Tänään lopetan 4-5kk bentsoputken seinään käyttäen apunani dekstrometorfaania ja mirtazapinia. En ole varma selviänkö, mutta toivottakaa onnea.
Ilmoitus lukijoille
14
175
Vastaukset
Onnea yritykseen.
- Andrukela
Kiitos, mutta se ei ole mikään yritys. Jos mä olen jotain päättänyt tehdä niin sen teen vaikka kävisinkin helvetissä
Andrukela kirjoitti:
Kiitos, mutta se ei ole mikään yritys. Jos mä olen jotain päättänyt tehdä niin sen teen vaikka kävisinkin helvetissä
Selviämisen yritykseen sitten. Hieno asenne.
- Andrukela
2 isoa kahvia meni, että pysyn hereillä työpäivän loppuun asti ja vaikutan tarpeeksi selvältä omiin synttäreihin. Lausert meenee vähän väärin tiedostan mutta ei voi mitään. Huomiseen työpäivään pitää yrittää saada amfetamiinia että pysyn her3illä.
- Andrukela
Kolmas kupillinen meni 2 tuntia pitöis sinnitellö en ole mikään vässykkä. Päivitt3l3n tähän tilannettani se helpottaa tylsyyttä ja voi nuoret lukea kuinka mahtavaa fyysinen riippuvuus on
Oldie kirjoitti:
Bentsoista amgetamiiniin? Oletko koskaan kuullut sanontaa "ojasta allikkoon"?
*Amfetamiiniin
Pitäis varmaan mennä nukkumaan, kun ennakoiva tekstinsyöttökään ei auta.- Andrukela
Oldie kirjoitti:
Bentsoista amgetamiiniin? Oletko koskaan kuullut sanontaa "ojasta allikkoon"?
Ymmärrän mitä tarkotat, mutta olen amfetamiinia käyttänyt lukuisia kertoja eikä siiinä ole mitään koukuttavaa minulle. Enkä sitäpaitsi saanut sitä. Luulin että tämä lanka poistui. Nyt matkalla töihin, sydän hakkaa kuin olisin vetänyt sitä amfetamiinia.
Andrukela kirjoitti:
Ymmärrän mitä tarkotat, mutta olen amfetamiinia käyttänyt lukuisia kertoja eikä siiinä ole mitään koukuttavaa minulle. Enkä sitäpaitsi saanut sitä. Luulin että tämä lanka poistui. Nyt matkalla töihin, sydän hakkaa kuin olisin vetänyt sitä amfetamiinia.
Entäs jos olisit vetänyt vielä tuohon lisäksi sitä amfetamiinia, miten kovaa se sitten hakkaisikaan?
Ehkä niin kovaa, että jossain vaiheessa lopputuloksena olisi ns. suora viiva?- Andrukela
Oldie kirjoitti:
Entäs jos olisit vetänyt vielä tuohon lisäksi sitä amfetamiinia, miten kovaa se sitten hakkaisikaan?
Ehkä niin kovaa, että jossain vaiheessa lopputuloksena olisi ns. suora viiva?Samaa mieltä, hyvä kun en vetäny.
- Andrukela
4 kuppia menny ja nyt apteekin kautta kotiin, sydän tykyttää kyllä ku mikä mutta tarpeeksi selvältä näytän hetken aikaa
- Andrukela
Oioioi kärsimykseni tuotti tulosta - sain bentsoreseptin! Pitääköhän näitä nyt vetää kun lääkäri kerran käski?
- Andrukela
Metaa, amfea, bentsoja, kahvia, muutuin tökkökävelevästä änkyttäväsyä dxm-vammaisesta taas toiminnalliseksi työyhteisön jäseneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan593913- 1633001
- 1562178
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l171907- 1381780
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.461662Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2791522Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde101488Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2411406Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on711366