Tänään lopetan 4-5kk bentsoputken seinään käyttäen apunani dekstrometorfaania ja mirtazapinia. En ole varma selviänkö, mutta toivottakaa onnea.
Ilmoitus lukijoille
14
222
Vastaukset
Onnea yritykseen.
- Andrukela
Kiitos, mutta se ei ole mikään yritys. Jos mä olen jotain päättänyt tehdä niin sen teen vaikka kävisinkin helvetissä
Andrukela kirjoitti:
Kiitos, mutta se ei ole mikään yritys. Jos mä olen jotain päättänyt tehdä niin sen teen vaikka kävisinkin helvetissä
Selviämisen yritykseen sitten. Hieno asenne.
- Andrukela
2 isoa kahvia meni, että pysyn hereillä työpäivän loppuun asti ja vaikutan tarpeeksi selvältä omiin synttäreihin. Lausert meenee vähän väärin tiedostan mutta ei voi mitään. Huomiseen työpäivään pitää yrittää saada amfetamiinia että pysyn her3illä.
- Andrukela
Kolmas kupillinen meni 2 tuntia pitöis sinnitellö en ole mikään vässykkä. Päivitt3l3n tähän tilannettani se helpottaa tylsyyttä ja voi nuoret lukea kuinka mahtavaa fyysinen riippuvuus on
Oldie kirjoitti:
Bentsoista amgetamiiniin? Oletko koskaan kuullut sanontaa "ojasta allikkoon"?
*Amfetamiiniin
Pitäis varmaan mennä nukkumaan, kun ennakoiva tekstinsyöttökään ei auta.- Andrukela
Oldie kirjoitti:
Bentsoista amgetamiiniin? Oletko koskaan kuullut sanontaa "ojasta allikkoon"?
Ymmärrän mitä tarkotat, mutta olen amfetamiinia käyttänyt lukuisia kertoja eikä siiinä ole mitään koukuttavaa minulle. Enkä sitäpaitsi saanut sitä. Luulin että tämä lanka poistui. Nyt matkalla töihin, sydän hakkaa kuin olisin vetänyt sitä amfetamiinia.
Andrukela kirjoitti:
Ymmärrän mitä tarkotat, mutta olen amfetamiinia käyttänyt lukuisia kertoja eikä siiinä ole mitään koukuttavaa minulle. Enkä sitäpaitsi saanut sitä. Luulin että tämä lanka poistui. Nyt matkalla töihin, sydän hakkaa kuin olisin vetänyt sitä amfetamiinia.
Entäs jos olisit vetänyt vielä tuohon lisäksi sitä amfetamiinia, miten kovaa se sitten hakkaisikaan?
Ehkä niin kovaa, että jossain vaiheessa lopputuloksena olisi ns. suora viiva?- Andrukela
Oldie kirjoitti:
Entäs jos olisit vetänyt vielä tuohon lisäksi sitä amfetamiinia, miten kovaa se sitten hakkaisikaan?
Ehkä niin kovaa, että jossain vaiheessa lopputuloksena olisi ns. suora viiva?Samaa mieltä, hyvä kun en vetäny.
- Andrukela
4 kuppia menny ja nyt apteekin kautta kotiin, sydän tykyttää kyllä ku mikä mutta tarpeeksi selvältä näytän hetken aikaa
- Andrukela
Oioioi kärsimykseni tuotti tulosta - sain bentsoreseptin! Pitääköhän näitä nyt vetää kun lääkäri kerran käski?
- Andrukela
Metaa, amfea, bentsoja, kahvia, muutuin tökkökävelevästä änkyttäväsyä dxm-vammaisesta taas toiminnalliseksi työyhteisön jäseneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416