Ilmoitus lukijoille

Andrukela

Tänään lopetan 4-5kk bentsoputken seinään käyttäen apunani dekstrometorfaania ja mirtazapinia. En ole varma selviänkö, mutta toivottakaa onnea.

14

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea yritykseen.

• Andrukela

Kiitos, mutta se ei ole mikään yritys. Jos mä olen jotain päättänyt tehdä niin sen teen vaikka kävisinkin helvetissä

• Andrukela kirjoitti:

Kiitos, mutta se ei ole mikään yritys. Jos mä olen jotain päättänyt tehdä niin sen teen vaikka kävisinkin helvetissä

Selviämisen yritykseen sitten. Hieno asenne.

• Andrukela

2 isoa kahvia meni, että pysyn hereillä työpäivän loppuun asti ja vaikutan tarpeeksi selvältä omiin synttäreihin. Lausert meenee vähän väärin tiedostan mutta ei voi mitään. Huomiseen työpäivään pitää yrittää saada amfetamiinia että pysyn her3illä.

• Andrukela

Kolmas kupillinen meni 2 tuntia pitöis sinnitellö en ole mikään vässykkä. Päivitt3l3n tähän tilannettani se helpottaa tylsyyttä ja voi nuoret lukea kuinka mahtavaa fyysinen riippuvuus on

• Bentsoista amgetamiiniin? Oletko koskaan kuullut sanontaa "ojasta allikkoon"?

• Oldie kirjoitti:

Bentsoista amgetamiiniin? Oletko koskaan kuullut sanontaa "ojasta allikkoon"?

*Amfetamiiniin

Pitäis varmaan mennä nukkumaan, kun ennakoiva tekstinsyöttökään ei auta.

• Andrukela
        Oldie kirjoitti:

Bentsoista amgetamiiniin? Oletko koskaan kuullut sanontaa "ojasta allikkoon"?

Ymmärrän mitä tarkotat, mutta olen amfetamiinia käyttänyt lukuisia kertoja eikä siiinä ole mitään koukuttavaa minulle. Enkä sitäpaitsi saanut sitä. Luulin että tämä lanka poistui. Nyt matkalla töihin, sydän hakkaa kuin olisin vetänyt sitä amfetamiinia.

• Andrukela kirjoitti:

Ymmärrän mitä tarkotat, mutta olen amfetamiinia käyttänyt lukuisia kertoja eikä siiinä ole mitään koukuttavaa minulle. Enkä sitäpaitsi saanut sitä. Luulin että tämä lanka poistui. Nyt matkalla töihin, sydän hakkaa kuin olisin vetänyt sitä amfetamiinia.

Entäs jos olisit vetänyt vielä tuohon lisäksi sitä amfetamiinia, miten kovaa se sitten hakkaisikaan?

Ehkä niin kovaa, että jossain vaiheessa lopputuloksena olisi ns. suora viiva?

• Andrukela
        Oldie kirjoitti:

Entäs jos olisit vetänyt vielä tuohon lisäksi sitä amfetamiinia, miten kovaa se sitten hakkaisikaan?

Ehkä niin kovaa, että jossain vaiheessa lopputuloksena olisi ns. suora viiva?

Samaa mieltä, hyvä kun en vetäny.

• Onnea loistavan päätöksen johdosta! Toivottavasti linja pitää tulevaisuudessakin.

• Andrukela

4 kuppia menny ja nyt apteekin kautta kotiin, sydän tykyttää kyllä ku mikä mutta tarpeeksi selvältä näytän hetken aikaa

• Andrukela

Oioioi kärsimykseni tuotti tulosta - sain bentsoreseptin! Pitääköhän näitä nyt vetää kun lääkäri kerran käski?

• Andrukela

Metaa, amfea, bentsoja, kahvia, muutuin tökkökävelevästä änkyttäväsyä dxm-vammaisesta taas toiminnalliseksi työyhteisön jäseneksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10569
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5080
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2281
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2088
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1986
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1452
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1124
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1071
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      997
    Aihe