Ilmoitus lukijoille

Andrukela

Tänään lopetan 4-5kk bentsoputken seinään käyttäen apunani dekstrometorfaania ja mirtazapinia. En ole varma selviänkö, mutta toivottakaa onnea.

14

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea yritykseen.

      • Andrukela

        Kiitos, mutta se ei ole mikään yritys. Jos mä olen jotain päättänyt tehdä niin sen teen vaikka kävisinkin helvetissä


      • Andrukela kirjoitti:

        Kiitos, mutta se ei ole mikään yritys. Jos mä olen jotain päättänyt tehdä niin sen teen vaikka kävisinkin helvetissä

        Selviämisen yritykseen sitten. Hieno asenne.


    • Andrukela

      2 isoa kahvia meni, että pysyn hereillä työpäivän loppuun asti ja vaikutan tarpeeksi selvältä omiin synttäreihin. Lausert meenee vähän väärin tiedostan mutta ei voi mitään. Huomiseen työpäivään pitää yrittää saada amfetamiinia että pysyn her3illä.

      • Andrukela

        Kolmas kupillinen meni 2 tuntia pitöis sinnitellö en ole mikään vässykkä. Päivitt3l3n tähän tilannettani se helpottaa tylsyyttä ja voi nuoret lukea kuinka mahtavaa fyysinen riippuvuus on


      • Bentsoista amgetamiiniin? Oletko koskaan kuullut sanontaa "ojasta allikkoon"?


      • Oldie kirjoitti:

        Bentsoista amgetamiiniin? Oletko koskaan kuullut sanontaa "ojasta allikkoon"?

        *Amfetamiiniin

        Pitäis varmaan mennä nukkumaan, kun ennakoiva tekstinsyöttökään ei auta.


      • Andrukela
        Oldie kirjoitti:

        Bentsoista amgetamiiniin? Oletko koskaan kuullut sanontaa "ojasta allikkoon"?

        Ymmärrän mitä tarkotat, mutta olen amfetamiinia käyttänyt lukuisia kertoja eikä siiinä ole mitään koukuttavaa minulle. Enkä sitäpaitsi saanut sitä. Luulin että tämä lanka poistui. Nyt matkalla töihin, sydän hakkaa kuin olisin vetänyt sitä amfetamiinia.


      • Andrukela kirjoitti:

        Ymmärrän mitä tarkotat, mutta olen amfetamiinia käyttänyt lukuisia kertoja eikä siiinä ole mitään koukuttavaa minulle. Enkä sitäpaitsi saanut sitä. Luulin että tämä lanka poistui. Nyt matkalla töihin, sydän hakkaa kuin olisin vetänyt sitä amfetamiinia.

        Entäs jos olisit vetänyt vielä tuohon lisäksi sitä amfetamiinia, miten kovaa se sitten hakkaisikaan?

        Ehkä niin kovaa, että jossain vaiheessa lopputuloksena olisi ns. suora viiva?


      • Andrukela
        Oldie kirjoitti:

        Entäs jos olisit vetänyt vielä tuohon lisäksi sitä amfetamiinia, miten kovaa se sitten hakkaisikaan?

        Ehkä niin kovaa, että jossain vaiheessa lopputuloksena olisi ns. suora viiva?

        Samaa mieltä, hyvä kun en vetäny.


      • Onnea loistavan päätöksen johdosta! Toivottavasti linja pitää tulevaisuudessakin.


    • Andrukela

      4 kuppia menny ja nyt apteekin kautta kotiin, sydän tykyttää kyllä ku mikä mutta tarpeeksi selvältä näytän hetken aikaa

    • Andrukela

      Oioioi kärsimykseni tuotti tulosta - sain bentsoreseptin! Pitääköhän näitä nyt vetää kun lääkäri kerran käski?

    • Andrukela

      Metaa, amfea, bentsoja, kahvia, muutuin tökkökävelevästä änkyttäväsyä dxm-vammaisesta taas toiminnalliseksi työyhteisön jäseneksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe