Pattayarakkaiden syrjäytymien.

63NumBall64

Katselin tässä aamulla eilisiä uutisia yleltä, sinä oli yhtenä aiheena ihmisten syrjäytymien, onko pattayanpoju syrjäytynyt tai vaarassa syrjäytyä, onko pattayan pojun vanhemmat syrjäytyneet eli onko pattayarakkaus periytyvää eli ollaanko pattayarakkaita jo kolmessa polvessa, samoin kuin aikanaan poikamies jo kolmessa polvessa, voitko uutisesta päätellä että pattayarakkaus on periytyvä mielisairaus, saamme varmasti asiasta vertaistuki vastauksia alkaen 10 minuutin kuluttua avauksen julkaisusta, lerppatuksineen.

8

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisen.aivot

      Amalia pilaa kaikkien suominaisten maineen aivottomalla käytöksellään.

      • VoiAmaliaa

        Totta virkkaat rakas vikisijä, Amalia ei tiedä mitään siitä että meidän rakkaiden Pattayan vikisevien mielestä oma meisseli on kaunis näky, koska Amalialla ei ole mitä vemputtaa joka päivä.

        Suomalaisten aivollisten käytöshän on vikistä huorissa Pattayalla ja näinhän vain tosimies toimii.


      • lerpanvirkkaus
        VoiAmaliaa kirjoitti:

        Totta virkkaat rakas vikisijä, Amalia ei tiedä mitään siitä että meidän rakkaiden Pattayan vikisevien mielestä oma meisseli on kaunis näky, koska Amalialla ei ole mitä vemputtaa joka päivä.

        Suomalaisten aivollisten käytöshän on vikistä huorissa Pattayalla ja näinhän vain tosimies toimii.

        Se kirjoitetaan virkat, eikä virkkaat. Virkkaaminen on sitä kun Parakodissa on askartelupäivä ja tehdään pannulappuja.
        Insinöörin kielitaito on kyllä koominen. On lildoja ja krotiileja ja ne kaikki virkkaa.


      • Lerpanlupaus
        VoiAmaliaa kirjoitti:

        Totta virkkaat rakas vikisijä, Amalia ei tiedä mitään siitä että meidän rakkaiden Pattayan vikisevien mielestä oma meisseli on kaunis näky, koska Amalialla ei ole mitä vemputtaa joka päivä.

        Suomalaisten aivollisten käytöshän on vikistä huorissa Pattayalla ja näinhän vain tosimies toimii.

        Lerppa on alkanut harrastamaan koruompelua, kaltaistensa kera. mutta kun silmukat tulevat oikein, nurin, niin lerpalla ne menevät kaikki nurin ja ohjaaja jo hermostuksissaan potkaisi lerppaa, mutta lerppa vastasi Sensein tyyneydellä: Meillä Hua Hinissä ei potkittaisi farangia, osta minulle lippu sinne, tulen hakemaan jahdillani sinut katsomaan talojani ja condojani, tai oikeastaan voin näin lento kapteenina noutaa myös kun ehdin ostamaan sopivan Airbussin tai Boeingin, pitää vain päästä ensin Thaimaahan, koska valtava omaisuuteni on siellä.


      • VittuMikäIdiootti
        Lerpanlupaus kirjoitti:

        Lerppa on alkanut harrastamaan koruompelua, kaltaistensa kera. mutta kun silmukat tulevat oikein, nurin, niin lerpalla ne menevät kaikki nurin ja ohjaaja jo hermostuksissaan potkaisi lerppaa, mutta lerppa vastasi Sensein tyyneydellä: Meillä Hua Hinissä ei potkittaisi farangia, osta minulle lippu sinne, tulen hakemaan jahdillani sinut katsomaan talojani ja condojani, tai oikeastaan voin näin lento kapteenina noutaa myös kun ehdin ostamaan sopivan Airbussin tai Boeingin, pitää vain päästä ensin Thaimaahan, koska valtava omaisuuteni on siellä.

        Joko ymmärrät mitä villalanka tarkoittaa ?
        Sana virkkaa ja sinä alkaat tarinoimaan koruompelua.
        Kosinta ja sinä tarinoit häistä.
        3 omakotitaloa ja sinä tarinoit omakotialueesta.
        Muutama ravintola ja sinä kirjoitat 1000 riviä bistroa.
        Jne. ja jne. sua viedään Poju ja sinä tottelet etkä huomaa olevasi etäaivopesty.


      • KrunikanVili

        Nyt lerppaemo PerseiBalliNumba hermostui niin totaalisesti, villalankaa saatuaan, että ylläpito joutui poistamaan koko virkatun oksennuksensa!

        Kestääkö vielä kauan, että villalangan nieltyään alkaa jahdeista ja huviloista, sekä passileimoista, orpotyttöjen ja ravintoloiden kera kertomaan?
        Rikkauksistaan ei ole pitkään aikaan kertonut, olisi hauska tietää, miten ne mielikuvituksessaan ovat lisääntyneet siellä kellarinloukossaan!


    • NumBalllerppa

      Antaako kauppias ostaa sossun kuponkilla lottoa? Tätä pohdin täällä alivuokralaisloukossani, haluaisin kovasti päästä sinne Pattayan iloihin, siksi aina kirjoitan siitä.
      Auttakaa minua tässä minulle elintärkeässä asiassa, haluaisin edes pientä toivoa saada Thaimaan matkaani, nämä kuvitteluasumiset alkavat riittää ja minulle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe