Vanha MacBook a1181 lakkasi toimimasta tyystin. Vaihdoin siihe toisen logiikkalevyn, ja näyttää silt, että olin oikeilla jäljillä; nyt siitä löytyy selvästi elämää sikäli, että käynnistettäessä fleekti humahtaa käyntiin, ja kovalevykin mitä ilmeisimmin, päätellen siitä tyypillisestä narinasta joka kuuluu käynnistyksen yhteydessä.
Muuta ei kuitenkaan sitten tapahdukaan, vaan näyttö pysyy täysin elottomana.
Kävin *"ammattiauttajan" juttusilla, ja tämä kehoitti tarkistamaan, että näytön plugit ovat varmasti paikoillaan levyssää.
Minä löysin sieltä 2 kpl. kyseisiä, ja niille ihan takuuvarmasti oikeat osoitteet (otin valokuvia vanhasta asennuksesta ennen kuin lähdin sitä purkamaan).
Mitä tässä nyt seuraavaksi voisi yrittää?
Näyttö jäi pimeeks.
0
807
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342