Anteeksi itsekkyyteni. Äiti opetti että olen paras. Luojaansa on vaikea lähteä kiistämään taikka totuttuja tapoja muuttamaan.Kokeneet itkevät illan kosteisiin vaippoihin. Korkealta saatua on turha jakaa kovin matalalle. Häkistä vapauteen ja takaisin, lintu visertää molemmissa koska se on aito. Toivotan lumoojille lumoutumista omista lumelääkkeistään.
Itserakas ripitys
Jurrikka_Harrasdarra
2
259
Vastaukset
- Hara-Kiri_Mulqvist
Olet erehtynyt luojasta
Valehtelijoiden valtakunnassa
valheella on
lyhyet jäljet
Vapaa mieli ei kahlitse
Häkki on itsen tuote - Hara-Kiri_Mulqvist
Olet erehtynyt luojasta
Valehtelijoiden valtakunnassa
valheella on
lyhyet jäljet
Vapaa mieli ei kahlitse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741