Jos kirjoittaisin sulle kirjeen tai runon? En oo kyllä oikein hyvä kummassakaan. Oisko sulla toiveita aiheesta? Vai kysynkö vaan kuulumisia?
Mitä olisit nainen mieltä..
63
1362
Vastaukset
- Elluhalloyb
Mä en oikke enää runoista välitä....
Oon saanut kuulla niitä niin paljon...
Mut kirjoita mitä mieleen tulee...
Niinkin voi kirjoittaa kauniisti....
Armaalleen...
Vanhan ajan kirjeet ihania...
Puhelimet niin kylmiä...💌🌠😀- mies.kesä.ja.mekko
Hei autisti-AP, se on kyllä mahtavaa kun sulla on noita mielikuvitushahmoja joita voit osoittaa syyttävällä sormella ja herjata kun itseäsikin alkaa nuo omat ulinat hävettää. Tai se kun kesken vaaleanpunaisessa hötössä uinuvan lässytyksen kirjoitat omaan aloitukseesi törkeyksiä. On se E-nainen, josta tämä yksi miljoonista mielukuvitus-sussuista on ideansa saanut sitten ollutkin typerä nainen kun ei ole tajunnut tuollaista kultakimpaletta ottaa pois kuleksimasta.
- kirjoitasekirje
Kirjoita sun elämästä. Kerro mitä sulle kuuluu. Kirjoita mistä haaveilet ja unelmoit...
- sunketsuppisi
LASAGNE
Nainen, olet päältä kuivaa, sisältä kostea.
mehukas herkku päivääni, iltaan - JäänOdottaan
Kirjoita vaan jos on tunteita minua kohtaan. Aiheena tietysti rakkaus.
- seolisnastaa
Mun mielestä sä voisit kirjoittaa mulle kirjan.
- aloittajalta
Kenties rakkausrunokirjan? Vai minkämoisen? Keittokirjan tai ehkä valokuvakirjan? Saattaa olla kyllä niin, että siitä kirjeestä tulis pidempi..
- seolisnastaa
Mikä tahansa noista käy. Tai sitten voisit sanottaa tän meidän kummallisen tarinan siitä kaikkia faneja unohtamatta.
seolisnastaa kirjoitti:
Mikä tahansa noista käy. Tai sitten voisit sanottaa tän meidän kummallisen tarinan siitä kaikkia faneja unohtamatta.
" kaikkia faneja unohtamatta. "
Onko teillä fanejakin?
Tarkoitit ehkä kirjoittaa: fanejakaan unohtamatta.
Tuosta " kaikkia faneja unohtamatta." saa nimittäin käsityksen,
että osan faneista voi unohtaa!
- laumasieluton
Jotain viestiä toivonut oon pitemmän aikaa. Muodolla tai mitalla ei niin väliä.
- josetpelkää
Voithan sinäkin olla se joka lähettää viestin.
- laumasieluton
En voi, koska en tiedä onko viesti enää lainkaan toivottu vai peräti ihan vastenmielinen.
- josetpelkää
Toinen osapuoli miettii varmaan aivan samoin.
- laumasieluton
Mutta aloittaja kysyi, mitä mieltä (oletettu) minä olisin hänen kirjoitelmastaan.
- aloittajalta
laumasieluton kirjoitti:
Mutta aloittaja kysyi, mitä mieltä (oletettu) minä olisin hänen kirjoitelmastaan.
Joo, mutta aloittajakin kyllä miettii tuota, että kuinka toivottu se oma viesti mahtaa enää olla. Muuten olisin jo sen lähettänyt..
aloittajalta kirjoitti:
Joo, mutta aloittajakin kyllä miettii tuota, että kuinka toivottu se oma viesti mahtaa enää olla. Muuten olisin jo sen lähettänyt..
"Laumasieluton"
on suomeksi yksityisajattelija
eli individualisti!
- kirjoitinjoskus
Jos haluaisit oikeesti kirjoittaa niin oisit varmaan jo tehnytkin sen näiden vuosien aikana...
- Toisenasemaanasettuminen
Outo kysymys. Miten itse reagoisit vastaavaan vaan onko empatikyvyssä ongelmia?
Ei kai kukaan suuttuisi, paitsi, jos on halunnut susta eroon.
Minä kirjoittelin ja runoilin. Mutta mulle hän voisi vaikka txt ja sitten soittaa, niin romantikko kuin olenkin en kaipaa lässytyksiä vaan asiaa, jos sitä on.Kirjoitin hyvän kommentin,
kuka lienetkin nimimerkillä "toisenasemaanasettuminen"
- Kirjettäkehiin
Mulle kyllä kelpais kirje, romantikko kun olen, oot varmaan huomannut. :)
- eihänuskaltaisikuitenkaa
Olisipa mukavaa saada kirje mieheltä, ihan sama mikä olisi sisältö, siis sama onko kuulumisia vai runoja, varmasti piristäisi tätä pimeyttä:) Voisi lähettää kirjeen vaikka nimettömänä;) siinähän sitten arvuuttelisin, keneltä posti mahtaa olla;D
- tuuleenhuuteluja
Tärkeintä olisi keneltä kenelle.
Nimetön olisi merkityksetön. - Vastaisitkosinäkään
Minäkin voisin sinulle kirjoittaa pitkän ja mukavan kirjeen. Epäilen kuitenkin että et vastaisi. Ihan samoin kuin tuolla treffipalstalla. olen kirjoittanut pitkiä viestejä, asiallisesti ja mahdollisimman miellyttävään tyyliin. Ei yhtään vastausta.
Vastaisitkosinäkään kirjoitti:
Minäkin voisin sinulle kirjoittaa pitkän ja mukavan kirjeen. Epäilen kuitenkin että et vastaisi. Ihan samoin kuin tuolla treffipalstalla. olen kirjoittanut pitkiä viestejä, asiallisesti ja mahdollisimman miellyttävään tyyliin. Ei yhtään vastausta.
Noista aiemmista kirjoittajista
nimimerkeillä "eihänuskaltaisikuitenkaan" ja
"tuuleenhuutelija" en tiedä, mitä he tekisivät,
kun en ole ko. nimimerkkien takana!
Mutta minä en vastaisi sinulle treffipalstalla,
koska en käy treffipalstoilla.
En ole käynyt yli 18 vuoteen treffipalstoilla.
Olen ollut nimittäin tässä parisuhteessa
kohta 19 vuotta!
Toivotaan, että joku Treffi-palstoilla käyvä vapaa
nainen, vastaa sinulle, kuka oletkin.
T: Treffipalstoilla käymätön
- Odotan
Kirjoita vaik molemmat.
- minäoldottelen
Kirje olisi kyllä ihanin tapa. Kerro vaikka tunteistasi tai kirjoita runo
- huutohiljaisuuteen
Kirjoitin kirjeisiin runojakin, kerran erään kortinkin taakse muistaakseni raapustelin jonkin hengentuotokseni.
Joskus hän kehuikin niitä. Kirjoitin ne niin tunteella. Yksi kirje hukkui, lie mennyt hänen kaimalleen, kaima ollut ihmeissään erikoisesta fanipostista.
Minusta olisi jännä lukea hänen käsialallaan kirjoitettua tekstiä, vaikka se olisi kopio päivän uutisista. Tai lääkemääräys, mutta nekin ovat sähköisiä.
Mutta joo. Jos tilanne ok, niin ei kai kukaan kirjeestä tai runosta pahastu.
Tämä on sanatonEi kannata ottaa liian vakavasti ihmistä,
joka ei vastaa kirjeisiin ja tai viesteihin,
hyvä nimimerkki "huutohiljaisuuteen"!- Enjaksasuayhtään
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Ei kannata ottaa liian vakavasti ihmistä,
joka ei vastaa kirjeisiin ja tai viesteihin,
hyvä nimimerkki "huutohiljaisuuteen"!Haista sinä huilu sekopää.
- mielenvikaisianaisiaon
100 kirjettäkin jollekin tytölle yrittää kirjoittaa ... yhteenkään minkäänlaista vastausta... onkohan edes kirjeet menneet perille vai onko tuo mielenvikainen jotenkin, kun ei ikinä vastaa?
- kaikkiontoivottua
Ihan mitä vaan mikä itsestä tuntuu luontevimmalta. Joka tapauksessa olisin iloisesti yllättänyt jos jotakin sinusta vielä kuulisin :)
- aloittajalta
Olisi kiva, jos hän ajattelisi asiasta noin. Kyllä lähettäisin jotain viestiä. Tosin minulla on kyllä historiaa hänelle viestimisestä joskus.. Siitä tämä epävarmuus.
- Vinkkiä
aloittajalta kirjoitti:
Olisi kiva, jos hän ajattelisi asiasta noin. Kyllä lähettäisin jotain viestiä. Tosin minulla on kyllä historiaa hänelle viestimisestä joskus.. Siitä tämä epävarmuus.
Koska olet nähnyt hänet viimeksi?
- aloittajalta
Vinkkiä kirjoitti:
Koska olet nähnyt hänet viimeksi?
Varmaan joskus viime keväänä..
- Vinkkiä
aloittajalta kirjoitti:
Ok, ei osunut.
- kirjoitakirje
aloittajalta kirjoitti:
Milloin olet aloittaja viimeeksi viestitellyt hänelle suoraan? Onko numero vielä tallessa?
- aloittajalta
kirjoitakirje kirjoitti:
Milloin olet aloittaja viimeeksi viestitellyt hänelle suoraan? Onko numero vielä tallessa?
Varmaan samoihin aikoihin kun olen nähnytkin häntä viimeksi. Kyllä minä saisin häneen yhteyden tarvittaessa. Yhteystietojen puuttuminen ei ole mikään ongelma. Se on vaan tekosyy jos joku sanoo, että ei ole numeroa. Kyllä toiseen ihmiseen saa yhteyden niin halutessaan.
- Olisinotettu
Kyllä vaan jos yhdeltä mieheltä saisin kirjeen, tai minkä tahansa lähestymisyrityksen, niin olisin onneni kukkuloilla.
- Kirjeenisulle
Minulta saat Oikean kirjeen.Kirjoitan heti kun tiedän minne ja kenelle lähettää.
Käyppä mun profiilissa huikkaamassa niin vaihdellaan sit osoitteita. Tai vaikka posterentante. - Olisinotettu
Kirjeenisulle kirjoitti:
Minulta saat Oikean kirjeen.Kirjoitan heti kun tiedän minne ja kenelle lähettää.
Käyppä mun profiilissa huikkaamassa niin vaihdellaan sit osoitteita. Tai vaikka posterentante.Kiitos, mutta toivon kirjettä vain eräältä ajatuksissani olevalta mieheltä. Yritä löytää oman naisesi yhteystiedot. Eräs mies saa minun yhteystietoni kysymällä ne henkilökohtaisesti minulta.
Olisinotettu kirjoitti:
Kiitos, mutta toivon kirjettä vain eräältä ajatuksissani olevalta mieheltä. Yritä löytää oman naisesi yhteystiedot. Eräs mies saa minun yhteystietoni kysymällä ne henkilökohtaisesti minulta.
Nimimerkki "Kirjeenisulle" eikö
tämä "eräs mies" tiedä osoitettasi,
ja eikö sen voi löytää myös jonkun sähköisen osoitetietopalvelun kautta?
Vai haluatko nimenomaan, että "eräsmies"
pyytää yhteystietosi sinulta eikä katso niitä esim
FB-sivultasi tai sähköisestä osoitetietopalvelusta?- Olisinotettu
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Nimimerkki "Kirjeenisulle" eikö
tämä "eräs mies" tiedä osoitettasi,
ja eikö sen voi löytää myös jonkun sähköisen osoitetietopalvelun kautta?
Vai haluatko nimenomaan, että "eräsmies"
pyytää yhteystietosi sinulta eikä katso niitä esim
FB-sivultasi tai sähköisestä osoitetietopalvelusta?Tarkoitit varmaan nimimerkkiä "olisinotettu"?
Hän ei tiedä osoitettani. Mutta hän saa tarvittaessa hyvin helposti kaikki yhteystiedot minulta kysymällä ilman, että se olisi mitenkään kiusallista. Toivottavasti tämä hieman selventää. Meillä on siis kontaktia keskenämme kasvotusten.
- muttaeitikusta
Jotain kaunista :)
- millään.tavalla
onko hän mies aiemmin kirjoitellut sinulle?
- elämävoiollavaarallista
Vain vainoaja, joku poliisin toimenkuvasta tuollaista kai tekee, joku ylikomisario tekee tahallaan.
Mutta näinpä erään todellakin hauskan tytön normi-kaupassa, hän käänsi päätä ja hymyilimme toisillemme :D elämävoiollavaarallista kirjoitti:
Vain vainoaja, joku poliisin toimenkuvasta tuollaista kai tekee, joku ylikomisario tekee tahallaan.
Mutta näinpä erään todellakin hauskan tytön normi-kaupassa, hän käänsi päätä ja hymyilimme toisillemme :DOletko saanut peräti kirjeitä vainoajaltasi?
Olivatko ne herjauskirjeitä,
hyvä nimimerkki "elämävoiollavaarallista".
- missäposti
Aikalailla vuosi sitten taisin sitä ehdottaa hänelle. Ei ole kirjoittanut,
- kaipaakuitenkin
Ehkä hän on kirjoittanut, muttei ole lähettänyt..
- missäposti
kaipaakuitenkin kirjoitti:
Ehkä hän on kirjoittanut, muttei ole lähettänyt..
Pitää ostaa postimerkkejä ja lähettää ne ensin sinne?
missäposti kirjoitti:
Tuskinpa henkilö on kovin vakavasti otettava,
jos ei vuodessa saa aikaan kirjettä,
hyvä nimimerkki "missäposti" !- kaipaakuitenkin
missäposti kirjoitti:
Ehkä hän vain ajatteli, ettei toista kiinnosta saada eikä lukea sitä mitä hän kirjoitti ja jätti siksi toimittamatta perille.
- missäposti
kaipaakuitenkin kirjoitti:
Ehkä hän vain ajatteli, ettei toista kiinnosta saada eikä lukea sitä mitä hän kirjoitti ja jätti siksi toimittamatta perille.
Hö. Ihme hannari.
- kaipaakuitenkin
missäposti kirjoitti:
Hö. Ihme hannari.
Ei vaan henkilö joka uskoo mitä toinen sanoo.
- kirjeesi
Olisin hyvin iloinen kirjeestäsi. Kaikesta mitä haluaisit kirjoittaa, ajatuksista, tunteista, tapahtumista elämästäsi. Tavallista suorasanaista jutustelua. Runot ovat arvoituksellisia,ei oikein enää kiinnosta, ainakaan pikät. Vastaan varmasti, jos olet ketä oletan.
- ulkoillessa
Eikun tule juttelemaan jos nähdään jossain, mutta kirjekin kyllä kelpaa.
- kirjoitinjoskus
Ajattelen ettei aloituksella ole oikeastaan mitään merkitystä. Se ruokkii turhia tunteita ja toiveita täällä. Ts leikittelee ihmisillä.
En itse odota mitään kirjettä enkä aio sellaista kirjoittaa. Aika on tehnyt tehtävänsä. Kaivata voin ja muistella joskus.Ajattelet ilmeisesti tarkoittamastasi henkilöstä
kuitenkin myönteisesti, koskapa kirjoitit:
"Kaivata voin ja muistella joskus".
Tsemppiä nimimerkille "kirjoitinjoskus"!- voihanhimmelisentään
No siellä kirjottelee selvästi, joku jo haudan lepoon valmiina oleva ; aika on tehnyt tehtävänsä, oi kultainen nuoruus.
- graavia
Kukaan ei voi tietää mistä lähtökohdista toinen täällä kirjoittaa. Voi olla sairas tms. Kenenkään kuolemasta tai haudanlevosta puhumattakaan.
Olen tässä keskustelussa mukana
jälleen vain rekisteröidyllä nimimerkilläni,
joka näkyy alla,
joten mikään REKISTERÖIMÄTTÖMÄSTI
kirjoitetuista kommenteista - ei ollut minulta.
Joten:
-En ole saanut kirjeitä vainoajalta.
-En käy Treffi-palstoilla.
- En halua kenenkään kirjoittavan kirjaa fanejakaan unohtamatta (mitä ne "fanit nyt sitten ikinä tarkoittavatkaan)
- En odota vastausta vuosi sitten luvattuun kirjeeseen. Ei minulle ole kukaan tällaista missään luvannut.- kirjeesi
Hieman hätäisesti vastasin. Onhan puhelinkin viesteineen olemassa. Jos asioita ei saa puhuen selväksi, kirjeen muodossa tulee lisää väärinymmärrystä, pahaa mieltä. Ei kiltistä kirjeestä voi loukkaantua, kortti kuitenkin neutraali, vaivattomampi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345508Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4852509Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271329JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51255En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171039Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7954- 61868
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43843Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4827HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193796