Dimash Kudaibergen

Veskari

Oletteko törmänneet koskaan ??? Ihan mahtava laulaja, nuori mies Kazakstanista eikä vielä kovin tunnettu, mutta kannattaa kuunnella!! Toi eka on Rap biisi ja toinen poppia, kolmas enemmmän klassista. Viimeisenä hänen omalla kielellä vähän rokimpi kappale. Tää kaveri siis laulaa esim. ranskaksi, englanniksi, venäjäksi, kiinaksi.. ja ääniala on ihan huikea matalimmista baritoni äänistä korkeimpiin sopraano ääniin!!

https://www.youtube.com/watch?v=40Wmf1eJXRo

https://www.youtube.com/watch?v=gFrQXcHSp2c

https://www.youtube.com/watch?v=HZBFkXv4xyI

https://www.youtube.com/watch?v=pQIbClcjbnc

22

6116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dimasiin
      • Johannesteemu

        Hänen levyjään ei luultavasti ole Euroopassa myynnissä,pitäisi tilata esim. Malaysiasta


    • Lauluefekti

      Ainutlaatuinen ääni. Ei rekisterinvaihtopysähdyksiä, ilmiömäistä. Alkusävelet paikallaan heti, tekniikka hallussa ja tunne mukana. Olin äimistynyt.

    • marizka

      Hanellä tule esitys Moskovassa 22.03.19

    • Superlahjakkuus

      Kuulin ekaa kertaa viime vuoden lopulla ja olin myyty. Löysin sattumalta SOS- videon. Kuten aiemmin joku mainitsi, tekniikka ja äänenkontrolli virheetöntä, äänenväri erityisen kaunis, laulu helppoa eikä ylimenosäveltä kuule. Siitä lähtien olen kuunnellut ja katsonut kaikki mitä netistä irtoaa. Nyt The world's best- kisa seurannassa. Dimash on tällä hetkellä maailman paras laulaja.

      • Anonyymi

        Kuuntelen päivittäin. Mahtava tulkitsija. Tulisipa Suomeen konsertti !


      • Anonyymi

        Pietarussa on konsertti Marraskuussaa


    • Kudabergrulaa

      Pari kuukautta sitten kuulin ekaa kertaa biisit: SOS ja kaksi venäjänkielistä, käännettynä Sinful passion ja Love of tired swans. Menin heti aivan transsiin hänen äänestä kun kuunteilin biisit hyvistä kajareista. Sen jälkeen kaikkien muiden laulajien äänet ovat kuulostaneet mun korviin tosi rumilta :D Tubessa löytyy myös hyvin sen esityksiä kiinalaisesta Singer 2017 ohjelmasta. Kaikki esitykset huikeita! Odotan kovasti The worlds best ohjelman finaalin näkemistä. Voittaja on selvinnyt jo, mutta hitsi kun ei pääse mitenkään näkemään sitä heti. Kumpa hän olisi voittaja.

    • Babab

      Kiinassa, Venäjällä ja muualla Aasiassa on todella suuri tähti jo. Ihan kohta varmaan jokainen tulee tietämään jenkeissä ja täällä kuka hän on 😍

      • Tuulah

        Juuri näin.
        Loistava, llllllloistava artisti.
        Netti on pullollaan huikeita kipaleita, kun laittaa hakuun yksinkertaisesti Dimash Hello tai Show must go on, By My Self, Adagio on liuta paaaaaljon muita.


    • Superlahjakkuus

      Dimash keskeytti the world's best-kisan. Teki hienon eleen ja osoitti, että kisaaminen lasten kesken ei ollut hänestä reilua - antoi lapsille mahdollisuuden edetä kisassa. Näistä lapsista toinen voitti koko kisan. Dimashin arvoa minusta ele vain entisestään nosti, koska kaikillehan oli selvää, että Dimash oli koko joukon ykkönen.

    • Anonyymi

      Satuin katsomaan telkkaria Tallinnassa ja sieltä tuli ihan huikea show, olin ihan myyty! Todella mahtava ääninen kaveri. YouTubesta löytyy vaikka kuinka paljon hänen esityksiä, kuunnelkaa ja nauttikaa!!!

    • Anonyymi

      Kyllä, kuunneltu on - ja paljon - ja usein! Hän on käsittämättömän lahjakas. Uskomaton, upea ääni.

    • Anonyymi

      Kuunneltu on paljon Dimashin huikeita lauluja jo vuoden 2017 alusta lähtien kun kilpaili Kiinassa Singer 2017 kisassa.

      Tällä hetkellä takuulla maailman paras laulaja jolla on faniklubeja ympäri maailmaa ja seuraajia varmaan jo satoja miljoonia ympäri maailmaa ...

      Erittäin karismaattinen nuori mies jolla ei ole tähden elkeitä, painvastoin on hyvin nöyrä ja selvästi arvot kohdillaan.

      Varmasti kohta koko maailma tietää kuka on Dimash Kudaibergen, miljoonat jo tietävätkin.

      Youtubesta löytyy Dimashin kanava, muutenkin youtube on täynnä Dimashin esityksia ja reaction-videoita.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti tämän vuosisadan paras miesääni. Etuoikeus saada elää samaan aikaan ja kuunnella tämän nuoren miehen taidokasta laulua ja tulkintaa.

      • Anonyymi

        Dimashilla Pietarissa konsertti marraskuun lopussa


    • Anonyymi

      Ihan varmasti paras laulaja maailmassa tällä hetkellä. Hienoa saada elää samaan aikaan tämän nuoren miehen kanssa josta on tulossa laulaja, jonka tuntee koko maailma. Karisma ihan omaa luokkaansa, samoin ääni !

    • Anonyymi

      Dimash Kudaibergen'in cd levyjä on myynnissä ebay'ssa.

    • Olen joskus kuunnellut.

    • Anonyymi

      Onneksi törmäsin Dimashiin youtubessa. Ihan älytön kokemus, matkasin esityksen aikana läpi universumin. Muutti minun käsityksen musiikista, se kosketti sielua. Miten ihmeessä hän pystyy tuollaisiin suorituksiin. Ehdottomasti maailman paras laulaja. Olen myyty.

    • Anonyymi

      25.3. konsertti Dubaissa

    • Anonyymi

      Olen kuuntelen aina yhden biisin päivässä nautintona. Hän on erittäin suosittu Arabiaksi maissa Italiassa espanjassa Aasiassa ym. Mutta ei Euroopassa eikä varsinkaan suomessa, todellakin multilahjakkuus.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe