Taisi ne hopeapallot lähteä sieltä :)
Tuntuuko pönttösi tyhjältä
21
578
Vastaukset
- tyhmänä
eläminen on paljon kivempaa ja sitäpaitsi mulla on kyky siirtyä eteenpäin, jos joku asia ei tuota hedelmää. Tässä tapauksessa se ei tuottanut.
- näkyileehei
niin et sinä muuta ole tehnyt kuin pilaillut kustannuksellani
olisi kyllä kuulla näin jälkikäteen syy tähän toimintaasi
ja jos se minusta on kiinni niin et kyllä siirry elämässäsi muuhun suuntaa kuin taaksepäin
nyt on koston aika ja porukkaa kerätään jo - hyväämatkaa
näkyileehei kirjoitti:
niin et sinä muuta ole tehnyt kuin pilaillut kustannuksellani
olisi kyllä kuulla näin jälkikäteen syy tähän toimintaasi
ja jos se minusta on kiinni niin et kyllä siirry elämässäsi muuhun suuntaa kuin taaksepäin
nyt on koston aika ja porukkaa kerätään joSen voi sanoa vielä ettei tule ihan yllätyksenä että porukka mikä on hommattu ainoastaan sinun pään menoksi on yli toistasataa oleva porukka :D siinä sitten nainen mietiti tekojas kun saat paskaa niskaan oikein urakalla 😂
- Suurikostoviittaa
näkyileehei kirjoitti:
niin et sinä muuta ole tehnyt kuin pilaillut kustannuksellani
olisi kyllä kuulla näin jälkikäteen syy tähän toimintaasi
ja jos se minusta on kiinni niin et kyllä siirry elämässäsi muuhun suuntaa kuin taaksepäin
nyt on koston aika ja porukkaa kerätään joKuka sun kultanupun kustannuksella on pilaillut. Ei kuulosta normaalilta sun puheet. Viha kuluttaa, terve ihminen menee eteenpäin huonoista tilanteista tai kokemuksista.
- enpilaile
Suurikostoviittaa kirjoitti:
Kuka sun kultanupun kustannuksella on pilaillut. Ei kuulosta normaalilta sun puheet. Viha kuluttaa, terve ihminen menee eteenpäin huonoista tilanteista tai kokemuksista.
koskaan. Mieluumminkin olen vakavana joka asian suhteen. 😡
- Eivissiinmulle
hyväämatkaa kirjoitti:
Sen voi sanoa vielä ettei tule ihan yllätyksenä että porukka mikä on hommattu ainoastaan sinun pään menoksi on yli toistasataa oleva porukka :D siinä sitten nainen mietiti tekojas kun saat paskaa niskaan oikein urakalla 😂
Kenelles naiselle tuommoita suunnittelet?
- hänelle
Eivissiinmulle kirjoitti:
Kenelles naiselle tuommoita suunnittelet?
llllllIII
//”
IIIIIIII
//” - villi.veikkaus.keskus
Eivissiinmulle kirjoitti:
Kenelles naiselle tuommoita suunnittelet?
Melko säälittävää esiintyä muina miehinänaisinaym ja filmata muka jotain kakkahädästäsi kiinnostunutta pirkkoa, että pääset pullistelemaan olemattoman voimasi sekä olemattomien joukkojes kanssa. Vihamiehiä ja naisia taitaa kuiten olla enemmän ;)
- Katsotaanvaankukavoittaa
näkyileehei kirjoitti:
niin et sinä muuta ole tehnyt kuin pilaillut kustannuksellani
olisi kyllä kuulla näin jälkikäteen syy tähän toimintaasi
ja jos se minusta on kiinni niin et kyllä siirry elämässäsi muuhun suuntaa kuin taaksepäin
nyt on koston aika ja porukkaa kerätään joKirjoituksesta päätellen, olet hyvin sairas ihminen ja mies epäilemättä olet.
Uhkaile täällä palstalla vaan, loppu sille tulee ennemmin tai myöhemmin.
Kävikö luontosi päälle se kun, en sussa mitään nähnyt?
Henkilökohtaiseen elämääni ei mitään asiaa sinunlaisillasi ole. - Enkäsääliyhtäänsua
Eivissiinmulle kirjoitti:
Kenelles naiselle tuommoita suunnittelet?
Siinähän kasaat typeriä ja idiootteja ihmisiä riesakseni tulevaisuuteeni.
Taitaa hymy hyytyä ja housujen puntteihin tulla kiire.
Vastassa sua on tuntematon, joka sinut niskasta ulos heittää.
Koska tarpeekseni alan saadsa teistä pelleistä.
- Rauhassa
mieti itse. Hyvä tietää että sinusta voi laittaa viranomaisille vinkkiä. Syyllistyt jo nyt sellaisiin asioihin joita viranomais tahot voivat alkaa tutkia. Siinähän sitten mietit rauhassa raastuvassa netissä avautumiasi.
- TaasSaaNauraa
Ootte te sekasin.
- Näkyillään
TaasSaaNauraa kirjoitti:
Ootte te sekasin.
Alkoko pelottaa. Luuletko voivas tehdä mitä vaan?
Mitäs täällä alteregoni Hopeaketun kustannuksella pelleillään???
Kyllä hopeiset kulkuseni vielä joutilaana majailevat siellä missä niiden pitääkin olla :)- hushus
Et taida tietää mistä puhutaan, nyt ei ole kysy mistään vapputarvikkeista!!
hushus kirjoitti:
Et taida tietää mistä puhutaan, nyt ei ole kysy mistään vapputarvikkeista!!
Et kait taas sen neiti pönttiksen perään haihattele? :D
- yli.iso.the.kurppa
hyvin on paakelsit uunissa, no worries
- AnneSemppiKuPoli
Jep. Hyvin näky Sun foliohattus Kuulalaakereita kiillottamassa ja Karhuumassa.
Mihin Me tästä vielä Ylletäänkään. ;)- saijasormusenleivät
vedetty sun hatusta ja kanikin tullut sieltä samalla ulos mitäköhän muuta kuulumatonta se mahtaa oikein sisältää :)
- AnneSemppiKuPoli
saijasormusenleivät kirjoitti:
vedetty sun hatusta ja kanikin tullut sieltä samalla ulos mitäköhän muuta kuulumatonta se mahtaa oikein sisältää :)
Niin paljon ennenkuulumatonta, että sillä kaikki A-sianosaisetkin saadaan istuu vankimielisairaalaan loppuelämäks. ;)
Ps. Hyvää jatkoa. Mutta ei todellakaan niille! ;)
- kommunikaatioloppusit
Ai Laiton Uhkaaja täällä taas? Veit siis hopeapallon, eli Lumikukan? Asia selvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664