En pysty poistamaan viestejä

Nyt tarvitsee nopeasti vinkkejä tai ylläpidon toimia. Sähköposti täyttyy ja palvelu ei suostu siirtämään viestejä roskakoriin millään tavalla. Ainoa mitä pystyy poistamaan on itsetehdyt kansiot sisältöineen. Ei suostu siirtämään viestejä kansioiden välillä ollenkaan.

31

559

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväposti24

      Sama ongelma täälläkin just kun eilisestä koko postejen näkymättömyydestä päästiin, uskomaton ongelma posti tämä suomi24!

    • Vaihtamalla-paranee

      Nopeimmin hommasta selviää vaihtamalla toiseen sähköpostiin

    • Kumma kyllä, ne S24 omat sähköpostit joissa on muistia/tilaa vaikka muille jakaa, toimivat hyvin ja viestit saa poistettua. Nyt kun odottaa ja tarvitsee vastaanottaa pari tärkeää viestiä niin jopas vian keksivät. Voivoi.

    • Ellenwood

      No joko ylläpito on ratkaissut ongelman? Mikä mättää vian korjaamisessa tai edes siitä tiedottamisessa????????? Vastauksia!!

      • Suivaantunut

        S24 ei toimi vieläkään !!!! Salasanaa herjaa. Ongelmat alkoivat12.11.18 illalla: sähköposteja ei pystynyt viemään roskikseen ja uloskirjautumisen jälkeen en enää ole päässyt koko postiin !!! Ja onko muilla ongelmana että kaikenlaista mainosta tulee solkenaan... ällöttävää kun laatikko täyttyy epäasiallisilla mainoksilla, joita en ole tilannut.


    • Sama vika täälläkin ...ei pysty poistamaan viestejä....Missä vika...???????????

      • Eikirjautuneena

        Minä kyllä pystyn tekemään kaiken normaalisti.
        Mistä lie johtuu osalla käyttäjistä nämä ongelmat?


      • Hermotunut

        Mulla alkoivat samat ongelmat 12 pvä maanantaina. Mitään postia en saa poistettua roskiin kun jo pamahtavat takaisin saapuviin ja vilkuttaa koko ajan saapuvaa viestiä. Hermot menee!


    • freeza

      sama vika täälläkin,apua tarvitaan

      • Vaihtamalla-paranee

        Vaihda jo toimivaan


    • Ärsyttää

      Täälläkään ei saa poistettua viestejä.. Mutta nyt ei tule viestitkään perille, lähettämään kyllä pystyy..

    • Vainko-tämä

      Tietääkö kukaan toista sähköpostia, missä olisi edes kymmenesosa näistä ongelmista?

    • Sama ongelma täälläkin.
      Ei pysty poistamaan eikä siirtämään kansioihin viestejä.
      Muistaakseni sama ongelma oli joitakin aikoja sitten, kun joku uudistus tehtiin.
      Alkaa huolestuttavasti etusivu täyttyä mainoksista.

    • Ärsyyntynyt

      Sama ongelma. Posti törkyä täynnä, ja lisää tulee koko ajan, eikä niitä saa roskiin laitettua. Sain jonkinlaisen ratkaisun, kun kävin asetuksista laittamassa täpän kohtaan; "poista posti pysyvästi" tai oliko lopullisesti, mutta anyway, sillä opilla sain postiani siivottua. Täytyy vaan olla tarkkana, ettei sitten mee lopulliseen poistoon mitään tärkeätä.
      Toivoisin tietenkin ylläpidon korjaavan ongelman.

    • Olishan se ihan kohtuullista hyväntavan mukaista tiedottaa asiasta edes jotain!!
      Tämä on ihan turhaa ihmisten kiusaamista kun ei tiedä, että ollaanko asialle tekemässä jotain!
      Nyt vähän ryhtiä sinne ylläpitoon!!!!
      Kohta loppuu postin käyttö kokonaan, menee tukkoon lopullisesti, kun ei saa poistettua viestejä!

    • Predator

      voisiko se vi#un ylläpito nyt tehdä tälle asialle jotain?
      Jos on kyse isommasta ongelmasta, niin luulisi, ettei ole kovin iso vaiva laittaa ilmoitusta tyyliin: "Hei, sähköpostissa on tällähetkellä ongelmia, vikaa selvitetään ja se korjataan mahdollisimman pian"

    • muulikorva

      Edelleen on vika päällä!!

    • Kyllä menee hermo tämän postin kanssa...Tehkää nyt jotain asialle!

    • Killinäkö

      Nyt toimii sähköposti...Kiitos!!!!! :)

      • Näinon

        Ei mulla vaan toimi vieläkään. Kateeks käy.
        Viestien poisto ei ole suurin ongelma vaan se, ettei suomi24:stä saa postia toiseen suomi24:ään.
        Eikä näin ollen minullekaan tule postia suomiosoitteista.
        Nyt sentään viestit kulkee muista postiosoitteista.
        Pitää varmaan vaihtaa toimivampaan postiin.


