Palstakeskustelijat

Romux Kategorisoi

Siis jos olisin tosissani, niin en listaisi keitään ihmisiä tai ilmiöitä chatteihin liittyvässä maailmassa mihinkään kategorioihin, koska heitä ei ole kuuleman mukaan siellä. Harmi, etten voi kirjoittaa enemmän näistä hulluista ilmiöistä. Ai niin, tätä juttua ei tarvitse lukea loppuun asti! Liian raskasta tekstiä. Muutama luokittelu jäi sitä paitsi tekemättä, mutta ei sitä kukaan huomaa.

Sheriffit

Heidän valinnassaan ei ole näemmä käytetty muita kriteerejä kuin loputon perseensä kuluttaminen (veikkaan, etteivät ne persepuoliskot ovat kovin kehittyneitä…) näyttöpäätteensä edessä ja sinnikäs chatissa roikkuminen. Sefuksi pääseminen edellyttää näköjään myös miiteissä käymistä ja näennäistä miellyttämisen halua. Ei silti, sheriffeissä löytyy kyllä monenlaisia. Jätän tällä kertaa nimimerkit mainitsematta, koska se voisi aiheuttaa turhaa häiriköintiä tällä palstalla ja en haluaisi ehdoin tahdoin loukata kenenkään huonoa itsetuntoa täällä saatikka ruokkia sitä tällä kirjoituksellani. :D ja vielä hullumpaa olisi kehua jotakuta (nooh, piparminttupipsa… sinua voin kehua aina :D)

Tosiaan kuusibaarissa ja 30 ja 40 -palstoilta löytyvät ne ääripäät. Näköjään 50 -kanavalla on sen verran seestyneempää porukkaa, etteivät niin kauheasti välitä miten joku sefu käyttäytyy. Tosin se kanava on mulle tuntemattomampi. Jätän edelleen mainitsematta nimimerkit noilta kolmelta edellä mainitulta palstalta, koska haluan ehdottomasti parantaa keskustelun tasoa.

Sheriffeistä ärsyyntyneet

Tämä joukko muodostuu kyllä monenlaisista chatin tallaajista. Osa on varmasti oikeassa kritiikissään ja sitä oikeutettua kritiikkiä ei välttämättä oikein täällä oivalleta. Pahimmin laatuisesta ärsyyntyneisyydestä tulee mieleen joku MC-karkkilan poika, joka nolasi itsensä täydellisesti korottaen jopa itsensä jonkun kanavan omatunnoksi. Se oli kyllä syväkyykky monttuun, jossa oli epämiellyttäviä seiväsansoja viritettynä.

Seuraavaksi tulee mieleen ne niin monasti nickyään vaihdelleet luuserit, jotka edelleen – lisää itseään mokatakseen – jaksavat heittää skeidaa ruudun täydeltä. Tämä oli tältä päivältä (22.2.) huvittavin anonyymi kirjoitus: ”Kyllä tuolla "kuus baarissa" olevat toiset "seriffit" sais löysentää "pipojensa nyörejä"! Meinaan vaan että puututaan ihan"pärstän" mukaan mitä saa sanoa ja mitä ei!
Sit näis keskuteluis niitä vähän arvostellaan niin poistetaan nää jutut heti!” …. Noitahan riittää.

*Palstojen ikiliikkuja ja katalysaattori Jermu on kovin innostunut tämän porukan aisoihin laittamisesta siinä kovinkaan hyvin näemmä onnistumatta. Dynamo-Judge ei saa näköjään vauhtia niinikään Jermuilijaan.* Ehkä olisi pitänyt luokitella tosiaan oma ryhmänsä sheriffeistä ärsyyntyneiden kommenteista ärsyyntyneille…

Palstamaakarit, sumpinjuojat

Heihin kuuluvat pääsääntöisin nykyisin kahvipalstalla majailevat, entiset tämän keskustelupalstan häiriköt ja osin itsensä hyväntekijäksi tuntevat hahmot kuten wirnix, alias bestis-inhokki ja kaikkitietävä ei nyt ihan Aida, mutta sinnepäin ; Zeireeni, alias rakastettava, lyhyestä virsi kaunis Kirke; Jermu, alias, mä kyykytin kaikki ja (itsenickyn, eiku itsenikin siis) ja joukko taikanaisia, merlinelloja ja muita kaikin tavoin hyveellisiä ja ihania ihmisiä – yleensä naisia - mukaanlukien MillaN, fantastinen sadunkertoja, laskettelija ja ne naisellisuuttaan chatissa korostavat inäkirjoitiN, NurinperiN jne . Nk.miehistä siellä on näköjään em. Jermu (joka tännekin kirjoittaa satunnaisesti, tosi harvoin, heh =); tukkasutija, alias Antromedan sädetikku; Seppotapaniolavijuhani (anteeksi jos unohdin jonkun etunimen..), alias maailmanparantaja (fiksu tyyppi kylläkin… ihan oikeesti); max-life, alias Homeros, kynäveikko luojan armosta. Ja nykyisin jotkut partaset hemmot.

Ja sitten sitkeät kommentoijat hyvässä ja pahassa

Wave, simanainen, rosmariina…. loistavia ja ärsyttäviä tyyppeja. Ja tietysti kaunis Sofienne sekä Hurlumhei joukon jatkona, muttei perässä ;-)…. Ai niin, sitten oli vielä ne stonet ja muut itsensä toistajat. Jätän heidät väliin, koska heillä ei ole merkitystä :D

Paljon jäi luokittelematta. Mutta sitten taas joskus, ehkä. Ihan vain teidän iloksenne ja vahingon iloksi.

SMILE

23

2142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BeatGoesOnAndOn-M

sijoittaa itseni allegoriaan kateus, synti, anteeksianto...taikka 13 litraa ranuan piimää...
      =)

• Romux Kateg

olla menestynyt mies, joka saa todellisen ulkonäkönsä perusteella kenet tahansa naisen mistä tahansa ja joka leikkii jotakin muuta täällä. Vaikkapa pienen mokailun jälkeen....

Harmi, etten ole sellainen.

Mä oon vaan romulus remus.

*huoks*

Onneksi meitä on täällä kaks luuseria beatsGO ON (and not goes on!) ja minä! Mut me tehdään parhaamme miestason nostamiseksi ;-)

hähähäääääää

• Sigmund Freud

kuten sinäkin. On teillä vaan entistä pienemmät piirit!

• Romulus Remus

Näköjään pitää itse kirjoitella tänne. Kauhee vaiva. Nooh, aloitan sitten seriffeistä.

Arvostelen tietysti tähdillä:

Piparminttupipsa ***** (omaa kehityspotentiaalia)
      Cesar * (bannas minut ihan syystä, mutta se ei auta yhtään, palikka mikä palikka =)
      Johnny22 *** (yllätti kerran tosi positiivisesti)
      VaakkuM **
      M.P.C. **
      Wii **** (mieletön toleranssi)
      Gina *** (hyvännäköinen kuvassa ja se riittää kolmeen tähteen virtuaalissa)
      Otavainen **** (symppis täti)
      Diesel *** (ei henk.koht. havaintoa, on kaksi kertaa perustellut palstalla omia tekemisiään)
      Tähdenlentoromu ** (Hifkin kannattaja, siitä meni pari tähteä, ei muuta havaintoa)

ups... täytyy listailla lisää myöhemmin, en muista todellakaan pilipali-seriffejä, joista ei ole juurikaan ollut haittaa minulle :D

Meitä asiakkaita pitää lukea herkällä silmällä. Ei Jermu ole ainoa, joka ei ole centtiäkään maksanut tästä huvista.

• Romulus Remus

Vaakku lupasi juuri äsken minun puolestani viedä kukkasia naisille.

Eli Vaakku ****

• Jermu

Koska täällä palstalla ainoatkin pienet ilonaiheet liittyvät valittajien rokottamiseen ja siitä seuraavaan kitinään. Sellaista on hauska seurata, kun sinäkään et ole ollut pitkään aikaan naurattamassa porukkaa olemalla ikioma itsesi.
        Ei täällä ole kunnon vastusta ollut pitkään aikaan. Noi vali-vali tyypit on vain sellaisia harjoitusvastustajia.

• Romulux
        Jermu kirjoitti:

Koska täällä palstalla ainoatkin pienet ilonaiheet liittyvät valittajien rokottamiseen ja siitä seuraavaan kitinään. Sellaista on hauska seurata, kun sinäkään et ole ollut pitkään aikaan naurattamassa porukkaa olemalla ikioma itsesi.
        Ei täällä ole kunnon vastusta ollut pitkään aikaan. Noi vali-vali tyypit on vain sellaisia harjoitusvastustajia.

Hienoa, että olet kondiksessa =)

Vieläkö sulla on se kynnysmatto porstuassasi (sanan etymologiaa en tunne), missä lukee "siellä ei ole elämää askeleesi jälkeen"?

• Jermu
        Romulux kirjoitti:

Hienoa, että olet kondiksessa =)

Vieläkö sulla on se kynnysmatto porstuassasi (sanan etymologiaa en tunne), missä lukee "siellä ei ole elämää askeleesi jälkeen"?

Tiedät sen kyllä, että ei tartte heittää skeidaa sinulle. Prosessit etenevät ja täällä vaan vali-valitetaan. Katsos, kun toiset kulkevat niin syvällä, etteivät he tajua tätä vain yhdeksi viestinnän osa-alueeksi. He ovat niin syvällä, ettei mitään korvaavaa tunnu olevan, jos sätti kaatuu ja sefu bannaa.
        Luuletko, että todellakaan laittaisin centtiäkään kiinni tällaiseen ajanvietteeseen? Entäpä itse, laittaisitko rahat pöydälle, että saisit lukea tuollaisia luuseritarinoita päivästä toiseen?
        Oven pielessä on kyltti, jossa sanotaan: "Siellä takanasi ei ole elämää askeleesi jälkeen"
        Sanonnan etymologia on aivan selkeä. Luuserit eivät uskalla ottaa ratkaisevaa hyppyä ja voittajat ovet tällä puolella ovea. Kjäh!

• Romulux
        Jermu kirjoitti:

Tiedät sen kyllä, että ei tartte heittää skeidaa sinulle. Prosessit etenevät ja täällä vaan vali-valitetaan. Katsos, kun toiset kulkevat niin syvällä, etteivät he tajua tätä vain yhdeksi viestinnän osa-alueeksi. He ovat niin syvällä, ettei mitään korvaavaa tunnu olevan, jos sätti kaatuu ja sefu bannaa.
        Luuletko, että todellakaan laittaisin centtiäkään kiinni tällaiseen ajanvietteeseen? Entäpä itse, laittaisitko rahat pöydälle, että saisit lukea tuollaisia luuseritarinoita päivästä toiseen?
        Oven pielessä on kyltti, jossa sanotaan: "Siellä takanasi ei ole elämää askeleesi jälkeen"
        Sanonnan etymologia on aivan selkeä. Luuserit eivät uskalla ottaa ratkaisevaa hyppyä ja voittajat ovet tällä puolella ovea. Kjäh!

Suosittelen kyllä pientä pakkasenpiristämää lenkkiä hiihtäen tai sitten sikajuoksua kaikille tämänkin lukeville ihmisille missä päin tahansa Suomea. Hankielämäkin saa ihan uusia ulottuvuuksia kympin jälkeen, kun suksi ei kulje. Lihakset ja hengitys tietty pelaavat kaikilla kuten Kuitusellakin.

Sanan etymologia ei ollut ollenkaan selvä. Eräs ihminen sanoi mulle just äsken (pari tuntia sitten tätä kirjoittaessa), että sopisit hyvin wrestlingiin.

Totta puhuakseni tai kirjoittaakseni siis, se oli pahin kommentti/loukkaus mitä olen koskaan nähnyt minuun kohdistuvana kenenkään näpeistä täällä.

Eikä sillä sinänsä muuten ole väliä, mutta kun olen aina vihannut balettitanssia, varsinkin kun isot miehet trikoissa sitä tekevät.

Mitä tulee tähän esittämääsi 10 metrin lankulta hyppäämiseen, niin suosittelisin lutzia takaperin kerien. Ja kyse ei ollut pellehypystä.

• Piparminttupipsa

Tyytyväinen asiakas, mikä sen parempaa mainosta *wirnii* Mitäs me sovittiinkaan, että mä olen sulle noista tähdistä velkaa? :P Siis muuta kuin koskemattomuussuojan, sehän nyt oli selviö! Lahjomattomiahan me ei olla, meidät saa taipumaan tahtoonsa sinnikkäällä nuolemisella ja hännystelyllä ;) Sinähän sen tiedät *hymy*

Hälyyttävää... Mun ainoa elämänihän on tunnetusti 30 huoneessa, nytkö mun on siirryttävä tännekin, kun näytän olevan armaiden, ihastuttavan vihastuttavien kollegoideni kanssa kuuma peruna ja jatkuva puheenaihe. Miten ehdinkään joka paikkaan aiheettomien bännien ja oman egoni (siis sen jo nykyään tornitalon kokoisen!) pönkittämisen ohessa *pohtii*

Keksitkö keinon, millä selviydyn tästä ryteiköstä kuivin jaloin? *hymy*

• Romulux
        Piparminttupipsa kirjoitti:

Tyytyväinen asiakas, mikä sen parempaa mainosta *wirnii* Mitäs me sovittiinkaan, että mä olen sulle noista tähdistä velkaa? :P Siis muuta kuin koskemattomuussuojan, sehän nyt oli selviö! Lahjomattomiahan me ei olla, meidät saa taipumaan tahtoonsa sinnikkäällä nuolemisella ja hännystelyllä ;) Sinähän sen tiedät *hymy*

Hälyyttävää... Mun ainoa elämänihän on tunnetusti 30 huoneessa, nytkö mun on siirryttävä tännekin, kun näytän olevan armaiden, ihastuttavan vihastuttavien kollegoideni kanssa kuuma peruna ja jatkuva puheenaihe. Miten ehdinkään joka paikkaan aiheettomien bännien ja oman egoni (siis sen jo nykyään tornitalon kokoisen!) pönkittämisen ohessa *pohtii*

Keksitkö keinon, millä selviydyn tästä ryteiköstä kuivin jaloin? *hymy*

Siis mitä voisin oikeesti vastata tuohon viestiisi. Riisut minut aseistani näppejäni myöten ja arvaa miten kiduttavaa on täällä vedellä nopeasti pois näitä tyköistuvia craftin alusvaatekerrastoja pakkasen pureman lenkin jälkeen yhtäkkisesti.

Näissä chat-keskustelupalstaviesteissä on haittana paitsi tämä mieletön hitaus, myös ajatus siitä, että tänne kirjoitetaan tosissaan. Minä kun olen tunnetusti todella hidas ajatuksiltani ja nopea näpeiltäni, niin se tuottaa jonkinlaista skitsofreenista tuskaa vastata tunnetasolla ja henkilökohtaisesti parhaimmalle seriffille mitä tunnen tällä hetkellä Suomi 24-palstalla. Mieltäni pahoittaa tai ainakin häiritsee se ajatus, että joku muu mahdollisesti ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä saattaisi lukea tätäkin viestiä.

Pidän itsestään selvyytenä sitä koskemattomuussuojaa virtuaalissa. Muuten sillä ei ole sinänsä väliä, vai onko Sinulla?

Olen sydän myötäni pahoillani, jos olen aiheuttanut Sinulle tarpeetonta tai kenties satunnaisista epäselvyyksistä johtuvaa haittaa liittyen tapaasi hoitaa kunniakasta seriffin virkaasi. Ja mikäli olen tietoisesti tai käytökselläni jotenkin haitannut asemaasi, niin otan täyden vastuun teoistani ja lupaan käsi raamatulla (jonka kadotin täysin vahingossa samalla kun ylioppilalaslakkini Aurajokeen. Kyseinen teko olisi ollut mahdoton ilman minua vietellyttä oikeustieteen ylioppilasta.) pyhästi vannoa tekemättä moista epäilemättä rikolliseksi teoksi ja muutoinkin hävettäksi luokiteltavaa tekoa tai käytöstä sen enempää.

Olisin niin mielelläni keskustellut kanssasi messengerissä, mutta en nyt millään ehdi, kun piti tänne kirjoittaa tätä vastausta ja samalla valmistautua huomisia urheilusuorituksia varten.

Ymmärrät varmasti huolenaiheeni ja tuskani asioiden tämänkaltaisesta tilanteesta. Mitä tulee kunniakkaitesi ja hyveellisten virkaveljiesi sekä stringejään niin upeasti kannattelevien virkasiskojesi asemaan, niin lupaan kohdella heitä ymmärtäen ja kaikenlaisia chat-etiikan ja normaalin ev.lut. kirkon moraliteettejä noudattaen, joiden opeista saimme varsin hyvän muistutuksen Turun piispalta ja hänen pappisvihkimyksen saanelta rippitädiltään.

Tiedän, että selviydyt ryteiköstä, koska usko ei siinä auta näköjään kovin paljon. Tutkimattomia ovat Herran tiet. Se asia pitää muistaa.

Yours truly and sincerely, Coom

• Piparminttupipsa
        Romulux kirjoitti:

Siis mitä voisin oikeesti vastata tuohon viestiisi. Riisut minut aseistani näppejäni myöten ja arvaa miten kiduttavaa on täällä vedellä nopeasti pois näitä tyköistuvia craftin alusvaatekerrastoja pakkasen pureman lenkin jälkeen yhtäkkisesti.

Näissä chat-keskustelupalstaviesteissä on haittana paitsi tämä mieletön hitaus, myös ajatus siitä, että tänne kirjoitetaan tosissaan. Minä kun olen tunnetusti todella hidas ajatuksiltani ja nopea näpeiltäni, niin se tuottaa jonkinlaista skitsofreenista tuskaa vastata tunnetasolla ja henkilökohtaisesti parhaimmalle seriffille mitä tunnen tällä hetkellä Suomi 24-palstalla. Mieltäni pahoittaa tai ainakin häiritsee se ajatus, että joku muu mahdollisesti ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä saattaisi lukea tätäkin viestiä.

Pidän itsestään selvyytenä sitä koskemattomuussuojaa virtuaalissa. Muuten sillä ei ole sinänsä väliä, vai onko Sinulla?

Olen sydän myötäni pahoillani, jos olen aiheuttanut Sinulle tarpeetonta tai kenties satunnaisista epäselvyyksistä johtuvaa haittaa liittyen tapaasi hoitaa kunniakasta seriffin virkaasi. Ja mikäli olen tietoisesti tai käytökselläni jotenkin haitannut asemaasi, niin otan täyden vastuun teoistani ja lupaan käsi raamatulla (jonka kadotin täysin vahingossa samalla kun ylioppilalaslakkini Aurajokeen. Kyseinen teko olisi ollut mahdoton ilman minua vietellyttä oikeustieteen ylioppilasta.) pyhästi vannoa tekemättä moista epäilemättä rikolliseksi teoksi ja muutoinkin hävettäksi luokiteltavaa tekoa tai käytöstä sen enempää.

Olisin niin mielelläni keskustellut kanssasi messengerissä, mutta en nyt millään ehdi, kun piti tänne kirjoittaa tätä vastausta ja samalla valmistautua huomisia urheilusuorituksia varten.

Ymmärrät varmasti huolenaiheeni ja tuskani asioiden tämänkaltaisesta tilanteesta. Mitä tulee kunniakkaitesi ja hyveellisten virkaveljiesi sekä stringejään niin upeasti kannattelevien virkasiskojesi asemaan, niin lupaan kohdella heitä ymmärtäen ja kaikenlaisia chat-etiikan ja normaalin ev.lut. kirkon moraliteettejä noudattaen, joiden opeista saimme varsin hyvän muistutuksen Turun piispalta ja hänen pappisvihkimyksen saanelta rippitädiltään.

Tiedän, että selviydyt ryteiköstä, koska usko ei siinä auta näköjään kovin paljon. Tutkimattomia ovat Herran tiet. Se asia pitää muistaa.

Yours truly and sincerely, Coom

Jälleen kerran olemme asian ja ongelmavyyhden ytimessä - nopeat aivoni, salamankirkkaat ajatukseni, valonnopeutta näppärämmät sormeni kokevat suunnatonta kärsimystä siitä, että emme pääse instant -tasolle tässä kommunikoinnissamme. Ja kieltämättä, onhan tässä vähän pervo-olo, tiedä kuka sitä kurkkii nurkan takaa näitä meidän hyvinkin intiimejä tunnustuksiamme ja säkenöivää sananvaihtoamme. Tiedäthän, ihmisiä kun kiinnostaa kaikki haasteellinen ja mielenkiintoinen :)

Niin, minä riisun sinut olemuksellani alastomaksi ja sinä minut vastaavasti tyhjennät aseista. (Nyt en saa unta moneen yöhön, kun kuvittelen niitä tyköistuvia craftin alusvaatekerrastoja.) Onnekseni - ja samalla suureksi surukseni - tulet sättiin viemään katu-uskottavuuteni enää vain aniharvoin. Jatkuvalla läsnäolollasi veisit täysin uskottavuuteni ja arvostukseni muiden sättiläisten silmissä. Käsissäsihän minä olen sulaa vahaa :)

Liikuttava pahoittelusi on rekisteröity. Vaikkakin se oli täysin turha. Sydäntä lämmittää ajatella, miten kohtelet minua kaikella käytökselläsi kuin kukkaa kämmenellä ja huomioit tunteeni kaiken sen kakofonian keskellä, mikä joskus - äärimmäisen harvoin - huoneessa vallitsee sinun läsnäollessasi. Sinähän varastat kaiken huomioni, enkä pysty keskittymään muihin erheisiin, jotka saattavat aiheuttaa huoneessa järjetöntä sekasortoa. Tästä syystä, olet tahtomattasikin joutunut ikävään välikäteen, kun tuon koko muun harmaan massan huomio keskittyy myös vain siihen, miten käsittelemme toisiamme. Siis välillämmehän vallitsee ennen kaikkea suuri kunnioitus ja arvostus.

Sanomattakin on selvää, että kohtelet myös virkasiskojani (niitä uhkeakroppaisia, kuvankauniita blondeja, joiden joukkoon minä en ulkonäöllisiltä avuiltani likikään kuulu) ja -veljiäni (salskeita miehiä, joiden äänikin on yhtä hunajaa) yhtä kauniisti, silkkihansikkain, kauniin sanakääntein, lahjoin ja lahjomuksin, kuin minuakin kohtelet. Muistanet kuitenkin, että minulla on ylin asema tuossa kategoriassa :)

Ilman sinua, sinun opastustasi, lahjomattomia neuvojasi, rikasta elämänkokemustasi, täydellistä koulutustasi ja kertakaikkisen upeaa olemustasi, en olisi tästäkään ryteiköstä kuivin jaloin kyennyt nousemaan. Nyt se ehkä vielä on mahdollista. Toinen toistamme tukien :)

Nyt minä vien levottomat, juoksulenkille himoitsevat rotusääreni peiton alle ja otan käteeni seriffien raamatun. Kunnes jälleen...

Lahjomattoman täydellisesti Sinun, Pipari

• tähdistäs:) *pussaa ihan kevyesti ihan sillei poskelle*

T-Wii SexBar1

• Romulux
        Piparminttupipsa kirjoitti:

Jälleen kerran olemme asian ja ongelmavyyhden ytimessä - nopeat aivoni, salamankirkkaat ajatukseni, valonnopeutta näppärämmät sormeni kokevat suunnatonta kärsimystä siitä, että emme pääse instant -tasolle tässä kommunikoinnissamme. Ja kieltämättä, onhan tässä vähän pervo-olo, tiedä kuka sitä kurkkii nurkan takaa näitä meidän hyvinkin intiimejä tunnustuksiamme ja säkenöivää sananvaihtoamme. Tiedäthän, ihmisiä kun kiinnostaa kaikki haasteellinen ja mielenkiintoinen :)

Niin, minä riisun sinut olemuksellani alastomaksi ja sinä minut vastaavasti tyhjennät aseista. (Nyt en saa unta moneen yöhön, kun kuvittelen niitä tyköistuvia craftin alusvaatekerrastoja.) Onnekseni - ja samalla suureksi surukseni - tulet sättiin viemään katu-uskottavuuteni enää vain aniharvoin. Jatkuvalla läsnäolollasi veisit täysin uskottavuuteni ja arvostukseni muiden sättiläisten silmissä. Käsissäsihän minä olen sulaa vahaa :)

Liikuttava pahoittelusi on rekisteröity. Vaikkakin se oli täysin turha. Sydäntä lämmittää ajatella, miten kohtelet minua kaikella käytökselläsi kuin kukkaa kämmenellä ja huomioit tunteeni kaiken sen kakofonian keskellä, mikä joskus - äärimmäisen harvoin - huoneessa vallitsee sinun läsnäollessasi. Sinähän varastat kaiken huomioni, enkä pysty keskittymään muihin erheisiin, jotka saattavat aiheuttaa huoneessa järjetöntä sekasortoa. Tästä syystä, olet tahtomattasikin joutunut ikävään välikäteen, kun tuon koko muun harmaan massan huomio keskittyy myös vain siihen, miten käsittelemme toisiamme. Siis välillämmehän vallitsee ennen kaikkea suuri kunnioitus ja arvostus.

Sanomattakin on selvää, että kohtelet myös virkasiskojani (niitä uhkeakroppaisia, kuvankauniita blondeja, joiden joukkoon minä en ulkonäöllisiltä avuiltani likikään kuulu) ja -veljiäni (salskeita miehiä, joiden äänikin on yhtä hunajaa) yhtä kauniisti, silkkihansikkain, kauniin sanakääntein, lahjoin ja lahjomuksin, kuin minuakin kohtelet. Muistanet kuitenkin, että minulla on ylin asema tuossa kategoriassa :)

Ilman sinua, sinun opastustasi, lahjomattomia neuvojasi, rikasta elämänkokemustasi, täydellistä koulutustasi ja kertakaikkisen upeaa olemustasi, en olisi tästäkään ryteiköstä kuivin jaloin kyennyt nousemaan. Nyt se ehkä vielä on mahdollista. Toinen toistamme tukien :)

Nyt minä vien levottomat, juoksulenkille himoitsevat rotusääreni peiton alle ja otan käteeni seriffien raamatun. Kunnes jälleen...

Lahjomattoman täydellisesti Sinun, Pipari

En voi kuin olla ihailematta tapaasi artikuloida ja ilmaista itseäsi WWW-maailmassa kirjoittamiesi sanojen ja lauseiden välityksellä. Luottamukseni seriffien kompetenssiin lisääntyy samassa suhteessa, kun laitat kirjaimia peräperään ja muodostat ajatuskuvioitasi mitä mielikuvituksellisimmilla ja kekseliäimmillä tavoilla.

Olen oikeasti, tunnontuskitta, täysin vakuuttunut ilman huolenhäivääkään, taikka kokematta alkeellisinta epäilyskään siitä, etteikö kansakuntamme tulevaisuus nähtyjen chat-keskustelujen valossa olisi turvattu sanallisen ja vielä vain osittain aukaisemattomien (jos sallit että rehellisesti kerron tämän) Sinun ja kaltaistesi calamity-Janeiden arkkujen äärellä.

Mieltäni lämmittää erityisesti se ajatus, että haluat juosta ja kiivetä monia askeleita kohti todellista minääsi näidenkin keskustelujen ja alkeellisten sananvaihtojen vuoksi. Vaikka olen vielä toistaiseksi vaatimaton ajattelija ja minua toisinaan harmittaa hetkellisten heikkouksieni takia tänne kirjoittavien, mielleyhtymiensä ja ajattelemattomuuksiensa takia varmaan itseäänkin alentavat ihmiset, niin tiedän, että kaltaistesi vuoksi minun kannattaa vielä hetken viivähtää chatissa ja kuluttaa aikaani vielä hetken näillä foorumeilla.

Tiedän, että olet vastustamaton reaali-olemukseltasi ja töin tuskin maltan sen tosiasian ohittaa näitten virtuaalilauseiden lomassa.

Kannustan sinua aina lenkeilläsi ja tunnen tietysti välillä syvää huolestuneisuutta jaloistasi ja niihin liittyvistä pakaralihaksista, jotta ne tekisivät sitä työtä mahdollisimman tehokkaasti, mihin ne ovat luotu. Ja niinhän ne tekevät :D

• Piparminttupipsa
        Romulux kirjoitti:

En voi kuin olla ihailematta tapaasi artikuloida ja ilmaista itseäsi WWW-maailmassa kirjoittamiesi sanojen ja lauseiden välityksellä. Luottamukseni seriffien kompetenssiin lisääntyy samassa suhteessa, kun laitat kirjaimia peräperään ja muodostat ajatuskuvioitasi mitä mielikuvituksellisimmilla ja kekseliäimmillä tavoilla.

Olen oikeasti, tunnontuskitta, täysin vakuuttunut ilman huolenhäivääkään, taikka kokematta alkeellisinta epäilyskään siitä, etteikö kansakuntamme tulevaisuus nähtyjen chat-keskustelujen valossa olisi turvattu sanallisen ja vielä vain osittain aukaisemattomien (jos sallit että rehellisesti kerron tämän) Sinun ja kaltaistesi calamity-Janeiden arkkujen äärellä.

Mieltäni lämmittää erityisesti se ajatus, että haluat juosta ja kiivetä monia askeleita kohti todellista minääsi näidenkin keskustelujen ja alkeellisten sananvaihtojen vuoksi. Vaikka olen vielä toistaiseksi vaatimaton ajattelija ja minua toisinaan harmittaa hetkellisten heikkouksieni takia tänne kirjoittavien, mielleyhtymiensä ja ajattelemattomuuksiensa takia varmaan itseäänkin alentavat ihmiset, niin tiedän, että kaltaistesi vuoksi minun kannattaa vielä hetken viivähtää chatissa ja kuluttaa aikaani vielä hetken näillä foorumeilla.

Tiedän, että olet vastustamaton reaali-olemukseltasi ja töin tuskin maltan sen tosiasian ohittaa näitten virtuaalilauseiden lomassa.

Kannustan sinua aina lenkeilläsi ja tunnen tietysti välillä syvää huolestuneisuutta jaloistasi ja niihin liittyvistä pakaralihaksista, jotta ne tekisivät sitä työtä mahdollisimman tehokkaasti, mihin ne ovat luotu. Ja niinhän ne tekevät :D

Olen enemmän kuin mielissäni siitä, että edes sinä näet minussa jotain positiivista - mutta sinähän nyt tiedätkin, miten valloittava olen muutenkin *hymy* Sinänsä hälyyttävää, että sinä tuot minusta esiin tämän pehmeän puoleni, minkä yritän niin tehokkaasti pitää salassa, sillä sehän söisi uskottavuuttani entisestään. (Kuulen yleisön huokailevan taustalla, että mitä uskottavuutta? :P)

Sanoilla pystyy sivaltamaan joskus kovemmin kuin terävällä miekalla, sinä sen taitavana sanansäilän käyttäjänä kyllä myöskin tiedät. Sehän sinussa juuri se kiehtova piirre onkin - siis jumalaisen olemuksesi ohella :) Se, näkeekö sinne sanojen taakse ja lukeeko niitä oikein, onkin sitten aivan toinen taito, johon ei monikaan pysty. Mehän siihen pystymme, tunnetusti :)

Kieltämättä tämä areena pikkusieluisuudellaan ja erilaisuuksien kuoliaaksi tukahduttamisellaan syö intoa säkenöivästä sananvaihdosta, mutta johonkin tämä ylitsevuotava energia täytyy purkaa. Tiedän sinun kärsivän samanlaatuisesta ongelmasta. Samoin kuin tiedän olevani monelle aivan liian hapan ja iso suupala nieltäväksi, mutta siinä piileekin juuri tämän kaiken ydin. Helmi hakeutuu helmen luo, kuten tiedät :)

Tie mestaruuteen käy kivun kautta. Kaikessa. Kaipaan ammattitaitoasi ja kokemustasi valmentautumisessani. Interested? :)

Vien hehkuni aurinkoon. Kunnes jälleen...

PS. Pahoittelen viivästynyttä vastinettani, mutta oikea elämä vaati täydellisyyttäni.

• .. ko minnuu ei oo ollenkaan tähditetty..

Kuka on vastuussa?! c")

• Romux CCC

Siis seuraavaksi laitan kyllä noi seriffit rankingiin, osan häpeäpaaluun ja toiset kukitan lehvillä.

Siis oikeesti, ei tästä tule kyllä yhtään mitään, kun kaikki vaan lukevat tätäkin aloitusta, mutta kukaan ei kommentoi mitenkään.

Teen kyllä RomuxCCC-lakon tätä menoa :D

• Jermu

Johan rupeaa viestejä tulemaan. Tai ole vaan oma itsesi, sama äänihän silloin kuuluu.

• Sinähän sen hoidat tyylikkä...
        Jermu kirjoitti:

Johan rupeaa viestejä tulemaan. Tai ole vaan oma itsesi, sama äänihän silloin kuuluu.

olethan ykkösinisijä liittyen siihen miten muut inisevät. Olet aina nauttinut muiden ininästä - älä ollenkaan peittele mieltymystäsi.

ps. älä ole katkera siitä joulupatakeräyksestä. Siis ei ne purkat sinänsä, mutta ne kolikot, jotka eivät sopineetkaan siihen hedelmäpeliin. Ne on poletteja Jermu, ettäs tiedät :D

• Romulux
        Sinähän sen hoidat tyylikkä... kirjoitti:

olethan ykkösinisijä liittyen siihen miten muut inisevät. Olet aina nauttinut muiden ininästä - älä ollenkaan peittele mieltymystäsi.

ps. älä ole katkera siitä joulupatakeräyksestä. Siis ei ne purkat sinänsä, mutta ne kolikot, jotka eivät sopineetkaan siihen hedelmäpeliin. Ne on poletteja Jermu, ettäs tiedät :D

... että meni ihan poletit väärään pataan :D

• Anonyymi
        UUSI

Siis oikeesti,
        ei tästä tule kyllä yhtään mitään,
        kun kaikki vaan lukevat tätäkin aloitusta,
        mutta kukaan ei kommentoi mitenkään.

• Judge

luokittelu keskustelijoista. Sinänsä hauska mielipide, jota kaikella kunnioituksella voi jonkin asteen yritelmäksikin kutsua. Verrattuna monen muun multinikin tekeleisiin, voidaan aloitusta suorastaan pitää kelvollisen viihdyttävänä. Erityisesti pidin lausahduksestasi "nk. mies", jolla tarkoitit Jermua. Niinhän sitä voi herkkänä hetkenä kutsua.

Suuria hyveitä omaavien kirjoittelijoiden analyysiä tosin voisi syventää. Nämä itse itsensä jalustalle nostaneet marttyyrit ovat todella viihdyttävää kyykytettävää.

• Romulux

Olen nimittäin nelosten tehosarjojen erittäin aktiivinen katsoja ja erityisesti ne oikeussalikohtaukset on mukava kelata läpi.

Jermun kohdalla korostettu nk. mies oli kohdaltani täysin analyyttinen, objektiivinen ja ilmeisesti monen muunkin tunnustama tosiasia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      104
      5497
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      94
      4801
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      139
      4752
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2169
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      110
      1954
    6. 105
      1747
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1547
    8. 370
      1298
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1131
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      204
      1061
    Aihe