Ilmoitus lukijoille

Andrukela

Tänään lopetan 4-5kk bentsoputken seinään käyttäen apunani dekstrometorfaania ja mirtazapinia. En ole varma selviänkö, mutta toivottakaa onnea.

14

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea yritykseen.

      • Andrukela

        Kiitos, mutta se ei ole mikään yritys. Jos mä olen jotain päättänyt tehdä niin sen teen vaikka kävisinkin helvetissä


      • Andrukela kirjoitti:

        Kiitos, mutta se ei ole mikään yritys. Jos mä olen jotain päättänyt tehdä niin sen teen vaikka kävisinkin helvetissä

        Selviämisen yritykseen sitten. Hieno asenne.


    • Andrukela

      2 isoa kahvia meni, että pysyn hereillä työpäivän loppuun asti ja vaikutan tarpeeksi selvältä omiin synttäreihin. Lausert meenee vähän väärin tiedostan mutta ei voi mitään. Huomiseen työpäivään pitää yrittää saada amfetamiinia että pysyn her3illä.

      • Andrukela

        Kolmas kupillinen meni 2 tuntia pitöis sinnitellö en ole mikään vässykkä. Päivitt3l3n tähän tilannettani se helpottaa tylsyyttä ja voi nuoret lukea kuinka mahtavaa fyysinen riippuvuus on


      • Bentsoista amgetamiiniin? Oletko koskaan kuullut sanontaa "ojasta allikkoon"?


      • Oldie kirjoitti:

        Bentsoista amgetamiiniin? Oletko koskaan kuullut sanontaa "ojasta allikkoon"?

        *Amfetamiiniin

        Pitäis varmaan mennä nukkumaan, kun ennakoiva tekstinsyöttökään ei auta.


      • Andrukela
        Oldie kirjoitti:

        Bentsoista amgetamiiniin? Oletko koskaan kuullut sanontaa "ojasta allikkoon"?

        Ymmärrän mitä tarkotat, mutta olen amfetamiinia käyttänyt lukuisia kertoja eikä siiinä ole mitään koukuttavaa minulle. Enkä sitäpaitsi saanut sitä. Luulin että tämä lanka poistui. Nyt matkalla töihin, sydän hakkaa kuin olisin vetänyt sitä amfetamiinia.


      • Andrukela kirjoitti:

        Ymmärrän mitä tarkotat, mutta olen amfetamiinia käyttänyt lukuisia kertoja eikä siiinä ole mitään koukuttavaa minulle. Enkä sitäpaitsi saanut sitä. Luulin että tämä lanka poistui. Nyt matkalla töihin, sydän hakkaa kuin olisin vetänyt sitä amfetamiinia.

        Entäs jos olisit vetänyt vielä tuohon lisäksi sitä amfetamiinia, miten kovaa se sitten hakkaisikaan?

        Ehkä niin kovaa, että jossain vaiheessa lopputuloksena olisi ns. suora viiva?


      • Andrukela
        Oldie kirjoitti:

        Entäs jos olisit vetänyt vielä tuohon lisäksi sitä amfetamiinia, miten kovaa se sitten hakkaisikaan?

        Ehkä niin kovaa, että jossain vaiheessa lopputuloksena olisi ns. suora viiva?

        Samaa mieltä, hyvä kun en vetäny.


      • Onnea loistavan päätöksen johdosta! Toivottavasti linja pitää tulevaisuudessakin.


    • Andrukela

      4 kuppia menny ja nyt apteekin kautta kotiin, sydän tykyttää kyllä ku mikä mutta tarpeeksi selvältä näytän hetken aikaa

    • Andrukela

      Oioioi kärsimykseni tuotti tulosta - sain bentsoreseptin! Pitääköhän näitä nyt vetää kun lääkäri kerran käski?

    • Andrukela

      Metaa, amfea, bentsoja, kahvia, muutuin tökkökävelevästä änkyttäväsyä dxm-vammaisesta taas toiminnalliseksi työyhteisön jäseneksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3440
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2790
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2594
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1962
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      154
      1596
    Aihe