei häiritsisi, vaikka tietäisinkin siitä, mutta miettisin silti, että miksi, vaikka tietäisinkin syyn.

      • Eveli

        Niin siis tuo 12.11.2018 1:47 tullut kirjoitus ei ole minun. Kysyn siksi että seurustelin hetken pojan kanssa jolla oli sukkahousut. En kehdannut kysyä siitä mitään mutta ei pojat tietääkseni vielä käytä sukkahousuja????


      • No ehkä sait jo minun ja tuon feikkaavan randomi-idiootin vastauksesta jo vinkkiä siitä, mistä on saattanut olla kysymys.

        Joillakin miehillä on sukkahousufetissi. Toiset tykkää vaan katsoa, toiset pukeutua niihin itse. Se saattaa olla osa pojan seksuaalisuutta jo murrosiässä.


      • Käyttää
        Eveli kirjoitti:

        Niin siis tuo 12.11.2018 1:47 tullut kirjoitus ei ole minun. Kysyn siksi että seurustelin hetken pojan kanssa jolla oli sukkahousut. En kehdannut kysyä siitä mitään mutta ei pojat tietääkseni vielä käytä sukkahousuja????

        Kyllä käyttää. Minäkin aloin käyttämään jotakuinkin kun olin täyttänyt 50. Asialla ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa. Naiset saivat 50-luvulla porttikiellon kouluun jos tulivat sinne housuissa. Miehet ovat pöljempiä ja hitaampia vapautumaan. Mitä helvettiä se kenellekään kuuluu mitä alusvaatteita pitää? Kyllä on löyhässä miehisyys, jos orjailee valintojaan sivullisten ennakkoluulojen mukaan.


      • Käyttää kirjoitti:

        Kyllä käyttää. Minäkin aloin käyttämään jotakuinkin kun olin täyttänyt 50. Asialla ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa. Naiset saivat 50-luvulla porttikiellon kouluun jos tulivat sinne housuissa. Miehet ovat pöljempiä ja hitaampia vapautumaan. Mitä helvettiä se kenellekään kuuluu mitä alusvaatteita pitää? Kyllä on löyhässä miehisyys, jos orjailee valintojaan sivullisten ennakkoluulojen mukaan.

        Voisitko selittää minulle yhden asian:

        Miten onnistuit yli viisikymppisenä sukkahousufanina bongaamaan sukkahousukeskustelun täältä nuortenpalstalta ja vieläpä kolme päivää ketjun aloittamisen jälkeen?

        En syytä sinua mistään. Olen vain aidon utelias sen suhteen, että miten nämä sattumat tapahtuvat. Hieman skeptinen myös.


      • algoritmityouknow
        Oldie kirjoitti:

        Voisitko selittää minulle yhden asian:

        Miten onnistuit yli viisikymppisenä sukkahousufanina bongaamaan sukkahousukeskustelun täältä nuortenpalstalta ja vieläpä kolme päivää ketjun aloittamisen jälkeen?

        En syytä sinua mistään. Olen vain aidon utelias sen suhteen, että miten nämä sattumat tapahtuvat. Hieman skeptinen myös.

        Suomi24:n algoritmit näyttävät ohjailevat lukijoita. Muoti ja kauneus -osastolla näkyi linkki tähän ketjuun. Muuten tuskin olisin tänne nuorten palstoille osunut, itsekin olen viisikymppinen enkä pyöri nuorten osastolla. Sukkahousuista tykkään kyllä.


      • M56
        Oldie kirjoitti:

        Voisitko selittää minulle yhden asian:

        Miten onnistuit yli viisikymppisenä sukkahousufanina bongaamaan sukkahousukeskustelun täältä nuortenpalstalta ja vieläpä kolme päivää ketjun aloittamisen jälkeen?

        En syytä sinua mistään. Olen vain aidon utelias sen suhteen, että miten nämä sattumat tapahtuvat. Hieman skeptinen myös.

        Hakusana sukkahousut. Vasta nyt huomasin nuorten osaston.

        Enkä koe fanittavani mitään. Uskon, että nykynuoret tulevat kasvamaan maailmaan jossa ei ole asian tiimoilta kummallisia tunnelatauksia.


      • Tässäpä erinomaista esimerkkiä nuorisolle siitä, miten asioista pystytään keskustelemaan asiallisesti, eikä tulla kysyjän silmille.

        Hyvä tietää nuo algoritmit. Aikaisemmin en muista törmänneeni nuorten palstan juttuihin noiden muiden palstojen linkeissä.


    • jiukyhxczd

      Voi käyttää ,eihän ne housujen /nilkkasukkien alta näy ja paksumpia sukkiksia ei erota. Sukkahousut on kätevät , kun valitsee paksuuden sään mukaan

    • Hander

      Alaasteella mutsi pakotti pitään sellasia lasten sukkiskia jonnekin neljännelle asti häpesin aika vitusti ja vaikka asiasta on aikaa niin vieläkin joku muistaa sanoa sukkispojaksi

    • Talvisukkikset

      Talvel käytän joo sellasii paksuja sukkiksia mielummi kun kalsareit ne ei mene ruttuun lahkeeseen

    • sukks

      On se siinä mielessä outoa, kun se on niin epätavallista, ja sukkahousut katsotaan yleisesti naisten vaatteeksi. Mutta toisaalta sukkahousut on tosi hyvä alusvaatevaihtoehto pitkille kalsareille. Suomessa on kuitenkin aika usein semmoisia säätiloja, että pitkät kalsarit ovat pitkien housujen alla liian paksut ja tukalat, ja ilmankaan ei tarkene. Silloin ohuehkot sukkahousut ovat omiaan. Minä käytän sukkahousuja usein.

    • licldsfnsdfs

      Olin tänää koulus siskon mustat sukkahousut jalas. Siis farkkujen alla se sukkikset. Oli aika jännää tunne

      • 666555444

        Hitto haluan kokeila kans


      • asdfghtyu

        On ollu monestikin sukkikset jalas mutta hiton noloo kun ottaa kengön pois niin jää villa sukka kenkään ja tulee pelkk sukkis jalka sieltä


      • varpaatkinlitsut
        asdfghtyu kirjoitti:

        On ollu monestikin sukkikset jalas mutta hiton noloo kun ottaa kengön pois niin jää villa sukka kenkään ja tulee pelkk sukkis jalka sieltä

        Ei haittaa .Minä työnipuolesta monesti joudun käymään ihmisten kotona ja niin käy ,että villasukat jää saappaisiin. Pari-kolme kertaa olen sitten vaan mennyt sisään ilman villareita.


    • oletkosesinä

      Niilo22?

    • Alusvaatteena

      Naisilla sukkahousut ovat osa huoliteltua pukeutumista ja niiden on tarkoituskin näkyä.

      Miehillä sukkahousujen ei ole tarkoitus näkyä. Jos jotakuta kiinnostaa miesten käyttämät alusvaatteet olisin hiukan huolissani.

    • luikaus

      Sukkahousut, kynsilakka ja Turtles verhot on äijämeininkiä...

    • Sime

      Jäin systerille kiinni sen sukkisten kokeilusta ja runkkaamisesta ja systeri osti mulle sukkahousut joululahjaksi. Hävetti aika paljon mutta olen niitä salaa pitänyt ja runkaillut

    • Sime

      Sain joululahjaks kans sukkikset. Sellaiset paksut vähän niinkuin kalsarit. On ollu lämpöset farkkujen alla.

    • MikseiOis

      Mulla on aina kovil pakkasil villasukkikset alla ne on lämpösemmät ku ruttukalsarit

    • Starbu

      50-luvulla pojillakin oli talvella pitkät sukat ja SUKKANAUHALIIVIT!
      Eikä siinä ollut mitään seksuaalista.
      Sukkiksia ei ollut vielä keksitty, ja pitkät kalsarit olivat miesten juttu.

      • tuukka-

        Eräs entinen naisystäväni kertoi, että seurustellessaan ennen minua erään minunkin tuntemani kaverin kanssa ja sitten kun tuli aika ensikertaa mennä sänkyyn ja riisuneet, niin kaverilla oli ollut naisten alushousut. Niin hän oli sanoa hökässyt että " Oot sä jotenkin poikkeeva" niin tämäkös oli siitä ottanut herneen nenäänsä, kun täysin normaalia miestä epäilee poikkeevaksi ja vetänyt housut jalkaansa ja poistunut paikalta.


      • semesti

        Olen joskus kokeillu systerin sukkanauhasysteemeit ja oli aika pervon tuntost :D


    • asdlkjsadlkjn

      Tulee runkkailtuu aika usein sukkikkset jalas. Mutsi löys kerran yhdet sen sukkikset mun kaapista mut ei puhunu mitään. Hävetti aika paljon XD

    • varpaatkinlitsut

      Mä oon kyllä jo 25 v ja käytän jokapäivä sukkiksia. Ei oo kukaan reagoinut mitään ,vaikka näkyvät lahkeenalta.

    • Friimään

      Sukkikset on kyl kivan tuntoset jalas. Varsinkin lasketteluhousujen alla. Tulee monesti pidettyy koulussakin. Aluks varastin mutsilta ja systeriltä niit mut siitä tuli aika riita niin mutsi alko ostaan mulle sukkiksia.

    • Hander

      Meikän lemppari yksin kotona pelkät sukkikset jalassa runkkaus

    • KaleviA

      Just nyt mustat sukkahousut jalas. Laitan huomenna myös kouluun. Tykkään käyttää ja runkkailla sukkiksissa :D

    • Sukkikset

      Kohta tarkenee shortsiloissa ja ihonvärisissä sukkahousuisda . Viime kesänä niitä kokeilin , eikä niitä monikaan huomannut. Kyllä jännitti, vallankin ostaa uusia sukkahousuja.

      • Anonyymi

        Ostin tänään ensimmäistä kertaa sukkahousut. Piti käydä vähän kauempana kaupassa kun ei lähikaupasta kehdannut ostaa. Puin ne heti kotona jalkaan ja runkkailin. Huomenna kouluun sukkikset housujen alla :D


    • Anonyymi

      Laitoin kerran kouluun mutsilta pöllityt mustat sukkikset farkkujen alle. Oli aika hiton pervo fiilis. Kesken päivän tajusin että farkut on takaa vähän revenny ja ihan kaikki on nähneet mitä mulla siellä alla on. Häpesin melko vitusti ja piti lähtee kesken päivän kotiin kun tuli muka pää niin kipeeksi :D

    • Anonyymi

      Sukkikset on kivat housujen alla. Seisoo koko ajan ja pakko vemputtaa vähän välii :D

    • Anonyymi

      Ei sen tarvitse olla outoa ollenkaan, ei ei. Kyllä ne pojalle sopivat yhtä hyvin. Lämpimät ja käytännölliset, joten kannatan niitä. Niitä voisi olla myynnissä myös miesten puolella kaupoissa. Pojille voisi olla tarjolla aukollinen malli kuten pitkissä alushousuissa . Mutta myös aukoton jos niinkseen haluaa. Oisko se mitenkään mahdoton ajatus? Voisiko käsityksiä pojalle sopivasta vaatteesta vähän muuttaa? Ehkä nyt on sen aika viimeinkin.

    • Anonyymi

      Minäpäs olen kokeillut tänäkesänä sukkahousuja sortsien alla. Eipä ihonvärisiä monikaan huomaa . Metrossa viereinen täti tuijotti vähän aikaa jalkoja mutta ei sanonut mitään ... Varmaan ihmetteli mitä näki

    • Anonyymi

      Ei oo enää outoo kun nykyään pojallakin voi olla pimppi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe