Ihmisten tuijotus

Ärsyyntynyt255

Olen havainnut tässä puolen vuoden aikana, että jokainen ohikulkija tuijottaa minua erityisen oudosti. Myös kaverit ja sukulaiset ku puhuvat minun kanssani heillä on outo ilme naamassa ku he katsovat minua ja kuuntelee. Esimerkiksi kahvilla ollessa jotkut ihmiset kaukaisista pöydistä kyylää oikein pitkän aikaan minua ja se on tosi veemäistä. En tiedä mistä tämä tosi ärsyttävä tuijotus/mulkkaus juttu on saanut aikansa. En erotu muista ihmisistä tai muistuta ketään ”julkkista”. Kasvot ovat normaalit. Kenties itse vainoharhainen?

11

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä et tiedä sitä itse, että erotut?

      Ehkä olet äänekäs, ilman että huomaat sitä?

      Jos et puolueettomasti tarkasteltuna erotu millään tavalla muista, niin minäkin epäilen, että saatat kuvitella koko jutun.

      • Ärsyyntynyt255

        Voi olla!


    • rumaPaviaani

      Ei kuulu mulle.

    • niksi-ismo

      Tapahtuuko tämä silloin, kun olet jonkun/joidenkin kavereiden kanssa?
      Saatat olla tässä tapauksessa äänekäs, tai käyttäytymisesi on muuten erilaista.

      Saattaa olla, että kuvittelet koko jutun.

      • Ärsyyntynyt255

        Joo ja vanhempien kanssa ja sitkun heiltä kohteliaasti kysyn mitä tuijotat mussa noin oudosti? Sitten tulee aina vastaukseksi, että en mitää. En ole äännekäs.


    • MirandaUusi

      Siis itte oon huomannut saman, vaikken liiku kavereitten kaa ku niit ei oo, mut siis just et mö en vaan välitä siitä, koska tiiän et oon ormaali ja et oon ja käyttäydyn ihan normaalisti.

    • Minulla on vielä yksi mahdollinen selitys:

      Se, mikä on "normaalia" teille nykyteineille, ei välttämättä ole sitä meille "vähän" vanhemmille.

    • repulus

      Don't try so hard to fit in, when you are born to stand out.

      Itse en halua huomiota mutta saan sitä ja olen mies. Maailmalla asuessakin sain sitä ja naisia. Ei se ehkä ole huono asia vain. Kaikki mitä koet elämässä......ne kaikki merkitsee vain sitä/sen verran/ja vain sitä minkä merkityksen sinä sille lopulta annat. Katseet? Mitä ne ovat? Energiaa?

    • Hei, hyvä kun rohkenit ottaa asian puheeksi. Näin virtuaalisesti saattaa olla helpompaa aloittaa keskustelu kuin kasvokkain. Nuorena sitä saattaa tarkkailla itseään turhan kriittisesti. Kokemus siitä, että tuijotetaan voi "jäädä päälle". Onko sinulla kenties joku ikäkaveri tai ehkäpä opettaja, joka ei tuijota sinua vaan vuorovaikutus on ainakin jokseenkin mutkatonta? Ehdotan, että keskustelet tästä asiasta luotettavaksi kokemasi aikuisen kanssa. Voisitko puhua vaikkapa koulukuraattorin, psykologin tai terveydenhoitajan kanssa?
      Ystävällisesti
      Annikki, Netti Saapas Helsinki

    • huijaatko

      Olet vainoharhainen tai poikkuksellisen puoleensa vetävä persoona,siis enemmän uskon sen olevan positiivista mutta jos ystäviltäsi et saa kuulla siitä sinulla joko ei ole ystäviä tai tämä aloitus on Narsistin avaus.

      • Anonyymi

        Noo entiedä olen kyllä aika pitkä ja raamikas. Mutta enpähä enää välitä miten kaverit ja ihmiset katsovat minua. Oma häpeänsä jos on niin huonot käytöstavat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe