Oikeaa uutisointia Thaimaasta.

DarkSideToYou

Ilman omaa mielipidettäni ohessa paikallista tosiuutisointia seiskojen ja iltisten lukijoille, sekä aamulypsyn kuuntelijoille, jotka ei ole koskaan havainneet mitään.

https://pattayaone.news/en/dark-side-tourism-thailand/

35

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LAPSET

      Miehet, naiset ja lapset myös kanavoidaan Thaimaan kasvavalle sukupuoliteollisuudelle.

      LAPSET.

      • 44Panostaa

        Kasvavalle oman panoksensa antaa muutaman viikon kuuttua 44 mikäli nyt ei satu käymään siten että 44:ää kosinut ja 44:ää parhaana johtajanaan pitävä ole varattu toiselle, mutta 44 valkkaa sitten sukupuoliteollisuudesta toisen ja kansantalous saa taas yhden panoksen suoraan kohteelle ilman välikäsiä, ellei nyt sitten Mamaa lasketa.


    • Niin, pitää muistaa että Thaimaassa käy vuosittain useita kymmeniä miljoonia turisteja (35milj. vuonna 2017) ja tuovat maahan useita kymmeniä miljardeja euroja vuodessa. Turismin vaikutus Thaimaan Bkt:n on 15-20%:n luokkaa, ja työllistää ison joukon Thaimaalaisia, joten jokainen voi myös miettiä tilannetta maassa, olisiko se ilman turismia, parempi vaiko huonompi?

      Jokainen Thaimaan matkaaja voi omalat osaltaan omilla päätöksillään vaikuttaa siihen mihin suuntaan turismi kehittyy ja mikä on sen vaikutus paikallisiin ihmisiin.

      • Höpönen

        Prosenteilla ei ole mitään merkitystä vakavassa asiassa jossa lapsiakin uutisoinnin mukaan.

        Niin, pitää muistaa mitä paskaa tällä palstalla jauhetaan.

        Omia päätöksiä ??? Vittu tossa yks jauhaa Barbaroista joka helvetin päivä, annatko valtakirjan Santtu tollaselle vaikuttamaan turismia ?


      • siroikeamieli

        On toki ongelmia Thaimaassa mutta varsin vähän turismiin nähden. Saarilla on villi meno ja siellä ajellaan kännissä ja huumeissa ilman kypärää vailla poliisista huolta. Pattayalla ei enää uskalla.
        Ihmiskauppa on yhtä maan alla kuin se on vaikka Välimeren maissa tai Israelissa. Ei näy missään koskaan normi turrelle.
        Norsu ja tiikeritarhoja on siistitty ja useimmat toimii eläintensuojelijoiden valvonnassa ja ehdoilla.
        Tuota en nyt ihan ymmärtänyt että miksi se on thaimaalaisten vika jos ovat päästäneet Burman karenit maahansa perustamaan kyliä ja hankkimaan elantonsa siellä normaaleilla töillä, käsitöillä ja näytöksillä? Olen tavannut kuvassa olevan tytön ja hänen äitinsä. Ostettiin heiltä rihkamaa ja otettiin selfiet. Oikein lämminhenkistä menoa ja haluaisin asua sellaisessa kyläyhteisössä jossa he asuivat.

        Taas joku naispuoleinen pullukka laatinut turhaa vihapuhetta ihan maailmanlaajuisista asioista ja joku tohtori kännitolonen näitä tänne levittelee.


      • Minä en anna mitään "valtakirjoja" kenellekkään, vastaan vain ja ainoastaan omista sanomisistani ja tekemisistäni.

        Prostituutiossa en itse näe mitään pahaa, mikäli kyse on täysi-ikäisestä työntekijästä joka työskentelee vapaaehtoisesti ja hänellä on mahdollisuus valita (kieltäytyä) asiakkaansa ja mahdollisuus lopettaa työskentely itse näin halutessaan (ja sitten selvennyksenä, että itse en käytä prostituoitujen palveluita).
        Ja muistutuksena, että Thaimaassa on ollut prostituutiota kauan ennen turismin suuntautumista maahan, paikalliset (miehet) ovat erittäin iso prostituoitujen käyttäjä ryhmä, esimerkiksi Bangkokissa ylivoimaisesti suurempi kuin turistit. Pitää muistaa, että paikallisille suunnatut prostituutiopalvelut eivät näy ulospäin samalla tavalla kuin turisteille suunnatut.

        Turismin kanssa työskentelevistä aivan ylivoimainen valta-osa työskentelee ihan muiden asioiden kuin seksin ympärillä (hotelleissa, ravintoloissa, turisteille suunnatuissa kaupoissa/kojuissa, matkanjärjestäjien palveluksessa, erilaisissa näytöksissä, autonkuljettajina yms...), pitää muistaa että jos eivät työskentele turistien/turismin parissa niin jollain muulla tavalla he sitten elättäisivät itsensä. Riisipelloilla, raskaassa ja vaarallisessa rakennustyössä yms.

        Turismin on Thaimaalle erittäin iso asia taloudellisesti ja sen loppuminen aiheuttaisi varmasti erittäin pahoja taloudellisia ongelmia koko maan taloudlle.


      • Pölöpölö
        siroikeamieli kirjoitti:

        On toki ongelmia Thaimaassa mutta varsin vähän turismiin nähden. Saarilla on villi meno ja siellä ajellaan kännissä ja huumeissa ilman kypärää vailla poliisista huolta. Pattayalla ei enää uskalla.
        Ihmiskauppa on yhtä maan alla kuin se on vaikka Välimeren maissa tai Israelissa. Ei näy missään koskaan normi turrelle.
        Norsu ja tiikeritarhoja on siistitty ja useimmat toimii eläintensuojelijoiden valvonnassa ja ehdoilla.
        Tuota en nyt ihan ymmärtänyt että miksi se on thaimaalaisten vika jos ovat päästäneet Burman karenit maahansa perustamaan kyliä ja hankkimaan elantonsa siellä normaaleilla töillä, käsitöillä ja näytöksillä? Olen tavannut kuvassa olevan tytön ja hänen äitinsä. Ostettiin heiltä rihkamaa ja otettiin selfiet. Oikein lämminhenkistä menoa ja haluaisin asua sellaisessa kyläyhteisössä jossa he asuivat.

        Taas joku naispuoleinen pullukka laatinut turhaa vihapuhetta ihan maailmanlaajuisista asioista ja joku tohtori kännitolonen näitä tänne levittelee.

        Puhu paskaa 2010 toi on sun jatkuva stooris ja kaveris matkustaa huoriin, seuraavaksi 44.


      • PitääMuistaa
        santtu_1975X kirjoitti:

        Minä en anna mitään "valtakirjoja" kenellekkään, vastaan vain ja ainoastaan omista sanomisistani ja tekemisistäni.

        Prostituutiossa en itse näe mitään pahaa, mikäli kyse on täysi-ikäisestä työntekijästä joka työskentelee vapaaehtoisesti ja hänellä on mahdollisuus valita (kieltäytyä) asiakkaansa ja mahdollisuus lopettaa työskentely itse näin halutessaan (ja sitten selvennyksenä, että itse en käytä prostituoitujen palveluita).
        Ja muistutuksena, että Thaimaassa on ollut prostituutiota kauan ennen turismin suuntautumista maahan, paikalliset (miehet) ovat erittäin iso prostituoitujen käyttäjä ryhmä, esimerkiksi Bangkokissa ylivoimaisesti suurempi kuin turistit. Pitää muistaa, että paikallisille suunnatut prostituutiopalvelut eivät näy ulospäin samalla tavalla kuin turisteille suunnatut.

        Turismin kanssa työskentelevistä aivan ylivoimainen valta-osa työskentelee ihan muiden asioiden kuin seksin ympärillä (hotelleissa, ravintoloissa, turisteille suunnatuissa kaupoissa/kojuissa, matkanjärjestäjien palveluksessa, erilaisissa näytöksissä, autonkuljettajina yms...), pitää muistaa että jos eivät työskentele turistien/turismin parissa niin jollain muulla tavalla he sitten elättäisivät itsensä. Riisipelloilla, raskaassa ja vaarallisessa rakennustyössä yms.

        Turismin on Thaimaalle erittäin iso asia taloudellisesti ja sen loppuminen aiheuttaisi varmasti erittäin pahoja taloudellisia ongelmia koko maan taloudlle.

        Pitää muistaa, pitää muistaa.
        Pitää muistaa että jos ilma pillun myymistä ei elä, pitää myydä pillua.
        Lataa Santtu se tyttöystäväs paksuks ja kasvata pentus huoraks koska pitää muistaa että suomessakin on huoria.


      • 63Numball64
        santtu_1975X kirjoitti:

        Minä en anna mitään "valtakirjoja" kenellekkään, vastaan vain ja ainoastaan omista sanomisistani ja tekemisistäni.

        Prostituutiossa en itse näe mitään pahaa, mikäli kyse on täysi-ikäisestä työntekijästä joka työskentelee vapaaehtoisesti ja hänellä on mahdollisuus valita (kieltäytyä) asiakkaansa ja mahdollisuus lopettaa työskentely itse näin halutessaan (ja sitten selvennyksenä, että itse en käytä prostituoitujen palveluita).
        Ja muistutuksena, että Thaimaassa on ollut prostituutiota kauan ennen turismin suuntautumista maahan, paikalliset (miehet) ovat erittäin iso prostituoitujen käyttäjä ryhmä, esimerkiksi Bangkokissa ylivoimaisesti suurempi kuin turistit. Pitää muistaa, että paikallisille suunnatut prostituutiopalvelut eivät näy ulospäin samalla tavalla kuin turisteille suunnatut.

