Tuntuu että

Mikämenipieleen

Joillain ihmisillä ei oo ihmistuntemusta ollenkaan. 🤷🏼‍♀️

25

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhahteluja

Ja silti ne jotkut kuvittelee olevansa jotain hyviä ihmistuntijoita.

• Mitätapahtui

Joo no siinähän sitte ihmettelee.

• alhaisiavalittajia

Tuntuu että jotkut ihmiset vyöryttävät omista huonoista kommunikointitaidoistaan johtuvat ongelmat toisten harteille syyttämällä heitä huonoiksi ihmistuntijoiksi 🤷🏼‍♀️

• Unohda

Ei sulle.

• olikotällä
        Unohda kirjoitti:

Ei sulle.

Kirjoituksella jokin kohde? Lurkkaako se kohde kenties täällä palstalla?

• alhaisiavalittajia
        olikotällä kirjoitti:

Kirjoituksella jokin kohde? Lurkkaako se kohde kenties täällä palstalla?

Heitto aloittajalle, että muistaa vilkaista myös peiliin ja miettiä itsestään, olettaako toisen osaavan lukea liikaa rivien välistä, kun voisi aivan hyvin avata suunsa ja kertoa minkä haluaisi toisen ymmärtävän/tietävän.

KUKAAN ei ole ajatusten lukija, mutta KAIKKI ymmärtävät ääneen sanottuja sanoja.

• Sivusta
        alhaisiavalittajia kirjoitti:

Heitto aloittajalle, että muistaa vilkaista myös peiliin ja miettiä itsestään, olettaako toisen osaavan lukea liikaa rivien välistä, kun voisi aivan hyvin avata suunsa ja kertoa minkä haluaisi toisen ymmärtävän/tietävän.

KUKAAN ei ole ajatusten lukija, mutta KAIKKI ymmärtävät ääneen sanottuja sanoja.

Mun ongelma on että oon käytännössä ajatusten lukija ja oletan samaa muilta.

• Sivusta
        Sivusta kirjoitti:

Mun ongelma on että oon käytännössä ajatusten lukija ja oletan samaa muilta.

Oletus on kuitenkin väärin.

• kaukaasivusta
        Sivusta kirjoitti:

Oletus on kuitenkin väärin.

Ei kannata olettaa, silloin varsinkin kun sitä oikein kerjätään. Ei tarvi olla kummoinenkaan shamaani tietääkseen, että kirjoitit itse kaksi edellistä viestiä tähän ketjuun.

• Sivusta
        kaukaasivusta kirjoitti:

Ei kannata olettaa, silloin varsinkin kun sitä oikein kerjätään. Ei tarvi olla kummoinenkaan shamaani tietääkseen, että kirjoitit itse kaksi edellistä viestiä tähän ketjuun.

Kieroile vaan.

• kaukaasivusta
        Sivusta kirjoitti:

Kieroile vaan.

Sinähän se osaat... ei uppoa muhun.

• kenonmaassakaunehin

Pidän itseäni todella hyvänä ihmistuntijana. Haistan ihmisen luonteen kilometrien takaa ja luen heidän ajatuksiaan. Olen kuin luotu ihmistuntijaksi ja se on vahvin osa minusta, välillä tuntuu etten muuta edes osaa kun tämä taito on niin syvälle rakennettu minuun, että se on melkein elinehto minulle, jossa minun täytyy olla tai voin hyvin. Useimmiten ihmiset ihmettelet kun tiedän heidän asiat tietämättä heistä yhtään mitään ja olen heidän ajatuksiaan askeleen edelle. Huonoksi asiaksi olen saanut huomata, että varjopuoli on aika raadollinen. Se kun skannaa ympärillä tapahtuvaa suurella nopeudella saa helposti muut ajattelemaan, mitä tässä tapahtuu ja soppa on valmis ilman sen suurempia sanoja. Enemmän tästä on haittaa ollut kuin hyötyä, koska en sitä rakasta ole löytänyt, vaikka nyt kun tietoisuus itselläni on alkanut saavuttamaan hurjia tasoja niin olen kuin vahingossa alkanut poimimaan niitä jotka jotenkin liittyvät minuun ja se vasta pelottavaa onkin. Menen heidän luokse jossain merkeissä tietämättäni, toisaalta vetovoiman ansiosta niin kuin alitajunnan kautta ja ymmärrän myöhemmin linkin heihin, jotkut heistä kertovat jotkut eivät, ne jotka kertovat jotain tietävät että luen nämä jutut heistä ennemmin tai myöhemmin, koska löysinhän heidät jo ja sen jälkeen linkki vain vahvistuu, valehtelemisen mahdollisuus on täysi 0.

• M-nainen_ei-ap.-ei-Mia

Onkos sinulla hyvä intuitio ihmisten suhteen,
        vain selvänäkijän vikaa, Aino Kassisen tapaan,
        kuten voisi taianomaisemmin ilmaista?