      • postia_odottava
        Näinon kirjoitti:

        Ei mulla vaan toimi vieläkään. Kateeks käy.
        Viestien poisto ei ole suurin ongelma vaan se, ettei suomi24:stä saa postia toiseen suomi24:ään.
        Eikä näin ollen minullekaan tule postia suomiosoitteista.
        Nyt sentään viestit kulkee muista postiosoitteista.
        Pitää varmaan vaihtaa toimivampaan postiin.

        Sama ongelma! On tainnut olla jo pidemään?


      • nytpelaahienosti
        Näinon kirjoitti:

        Ei mulla vaan toimi vieläkään. Kateeks käy.
        Viestien poisto ei ole suurin ongelma vaan se, ettei suomi24:stä saa postia toiseen suomi24:ään.
        Eikä näin ollen minullekaan tule postia suomiosoitteista.
        Nyt sentään viestit kulkee muista postiosoitteista.
        Pitää varmaan vaihtaa toimivampaan postiin.

        Mulla tökkinyt jo kauan koko postihomma.
        Avasin äsken G-Mailiin ilmaisen sähköpostin ja toimii heti.
        Tämä touhu täällä on täyttä pelleilyä ja kirjoittajien kyykyttämistä.


      • Näinon

        Tiistaista saakka postit hukassa, eikä vielä näy muutosta parempaan suuntaan.
        On minullakin toimiva posti, g-mail, mutta niin vähän käyttänyt sitä, ettei se oikein vielä ole tullut tutuksi.
        Eikä se riitä pelastamaan tämän hetken tilannetta, kun osoitteenani olen käyttänyt tätä suomipostia.
        Hukassa mikä hukassa :(


      • Vaihtamalla-paranee
        Näinon kirjoitti:

        Tiistaista saakka postit hukassa, eikä vielä näy muutosta parempaan suuntaan.
        On minullakin toimiva posti, g-mail, mutta niin vähän käyttänyt sitä, ettei se oikein vielä ole tullut tutuksi.
        Eikä se riitä pelastamaan tämän hetken tilannetta, kun osoitteenani olen käyttänyt tätä suomipostia.
        Hukassa mikä hukassa :(

        Vaihda toimivaan.


      • Odottaja
        Näinon kirjoitti:

        Tiistaista saakka postit hukassa, eikä vielä näy muutosta parempaan suuntaan.
        On minullakin toimiva posti, g-mail, mutta niin vähän käyttänyt sitä, ettei se oikein vielä ole tullut tutuksi.
        Eikä se riitä pelastamaan tämän hetken tilannetta, kun osoitteenani olen käyttänyt tätä suomipostia.
        Hukassa mikä hukassa :(

        Minä en pääse lainkaan S24-postiin :((( en edes poistamaan koko postia! Todella kummallista, kun asialle ei tehdä mitään. Posti täyttyy kaikesta p.....ta enkä voi tehdä mitään. Joku laskukin tulossa sinne, enkä saa auki postia. Kukas näistä tilanteista on vastuussa. Olisi sittenkin ollut parempi vaihtoehto ottaa lasku paperilla niinkuin ennen vanhaan. Kaipa posti sen joskus olis tuonut perille ;)


      • Näinon
        Vaihtamalla-paranee kirjoitti:

        Vaihda toimivaan.

        Niin kuin sanoin, niin minulla on olemassa uusi toimiva s-posti g-mailissa, mutta kun suomipostiani olen tähän saakka käyttänyt osoitteena, niin sinne vielä postia odotan.
        Ja siellä sitä nyt on pahasti jumissa.
        Vaihto toimivaan on menossa.


      • Eihyvänäin

        Minulla edelleen toimii moitteettomasti.
        Juuri poistin roskapostia. Eilisen ja tämän päivän aikana tullut taas 29 kpl.
        Olen niin huono näissä jutuissa, kun en tajua tuota roskapostisuodatinjuttua. Joutuu jatkuvasti poistella roppakaupalla tuota roskasontaa.


      • Niin-yksinkertaista
        Näinon kirjoitti:

        Niin kuin sanoin, niin minulla on olemassa uusi toimiva s-posti g-mailissa, mutta kun suomipostiani olen tähän saakka käyttänyt osoitteena, niin sinne vielä postia odotan.
        Ja siellä sitä nyt on pahasti jumissa.
        Vaihto toimivaan on menossa.

        Laita automaatti pääle ja käännä ne suolipostit sinne gmailiin.


    • RepoKettu

      Joo, eipä tule eikä lähde yksikään suomi24 s-posti. Typerintä asiassa lienee se, ettei kuluttajille vaivauduta antamaan mitään infoa sen enempää ongelmasta kuin arviosta sen poistumiseen. Ihan hiton hienosti hoidettu taas tämäkin.....

      • Näinon

        Eihän se info tilannetta pelastaisi, mutta antaisi ehkä uskoa siihen, että ongelmat on tiedossa ja niille mahdollisesti jotain yritetään tehdä.
        Palautelomake on parempi vaihtoehto kuin nurina täällä.
        Vaikka täällähän minäkin taas nurisen.


    • Anonyymi

      Taitaa olla melkoisen lyhyehkön ajan kysymys, koska foorumien vaikeudet kasaantuvat liian suuriksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe