Uskoisitkohan mies jos kertoisin,

onnenkirsikka

että minulla yhä on järkyttävän iso ikävä sinua ja tämä vuosi on ollut surkein kaikista.

47

1175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuksaatKumminkin

En uskoisi.

• järkky.ikävä.minullakin

Uskoisin. En keksi yhtään syytä miksi kaipaamani nainen valehtelisi tuollaisesta.

• kaipaansuaaina

Uskoisin.

• Sullesinne

Toivottavasti ap vastaa kaipaukseesi häntä kohtaan ja olette toisillenne hyviä ja luottamuksen arvoisia, ettet vedätä häntäkin suojellaksesi itseäsi. Hyvää torstaipäivän jatkoa.

• omgggg

Outoa? Sun mielestä rakastamaansa henkilöä, siis täytyy varoa?

• Missäymmärryksesi
        omgggg kirjoitti:

Outoa? Sun mielestä rakastamaansa henkilöä, siis täytyy varoa?

Siinä minun mielestä kylläkin puhuttiin vedättäjästä ja vedättämisestä.

• etkäihmiseen

Olet siis rakastunut haave kuviin?

• Missäymmärryksesi
        etkäihmiseen kirjoitti:

Et edelleenkään ymmärrä mitä tuossa edellä sanottiin vai, eikä täällä olla aloittajaan rakastuttu kun kukaan ei tiedä kuka hän on, et kai sinäkään niin lapsellinen ole, vaan asia näyttää olevan se että on kohdattu vedättäjä ja siitä tuo . Yllättävän vaikeaa.

• Opevaan
        etkäihmiseen kirjoitti:

Haavekuva on yhdyssana.

• Pitäisiollasääntö
        etkäihmiseen kirjoitti:

Että nämä tyhmimmät saisivat vain yhden kommenttivuoron, jankataan selvää asiaa eikä asia mene perkeleelläkään perille.

• turhavaiva

Ei se sulle mene.

• Voityttökulta

Nämä taliaivot täällä uskovat mitä hyvänsä ja keneltä hyvänsä. Ei näille ole väliä millään muulla kunhan saavat pelehtiä himoonsa, ovat sen tason miehiä.

• tuntuusille

Mitä pahaa tuntea ihastumista? Oletko jotenkin sulkeutunut?

• sustataassaakäsityksen
        tuntuusille kirjoitti:

Mitä pahaa tuntea ihastumista? Oletko jotenkin sulkeutunut?

aika alhasesta äo sta, vai ootko sitä tasoo että vieraat toisilleen ihastuu toisiinsa )) hah hah haa.

• tunnevamma

Narsisti kieltää aina.

• Juurieilensanottiin
        tunnevamma kirjoitti:

Narsisti kieltää aina.

Telkkarin uutisissa että sanaa narsisti käytetään huolimattomasti ja siellä missä sen paikka ei ole joten kuulut sitten tähän samaan tietämättömien joukkoon.

• Väärinsanottu
        tunnevamma kirjoitti:

Narsisti kieltää aina.

Minä luin juuri määritelmän sanasta narsisti, mene sinäkin lukemaan niin tiedät edes jotakin. Narsistilla on suuri tarve että häntä ihaillaan ja hän loukkaa tahallaan läheisiään, kuten sinäkin nyt siinä muita palstalla olijoita. Kieltäminen ei ole narsismia. Täällä on paljon muitakin kuin sinä jotka käyttelevät ja heittelevät sanoja joita eivät ymmärrä.

• häpeiletsitä

Sinulla on atooppinen ihottuma.

• niin.saatana
        häpeiletsitä kirjoitti:

Sinulla on atooppinen ihottuma.

Ja vitut ole ! Sillä on hiiva-satiaiset-atooppi-keenerisankkeri-syöpä, ja kaikki siellä pillussaan.
        Ei ihme että kutka on tolkuton ja se on noin saaaaatanan kiukkuinen harppu.

• joulumielellä

Haluaisin uskoa.

• Miestoiseltatähdeltä

Ei voi myöntää eikä kieltää kun et anna mitään tunnistetta eikä ole tarpeellista kuvitella tuntevansa.
      Uskallatko antaa mitään vinkkiä.

• Mutta eikös kirsikan sisällä ole kova luu?

• Eiaina

Minä ostin eilen purkillisen makeita kirsikoita eikä yhdessäkään ollut luuta tai kiveä.

• en.usko

Jos noin oikeasti olisi, niin olisit kyllä tehnyt sen hänelle selväksi

• Huvituttavaa

Ketjussa näyttää olevan vielä yksi taliaivo yli - innokkaiden miesten lisäksi.

• itsesi

Hienoa tunnistit.

• Voisinnuuressuu
        itsesi kirjoitti:

Hienoa tunnistit.

Joka juutuit ketjuun, älä välitä, vielä se elämä valkenee sinunkin kohdalla ja järkikin kasvaa iän myötä mutta sinänsä hienoa että hoksasit heti ketä tarkoitettiin ja oikein tulit asian julkituomaan. )

• Älä nyt Ap'tä mollaa. Ei se mikään taliaivo ole vaan kirsikka kera luun! Niin kova luu että pistää sulta Legot uuteen järjestykseen 😆

• HyväIsoD
        Iso_D kirjoitti:

Älä nyt Ap'tä mollaa. Ei se mikään taliaivo ole vaan kirsikka kera luun! Niin kova luu että pistää sulta Legot uuteen järjestykseen 😆

Kukaan ei liene mollannutkaan aloittajaa vaan tätä ketjun pientä tyhmistä joka huseeraa tietämättömyyttään esitellen ketjun lävitseja tuli heti itse ilmoittautumaan, miten te jotkut ette osaa katsoa mihin mikin kommentti menee. Kuivttelin sinua hieman viisaammaksi.

• eikäääääkkk
        Iso_D kirjoitti:

Älä nyt Ap'tä mollaa. Ei se mikään taliaivo ole vaan kirsikka kera luun! Niin kova luu että pistää sulta Legot uuteen järjestykseen 😆

mee hei sä vaan leikkiin niillä legoillas.

• säootkireenä
        HyväIsoD kirjoitti:

Kukaan ei liene mollannutkaan aloittajaa vaan tätä ketjun pientä tyhmistä joka huseeraa tietämättömyyttään esitellen ketjun lävitseja tuli heti itse ilmoittautumaan, miten te jotkut ette osaa katsoa mihin mikin kommentti menee. Kuivttelin sinua hieman viisaammaksi.

Lapsi on terve, kun se leikkii.

• häivy
        HyväIsoD kirjoitti:

Olet psyykkisesti sairas, ehkä parantumattomasti, ja tiedät sen. Poistu. Ota lääkkeesi.

• PikkuGalle
        säootkireenä kirjoitti:

Lapsi on terve, kun se leikkii.

Stoppia typykkä nyt, kireenä on aina se joka ei osaa lopettaa.

• Äläviitisiä
        häivy kirjoitti:

Olet psyykkisesti sairas, ehkä parantumattomasti, ja tiedät sen. Poistu. Ota lääkkeesi.

Laittaa vaan ne legopalikat kiltisti uuteen järjestykseen ja ottaa ne omat pilleriinit !!

• HyväIsoD kirjoitti:

Ehkä olen pilkunhöylääjä mut toi taliaivo-kommentti oli ilman yläpuolista kommenttia, teknisesti siis Ap'lle suunnattu🤓

• Hyväntähdensentään
        häivy kirjoitti:

Mikä sinua nyppii ja millä oikeudella kirjoitat kenellekään tuollaista tekstiä, ellei pysty ottamaan vastaan asialllisesti kirjoitettua kommenttia kun itse erehtyy niin kannattaa laittaa kone kiinni ja pysyä poissa.

• Niinoli
        Iso_D kirjoitti:

Ehkä olen pilkunhöylääjä mut toi taliaivo-kommentti oli ilman yläpuolista kommenttia, teknisesti siis Ap'lle suunnattu🤓

Mutta täällä tarvitaankin joskus muutakin kuin pelkkää suoraa lukutaitoa ja se puuttuu valitettavan monelta.

• laitakoneesikiinni
        Hyväntähdensentään kirjoitti:

Mikä sinua nyppii ja millä oikeudella kirjoitat kenellekään tuollaista tekstiä, ellei pysty ottamaan vastaan asialllisesti kirjoitettua kommenttia kun itse erehtyy niin kannattaa laittaa kone kiinni ja pysyä poissa.

Olet psyykkisesti sairas, ehkä parantumattomasti, ja tiedät sen.. Poistu. Ota lääkkeesi.

• onnenkirsikka

Voi apua miten tämä ketju on lähtenyt elämään omaa elämäänsä tällä välin. Taidetaan kaikki elää enemmän tunteella kuin järjellä.

Joku pyysi lähempää vinkkiä, mutta vinkin annoin jo nimimerkissäni. Ja ehkä hänestä olisikin vaikeaa uskoa minun kaipaavan, sillä tällä hetkellä emme edes elä samojen rajojen sisäpuolella, vaan eri valtioissa.

• haista_paska

En usko, koska ottaisit varmasti yhteyttä jos noin kova ikävä olisi.

• onnenkirsikka

Olen kyllä sitä miettinyt. Tekisi niin paljon mieli soittaa, mutta pelkään kylmää vastaanottoa.

• Josminullenopeastivie

Jos oikeasti on ikävä ja kiinnostusta aloittaa jotain yhteistä, nyt olisi korkea aika. Itsellä nimittäin alkaa vapaat hetket kaikin puolin. En jää menneitä murehtimaan ja en tiedä kuka olet. Pitkään en yksin aio olla, ovet on ns. Sepposen selällään auki joka suuntaan tällä hetkellä.

• onnenkirsikka

Viestini oli AT:lle.

• ihmiseterilaisia

Jos on kova hinku kaikkien perään niin sillon kantsii mennä vaikka raamit kaulassa. Onhan niitä sellasiakin miehiä, jptka ei mitn suhdetta edes halua.

• Kerromullee

Missä sä oot?

• onnenkirsikka

Siellä minne hän kerran lupasikin tulla. Soittamallakin selviäisi.

• tunkiontönkijä

himas. sä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      27
      3391
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      28
      2141
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1670
    4. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1418
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1359
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1236
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1056
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      974
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      931
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      912
    Aihe