Matkaseuraa Puerto de la Cuziin

kaveristailoa

Iloinen, huumorintajuinen energiapakkausnainen menossa etelään tammikuun alussa viikoksi. Etsin matkaseuraa toisesta samnlaisesta, jopa sopeutuvainen mieskin käy. Jakaisimme huoneen, mutta käsikädessä ei tarvitse kulkea ja kumpikin tietenkin maksaa omat kulunsa.

9

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klopetrottereeraja

Omx sul mitää sp-tautii tjsp?

• menenenmeinaa

Mä lähden Puertoon tammikuun alussa, mutta en halua kimppakämppää, vaan ihan oman huoneen. Käykö aloittajalle tällainen ratkaisu?

• M4x

Minkä ikäinen nainen olet? :)

• kaveristailoa

52v.

• tammerfors

Täällä mies 42 v, tammikuussa Puerto de la Cruziin lähdössä, ei vielä matkaa varattu.

• ReipasPoika11v

Täälä poikuli 13v. Kuka ottas mut mukaa? En oo koskaa ollu Pattijoen ulkopualel.

• Hei, minulle sopii myös tammikuun alku. Ks. sama palsta ”Aurinkoon Jouluna tai muulloin”. Sopeutumiskykyä löytyy ja samat periaatteet kuin Sinullakin.

• misseeperäkammarissa

Tämä freeman ei oo missään käännä eikä oo minnekään mänössä.Missä lie peräkammarissa näitä vässäilöö.Näkkyy oleva vaikka kuinka monta ilomotusta ja ukkoo et sua yhteyttä.Tyhjä sua pyytämätäkii.

• Vk_kesälomaa_jäljellä

Lomalle olisi mukava lähteä! Olen 47v sopeutuvainen ja luotettava mies. Kirjoittele lisää gmailin s-postiin matkailija71.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2346
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      120
      1923
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      92
      1509
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1459
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1268
    7. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1160
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1141
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1097
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1042
    Aihe