        Turismin kanssa työskentelevistä aivan ylivoimainen valta-osa työskentelee ihan muiden asioiden kuin seksin ympärillä (hotelleissa, ravintoloissa, turisteille suunnatuissa kaupoissa/kojuissa, matkanjärjestäjien palveluksessa, erilaisissa näytöksissä, autonkuljettajina yms...), pitää muistaa että jos eivät työskentele turistien/turismin parissa niin jollain muulla tavalla he sitten elättäisivät itsensä. Riisipelloilla, raskaassa ja vaarallisessa rakennustyössä yms.

        Turismin on Thaimaalle erittäin iso asia taloudellisesti ja sen loppuminen aiheuttaisi varmasti erittäin pahoja taloudellisia ongelmia koko maan taloudlle.

        Paljon hyvääkin Santtu mutta pitää tarkelleen miettiä mitä tarkoittaa vapaaehtoisuus, onko vapaaehtoisuus sitä jos kouluttamaton nainen ei pärjää pienellä palkalla, varsinkin jos on huoli lapsesta ja vanhemmistaan,

        tämä on äärettämän monimutkainn ongelma, mihin vedetään se raja, onko vapaaehtoisuuteen vaikuttanut köyhyys ja henkilön sosiaalinen tilanne,

        jos on eikä ole muita vaihtoehtoja onko kyse vapaaehtoisuudesta, kannattaa ajatella myös sitä että aikaa kun 80 pros naisista oli kotoisin isanin alueelta, isan oli selvästi thaimaan köyhintä aluetta, rakennemuutoksen takia kun riisiä alettiin kylvää ja tuottaa koneellisesti,

        thaimaan hallinto tajusi tämän, ja tuki aluetta voimakkaasti, esim. perustettiin kumipuutiloja, joka työllistää suht paljon ihmisä,

        nyt tällä hetkellä vuokramorsiamista valtaosa ei enää olekaan isanista vaan köyhemmistä
        naapurimaista, silloin taas palataan saamaan kysymykseen vapaaehtoisuudeta, ja onko sitä tässä tapauksessa olemassakaan... tuota kannattaa miettiä tosissaan...


      • Niin, tämä "vapaaehtoisuus" ongelma on tietysti aina olemassa, mutta samaa pitää myös miettiä vaikkapa niiden miesten kohdalla jotka "keikkuvat" kerrostalotyömaalla, kapeilla bambutelineillä ilman mitään suoja/turva varusteita, näissä rakennusonnettomuuksissa kuolee ja loukkaantuu vakavasti tuhansia rakennustyöntekijöitä vuodessa. Heillekkin työ on "vapaaehtoista", mutta silti "pakollista" jos aikoo perheen ja itsensä elättää.


      • BarbarapojunTodellisuus
        63Numball64 kirjoitti:

        Paljon hyvääkin Santtu mutta pitää tarkelleen miettiä mitä tarkoittaa vapaaehtoisuus, onko vapaaehtoisuus sitä jos kouluttamaton nainen ei pärjää pienellä palkalla, varsinkin jos on huoli lapsesta ja vanhemmistaan,

        tämä on äärettämän monimutkainn ongelma, mihin vedetään se raja, onko vapaaehtoisuuteen vaikuttanut köyhyys ja henkilön sosiaalinen tilanne,

        jos on eikä ole muita vaihtoehtoja onko kyse vapaaehtoisuudesta, kannattaa ajatella myös sitä että aikaa kun 80 pros naisista oli kotoisin isanin alueelta, isan oli selvästi thaimaan köyhintä aluetta, rakennemuutoksen takia kun riisiä alettiin kylvää ja tuottaa koneellisesti,

        thaimaan hallinto tajusi tämän, ja tuki aluetta voimakkaasti, esim. perustettiin kumipuutiloja, joka työllistää suht paljon ihmisä,

        nyt tällä hetkellä vuokramorsiamista valtaosa ei enää olekaan isanista vaan köyhemmistä
        naapurimaista, silloin taas palataan saamaan kysymykseen vapaaehtoisuudeta, ja onko sitä tässä tapauksessa olemassakaan... tuota kannattaa miettiä tosissaan...

        Pitää tarkkaan ajatella että 2 viikon miljonääri Barbarapoju suuntaa matkansa nimenomaan Pattayalle, koska Barbarapoju 44 on tarkkaan ajatellut että jos entisen vapaaehtoisen perse on varattu, Barbarapoju 44 ottaa toisen vapaaehtoisen perseen.
        Barbarapojun 44 perseellähän on lapsia pohjoisessa, joten perse ihan vapaaehtoisesti on Pattayalla tienaamassa kun kerran on kysyntää vapaaehtoiselle perseelleen, että saa lapsilleen ruokaa pohjoiseen.


