Millainen hotelli? Lähdemme 1.1.2019 olisi kiva tietää hippasen etukäteen, meillä varattu delux-huone....
Onko joku ollut lähiaikoina?
Minamark resort & spa?
5
211
Vastaukset
- matkakuume111
Kertoisitko kokemuksia hotellista. Mietin juuri samaa hotellia loppuvuonna.
- matkakuume111
Kertoisitko kokemuksistasi hotellista kun suunnittelen matkaa juuri samaan hotelliin.
- Egypt
Täällä ollaan ihan on ok, mutta tuskin toista kertaa🙁Venäläiset vallanneet, enkkuja ja saksalaisia jonkin verran. Delux huonetta ei kannata ottaa, meillä on ja turhasta maksoin pienempikin olisi riittänyt, henkilökunta ystävällistä, siivous huoneissa ja siisteys yleensä kelpaa jotenkuten. Kulumista on, mutta niin, kun tietää ei siivojat nurkkia nuole. Riippuu itsestä mitä haluaa ja miten luxsusta, minä ainakin vähän olen pettynyt.
- matkakuume111
Mihin pettynyt? Ruokaan?
- Delux
Ruoka ok, mutta pettynyt etenkin delux huoneeseen koska ei vastannut odotuksia ja aurinkoa oli turha odotella parvekkeelle. Vaihdoimme huoneen, että saimme siistimmän. Spa lupaa hieronnat ym tilpehöörit klumppihintaan ja kuinka ollakkaan ei kuulunut, kuin pelkkä hieronta.....väitäppä vastaan ei onnistu. Henkilökunnasta osa tylyjä täytyisi olla rahaa koko ajan antamassa, että palvelu pelaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892