Kuvittelin kuulokojeiden olevan herkkiä laitteita, jotka eivät ’tykkää’ esim kurasta, vedestä, ym taikka vaikka päälle tallaamisesta, mutt näähän kestää aikasmoisesti!
Pudotin kojeeni eilen illalla ja löysin ne yllättäen bussipysäkiltä maasta tänään puolelta päivin. Oli siis lojunutvesisateessa, märässä, kuraisessa maassa yön yli ja kenties bussiin menijöiden tai siitä poistuvien tallattavana monta tuntia aamuruuhkassa. Moniko oli päälle astunut, en tiedä, mutt ku laite on niin pieni, niin tuskin sitä kulkijat on edes huomanneet ...väistämisestä puhumattakaan... mutt katseeni osui siihen kuitenkin, kun osasin oikean näköistä ja kokoista esinettä etsiä. :) Ja laite toimiikin, kun parin tunnin kuivumisen jälkeen sen korvaani asetin! :)
Yli kyll melkoinen tuuri tai ’ohjaus’ kun sen löysin, vaikka en osannut edes kuvitella missä vaiheessa matkaani sen olisin taskustani pudottanut...ilmeisesti käsineitä sieltä ottaessani...
Bussipysäkki kun on reilun kilometrin päässä kotoani ja bussilla menin neljän km päähän asioilleni ja tulin toisella eri puolelle katua takaisin ja taas jalkaisin kotiin - enkä välttämättä samaa puolta katua enkä samoilla suojateillä katua ylittäen...
Ja kun minua on joskus aikanaan täällä yritetty väittää jonkun merkin mainostajaksi, tai muuksi, niin en nyt sitt viitsi kojeideni merkkiä mainostaa, vaikka ne erinomaisen hyvät onkin ja itse hankkien olisivat yli 2000€/kpl silloin maksaneet. Mutt onnekseni täällä Kuulokeskus jakaa myös Widexin kojeita... ;)
Kestävyys yllätti!
Jakeqwe
1
201
Vastaukset 1
- kuivaus-riitti
samoin yllätti kojeeni kestävyys...
kun kastui putoamalla veteen...?
kunnon kuivaamisen jälkeen toimiii yhä...
tosin huoltoa kaipaa äänen säätö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu571381- 261000
- 78869
- 64768
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69744- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131675- 89650
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10642Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i13626Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �133559- 4552
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550- 93508
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 18482
- 36465
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113464- 36457