Mulla olis omassa mopossa sellane ongelma että mopo oli tullut justiinsa huollosta ajoin sen kotiin ja seuraavana päivänä käynnistin ja mopo röpötti savutti ja kierrokset oli 2 vaihteella max 6000 ja kun olin käynyt välissä syömässä mopo ei enää sen jälkee käynnisty millään tulppa antaa kipinää, puristuksia on, saa bensaa, koitin kastuuko tulppa ja kyllä kastuu eli mikä voisi oll vikana? Jos joku voisi auttaa tarvisin nopeesti apua!!! :)
Cpi sx 2015
2
130
Vastaukset
- KFkfjfj82737
Vie takaisin huoltoon.
Vika saattaa löytyä kaasarista, neulaventtiilin välissä kenties roskaa? Kokeile putsata se ja samalla myös ilmanputsarin puhdistus ei ole huono idea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849