      • LaidastaLaitaan
        santtu_1975X kirjoitti:

        Niin, tämä "vapaaehtoisuus" ongelma on tietysti aina olemassa, mutta samaa pitää myös miettiä vaikkapa niiden miesten kohdalla jotka "keikkuvat" kerrostalotyömaalla, kapeilla bambutelineillä ilman mitään suoja/turva varusteita, näissä rakennusonnettomuuksissa kuolee ja loukkaantuu vakavasti tuhansia rakennustyöntekijöitä vuodessa. Heillekkin työ on "vapaaehtoista", mutta silti "pakollista" jos aikoo perheen ja itsensä elättää.

        Huhhuh Santtu.
        Kalastajatkin vapaaehtoisesti kalastaa ja kerran yksi hukkui, siis vapaaehtoinen prostituutio täytyy muistaa, on hyväksi ainakin suomalaisille 2 viikon miljonääreille.
        Sulla ei oo pienintäkään hajua mitä on hutsun elämä nyt ja työuran jälkeen.


      • Ei olekkaan, onko sinulla?

        Kuten sanoin, jos kyseessä on täysi-ikäinen ja vapaaehtoisesti työskentelevä henkilö (ja jonka tienisteistä isoin osa ei mene parittajan yms. taskuun), niin minusta sen jälkeen tuo asia ei kuulu ainakaan minulle, eikä mielestäni myöskään sinulle. Tietysti jokainen saa asiasta olla mitä mieltä haluaa.

        Prostitutiota on myös suomessa jonkisen verran, täällä se on laillista, toisin kuin Thaimaassa missä se (nimellisesti) on laitonta.

        Miten suhtaudut Thaimaalaiseen prostitutioon jonka molemmat osapuolet ovat paikallisia? Onko "pahaa" vain "seksiturismi" vaiko prostitutio ihan yleisesti ottaen kaikissa muodoissan?
        https://yle.fi/uutiset/3-9470020


      • 63Numball64
        santtu_1975X kirjoitti:

        Niin, tämä "vapaaehtoisuus" ongelma on tietysti aina olemassa, mutta samaa pitää myös miettiä vaikkapa niiden miesten kohdalla jotka "keikkuvat" kerrostalotyömaalla, kapeilla bambutelineillä ilman mitään suoja/turva varusteita, näissä rakennusonnettomuuksissa kuolee ja loukkaantuu vakavasti tuhansia rakennustyöntekijöitä vuodessa. Heillekkin työ on "vapaaehtoista", mutta silti "pakollista" jos aikoo perheen ja itsensä elättää.

        Totta ongelmia on täällä vaikka millä mitalla mittaisi, liian paljon ihmisiä, tekemätöntä työtä on paljon tekijöitä vielä enemmän, valtaosa kaikista suuremmista ongelmista juontaa juurensa tavalla tai toisella köyhyydestä, olemattomasta koulutustasosta, otit esimerkiksi tuon rakennushomman, minä otan esimerkin liikenteestä, erittäin iso osa autokuljettajista ei ole koskaan ollut autokoulussa, suurella osalla ei ole korttia lainkaan, moottori pyörissä homma on vielä huonompi, täällä kuolee vuosittain 12x määrä ihmisiä liikenneonettomuuksissa, kuin suomessa kun auton käsiraha saadaan kasaan ollaan kuninkaita, ja rikkaita omastamielestä autokouluun ei ole varaa, moraali on hukassa just tuli uutisissa että viimevuonna poliisi kirjoitti 18 miljoonaa ajoneuvoon kohdistuvaa sakkoa, niistä on 86% maksamatta, sinä aikana kun olen täällä asunut poliisi on järjestenyt neljä tai viisi valtakunnallista tieliikennekampanjaa, kuitenkin joka vuosi on ollut pahempi kuin edellinen, ja kun 20 v. poju saa 6000b rahaa kasaan ostaan auton 8 vuoden maksuajalla 28-35 % korolla, joltain jobbarilta, ollaan kuninkaita kunnes kolahtaa ja lähti henki joko itseltä, vieraalta tai molemmilta, tuonkin perimmäinen syys köyhyydestä, niin taloudellisestä kuin järjen.


      • LaidastaLaitaan
        santtu_1975X kirjoitti:

        Ei olekkaan, onko sinulla?

        Kuten sanoin, jos kyseessä on täysi-ikäinen ja vapaaehtoisesti työskentelevä henkilö (ja jonka tienisteistä isoin osa ei mene parittajan yms. taskuun), niin minusta sen jälkeen tuo asia ei kuulu ainakaan minulle, eikä mielestäni myöskään sinulle. Tietysti jokainen saa asiasta olla mitä mieltä haluaa.

        Prostitutiota on myös suomessa jonkisen verran, täällä se on laillista, toisin kuin Thaimaassa missä se (nimellisesti) on laitonta.

        Miten suhtaudut Thaimaalaiseen prostitutioon jonka molemmat osapuolet ovat paikallisia? Onko "pahaa" vain "seksiturismi" vaiko prostitutio ihan yleisesti ottaen kaikissa muodoissan?
        https://yle.fi/uutiset/3-9470020

        Kysymykseesi vastaus, on.
        Vaikka ei kuulu sinulle, kuuluu minulle vaikka vaikutukseni olematontakin olemattomampi Thaimaan Bkt:hen, johon sinä asiassa katsot aiheelliseksi tukeutua kun huorista puhutaan.
        Minun vaikutukseni ulottuu kahteen henkilöön joka on itseeni nähden prosentuaalisesti suuri.
        Suhtaudun asianmukaiseen seksiturismiin asianmukaisesti mutta tämän matkailupalstan kuivalla pakariin ja 400 maksukaatoa seksituristeihin en.


      • 63Numball64
        santtu_1975X kirjoitti:

        Ei olekkaan, onko sinulla?

        Kuten sanoin, jos kyseessä on täysi-ikäinen ja vapaaehtoisesti työskentelevä henkilö (ja jonka tienisteistä isoin osa ei mene parittajan yms. taskuun), niin minusta sen jälkeen tuo asia ei kuulu ainakaan minulle, eikä mielestäni myöskään sinulle. Tietysti jokainen saa asiasta olla mitä mieltä haluaa.

        Prostitutiota on myös suomessa jonkisen verran, täällä se on laillista, toisin kuin Thaimaassa missä se (nimellisesti) on laitonta.

        Miten suhtaudut Thaimaalaiseen prostitutioon jonka molemmat osapuolet ovat paikallisia? Onko "pahaa" vain "seksiturismi" vaiko prostitutio ihan yleisesti ottaen kaikissa muodoissan?
        https://yle.fi/uutiset/3-9470020

        Tuossa on ainakin kaksi moraalista ongelmaa, baarimaksu, tai maksu gougarille selkeesti raha menee parempiin taskuihin, eu alueelta on ainakin kaksi tuomiota niiden maksamisesta asiakkaana, toinen taisi olla saksassa toinen norjassa saksassa oli rikos tapahtunut siellä norjassa thaimaassa, suomessakin oli jotain linjavetoja asiasta, suomessa seksistä maksaminen on rikos, vaikka se tapahtuu ulkomailla... tosin sitä on mahdoton valvoa,...

        milelestäni seksin myynti kaikessa tarkoituksessa on ongelmallista, varsinkin jos asiaan liittyy jotain rikollista, on se sitten paritusta , ihmiskauppaa... ja mista ostaja asian varmistaa... muutakuin katsomalla henkkareista ettei morsian ole alaikäinen, mutta se on taas toinen asia, sillä ei ole väliä onko ostaja paikallinen tai turisti.


      • LaidastaLaitaan kirjoitti:

        Kysymykseesi vastaus, on.
        Vaikka ei kuulu sinulle, kuuluu minulle vaikka vaikutukseni olematontakin olemattomampi Thaimaan Bkt:hen, johon sinä asiassa katsot aiheelliseksi tukeutua kun huorista puhutaan.
        Minun vaikutukseni ulottuu kahteen henkilöön joka on itseeni nähden prosentuaalisesti suuri.
        Suhtaudun asianmukaiseen seksiturismiin asianmukaisesti mutta tämän matkailupalstan kuivalla pakariin ja 400 maksukaatoa seksituristeihin en.

        Itse voin hyvin "myöntää" kokeilleeni tuota maksullista seksiä joitakin kertoja tuossa 15-20vuotta sitten (niin, Suomessa, Virossa, Bulgariassa kuin parilla ensimmäisellä Thaimaan matkallani) ja totesin suhteellisen pian että tuo maksullinen seksi ei ole "minun juttuni" (ja kun seksiä saa maksamattakin).
        Mutta uskon että noista minun "kokeiluistani" tuskin yhdellekkän maksulliselle kumppanilleni mitään "traumoja" jäi. Itselläni tapana kohdella ihmisiä suhteellisen kohteliaasti, maksan heille taikka en.
        Kuten jo sanoin, minusta lähtökohta pitää olla täysi-ikäinen ja vapaaehtoisesti (molemmista ei tietysti voi aina sata varma olla) työskentelevä.
        Ja aina pitää olla "kohtelias" kumppania kohtaan, ja se että maksaa jostain ei sitten kuitenkaan oikeuta käyttäytymään miten tahansa.

        Mutta kuten sanoin ja aikaisemminkin, Thaimaassa on hyvin pitkä historia Prostitution saralla ja se ei ole todellakaan mikään turismin tuoma asia. Paikalliset miehet käyttävät prostitioitujen palveluita hyvin runsaasti, ja voisin (ilman omakohtaista kokemusta) veikata että tyttöjen kohtelu jossain köyhässä maakunnassa olevassa pordellissa on huonompaa kuin noissa turistipaikoissa.

