Elikkä siis en tiedä mitä minun pitäisi tehdä kun haluan niin saatanasti yhtä tyttöä enkä koe oikein ketään muuta kohtaan samanlaisia haluja (oon siis 15v poika) en edes tyttöystävääni kohtaan. Toissapäivänä tyttöystäväni olisi halunnut seksiä ja yrittikin jo riisua minua mutta vastasin kieltävästi ja hän vähän loukkaantui siitä... Mitä pitäisi tehdä? Onko kellään muulla tätä ongelmaa? En edes ole ihastunut siihen tyttöön mutta haluja on kovastikkin.
Stondaa muulle kuin tyttöystävälle
3
187
Vastaukset
- Setömies
Pane tyttöystävääsi ja ajattele, että panisit sitä toista. Kenellekkään ei tule paha mieli ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Minkälaisen tulevaisuuden arvelet suhteellasi olevan, kerran pidät toista tyttöä omaa tyttöystävääsi kiinnostavampana?
Ensimmäinen neuvo olisi se, että unohdat ne parisuhdeleikit vielä muutamaksi vuodeksi. Et selkeästi vielä tiedä sisimmässäsi, että mitä oikein haluat.
Koska et kuitenkaan usko tuota, niin sanon näin: Onko sinussa tarpeeksi miestä ajattelemaan aivoillasi peniksesi sijasta? Jos ei ole, niin lopeta suhde ja vaihda toiseen. Muutoin tulet satuttamaan tyttöystävääsi - ellei hän nyt satu hyväksymään ns. avoimia suhteita.
Jos taas on, niin sen pitäisi riittää, että hillitset himosi. Jos siis olet 15-vuotiaan viisaudessasi varma siitä, että olet nykyisessä tyttöystävässäsi löytänyt sen tulevaisuuden elämänkumppanisi.
Viimeinen vinkki on se, että jos ero siintää horisontissa, niin se kannattaa hoitaa ajoissa ja asiallisesti, eikä viime hetken pakossa ja niin, että kaikki räjähtää silmille.- rentofiilis
jos sua kiinnostaa joku muu kuin tyttöystäväs, niin ei kannata olla sen kanssa. Taidat olla liian nuori ja liian varmat tapaukset (muijafrendis) ei kiinnosta vaan haluat jotain sellaista jota ett vaan saa.
Ja se että jos ei stondaa, niin hosut liikaa ja mieles ei ole rento, vaan jotenkin pakonomainen. Se on oikein että osaat kieltäytyy seksistä, vaikka toinen on jo riisumassa. Älä tee mitään ellet oikeesti halua ja sitten vasta kun on tunnetta ja halua.... rennolla mielellä, eikä liian tosissaan saa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän474906- 3261898
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131768Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut681440Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681417- 811174
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh301147- 361036
- 421005
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21954