Vähän vanhan kertausta

2lesken

Vähä sitten ajattelin "syvällisemmin" ja uskoen intuitioni voimaan tulin tulokseen, että tiedän kuka kirjoittaa 1lesken nimimerkillä.
12.3.2017 klo 12:19

Kuka nämä sanat kirjoitti?

Ja kuka minä sitten olen?

30

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitan

      Veikkaisin korppista, hän on viimeiset kaksi vuotta arvuutellut mustanikin arvoitusta ja vaihtelee nikkiä sen mukaan, kuka saa vastauksia keskusteluihin hyvin.

      Korpikirjoittaja on puupää.

      • Kirjoitan
        Ei ole korppiksen kirjoittamaa.


      • Nikki joka väittää tuntevansa minut on: Heikunkeikku.

        Olen kirjautunut, 2lesken nikillä, mutta joskus en sitä aloittaessani muista, joten kirjoitan 1 lesken, yksilesken.

        Herää kysymys, mistä puskanikki Heikunkeikku voi tuntea minut.

        Tai todistettavasti uskottelee niin.
        Kuka on Heikunkeikku?

        Intuitioni sanoo että hän on...


      • mielenkiinnollavartoon
        2lesken kirjoitti:

        Nikki joka väittää tuntevansa minut on: Heikunkeikku.

        Olen kirjautunut, 2lesken nikillä, mutta joskus en sitä aloittaessani muista, joten kirjoitan 1 lesken, yksilesken.

        Herää kysymys, mistä puskanikki Heikunkeikku voi tuntea minut.

        Tai todistettavasti uskottelee niin.
        Kuka on Heikunkeikku?

        Intuitioni sanoo että hän on...

        Niin......?
        Aiotko kertoa epäilyksistäsi enemmän, vai pitäisikö muiden arvailla?


      • mielenkiinnollavartoon kirjoitti:

        Niin......?
        Aiotko kertoa epäilyksistäsi enemmän, vai pitäisikö muiden arvailla?

        mielenkiinnolla
        Muut voivat arvailla.


      • kukatahansaon
        2lesken kirjoitti:

        mielenkiinnolla
        Muut voivat arvailla.

        Arvailua ei sallita.


    • nikkaris

      Ketään ei jaksa kiinnostaa, kuka minkin nikin takana on. Jos keskustelut ovat tällä tasolla sinun ja muutamien rekkautuneiden/tuulesta tempautuvien nikkien käsissä, me normiviestittelijät emme jaksa ottaa kantaa noinkin hölmöön aiheeseen!
      Ja jos nikkiarpojat jankkaavat omilla arvuutteluilla, ei tänne ainakaan uusia kymmensormijärjestelmällä kirjoittavia saada.
      Mitä intuitioon tulee......hysteerinen avaus kyttää silmä kovana........mukaongelmaa?

      • nikka
        Minuapa jaksaa tämä juttu kiinnostaa.

        "Heikunkeikku" on ollut kokoajan liian jotain.

        Valehteli minulle, että ei hän moista ole koskaan kirjoittanut.

        Helppo tietty piiloutua puskanikin taakse ja sanoa että onhan niitä heikkuja.
        Niinkuin onkin.

        Tällainen nikki on täysin epäuskottava pianonpimputuksineen.
        On ollut jo kauan.


      • Kirjoitin palstalle 11.03.17
        Otsikolla "En ole tehnyt mitään mainittavaa"

        Pistin kovat ukaasit kainuun plikalle, ruotsalaisvahvistukselle, mopin heiluttajille ja hartaalle.
        Ettei tarvitse vastailla.

        Nämä tietty innokkaina valtasivat ketjun.

        Heikunkeikku tuli epäilyksineen ketjuun mukaan, luullen minua vissiin apinaksi.

        Annoin keliä myös hänelle.

        Tuo ketju oli pitkä kuin nälkävuosi ja kaikilla oli paljon "asiaa".

        Täällä porukat ovat itsekeskeisiä mölliäisiä.
        Siis, joko heittäydyt samanlaiseksi tyhjäntoimittajaksi tai lähdet menee.

        Minä otan yli-ikäisistä, melkein satavuotta palstoilla olleista mallia ja kirjoittelen sitä sun tätä.

        Ei täällä mitään oikeata asiaa kannata kirjoittaa.

        Porukat ovat pihalla kuin puistotädit.


    • ettäjotta

      Intuitio on hieno sana luulolle. Luuleskelu ei ole kovin hyvä korvike tiedolle, mutta se on helpompaa.
      Liikaan luulotteluun voi jopa sairastua niin ettei itse edes huomaa.
      Kannattaa olla varovainen sen "intuition" kanssa.

    • Mäoonmäihanmä

      Niin mutta, mitä välii sillä on kuka milläkin nimimerkillä kirjoittelee? Arvailu menee aivan pieleen ja kuka kenenkin tuntee - oikeesti!

      • Mäoon
        Olen kirjoitellut tänne nelisen vuotta.
        Alkuun puskista muutaman kirjoituksen, nekin ihan omasta elämästäni ja sitten rekattuna.

        Olen saanut näitä "intuitioita" joltain nikeiltä vähän väliä.

        Yleensä sanotaan friiduksi, mutta myös muita luulotteluja on ollut ilmassa.
        Ärsyttää välillä oikein hemmetisti.

        Ovatko porukat itse niin nikitettyjä, etteivät usko aitouteen.

        Kirjoitan kokoajan omia juttujani, otan välillä johonkin mielenkiintoiseen kantaa.

        Yleensä koira-palvelutalo tai viinajuonti-teemoihin.
        Tai itseasiassa juomattomuuteen.

        Mutta aina olen samalla linjalla, sama ihminen nikin takana.

        En kirjoita puskista, ja lesken nimi säilyy rekatussa.


      • seedellinen
        2lesken kirjoitti:

        Mäoon
        Olen kirjoitellut tänne nelisen vuotta.
        Alkuun puskista muutaman kirjoituksen, nekin ihan omasta elämästäni ja sitten rekattuna.

        Olen saanut näitä "intuitioita" joltain nikeiltä vähän väliä.

        Yleensä sanotaan friiduksi, mutta myös muita luulotteluja on ollut ilmassa.
        Ärsyttää välillä oikein hemmetisti.

        Ovatko porukat itse niin nikitettyjä, etteivät usko aitouteen.

        Kirjoitan kokoajan omia juttujani, otan välillä johonkin mielenkiintoiseen kantaa.

        Yleensä koira-palvelutalo tai viinajuonti-teemoihin.
        Tai itseasiassa juomattomuuteen.

        Mutta aina olen samalla linjalla, sama ihminen nikin takana.

        En kirjoita puskista, ja lesken nimi säilyy rekatussa.

        Ok, ihmettelin vaan.


    • Sielläkö sinä Stadissa nyt?
      Eikös ne tanssiaiset menneet aivan mielen mukaisesti, vai mikä se nyt riepoo?

      Vastahan niin toiveekkaana kirjoitit:
      """Jos ei muuta niin oopperantansssiset ovat lämpiössä keskiviikkona päivällä.
      Hunksi voi tulla minun kanssani pyörähtelemään.
      Ja päivällisen voi tarjota ranskalaisessa ravintolassa.
      Ollaanhan me jo melkein tuttuja."""

      Eikö tuo pahus sitten tullutkaan treffeille vaikka kutsuit?

      • savon.kreivitär

        Mitenkä hunksi kippeillä jaloillaan tanssisi.


      • savon.kreivitär kirjoitti:

        Mitenkä hunksi kippeillä jaloillaan tanssisi.

        No olisi ainakin voinut mennä tapaamaan (vaikka sähköpolkupyörällään) ja tarjota sen päivällisen ranskalaisessa ravintolassa.
        Täällä näkyy hunksz vain heikunkeikulle kirjoittavan kommenttia samaan aikaan, kun lesken odottelee häntä ykkösissään oopperatanssiaisissa.
        Ne miehet, ne miehet!
        Mutta miksi hyökätä heikunkeikun niskaan siitä?


      • savon.kreivitär
        Tellukka kirjoitti:

        No olisi ainakin voinut mennä tapaamaan (vaikka sähköpolkupyörällään) ja tarjota sen päivällisen ranskalaisessa ravintolassa.
        Täällä näkyy hunksz vain heikunkeikulle kirjoittavan kommenttia samaan aikaan, kun lesken odottelee häntä ykkösissään oopperatanssiaisissa.
        Ne miehet, ne miehet!
        Mutta miksi hyökätä heikunkeikun niskaan siitä?

        Jos just siksi että keikulle kirjotteli.


      • Tell
        En ole vielä lähtenyt stadiin.
        Vasta suunnittelen ja tilaan hotellin ja matkan.
        Jo suunnittelu virkistää.

        Vähän tuli kotopuolella mutkia matkaan lähtöpäivään.

        Oopperatanssiaiset ovat aina keskiviikkoisin.
        En maininnut mikä keskiviikko.

        Ne filmataan, joten voit mennä johonkin etäpaikkaan tanssimaan, missä tanssiaiset näytetään screeniltä.

        Niin hunksi.
        Tunnetko sinä hänet?


      • savon.kreivitär kirjoitti:

        Mitenkä hunksi kippeillä jaloillaan tanssisi.

        savon.
        Se jää nähtäväksi.


      • Tellukka kirjoitti:

        No olisi ainakin voinut mennä tapaamaan (vaikka sähköpolkupyörällään) ja tarjota sen päivällisen ranskalaisessa ravintolassa.
        Täällä näkyy hunksz vain heikunkeikulle kirjoittavan kommenttia samaan aikaan, kun lesken odottelee häntä ykkösissään oopperatanssiaisissa.
        Ne miehet, ne miehet!
        Mutta miksi hyökätä heikunkeikun niskaan siitä?

        Tell
        Heikunkeikku vaikenee kun minä kysyn.
        Miksi?


      • 2lesken kirjoitti:

        Tell
        En ole vielä lähtenyt stadiin.
        Vasta suunnittelen ja tilaan hotellin ja matkan.
        Jo suunnittelu virkistää.

        Vähän tuli kotopuolella mutkia matkaan lähtöpäivään.

        Oopperatanssiaiset ovat aina keskiviikkoisin.
        En maininnut mikä keskiviikko.

        Ne filmataan, joten voit mennä johonkin etäpaikkaan tanssimaan, missä tanssiaiset näytetään screeniltä.

        Niin hunksi.
        Tunnetko sinä hänet?

        No tuuria matkaan.
        En tunne "hunksia".


    • vfihimsf

      Yhen
      Friidun paikkakunnalla olen oppint pienestä pitäen tuntemaan - naapurin suloinen saksanpaimenkoiratyttö käynyt joskus muakin tervehtimässä.

      • vh
        Sinä siis olet Heikunkeikku.
        Soitahan ukkonoa.


      • 2lesken kirjoitti:

        vh
        Sinä siis olet Heikunkeikku.
        Soitahan ukkonoa.

        Nyt Sinä teet juuri sitä, mitä aloituksessasi paheksut?


      • Bengalitikku

        Sivusta
        Heikunkeikku = 1lesken = vfihimsf -> miksi käyttää noin montaa nimmaria?
        Ja
        miksi tehdä salapoliisityötä?


    • Hyssy

      Arvaan et Peppi Pitkätossu ku kaikki on heikunkeikun.........vinksinvonksin.

      • Hys
        Nikki Heikunkeikku kuuluu sarjaan "Kyllitädin satutunti.


    • möläyttäjä

      Jaahas, vai on ykslesken Heikunkeikku ;)) Mitä jos pyytäisit, että hunksz laittaa sen lirkkunumeronsa palstalle, niin voit sopia tarkemmin treffit.

      Ei huono toi Peppi -viittaus :)

      • möläy
        Miten niin laittaa hanksin lirkun palstalle?
        Kaikilla faneillahan se on jo aikapäiviä tallennettu luurin muistiin.


      • möläyttäjä
        2lesken kirjoitti:

        möläy
        Miten niin laittaa hanksin lirkun palstalle?
        Kaikilla faneillahan se on jo aikapäiviä tallennettu luurin muistiin.

        Olen jokin aika sitten antanut silmieni lukea, että hän on hankkinut uuden lirkkunumeron. Haluaa ilmeisesti karsia yli-innokkaita fanejaan ;)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe