Millainen hotelli? Lähdemme 1.1.2019 olisi kiva tietää hippasen etukäteen, meillä varattu delux-huone....
Onko joku ollut lähiaikoina?
Minamark resort & spa?
5
319
Vastaukset 5
- matkakuume111
Kertoisitko kokemuksia hotellista. Mietin juuri samaa hotellia loppuvuonna.
- matkakuume111
Kertoisitko kokemuksistasi hotellista kun suunnittelen matkaa juuri samaan hotelliin.
- Egypt
Täällä ollaan ihan on ok, mutta tuskin toista kertaa🙁Venäläiset vallanneet, enkkuja ja saksalaisia jonkin verran. Delux huonetta ei kannata ottaa, meillä on ja turhasta maksoin pienempikin olisi riittänyt, henkilökunta ystävällistä, siivous huoneissa ja siisteys yleensä kelpaa jotenkuten. Kulumista on, mutta niin, kun tietää ei siivojat nurkkia nuole. Riippuu itsestä mitä haluaa ja miten luxsusta, minä ainakin vähän olen pettynyt.
- matkakuume111
Mihin pettynyt? Ruokaan?
- Delux
Ruoka ok, mutta pettynyt etenkin delux huoneeseen koska ei vastannut odotuksia ja aurinkoa oli turha odotella parvekkeelle. Vaihdoimme huoneen, että saimme siistimmän. Spa lupaa hieronnat ym tilpehöörit klumppihintaan ja kuinka ollakkaan ei kuulunut, kuin pelkkä hieronta.....väitäppä vastaan ei onnistu. Henkilökunnasta osa tylyjä täytyisi olla rahaa koko ajan antamassa, että palvelu pelaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441