Joo, Jouluaaton aattona käytiin fisu-retkellä, Phuketissa lomailtiin muutama viikko, Tsunamikin todettiin.
No niin, tässä linkki, joka sisältää kuvan.. ;)
http://koti.mbnet.fi/boble76/Thailand 2004/Fishing/IM000034-1024.jpg ..saaliistani, joka nappasi n. 20cm pitkään kalmari-jäljitelmään. Väsytys kesti retkikunnan mukaan n.15-20 minuuttia. Syötti oli n. 40-50m veneen perässä. Paljonko kalan paino oli? Sitä ei kukaan tiedä koska sitä ei punnittu, mutta tuommoiset n. parimetriset purjekalat ovat yleensä painaneet siinä about 30-35kg.(pyrstön kärjestä-miekan kärkeen)?
Purjekala Thaimaasta Jouluna -04
9
4561
Vastaukset
- marsu
hieno on kala
- Boble76
..onhan tuo, näin suomalaisen järvi-/merikalastajan silmistä katsottuna ihan kelpo saalis. Varsinkin kun tuli sopivasti Joulun alla, oli hymyssä pitelemistä.
- mursu
Boble76 kirjoitti:
..onhan tuo, näin suomalaisen järvi-/merikalastajan silmistä katsottuna ihan kelpo saalis. Varsinkin kun tuli sopivasti Joulun alla, oli hymyssä pitelemistä.
Minnkälaista siimaa oli?
- Boble76
mursu kirjoitti:
Minnkälaista siimaa oli?
muuten tavallista, mutta paksuus hieman järeämpää ;) oiskohan ollut 0.6-0.8mm??
oli Fisu :))
- emäntä
VARMASTI hieno kokemus.Ulkomailla kun kalastaa niin se on jotenkin vielä hienompaa jos tulee tulosta..johtuuko hinnasta????? Olen ollut 2 kertaa etelänmaissa syvämerenkalassa ja ekakerralla ei mitään tullut ja olin niin pettynyt että päätin vielä yrittää ja TULI TULOSTA!!!
- karjepulaaa
mitäs tommonen kalastus reissu muuten maksoi?
ite olen menos kans tonne phukettiin ja isoo kalaa pitäis saada :)- Boble76
Jos en nyt aivan väärin muista niin olisko n.2000baht ~ 40-50€
- tollanen..
..parimetrinen purjekala painaa siinä parikymmentä kiloa. Ei enempää. Olen useita saanut ja muutamia punninnut ympäri maailmaa. Aika usein näkee, että vapautetun kalan paino arvioidaan reilusti yläkanttiin. Hieno kala kumminkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124600MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912366Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5671800- 91503
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3958