• Dejavuu

Hämmästyttävän usein arvaukseni osuvat kohdilleen, saan myös paljon välähdyksiä jos jokin asia ei ole kohdillaan, ennenunia ja deja vu ilmiöitä, etiäisiä tulee vastaan välillä ja tiedän jos vaikka joku on tulossa viereeni. Selvännäkijä jutut ovat vähän sellaisia, etten ole varma löytyykö itseltäni kykyä siihen tai sitten se on piilossa, kun välillä tulee olo että voisin kertoa jollekkin vaikka mitä. Olen tosin yhdelle naiselle ennustanut karkean pitkän ajan ennustuksen, siitä ei ole vuottakaan kun sen tein, joten en vielä tiedä meneekö se ihan metsään :) tietoisuuden nyt kasvaessa nopeaa vautia niin yhä enemmän tulee vastaan ihmisiä joilla huomaa olevan näitä ominaisuuksia. Mutta pohjimmiltani en oikein jaksa uskoa mihinkään hömpötyksiin niin helpommin voisi näistä kaikista sanoa, että ovat mielikuvituksen tuotetta :D vaikka sitten eivät olisikaan :)

• abw3kerg2gf

Minua harmittaa myöskin sama asia että: miksi nuorten naistenmielipiteitä huomioida lainkaan?

HAHAA se on tämä peli vain, maailman peli, jossa tyttöjä ja naisia käytetään vain koristeina :D

Mutta itse en ole kiinnostunut tuosta pelistä, vaan haluaisin antaa rakastamalleni naiselle hyvää ja toivon mukaan turvallista rakkautta.

• samathafox

Smaa minäkin haluisin ja rakastankin sinua. Kauniita unia.

• omavastuu

Kyllä se menee niin, että mikäli ihmistuntemusta ei vuosien tuntemisenkaan jälkeen löydy ja joutuu toistuvasti epäilysten tulilinjalle niin kyllä se kuluttaa. Jos yhteinen ympäristö tukee tällaista niin seuraa on kaiketi vaihdettava eikä ottaa vastuuta koko komppaniasta.

• joseipystyparantamaan

Komppaniat ja panokset mielessä, huvittavaa sinänsä sanoa kun armeijan pojuilla on nyt juuri joku harjoitus meneillään, enkä tarkoita hampaiden harjaamista harjoituksena (HHH).

Eräs asia joka tuli mieleen: jos pelottaa paljon sellainen että saa jonkun tytön ihastumaan itseen sanomalla jotain mukavaa kuten:

Olet aika söpö kaunis ja pehmeä, haluaisin yrittää tehdä sinusta vieläkin paremman, mutta en tietäisi miten?

• Love_Lavski

Aika outoja otuksia ovat ihmiset.

• johtoryhmäkokoontuu

Älä edes ajattele noin, aika outo olet jos noin ajattelet.

Ei ole kyllä mitään siihen verrattuna tämä palsta mitä omalla työpaikalla on juttuja, meillä on oma "johtoryhmä", sinne kokoonnumme tekemään suunnitelmia, johtoryhmään kuuluu paljon miehiä ja naisia :D

Johtoryhmän tapaaminen on aina montakin kertaa päivässä, ja siellä vasta ideoita syntyykin sitten :D

• Kuulunjoukkoon

Hänen suhteensa ihmistuntemus petti täydellisesti.

• pikkuriikinarmeija

Minä en usko että pystyisin ollenkaan loukkaamaan naista niin pahasti että pitäisi tulla joku Prinsessa Pikkuriikki armeijoineen kostamaan.

Luulen että vaikka mitä sanoisin, niin se nainen aina ymmärtäisi että en oikeasti kuitenkaan tarkoittanut niin pahasti mitä sanoinkin.

Pikkuriikkisen armeija voisi olla täynn'ä jotain muovisia pikkusotilaita, tonneittain niitä lelu-ukkoja... armed forces.

• ErkkiPerttelistä
        pikkuriikinarmeija kirjoitti:

Minä en usko että pystyisin ollenkaan loukkaamaan naista niin pahasti että pitäisi tulla joku Prinsessa Pikkuriikki armeijoineen kostamaan.

Luulen että vaikka mitä sanoisin, niin se nainen aina ymmärtäisi että en oikeasti kuitenkaan tarkoittanut niin pahasti mitä sanoinkin.

Pikkuriikkisen armeija voisi olla täynn'ä jotain muovisia pikkusotilaita, tonneittain niitä lelu-ukkoja... armed forces.

Vähän pistää epäilemään, kovin tulit kuin pieni pelko perseessä tuohon vakuuttelemaan loukkaamattomuuttasi, yleensä liika vakuuttelu kertoo päinvastaista kuin sanotaan.

• totuusluulojatieto

Niin tämä on luulo eli uskon näin, mutta jos siis itsekään ei tarkoita oikeasti niin syvällisesti mitä sanoo toisaalta se on silloin vaikeaa joskus tietää että ymmärtääkö toinen samoin tuon asian.

Hyvä pointti, että ei kannata yrittää kuvitella mitä toinen kuvittelee.

Tuli mieleen eräs aika hauska juttu joistain sovituista tapaamisista, näin englanniksikin sanottuna: now where the hell is "xxxxx", he was supposed to be here right now?

• viihdettäkaikkialle

Musiikkia välillä: Tina Cousins - Mysterious Times.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5178
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      482
      2446
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1189
    4. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      16
      917
    5. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      5
      912
    6. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      832
    7. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      190
      759
    8. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      36
      744
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      724
    10. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      49
      690
    Aihe