Nainen heräsi henkiin;
https://www.uutis-jousi.fi/laakarit-totesivat-eila-karjen-kuolleeksi-syyskuussa-kaksi-kuukautta-tapahtuman-jalkeen-karki-on-toipunut-hyvin/?fbclid=IwAR2cX2__StlXpWsUM
Onko tämä todellista uskoa Vapaakirkolta.
13
214
Vastaukset
Näin Henki tekee kristillisissä kirkoissa Jeesuksen tekoja, sekä suurempaikin.
- ei.ihmettä
Onhan niitä kuolleeksi julistettuja, jotka ovat kirstustakin kolkutelleet hautajaisissa.
- MissäFaktat
Mitä hyvänsä voidaan netissä kirjoittaa, kun ei totuudesta mitään välitetä.
- hölynpölyä_
Ja mitä vain kai netissäkin esittää, siis oliko tämä joku TV7
- KempeleenKessu
Jaakobib kirje 4:
16 Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
Uskovan rukous on harras.
V-puhujat tunnetusti väheksyy ja halveksii ja väheksyy rukousken voimaa vaikka muotojumalisesti sitä seurojen aluksi tekevätkin.
Jeesus Vapahtajamme meni yöksi omaan rauhaan rukoilemaan ja Hänelle oli tärkeä Isänsä kanssa yhteyttä pitäessään.Jeesus teki tunnustekoja, joita pystyy tekemään kristitty ihminen, joka on Hengen voitelema. Kerhosta lähti hoitokouksissa Henki, he siirtyivät saatanan leiriin ja tekivät yleisesti yhteistyötä hänen kanssaan ja kun parannusta ei ole tehty, on lahko hyvin kuiva. Toisin on Pyhät seurakunnat.
Joh. 14:12
Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö,
- MixToistenRukoiluun
Jeesus Kristus on Jumala. Ihmisenä ollessaan hän oli myö perimältään ihmiseksi inkarnoitunut Jumala.
Miehestä ja naisesta syntyneitä ihmisiä ei voi verrata Kristukseen.
Rukous on kuitenkin uskovan hengittämistä. Ihmisen puhetta hänen Luojalleen. On väärin ja tekopyhää arvostella kenenkään toisten rukoilua. Ihmisillä on erilaisia tapoja rukoilla. Eiväthän samojen vanhempien lapsetkaan samanlaisia ole. - TurhaValehdella
Kristitty ei pysty tekemään muute kuin syntiä.
Joka ei tätä tiedä hän ei ole vielä heränneessäkään tilassa. - ÄläEksyKristitty
Sen sijaan Jumala pystyy tekemään ihan mitä HÄN HALUAA!
Siksi kristityt rukoilevat Jumalaa. Ja kuten Herramme Jeesus opettaa, kristityt liittävät aina rukouksiinss loppuun, tspshtukoon SINUN TAHTOSI. - normaalia
Kyllähän sitä unessa voi nähdä kuolleita sukulaisia harvase yö.
Aivot kelaavat menneitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582780Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse982215Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121950Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681374
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181290TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161128Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973