Tuntuuko pönttösi tyhjältä

sitähalusit

Taisi ne hopeapallot lähteä sieltä :)

21

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmänä

      eläminen on paljon kivempaa ja sitäpaitsi mulla on kyky siirtyä eteenpäin, jos joku asia ei tuota hedelmää. Tässä tapauksessa se ei tuottanut.

      • näkyileehei

        niin et sinä muuta ole tehnyt kuin pilaillut kustannuksellani
        olisi kyllä kuulla näin jälkikäteen syy tähän toimintaasi
        ja jos se minusta on kiinni niin et kyllä siirry elämässäsi muuhun suuntaa kuin taaksepäin
        nyt on koston aika ja porukkaa kerätään jo


      • hyväämatkaa
        näkyileehei kirjoitti:

        niin et sinä muuta ole tehnyt kuin pilaillut kustannuksellani
        olisi kyllä kuulla näin jälkikäteen syy tähän toimintaasi
        ja jos se minusta on kiinni niin et kyllä siirry elämässäsi muuhun suuntaa kuin taaksepäin
        nyt on koston aika ja porukkaa kerätään jo

        Sen voi sanoa vielä ettei tule ihan yllätyksenä että porukka mikä on hommattu ainoastaan sinun pään menoksi on yli toistasataa oleva porukka :D siinä sitten nainen mietiti tekojas kun saat paskaa niskaan oikein urakalla 😂


      • Suurikostoviittaa
        näkyileehei kirjoitti:

        niin et sinä muuta ole tehnyt kuin pilaillut kustannuksellani
        olisi kyllä kuulla näin jälkikäteen syy tähän toimintaasi
        ja jos se minusta on kiinni niin et kyllä siirry elämässäsi muuhun suuntaa kuin taaksepäin
        nyt on koston aika ja porukkaa kerätään jo

        Kuka sun kultanupun kustannuksella on pilaillut. Ei kuulosta normaalilta sun puheet. Viha kuluttaa, terve ihminen menee eteenpäin huonoista tilanteista tai kokemuksista.


      • enpilaile
        Suurikostoviittaa kirjoitti:

        Kuka sun kultanupun kustannuksella on pilaillut. Ei kuulosta normaalilta sun puheet. Viha kuluttaa, terve ihminen menee eteenpäin huonoista tilanteista tai kokemuksista.

        koskaan. Mieluumminkin olen vakavana joka asian suhteen. 😡


      • Eivissiinmulle
        hyväämatkaa kirjoitti:

        Sen voi sanoa vielä ettei tule ihan yllätyksenä että porukka mikä on hommattu ainoastaan sinun pään menoksi on yli toistasataa oleva porukka :D siinä sitten nainen mietiti tekojas kun saat paskaa niskaan oikein urakalla 😂

        Kenelles naiselle tuommoita suunnittelet?


      • hänelle
        Eivissiinmulle kirjoitti:

        Kenelles naiselle tuommoita suunnittelet?

        llllllIII
        //”
        IIIIIIII
        //”


      • villi.veikkaus.keskus
        Eivissiinmulle kirjoitti:

        Kenelles naiselle tuommoita suunnittelet?

        Melko säälittävää esiintyä muina miehinänaisinaym ja filmata muka jotain kakkahädästäsi kiinnostunutta pirkkoa, että pääset pullistelemaan olemattoman voimasi sekä olemattomien joukkojes kanssa. Vihamiehiä ja naisia taitaa kuiten olla enemmän ;)


      • Katsotaanvaankukavoittaa
        näkyileehei kirjoitti:

        niin et sinä muuta ole tehnyt kuin pilaillut kustannuksellani
        olisi kyllä kuulla näin jälkikäteen syy tähän toimintaasi
        ja jos se minusta on kiinni niin et kyllä siirry elämässäsi muuhun suuntaa kuin taaksepäin
        nyt on koston aika ja porukkaa kerätään jo

        Kirjoituksesta päätellen, olet hyvin sairas ihminen ja mies epäilemättä olet.
        Uhkaile täällä palstalla vaan, loppu sille tulee ennemmin tai myöhemmin.
        Kävikö luontosi päälle se kun, en sussa mitään nähnyt?
        Henkilökohtaiseen elämääni ei mitään asiaa sinunlaisillasi ole.


      • Enkäsääliyhtäänsua
        Eivissiinmulle kirjoitti:

        Kenelles naiselle tuommoita suunnittelet?

        Siinähän kasaat typeriä ja idiootteja ihmisiä riesakseni tulevaisuuteeni.
        Taitaa hymy hyytyä ja housujen puntteihin tulla kiire.
        Vastassa sua on tuntematon, joka sinut niskasta ulos heittää.
        Koska tarpeekseni alan saadsa teistä pelleistä.


    • Rauhassa

      mieti itse. Hyvä tietää että sinusta voi laittaa viranomaisille vinkkiä. Syyllistyt jo nyt sellaisiin asioihin joita viranomais tahot voivat alkaa tutkia. Siinähän sitten mietit rauhassa raastuvassa netissä avautumiasi.

      • TaasSaaNauraa

        Ootte te sekasin.


      • Näkyillään
        TaasSaaNauraa kirjoitti:

        Ootte te sekasin.

        Alkoko pelottaa. Luuletko voivas tehdä mitä vaan?


    • Mitäs täällä alteregoni Hopeaketun kustannuksella pelleillään???
      Kyllä hopeiset kulkuseni vielä joutilaana majailevat siellä missä niiden pitääkin olla :)

      • hushus

        Et taida tietää mistä puhutaan, nyt ei ole kysy mistään vapputarvikkeista!!


      • hushus kirjoitti:

        Et taida tietää mistä puhutaan, nyt ei ole kysy mistään vapputarvikkeista!!

        Et kait taas sen neiti pönttiksen perään haihattele? :D


    • yli.iso.the.kurppa

      hyvin on paakelsit uunissa, no worries

    • AnneSemppiKuPoli

      Jep. Hyvin näky Sun foliohattus Kuulalaakereita kiillottamassa ja Karhuumassa.
      Mihin Me tästä vielä Ylletäänkään. ;)

      • saijasormusenleivät

        vedetty sun hatusta ja kanikin tullut sieltä samalla ulos mitäköhän muuta kuulumatonta se mahtaa oikein sisältää :)


      • AnneSemppiKuPoli
        saijasormusenleivät kirjoitti:

        vedetty sun hatusta ja kanikin tullut sieltä samalla ulos mitäköhän muuta kuulumatonta se mahtaa oikein sisältää :)

        Niin paljon ennenkuulumatonta, että sillä kaikki A-sianosaisetkin saadaan istuu vankimielisairaalaan loppuelämäks. ;)
        Ps. Hyvää jatkoa. Mutta ei todellakaan niille! ;)


    • kommunikaatioloppusit

      Ai Laiton Uhkaaja täällä taas? Veit siis hopeapallon, eli Lumikukan? Asia selvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe