Dimash Kudaibergen

Veskari

Oletteko törmänneet koskaan ??? Ihan mahtava laulaja, nuori mies Kazakstanista eikä vielä kovin tunnettu, mutta kannattaa kuunnella!! Toi eka on Rap biisi ja toinen poppia, kolmas enemmmän klassista. Viimeisenä hänen omalla kielellä vähän rokimpi kappale. Tää kaveri siis laulaa esim. ranskaksi, englanniksi, venäjäksi, kiinaksi.. ja ääniala on ihan huikea matalimmista baritoni äänistä korkeimpiin sopraano ääniin!!

https://www.youtube.com/watch?v=40Wmf1eJXRo

https://www.youtube.com/watch?v=gFrQXcHSp2c

https://www.youtube.com/watch?v=HZBFkXv4xyI

https://www.youtube.com/watch?v=pQIbClcjbnc

25

7968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dimasiin
      • Johannesteemu

        Hänen levyjään ei luultavasti ole Euroopassa myynnissä,pitäisi tilata esim. Malaysiasta


    • Lauluefekti

      Ainutlaatuinen ääni. Ei rekisterinvaihtopysähdyksiä, ilmiömäistä. Alkusävelet paikallaan heti, tekniikka hallussa ja tunne mukana. Olin äimistynyt.

    • marizka

      Hanellä tule esitys Moskovassa 22.03.19

    • Superlahjakkuus

      Kuulin ekaa kertaa viime vuoden lopulla ja olin myyty. Löysin sattumalta SOS- videon. Kuten aiemmin joku mainitsi, tekniikka ja äänenkontrolli virheetöntä, äänenväri erityisen kaunis, laulu helppoa eikä ylimenosäveltä kuule. Siitä lähtien olen kuunnellut ja katsonut kaikki mitä netistä irtoaa. Nyt The world's best- kisa seurannassa. Dimash on tällä hetkellä maailman paras laulaja.

      • Anonyymi

        Kuuntelen päivittäin. Mahtava tulkitsija. Tulisipa Suomeen konsertti !


      • Anonyymi

        Pietarussa on konsertti Marraskuussaa


    • Kudabergrulaa

      Pari kuukautta sitten kuulin ekaa kertaa biisit: SOS ja kaksi venäjänkielistä, käännettynä Sinful passion ja Love of tired swans. Menin heti aivan transsiin hänen äänestä kun kuunteilin biisit hyvistä kajareista. Sen jälkeen kaikkien muiden laulajien äänet ovat kuulostaneet mun korviin tosi rumilta :D Tubessa löytyy myös hyvin sen esityksiä kiinalaisesta Singer 2017 ohjelmasta. Kaikki esitykset huikeita! Odotan kovasti The worlds best ohjelman finaalin näkemistä. Voittaja on selvinnyt jo, mutta hitsi kun ei pääse mitenkään näkemään sitä heti. Kumpa hän olisi voittaja.

    • Babab

      Kiinassa, Venäjällä ja muualla Aasiassa on todella suuri tähti jo. Ihan kohta varmaan jokainen tulee tietämään jenkeissä ja täällä kuka hän on 😍

      • Tuulah

        Juuri näin.
        Loistava, llllllloistava artisti.
        Netti on pullollaan huikeita kipaleita, kun laittaa hakuun yksinkertaisesti Dimash Hello tai Show must go on, By My Self, Adagio on liuta paaaaaljon muita.


    • Superlahjakkuus

      Dimash keskeytti the world's best-kisan. Teki hienon eleen ja osoitti, että kisaaminen lasten kesken ei ollut hänestä reilua - antoi lapsille mahdollisuuden edetä kisassa. Näistä lapsista toinen voitti koko kisan. Dimashin arvoa minusta ele vain entisestään nosti, koska kaikillehan oli selvää, että Dimash oli koko joukon ykkönen.

    • Anonyymi

      Satuin katsomaan telkkaria Tallinnassa ja sieltä tuli ihan huikea show, olin ihan myyty! Todella mahtava ääninen kaveri. YouTubesta löytyy vaikka kuinka paljon hänen esityksiä, kuunnelkaa ja nauttikaa!!!

    • Anonyymi

      Kyllä, kuunneltu on - ja paljon - ja usein! Hän on käsittämättömän lahjakas. Uskomaton, upea ääni.

    • Anonyymi

      Kuunneltu on paljon Dimashin huikeita lauluja jo vuoden 2017 alusta lähtien kun kilpaili Kiinassa Singer 2017 kisassa.

      Tällä hetkellä takuulla maailman paras laulaja jolla on faniklubeja ympäri maailmaa ja seuraajia varmaan jo satoja miljoonia ympäri maailmaa ...

      Erittäin karismaattinen nuori mies jolla ei ole tähden elkeitä, painvastoin on hyvin nöyrä ja selvästi arvot kohdillaan.

      Varmasti kohta koko maailma tietää kuka on Dimash Kudaibergen, miljoonat jo tietävätkin.

      Youtubesta löytyy Dimashin kanava, muutenkin youtube on täynnä Dimashin esityksia ja reaction-videoita.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti tämän vuosisadan paras miesääni. Etuoikeus saada elää samaan aikaan ja kuunnella tämän nuoren miehen taidokasta laulua ja tulkintaa.

      • Anonyymi

        Dimashilla Pietarissa konsertti marraskuun lopussa


    • Anonyymi

      Ihan varmasti paras laulaja maailmassa tällä hetkellä. Hienoa saada elää samaan aikaan tämän nuoren miehen kanssa josta on tulossa laulaja, jonka tuntee koko maailma. Karisma ihan omaa luokkaansa, samoin ääni !

    • Anonyymi

      Dimash Kudaibergen'in cd levyjä on myynnissä ebay'ssa.

    • Olen joskus kuunnellut.

    • Anonyymi

      Onneksi törmäsin Dimashiin youtubessa. Ihan älytön kokemus, matkasin esityksen aikana läpi universumin. Muutti minun käsityksen musiikista, se kosketti sielua. Miten ihmeessä hän pystyy tuollaisiin suorituksiin. Ehdottomasti maailman paras laulaja. Olen myyty.

    • Anonyymi

      25.3. konsertti Dubaissa

    • Anonyymi

      Olen kuuntelen aina yhden biisin päivässä nautintona. Hän on erittäin suosittu Arabiaksi maissa Italiassa espanjassa Aasiassa ym. Mutta ei Euroopassa eikä varsinkaan suomessa, todellakin multilahjakkuus.

    • Anonyymi

      Törmäsin myös Dimashiin youtubessa ihan sattumalta,mutta onneksi, vasta toukokuussa -24
      Pidän häntä maailman parhaana laulajana. Pakko oli lähteä marraskuussa Düsseldorfiin häntä kuulemaan! Konsertti oli loistava! Toivottavasti kuulemme häntä jonakin päivänä myös Suomessa.

    • Anonyymi

      A vocal unicorn. Ilmiömäinen ja ainutlaatuinen.

    • Anonyymi

      Riikan konserttiin ostettu liput!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe