Toyotan katsastusvarmuus on mykistävää

Toyota-paras

Toyotan alustassa käytetään kumipuslia jotka ovat elastisia toisin kuin nk. premium-autoissa joissa ne ovat metallia ja nailonia. Kumipuslat kestävät ja kestävät ja kestävät toisin kuin metallista ja nailonista väsätyt muka paremmat ajo-ominaisuudet tuovat puslat jotka väljistyvät ja aiheuttavat hylkäyksiä katsastuksessa. Toisekseen Toyotassa ei ole mitään turboja jotka vikaantuvat tai muita muka suuren tehon tuovia keksintöjä vaan koeteltua tekniikkaa joka tuottaa pehmeää ja jatkuvaa voimaa.

89

1471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko.täyspäinen

      Vittu mitä paskaa.

      • OnHänAhkera

        No se on tuo Holisti, ei sillä ole kaikki kyydissä koskaan.


      • Holisti-Pentti
        OnHänAhkera kirjoitti:

        No se on tuo Holisti, ei sillä ole kaikki kyydissä koskaan.

        Onko mukavaa vastailla itselle tai oikeastaan virtuaaliselle sivupersoonalle?


      • Anonyymi
        OnHänAhkera kirjoitti:

        No se on tuo Holisti, ei sillä ole kaikki kyydissä koskaan.

        Onko vokkelo taas hajalla.


    • Rutiinihomma

      Mulla ei ole ollut koskaan toyotaa. En ole koskaan saanut hylkyä katsastuksessa. Eka auto katsatettu 80-luvulla.
      Jotain pielessä jos vuoden kohokohta on se kun auto menee katsastuksesta läpi.

      • Anonyymi

        Sinulla on hyvin hoidettu auto 80-luvulta saakka olleena. Jotkut Toyotat noin vanhoina ovat saaneet hylsyn katsastuksesta. Koska olet aikonut vaihtaa itsellesi uuden auton, sillä autosi on muutamien vuosien päästä 40 vuotta vanha?

        Suuri kunnia sinulle, kun noin hyvin olet ainoan omistamasi auton pitänyt. Ei kukaan ole kirjoittanut kohokohdasta auton katsastamisessa, joka on normisetti Toyotalle. Eräät katsastajat eivät ole kuin vilkaisseet akun kiinnityksen konepellin raosta ja lyöneet kannen kiinni. "Ei näissä ole koskaan vikaa."


    • tototohjo

      Kestäävät hyvin. Tallissa säilytettyinä. Tojolla ajetaan vuositasolla suunnilleen puolet Ocun kilometreistä. Eikä ihme, sillä Tojolla ajaminen on tuskaa.

    • katsastushuoltoPelastaa

      Kun autonsa huollattaa ja pitää kuin kukkaa kämmenellä tyyliin Toyotasetä, niin eihän sellainen voi katsastuksessa pompsahtaa.
      No esimerkiksi Saksassa jossa auto on arkinen käyttöesine, niin sillä ajetaan ja huolletaan joskus, niin silloin saadaan todellinen autojen laatu esiin. Toyota on siellä vajonnut vuoden 2010 jälkeisillä malleillaan alle keskiarvon luotettavuudessaan. Tästä voi lukea tuoreesta tutkimuksesta vuosilta 2014.2016 joka julkaistiin hiljan Moottorilehdessä. Ei kun lukemaan ja toteamaan kuinka normaalissa elämässä auto kestää.

    • satoja.prosentteja

      Takaisinkutsuvarmuus voittaa kaiken muun ylivoimaisesti.

    • oikealistakoVWaudiskoda
      • aivanIhanaa

        Ja kun tilasto ei miellytä Holistia, niin pitäähän sitä yrittää vääntää toiseksi. Toyotan keskinkertaisuus näkyy tuossa hyvin. Aika harva sitä varmaan soittaa muualla kuin maksamansa tiepalveluun jos jää tienpäälle. Vai luuletko että jokainen lähtee soittelemaan tehtaalle josko sieltä saisi hinaukset ja sijaisautot ym.. vaikka tiepalvelun hintaan kuulu nuo automatic. Monella mekillä on myös omat keskeytyspalvelut jotka kuuluu uuden auton ostajalle 2-5 vuotta tai niin kauan kun käyttää merkkihuoltoa jne....


      • Skoda-holistille
        aivanIhanaa kirjoitti:

        Ja kun tilasto ei miellytä Holistia, niin pitäähän sitä yrittää vääntää toiseksi. Toyotan keskinkertaisuus näkyy tuossa hyvin. Aika harva sitä varmaan soittaa muualla kuin maksamansa tiepalveluun jos jää tienpäälle. Vai luuletko että jokainen lähtee soittelemaan tehtaalle josko sieltä saisi hinaukset ja sijaisautot ym.. vaikka tiepalvelun hintaan kuulu nuo automatic. Monella mekillä on myös omat keskeytyspalvelut jotka kuuluu uuden auton ostajalle 2-5 vuotta tai niin kauan kun käyttää merkkihuoltoa jne....

        Kai se ei tuo tilasto miellytä Skoda-holistia. Toyotahan siellä on joka ryhmässä ensimmäisenä, mutta mainitaan aakkosjärjestyksen mukaisesti viimeisten joukossa. Tämänkin Suomen ja pohjoiset olot voittanut hinaustilasto, jossa Toyota oli paras, vaikka liikenteessä on valtavasti vanhoja Toyotia. Liikenteen kaikkein vanhimmat autot ovat Toyotia. On se hurjan korkeaa laatua:

        Toyota pärjäsi parhaiten hinausten vähyydessä eli jätti harvimmin tielle suhteessa autojen määrään.

        http://www.taloussanomat.fi/autot/2016/01/14/hinaustilasto-julki-nama-autot-hyytyvat-homma-lahti-lapasesta/2016427/304

        Toyotat ovat tilastojen mukaan varsin kestäviä autoja. Toyotista 80 prosenttia on tien päällä vielä 20 vuoden kuluttua valmistuksestaan.

        http://www.iltalehti.fi/autot/2016082522221238_au.shtml

        Toyotia on eniten liikenteessä yli 15 v. vanhoista autoista

        "Trafin tilastojen mukaan yli 15 vuotta vanhoista autoista liikenteessä huristelee eniten Toyota-merkkisiä autoja, joita on ollut liikennekäytössä kesäkuussa 2016 yhteensä lähes 115 000."

        http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000004891392.html
        .


      • taitava.kansa
        Skoda-holistille kirjoitti:

        Kai se ei tuo tilasto miellytä Skoda-holistia. Toyotahan siellä on joka ryhmässä ensimmäisenä, mutta mainitaan aakkosjärjestyksen mukaisesti viimeisten joukossa. Tämänkin Suomen ja pohjoiset olot voittanut hinaustilasto, jossa Toyota oli paras, vaikka liikenteessä on valtavasti vanhoja Toyotia. Liikenteen kaikkein vanhimmat autot ovat Toyotia. On se hurjan korkeaa laatua:

        Toyota pärjäsi parhaiten hinausten vähyydessä eli jätti harvimmin tielle suhteessa autojen määrään.

        http://www.taloussanomat.fi/autot/2016/01/14/hinaustilasto-julki-nama-autot-hyytyvat-homma-lahti-lapasesta/2016427/304

        Toyotat ovat tilastojen mukaan varsin kestäviä autoja. Toyotista 80 prosenttia on tien päällä vielä 20 vuoden kuluttua valmistuksestaan.

        http://www.iltalehti.fi/autot/2016082522221238_au.shtml

        Toyotia on eniten liikenteessä yli 15 v. vanhoista autoista

        "Trafin tilastojen mukaan yli 15 vuotta vanhoista autoista liikenteessä huristelee eniten Toyota-merkkisiä autoja, joita on ollut liikennekäytössä kesäkuussa 2016 yhteensä lähes 115 000."

        http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000004891392.html
        .

        Menepä kertomaan nuo tärkeät autojen ikätietosi vaikka saksalaisille, niin lähettävät heti Suomeen ruokaa ja köyhienapua. Kerro myös, että hitsaustaito kuluu Suomessa perustaitoihin, samoin auton alla ryömiminen.


      • Tyhjäonsielusi
        taitava.kansa kirjoitti:

        Menepä kertomaan nuo tärkeät autojen ikätietosi vaikka saksalaisille, niin lähettävät heti Suomeen ruokaa ja köyhienapua. Kerro myös, että hitsaustaito kuluu Suomessa perustaitoihin, samoin auton alla ryömiminen.

        Vanhalla luotettavalla autolla ajaminen ei kerro köyhyydestä vaan viisaudesta. Vain köyhä nousukas kuvittelee autolla olevan tuollaista arvoa. Viime viikolla miljoonien omaisuuden omistava tuttu mies tuli Kruununhaassa vastaan ikivanhalla naisten pyörällä ajaen. Entinen yliopistomies.


      • sielunpaimen

        Tojo-Hönön tapauksessa vastaus on selvä, ei ole.


      • Anonyymi
        taitava.kansa kirjoitti:

        Menepä kertomaan nuo tärkeät autojen ikätietosi vaikka saksalaisille, niin lähettävät heti Suomeen ruokaa ja köyhienapua. Kerro myös, että hitsaustaito kuluu Suomessa perustaitoihin, samoin auton alla ryömiminen.

        No eipä nykyajan Saksassakaan eletä enää rikkaasti, kansa pitää autojaan kauan ja ostaa pakosta sitten uusina halpisautoa kuten Daciaa. Saksan talous menee kovaa alamäkeä, kiitos Ukrainan älyttömän tukemisen ja venäjä-pakotteiden sekä kiinalaisen autoteollisuuden. VW:kin irtisanoo jopa 30.000 työntekijää Saksassa. Energia maksaa helvetisti joten hinnat kallistuneet.


    • Lapasesta

      Elastiset kumipuslatko tekevät sen, että auto kiemurtelee niin ettei hanki pysyä omalla kaistalla.

      • Camryfanatismi

        Toyotan ajettavuus on hyvä, sopii erinomaisesti Suomeen, jossa tiet ovat huonoja. Pehmeä ajettavuus ja pehmeä teho on mainio yhdistelmä.


      • Kiemurteleeko
        Camryfanatismi kirjoitti:

        Toyotan ajettavuus on hyvä, sopii erinomaisesti Suomeen, jossa tiet ovat huonoja. Pehmeä ajettavuus ja pehmeä teho on mainio yhdistelmä.

        Pehmeä teho ja pehmeä kori. Hahahahahaha.


      • Anonyymi
        Camryfanatismi kirjoitti:

        Toyotan ajettavuus on hyvä, sopii erinomaisesti Suomeen, jossa tiet ovat huonoja. Pehmeä ajettavuus ja pehmeä teho on mainio yhdistelmä.

        Atkinsonin teho onkin tosi pehmeä. Suorastaan lutunen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Atkinsonin teho onkin tosi pehmeä. Suorastaan lutunen.

        Niin on, huomaamaton ja voimakas sähkömoottorin ja atkinson-bensiinimoottorin yhdistelmähybridi vie hetkessä laittomille nopeuksille mutta Toyota-kuljettaja ei ole sellainen hurjastelija.
        Toyotan kuljettaja tietää väkevyyttä olevan tarjolla sitä tarvitessa.
        Toista se on pikkutuhnuturpoilla, kapea rekisteri pienellä alueella vie ohituksissa usein äärirajoille.
        Onneksi Toyotan ylivertaiset turvavarusteet ehkäisevät ennalta pikkutuhnuturpokuskien vaaralliset kommellukset liikenteessä.


      • Anonyymi

        Sehän se. Veltto alusta tekee autosta maanteiden ajokoiran. Käy nuuskimassa kaistan reunoja, jos ei koko ajan paimenna.


    • toyotaonykkönen

      Kyllä se vaginisteja närästää kun oma merkki on pahoissa ongelmissa vähän joka suuntaan ja ihan itse on päässyt maksamaan kaikki huijauksesta öljynsyöntiin ja kaiken siitä väliltä

    • Mitäihmettä

      Siis eikö nuo oleniännkaiken ollut kumopuslia? Jo 60-luvulla?

      • Volvo_960

        Toyota on vanhan Volvon kanssa niitä harvoja joissa ei paljon tarvitse niveliä tai puslia vaihdella. Monessa muussa autossa melkein jokavuotinen operaatio ja kalliiksi käy kun nivelet täytyy vaihtaa tukivarsien kanssa. Ennen oli asiat siltäosin paremmin.


      • OnkoElämäsiTaakka

        Jihuu, mitä bullshittiä poika tuttaa.


    • KAIKKEASAA

      Me laitettiin 1956 Fordiin sanlaiset puslat sekä kovan kulutuksen paikkoihin Nylökit,niin ja penkin jouset .

    • Anonyymi

      Ihanaa Toyota Ihanaa.

    • Anonyymi

      Toyotan ajo-omituisuudet mykistävät.

    • Anonyymi

      Toyota on itse varmuus katsastustilastojen parhaimpana.

      • Anonyymi

        No mut, toi on ihan totta tuokin.


    • Anonyymi

      Toyota on hyvä ajaa maantiellä, pikkuisen vaan ohjailee niin menee suoraan.

      • Anonyymi

        Siis pyöritä, pyöritä Toyotan rattia
        Kun kori keikkuu pyörät viipottaa
        Niin kaunista muuall' ei löytyä saata
        Kuin tien pientareen kesäinen yö
        Niin kaunista muuall' ei löytyä saata
        Kuin tien pientareen kesäinen yö
        Siis pyöritä, pyöritä Toyotan rattia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis pyöritä, pyöritä Toyotan rattia
        Kun kori keikkuu pyörät viipottaa
        Niin kaunista muuall' ei löytyä saata
        Kuin tien pientareen kesäinen yö
        Niin kaunista muuall' ei löytyä saata
        Kuin tien pientareen kesäinen yö
        Siis pyöritä, pyöritä Toyotan rattia

        Siis pyöritä, pyöritä Skodan rattia
        Kun kori keikkuu pyörät viipottaa
        Niin kaunista muuall' ei löytyä saata
        Kuin tien pientareen kesäinen yö
        Niin kaunista muuall' ei löytyä saata
        Kuin tien pientareen kesäinen yö
        Siis pyöritä, pyöritä Skodan rattia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis pyöritä, pyöritä Skodan rattia
        Kun kori keikkuu pyörät viipottaa
        Niin kaunista muuall' ei löytyä saata
        Kuin tien pientareen kesäinen yö
        Niin kaunista muuall' ei löytyä saata
        Kuin tien pientareen kesäinen yö
        Siis pyöritä, pyöritä Skodan rattia

        Omapojan kasetti hajosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis pyöritä, pyöritä Toyotan rattia
        Kun kori keikkuu pyörät viipottaa
        Niin kaunista muuall' ei löytyä saata
        Kuin tien pientareen kesäinen yö
        Niin kaunista muuall' ei löytyä saata
        Kuin tien pientareen kesäinen yö
        Siis pyöritä, pyöritä Toyotan rattia

        Tämä on julkaistu jo muutama viikko sitten.
        Sairas trollin länkytys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on julkaistu jo muutama viikko sitten.
        Sairas trollin länkytys.

        Hajosiko Tojosi?


    • Anonyymi

      Naurattaa toi Toyotan ylistäminen.

    • Anonyymi

      Katsastusmiehet tekee kunniaa Toyotan saapuessa katsastusasemalle.

      • Anonyymi

        Veltto alusta tekee tojosta maanteiden ajokoiran. Käy nuuskimassa kaistan reunoja, jos ei koko ajan paimenna.


      • Anonyymi

        Katsastushuoltoja tekevät Toyotapajat kiittävät vaareja ja setämiehiä katsastuspelosta ja helposta rahasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsastushuoltoja tekevät Toyotapajat kiittävät vaareja ja setämiehiä katsastuspelosta ja helposta rahasta.

        Lisäksi muihin merkkeihin sortuneet ovat iloisia kun vastaantulija on luotettava Toyota.
        Lapsiperheetkin vilkuttavat iloisesti mersuista ja bemareista kun kohtaavat turvallisen Toyotan, vaikka itsellä onkin vikaherkkä rimpula.
        Toyotan varmuus on liikenteen sydän ja sielu. Turvallisuuden tuoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi muihin merkkeihin sortuneet ovat iloisia kun vastaantulija on luotettava Toyota.
        Lapsiperheetkin vilkuttavat iloisesti mersuista ja bemareista kun kohtaavat turvallisen Toyotan, vaikka itsellä onkin vikaherkkä rimpula.
        Toyotan varmuus on liikenteen sydän ja sielu. Turvallisuuden tuoja.

        Kiikkululla Toyota pomppii kaistoilla kuin kumipallo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi muihin merkkeihin sortuneet ovat iloisia kun vastaantulija on luotettava Toyota.
        Lapsiperheetkin vilkuttavat iloisesti mersuista ja bemareista kun kohtaavat turvallisen Toyotan, vaikka itsellä onkin vikaherkkä rimpula.
        Toyotan varmuus on liikenteen sydän ja sielu. Turvallisuuden tuoja.

        Lapsikin opetetaan nöyräksi kun pakotetaan Toyotan kyytiin ja se vaikuttaa alistavasti läpi elämän. Kateus istuu sitkeässä parempia autoja ja ihmisiä kohtaan ihan synkkään loppuun asti, se on niin nähty.


    • Anonyymi

      Kunniavartio aina kun Toyota saapuu läpäisemään katsastuksen huomautuksitta, arkipäivää Toyotistille.

      • Anonyymi

        Isolla rahalla huollettu ja korjattu ennen katsastusta, siinä sen "salaisuus".
        Että joillekin on yksi katsastus elämää suurempi asia, melko mitätöntä ja ilman sisältöä olevaa elämää jos kansan vankkurin katsastus on noin vakava ja tärkeä asia.
        Vaareilla sen vielä jotenkin ehkä ymmärtää kun elinpiiri on kapein mahdollinen, mutta että jotkut nuoremmatkin, huhuu!


    • Anonyymi

      Toyotan katsastusvarmuus on veret seisauttavaa!

      • Anonyymi

        Toyotan ajo-omituisuudet järkyttävät koeajajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan ajo-omituisuudet järkyttävät koeajajaa.

        Niinkuin talvitestissä maanieajosta täysi kymppi.


    • Anonyymi

      Toyotan elastinen alusta sopii papparaisille, ei putoa tekohampaat suusta.

      • Anonyymi

        Ainakin se parempi kuin bemarin epävakaa ja pökkelö ohjaus.

        Auton pitää mennä suoraan vaikka tie vähän kallistuisikin. saksalainen ei vielä ole tätä ymmärtänyt. Volvo on suuntavakaudessa ykkönen. Tojokin on jo parempi kuin BMW tai Audi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin se parempi kuin bemarin epävakaa ja pökkelö ohjaus.

        Auton pitää mennä suoraan vaikka tie vähän kallistuisikin. saksalainen ei vielä ole tätä ymmärtänyt. Volvo on suuntavakaudessa ykkönen. Tojokin on jo parempi kuin BMW tai Audi.

        Tojo on kuin kumipallo, pommppii mihin sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojo on kuin kumipallo, pommppii mihin sattuu.

        Toyota ei ole huono, se on valhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota ei ole huono, se on valhetta.

        On se huono. Rav ei pysynyt tiellä talvitestissä ja muutkin mallit ovat olleet heikoilla Moose testissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se huono. Rav ei pysynyt tiellä talvitestissä ja muutkin mallit ovat olleet heikoilla Moose testissä.

        Valehtelet.


    • Anonyymi

      Minä ajan, sinä ajat, hän ajaa, me ajamme, he ajavat, kaikki ajavat itselataavalla Toyota Hybridillä. Toyota Hybrid on uuden ajan auto joka lataa itsensä alamäissä ja jarrutuksissa. Toyota Hybrid eniten sähköisiä kilometrejä.

      • Anonyymi

        Näen että elät kaiken sosiaalisen elämän ulkopuolella. Oletko ollut yhteydessä ihmisiin jotka voisivat auttaa sinua?

        Ota yhteyttä paikallisiin auttajiin.


      • Anonyymi

        Hönö on hybridi.


    • Anonyymi

      Kyllä sitä mykäksi menee kun tojo kampeaa pöpelikköön vaikka mitä tekisi.

    • Anonyymi

      Tojo sopii paremmin katsastuskäyttöön kuin oikeaan ajamiseen kelissä kuin kelissä.

    • Anonyymi

      Toyota on aina parsa.

    • Anonyymi

      On se hurja.

    • Anonyymi

      Toyota hybrid paras. Pienin bensankulutus ja katsastusvarmin.

    • Anonyymi

      Toyota on automerkki joka kestää eniten kovaa käyttöä.

      • Anonyymi

        Eipä niitä vain siihen kovaan käyttöön syystä hankita.


    • Anonyymi

      Ja sitten nostojen päivä menossa, säälittävää.
      Sitten kun vielä Toyotan omapoika kertoo autoja joissa puslat ei ole kumia, vaan metallia ja nylonia, kuten aloituksessa väitetään.
      Katsastusvarmuus Toyotalle tulee siitä, kun omistaja on arka ja epävarma ja siksi hän huollattaa ja korjauttaa autonsa aina ennen katsastusta ja Toyotalla ajetaan kovin vähän.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuokin juttu perustuu vain ja ainoastaan katsastustilastoon, ei kerro muusta kuin siitä kuinka hän vain huollettuna ja korjattuna auto on viety katsastukseen.


      • Anonyymi

        Kerro omapoika vihdoin tuo että missä autoissa puslat on metallia ja kovaa nylonia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin juttu perustuu vain ja ainoastaan katsastustilastoon, ei kerro muusta kuin siitä kuinka hän vain huollettuna ja korjattuna auto on viety katsastukseen.

        Kylläpä se itkettää kun oikein lehdessä kerrotaan Toyotan ylivoimaisuudesta.


      • Anonyymi

        Toyota kestää saunatontun kaverina ja huoltoon ajoa. Vagit tehty kovaan ajoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota kestää saunatontun kaverina ja huoltoon ajoa. Vagit tehty kovaan ajoon.

        Eikö kasetti kestä taaskaan Toyotan parhautta?


    • Anonyymi

      Katsastusmiehet ylistävät Toyotan vähävikaisuutta.

    • Anonyymi

      Vähäinen veli tero kertoo totuuksiaan.

    • Anonyymi

      Aloittaja on täysin oikeassa. Olen ehtinyt ajamaan useilla merkeillä ja kestävimmäksi autoiksi ovat osoittautuneet Toyotan 2.5 litran koneilla varustetut isot mallit(Camry, Rav4)Saksalaisten kestävyys yllättävän huono ja premiumien varaosat sikakalliita ja huonoja. Sama juttu Kian kanssa. Osia menee ja ne ovat uskomattoman kalliita ja yksi syy, miksi en korealaisiin merkkeihin toistamiseen koske.

      • Anonyymi

        Camry 2.5 tuli myyntiin vuonna 2020, joten todellisesta kestävyydestä sinulla ei taida olla kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Camry 2.5 tuli myyntiin vuonna 2020, joten todellisesta kestävyydestä sinulla ei taida olla kokemusta.

        No, onhan neljä vuotta jo iäisyys Toyoalle. Sopii ihmetellä, miten se onkin niin hyvin kestänyt.
        Me muut voimmekin ajella vanhemmilla muilla merkeillä, ja pitää luonnollisena, ettei niihin tarvitse osia vaihdella. Minullakin on 6-vuotias bemari, johon on vaihdettu vain öljyjä, suodattimia, tulpat ja renkaita. Kaikki huollon kulutustarvikkeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, onhan neljä vuotta jo iäisyys Toyoalle. Sopii ihmetellä, miten se onkin niin hyvin kestänyt.
        Me muut voimmekin ajella vanhemmilla muilla merkeillä, ja pitää luonnollisena, ettei niihin tarvitse osia vaihdella. Minullakin on 6-vuotias bemari, johon on vaihdettu vain öljyjä, suodattimia, tulpat ja renkaita. Kaikki huollon kulutustarvikkeita.

        15 autoa ollut omistuksessa 55 vuoden aikana. Niistä 7 Toyotaa. Enää ei merkki vaihdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        15 autoa ollut omistuksessa 55 vuoden aikana. Niistä 7 Toyotaa. Enää ei merkki vaihdu.

        Kokemus muista siis 90-luvulta ja taatusti käytettyinä ostetuista. Kannattaisikohan kokemusta päivittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        15 autoa ollut omistuksessa 55 vuoden aikana. Niistä 7 Toyotaa. Enää ei merkki vaihdu.

        Et siis tiedä oikeasti nykyautoista mitään ja menet 20 vuotta vanhan uskon voimalla hautaan asti.


    • Anonyymi

      Auton pitää olla katsastusvarmuuden lisäks sellainen, joka ei jätä tien päälle. Tässä tilasto:

      Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:

      1 .Mitsubishi ASX
      2. Volvo XC40
      3. BMW 2-sarja
      4. BMW X1
      5. Audi A3
      6. BMW X2
      7. VW T-Roc
      8. Mitsubishi Eclipse Cross
      9. BMW 1-sarja
      10. Seat Ateca
      11. Mazda CX-5
      12. VW Golf
      13. Audi Q2
      14. Audi Q3
      15 Mercedes Benz GLA
      16. Seat Leon
      17. Mercedes Benz A-sarja
      18. Renault Kajar
      19. VW Tiguan
      20. Hyundai Tucson
      21. Skoda Karoq
      22. VW Caddy
      23. Mercedes Benz B-sarja
      24. Mercedes Benz CLA
      25. Kia Ceed
      26. Ford Tourneo/Transit Connect
      27. Peugeot 3008
      28. Peugeot 308
      29. Ford C MAX
      30. Fiat Tipo
      31. Dacia Duster
      32. Hyundai i30
      33. Kia Sportage
      34. VW Touran
      35. Ford Focus
      36. Nissan Qashqai
      37. Mazda 3
      38. Citroen Berlingo
      39. Renault Megane
      40. Opel Astra
      41. Ford Kuga
      42. Dacia Docker
      43. Renault Scenic
      44. Toyota Corolla
      45. Toyota C-HR

      Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

      https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/

      • Anonyymi

        Tässä taas Suomen olosuhteista kertova tilasto:

        Uutena kalliit premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat hinausta eniten, kun hinausten määrä suhteutetaan vakuutettujen autojen määrään.
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä.

        Lähde: IF


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toyotaan me luotamme.

    • Anonyymi

      Toyota on varma katsastuksessa, perille pääsyn kanssa on epävarmempaa.

      • Anonyymi

        Notuota, meillä täällä Suomessa on suomalainen puolueeton vakuutusyhtiö joka on tehnyt tilastoa täällä suomessa hinauspalvelujen käyttäjistä. Saksalaiset premiummerkit näkyy olevan ihan kärjessä? Ei tarvi mistään saksasta mitään tilastoa etsiä kun sen rehellisyyden kanssa on ollut jo melkoisia ongelmia sen autovalmistuksen kanssa muutenkin.


    • Anonyymi

      On, ja syyt siihen:
      -papat eivät revittele ja ajaessaan max 50 km/h ehtivät hidasrefleksisinäkin väistämään suurimmat kuopat
      -autoa huolletaan merkkihuollossa lähes koko ajan
      -papat ja mammat vievät autonsa ennen katsastusta merkkihuoltoon jossa asentaja tarkistaa kaiken, korjaa viat ja käyttää vielä heidän puolesta katsastuksessa

    • Anonyymi

      Vain yksi pulma: Se on onneton ylimuotoiltu kottero.

      • Anonyymi

        Ensi tiistaina vasta Trafin tilastosta voitaneen taas nähdä kuinka ylisuosittukin se voi olla? Saattaa olla että on taas ihan omalla tuhatluvullaan. Haittaakse?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5243
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

      Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      116
      2730
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

      Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2274
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      588
      2012
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      122
      1739
    6. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1322
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

      on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1309
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

      Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1088
    9. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1047
    10. Veda uskonto vs. muut uskonnot

      Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      382
      1041
    Aihe