        Aloituksen artikkeli koski valta-osallisesti muuta kuin prostitutioita joten mitä jos keskustelisimme myös niistä muista ongelmista?


      • 63Numball64 kirjoitti:

        Tuossa on ainakin kaksi moraalista ongelmaa, baarimaksu, tai maksu gougarille selkeesti raha menee parempiin taskuihin, eu alueelta on ainakin kaksi tuomiota niiden maksamisesta asiakkaana, toinen taisi olla saksassa toinen norjassa saksassa oli rikos tapahtunut siellä norjassa thaimaassa, suomessakin oli jotain linjavetoja asiasta, suomessa seksistä maksaminen on rikos, vaikka se tapahtuu ulkomailla... tosin sitä on mahdoton valvoa,...

        milelestäni seksin myynti kaikessa tarkoituksessa on ongelmallista, varsinkin jos asiaan liittyy jotain rikollista, on se sitten paritusta , ihmiskauppaa... ja mista ostaja asian varmistaa... muutakuin katsomalla henkkareista ettei morsian ole alaikäinen, mutta se on taas toinen asia, sillä ei ole väliä onko ostaja paikallinen tai turisti.

        Tuskin ainakaan Saksassa (siis jos ei kyse ala-ikäisista taikka ihmiskaupasta), siellä kun homma on laillisempaa kuin vaikkapa Thaimaassa.
        https://yle.fi/uutiset/3-7732047

        Onhan Saksan ja myös vaikkapa Hollannin lailliset Bordellit yhtä tuomittavia, kuin sitten vaikkapa Thaimaassa tapahtuvat asiat? Vai?


      • 63Numball64 kirjoitti:

        Tuossa on ainakin kaksi moraalista ongelmaa, baarimaksu, tai maksu gougarille selkeesti raha menee parempiin taskuihin, eu alueelta on ainakin kaksi tuomiota niiden maksamisesta asiakkaana, toinen taisi olla saksassa toinen norjassa saksassa oli rikos tapahtunut siellä norjassa thaimaassa, suomessakin oli jotain linjavetoja asiasta, suomessa seksistä maksaminen on rikos, vaikka se tapahtuu ulkomailla... tosin sitä on mahdoton valvoa,...

        milelestäni seksin myynti kaikessa tarkoituksessa on ongelmallista, varsinkin jos asiaan liittyy jotain rikollista, on se sitten paritusta , ihmiskauppaa... ja mista ostaja asian varmistaa... muutakuin katsomalla henkkareista ettei morsian ole alaikäinen, mutta se on taas toinen asia, sillä ei ole väliä onko ostaja paikallinen tai turisti.

        Ja Suomessahan Prostitutio on laillista, kunhan siihen ei liity ihmiskauppaa, alaikäisyyttä yms.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Prostituutio_Suomessa


      • 63Numball64
        santtu_1975X kirjoitti:

        Tuskin ainakaan Saksassa (siis jos ei kyse ala-ikäisista taikka ihmiskaupasta), siellä kun homma on laillisempaa kuin vaikkapa Thaimaassa.
        https://yle.fi/uutiset/3-7732047

        Onhan Saksan ja myös vaikkapa Hollannin lailliset Bordellit yhtä tuomittavia, kuin sitten vaikkapa Thaimaassa tapahtuvat asiat? Vai?

        Oli se saksassa ja norjassa, taisi olla vuonna 2014, siis minun puolesta jokainen myyköön bebaa jos tien on itse valinnut, siis jos se on ehdottoman oma valita... harvalla vaan on , toki kun hommaa tekee muutaman vuoden ja sillä on tienanut peruspalkkatasoon monin kertaisesti, ja on tottunut elintasoon.... lopettaminen voi olla mahdotonta, ja jatketaan niin kauan kuin kauppa käy, mutta sitten törmätään taas ongelmaan, silloinkaan se ei enään välttämättä ole oma valinta... vaan pakon sanelema, eli omalla tavalla palattiin lähtöruutuun...


      • 63Numball64

      • LaidastaLaitaan
        santtu_1975X kirjoitti:

        Itse voin hyvin "myöntää" kokeilleeni tuota maksullista seksiä joitakin kertoja tuossa 15-20vuotta sitten (niin, Suomessa, Virossa, Bulgariassa kuin parilla ensimmäisellä Thaimaan matkallani) ja totesin suhteellisen pian että tuo maksullinen seksi ei ole "minun juttuni" (ja kun seksiä saa maksamattakin).
        Mutta uskon että noista minun "kokeiluistani" tuskin yhdellekkän maksulliselle kumppanilleni mitään "traumoja" jäi. Itselläni tapana kohdella ihmisiä suhteellisen kohteliaasti, maksan heille taikka en.
        Kuten jo sanoin, minusta lähtökohta pitää olla täysi-ikäinen ja vapaaehtoisesti (molemmista ei tietysti voi aina sata varma olla) työskentelevä.
        Ja aina pitää olla "kohtelias" kumppania kohtaan, ja se että maksaa jostain ei sitten kuitenkaan oikeuta käyttäytymään miten tahansa.

        Mutta kuten sanoin ja aikaisemminkin, Thaimaassa on hyvin pitkä historia Prostitution saralla ja se ei ole todellakaan mikään turismin tuoma asia. Paikalliset miehet käyttävät prostitioitujen palveluita hyvin runsaasti, ja voisin (ilman omakohtaista kokemusta) veikata että tyttöjen kohtelu jossain köyhässä maakunnassa olevassa pordellissa on huonompaa kuin noissa turistipaikoissa.

        Aloituksen artikkeli koski valta-osallisesti muuta kuin prostitutioita joten mitä jos keskustelisimme myös niistä muista ongelmista?

        Sinun kohteliaisuutesi ja vapaaehtoisuutesi on osa totuutta.
        Kun tyttö on vapaaehtoisesti juotettu ja vapaaehtoisesti saatu hotellihuoneeseen jossa esimerkiksi muutama kaveri yllätyksenä odottaa, niin vapaaehtoisuus on kaukana sun todellisuudestas.
        Ja vaikka ei olisi kavereitakaan, niin vapaaehtoisuus on kaukana kun käytökseltään tällä palstalla esiintyvät on asialla.
        Jos tahdot vähän valveutua ja tulla kuplastas tosimailmaan niin selaappa netistä sexilinkkejä syväkurkutuksista aasialaisten kanssa, niin sulle valkenee vapaaehtoisuus.
        Sata patia vapaahetoiselle ja kadulle, kun homma selvä, siinä ei sen enempää yhteistä aikaa vietetä.


      • hehehehee
        63Numball64 kirjoitti:

        Joo niin taitaa olla, se yritettiin joskus muuttaa mutta kaatui jonkin asian takia, en muista miksi.
        tuolla se karrotaan tarkemmin https://fi.wikipedia.org/wiki/Seksin_ostokielto

        Lerppaa nämä seksiasiat kiinnostavat kovasti, jatkuvasti on niistä vaahdonnut palstalla ja kaikkia moittinut, paitsi Senseitä, joka on toinen hahmonsa.
        Toisaalta ymmärtäähän tuon, koska on jo lerppa niin kateus kykeneviä kohtaan on jatkuvaa.


      • pannutman
        santtu_1975X kirjoitti:

        Ja Suomessahan Prostitutio on laillista, kunhan siihen ei liity ihmiskauppaa, alaikäisyyttä yms.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Prostituutio_Suomessa

        Suomessa myös eläimiin sekaantuminen on laillista, jos eläintä ei rääkätä.
        Se mitä minä tiedän thai prostituutiosta niin ei se akti ja seuralaisuus ole heille mikään ongelma. Päinvastoin. Rakastavat työtään ja juhlaa. Ne tytöt joilla on vientiä ovat onnekkaimpia ja muut heitä kadehtii. Se kun tarkoittaa paljon rahaa. Baaritytöt laittaa rahan myös kiertämään ja tuottamaan hyvää läheisille. Vähemmän heillä on työssään ongelmia kuin jollakin suominaisella kotiäidillä joka elää työttömän alkkiksen kanssa perhe-elämää.
        Ongelmat thaiprostulle tulee vasta jos kauppa ei käy ja joutuu etsimään hanttihommia sieltä sun täältä, tai tulee yli-ikäiseksi eikä ole löytynyt miestä ja joutuu palaamaan kotiseudun arkeen sadan patin päiväpalkalla surkeisiin hommiin tekemään pitkää päivää. Kun on päässyt maistamaan juhlaa niin arkeen sopeutuminen ei ole helppoa.


      • HalooTaas
        pannutman kirjoitti:

        Suomessa myös eläimiin sekaantuminen on laillista, jos eläintä ei rääkätä.
        Se mitä minä tiedän thai prostituutiosta niin ei se akti ja seuralaisuus ole heille mikään ongelma. Päinvastoin. Rakastavat työtään ja juhlaa. Ne tytöt joilla on vientiä ovat onnekkaimpia ja muut heitä kadehtii. Se kun tarkoittaa paljon rahaa. Baaritytöt laittaa rahan myös kiertämään ja tuottamaan hyvää läheisille. Vähemmän heillä on työssään ongelmia kuin jollakin suominaisella kotiäidillä joka elää työttömän alkkiksen kanssa perhe-elämää.
        Ongelmat thaiprostulle tulee vasta jos kauppa ei käy ja joutuu etsimään hanttihommia sieltä sun täältä, tai tulee yli-ikäiseksi eikä ole löytynyt miestä ja joutuu palaamaan kotiseudun arkeen sadan patin päiväpalkalla surkeisiin hommiin tekemään pitkää päivää. Kun on päässyt maistamaan juhlaa niin arkeen sopeutuminen ei ole helppoa.

        Huoraaminen on juhlaa ?????????


      • haistapojupaska
        LaidastaLaitaan kirjoitti:

        Sinun kohteliaisuutesi ja vapaaehtoisuutesi on osa totuutta.
        Kun tyttö on vapaaehtoisesti juotettu ja vapaaehtoisesti saatu hotellihuoneeseen jossa esimerkiksi muutama kaveri yllätyksenä odottaa, niin vapaaehtoisuus on kaukana sun todellisuudestas.
        Ja vaikka ei olisi kavereitakaan, niin vapaaehtoisuus on kaukana kun käytökseltään tällä palstalla esiintyvät on asialla.
        Jos tahdot vähän valveutua ja tulla kuplastas tosimailmaan niin selaappa netistä sexilinkkejä syväkurkutuksista aasialaisten kanssa, niin sulle valkenee vapaaehtoisuus.
        Sata patia vapaahetoiselle ja kadulle, kun homma selvä, siinä ei sen enempää yhteistä aikaa vietetä.

        Puhut aivan täyttä paskaa. Pattayalla seurustellaan ja hengaillaan, Euroopassa ja Jenkeissä pannaan ja se on siinä. Jatkahan sinä aasiapornon katselua kotirunkkari. Pattayalla sitöpaitsi tyttöjä suojellaan. Jos tulee huono kohtelu tai jää sovittu raha saamatta niin saat jutella siitä esimerkiksi hänen kanssaan.
        https://www.youtube.com/watch?v=zwkcjK9M6X0
        Russiaanimafia orjuuttaa ja tappaa prostujaan. Sellaista ei tapahdu Thaimaassa kuin yksittäistapauksia.


      • relee
        HalooTaas kirjoitti:

        Huoraaminen on juhlaa ?????????

        Sä et poju tiedä paskaakaan Pattayan tyttöjen elämästä joten suksihan runkkaamaan sinne koloosi mistä olet tullutkin.


      • LaidastaLaitaan
        haistapojupaska kirjoitti:

        Puhut aivan täyttä paskaa. Pattayalla seurustellaan ja hengaillaan, Euroopassa ja Jenkeissä pannaan ja se on siinä. Jatkahan sinä aasiapornon katselua kotirunkkari. Pattayalla sitöpaitsi tyttöjä suojellaan. Jos tulee huono kohtelu tai jää sovittu raha saamatta niin saat jutella siitä esimerkiksi hänen kanssaan.
        https://www.youtube.com/watch?v=zwkcjK9M6X0
        Russiaanimafia orjuuttaa ja tappaa prostujaan. Sellaista ei tapahdu Thaimaassa kuin yksittäistapauksia.

        En puhunut mafian alaisista.

        Mene seurustelemaan ja hengailemaan.

        Alkasko kiehuun.


      • HaisetVaanEnHaista
        haistapojupaska kirjoitti:

        Puhut aivan täyttä paskaa. Pattayalla seurustellaan ja hengaillaan, Euroopassa ja Jenkeissä pannaan ja se on siinä. Jatkahan sinä aasiapornon katselua kotirunkkari. Pattayalla sitöpaitsi tyttöjä suojellaan. Jos tulee huono kohtelu tai jää sovittu raha saamatta niin saat jutella siitä esimerkiksi hänen kanssaan.
        https://www.youtube.com/watch?v=zwkcjK9M6X0
        Russiaanimafia orjuuttaa ja tappaa prostujaan. Sellaista ei tapahdu Thaimaassa kuin yksittäistapauksia.

        Aha.
        Euroopassa ja Jenkeissä pannaan.
        Muuttuuko Eurooppalaisen ja Jenkin panotapa kun on Pattayalla?


    • ÄlämölööAmalia

      Amalian rakkain aihe, hänen entinen ammattinsa.

      Oikean turistin näkökulmasta prosuhomma on täysin triviaali.

      • PattayanViisainTaas

        Suomijuntin näkökanta on että yksi mailman prostuimman kaupungin ongelma on:

        triviaali:
        merkityksetön, vähäpätöinen, olemattoman pieni, mitätön, joutava, pikku-, turhanaikainen, tyhjänpäiväinen, pinnallinen, pintapuolinen.


    • ihanoikeastii

      Pattaya on Paratiisi

      • Oikeastiko

        Voi hyvänen aika.


    • kunmuutakaaneiole

      Lerpan paratiisi (ja helvetti) on Niuvanniemi

    • naia-nassutelkaa

      Minä annan/jaan valtakirjaani aina Pattayalla. Täysin estoitta. Se on nahkakantilnen, vaalea, lihaisa ilonekku, jonka tyydyttämistä kilpailutan päivittäin. Ihan kivasti on löytynyt palveluntuottajaa kullini käsittelyyn kohtuu korvausta vastaan. Lentäkää - kokekaa - ja ennen kaikkea: Naikaa ! BTW: - jätä kuitenkin muijasi kotiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe