Elikkä siis en tiedä mitä minun pitäisi tehdä kun haluan niin saatanasti yhtä tyttöä enkä koe oikein ketään muuta kohtaan samanlaisia haluja (oon siis 15v poika) en edes tyttöystävääni kohtaan. Toissapäivänä tyttöystäväni olisi halunnut seksiä ja yrittikin jo riisua minua mutta vastasin kieltävästi ja hän vähän loukkaantui siitä... Mitä pitäisi tehdä? Onko kellään muulla tätä ongelmaa? En edes ole ihastunut siihen tyttöön mutta haluja on kovastikkin.
Stondaa muulle kuin tyttöystävälle
3
186
Vastaukset
- Setömies
Pane tyttöystävääsi ja ajattele, että panisit sitä toista. Kenellekkään ei tule paha mieli ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Minkälaisen tulevaisuuden arvelet suhteellasi olevan, kerran pidät toista tyttöä omaa tyttöystävääsi kiinnostavampana?
Ensimmäinen neuvo olisi se, että unohdat ne parisuhdeleikit vielä muutamaksi vuodeksi. Et selkeästi vielä tiedä sisimmässäsi, että mitä oikein haluat.
Koska et kuitenkaan usko tuota, niin sanon näin: Onko sinussa tarpeeksi miestä ajattelemaan aivoillasi peniksesi sijasta? Jos ei ole, niin lopeta suhde ja vaihda toiseen. Muutoin tulet satuttamaan tyttöystävääsi - ellei hän nyt satu hyväksymään ns. avoimia suhteita.
Jos taas on, niin sen pitäisi riittää, että hillitset himosi. Jos siis olet 15-vuotiaan viisaudessasi varma siitä, että olet nykyisessä tyttöystävässäsi löytänyt sen tulevaisuuden elämänkumppanisi.
Viimeinen vinkki on se, että jos ero siintää horisontissa, niin se kannattaa hoitaa ajoissa ja asiallisesti, eikä viime hetken pakossa ja niin, että kaikki räjähtää silmille.- rentofiilis
jos sua kiinnostaa joku muu kuin tyttöystäväs, niin ei kannata olla sen kanssa. Taidat olla liian nuori ja liian varmat tapaukset (muijafrendis) ei kiinnosta vaan haluat jotain sellaista jota ett vaan saa.
Ja se että jos ei stondaa, niin hosut liikaa ja mieles ei ole rento, vaan jotenkin pakonomainen. Se on oikein että osaat kieltäytyy seksistä, vaikka toinen on jo riisumassa. Älä tee mitään ellet oikeesti halua ja sitten vasta kun on tunnetta ja halua.... rennolla mielellä, eikä liian tosissaan saa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan593913- 1633001
- 1562178
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l171907- 1381780
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.461662Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2791522Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde101488Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2411406Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on711366