Mihin älykelloa tarvitaan

siilivain

Omistatteko älykellon? Siis sellaisen jossa on esimerkiksi tekstiviestien vastaanotto-ominaisuus, näet kun puhelu tulee yms. Lisäksi siinä on unen laatua mittaava ominaisuus. Jos omistatte niin mihin tarkoitukseen.

46

936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sehän-on-kaikki

Täydelliseen laiskuuteen tarvitsen älykellon.
      Se kertoo milloin on aika herätä, mitä syödä aamiaiseksi, milloin käydä ulkona, milloin vessassa, kaupassa, mitä puuttuu jääkaapista, kuka soittaa, mitä tulee telkkarista, onko tullut sähköposteja, laskuja, milloin pedata, vaihtaa petivaatteet, milloin mentävä nukkumaan ja kertoo myös keitä on 60 palstalla juuri sillä hetkellä. Toki kello kertoo milloin menen saunaan tai suihkuun..?

• Ai tavoittenasi elämässä on ollut täydellinen laiskuus? Entäs kun aivoja kuuluu käyttää eikä altistaa niitä viestimien ohjattaviksi?

• En luultavasti tule tarvitsemaan sellaista yhtään mihinkään

• Ei mullakaan siihen mitää kiihkoa ole. Yhdelle kaverilla vaan on sellainen. Hirveen vähän on sosiaalista verkostoa eikä edes urheile joten ihmettelen mihin tarvitsee. Unen seuraamiseen vai?

• siilivain kirjoitti:

Ei mullakaan siihen mitää kiihkoa ole. Yhdelle kaverilla vaan on sellainen. Hirveen vähän on sosiaalista verkostoa eikä edes urheile joten ihmettelen mihin tarvitsee. Unen seuraamiseen vai?

Mites älysormus?

• Ernesti

Jos hankit näitä uusia nettiin kytkettyjä kodinkoneita, kahvinkeitin, pyykkikone, astianpesukone,, pakastin, jääkaappi, älykellolla sinä voit tarkistaa kylä- tai lomareissulla onko jokin kone käynnistynyt itsestään. Jos on, niin kamerayhteyden avulla voit tarkistaa minkälaista tuhoa se on aiheuttanut.
      Kun sitten palaat reissulta niin et ylläty sen noen ja savuvahinkojen määrää mitä nämä hienot nettiin kytketyt älylaitteet ovat saaneet aikaan.
      Kotivakuutus olis hyvä päivittää myös!

• Ei-nuo-koneet-itestään

Noh, tuohon nähden lähtiessähän voi jättää nuotion hellalle ja reissussa katsoa, kyteekö se vielä vai onko palolaitos käynyt, murtanut oven ja suihkinut jauhesammuttimella keittiön karvaaksi.

• Mulla on erikseen turvahälyttimet jotka kytkeytyvät savusta tai siitä kun joku tulee ilman koodia sisälle. Siis kamerat kytkeytyvät päälle ja tulee heti soitto puhelimeen.

• Tarkistin

Kun se piippaa niin näet kellon ajan.

• Siis en tartte siihenkään. :).

• Voi kun tuolla taviskellollani olisi vähän enemmän älyä, kun se ei tiedä onko kesäaika muuttunut talvi- eli normiajaksi, itse pitää nupikasta oikeaan aikaan kääntää.

Sit se on välillä päivän jäljessä, vaikka mitä väliä onko tänään vielä eilinen, kun pari kertaa kuukaudessa kellon ranteeseen laitan.
      Ihan siksi että se tuntisi itsensä tarpeelliseksi.

En tarvitse älykästä kelloa, varsinkaan jos se olisi älykkäämpi kuin minä. Puhuvaa etenkään, kommentoisi ikävästi julkisilla paikoilla.

• Enpä paljoa tarvitse muunlaistakaan kelloa, nukun kun nukuttaa, syön kun on nälkä, jne. Joten kysymääsi kapistusta ei ole eikä tule.

• Samaa mieltä
        Varmasti orjuuttavaa sellainen kaiken maailman mittareilla jatkuva itsensä tarkkailu ja kontrolloiminen.
        Ja sitten vielä kaikenlaiset raja-arvot määritelty kaikkeen mikä on normaalia ja mikä ei.

Henkilövaakakin eikö lie pirun keksimä.

• Tellukka kirjoitti:

Samaa mieltä
        Varmasti orjuuttavaa sellainen kaiken maailman mittareilla jatkuva itsensä tarkkailu ja kontrolloiminen.
        Ja sitten vielä kaikenlaiset raja-arvot määritelty kaikkeen mikä on normaalia ja mikä ei.

Henkilövaakakin eikö lie pirun keksimä.

Nii ja somen kytääminen syystä tai toisesta et onko tullu viestiä tai sähköpostia. Sitä ei jotkut ehdi puhelimesta kattelemaan vaan pitää olla iholla kiinni laite joka ilmoittaa reaaliajassa.

• siilivain kirjoitti:

Nii ja somen kytääminen syystä tai toisesta et onko tullu viestiä tai sähköpostia. Sitä ei jotkut ehdi puhelimesta kattelemaan vaan pitää olla iholla kiinni laite joka ilmoittaa reaaliajassa.

Minusta on aina sykähdyttävän hienoa nähdä busseissa ja junissa, kun kaikilla muilla on älykännyt käsissään ja sitten näkee jonkun nuoren istuvan lukemassa kunnon vanhanajan paperikirjaa. Tekisi mieli mennä taputtamaan olkapäälle; Hyvä sinä!

• Eipä ole tullut mieleenikään.
      Tuo älypuhelinkin saa minut kaipaamaan vanhaa Nokiaani.
      Eikös se ala ihmisen oma äly surkastumaan, kun ympärillä vaan älylaitteet älyilee.
      Mitäs meistä sitten on 500 vuoden päästä on jäljellä, pelkkä kuoriko vain.

• No sille ei taida voisa mitään kun maailma robotisoituu :). Onneksi me emmä ole todennäköisesti sitä näkemässä.

• Ketähän-täällä-sit-on

500 vuoden kuluttua on maapallolla niin kuuma, että luurangotkin nousevat haudoistaan. Minäkin. Kyllä. syön säilyvyys aineita koko ajan.
        Toisaalta ihmiset eivät tarvitse polttohautausta kun kärventyvät jaloilleen sitä ennen.
        Aion vilkaista palstaa vuonna 2518. Olenpahan ajoissa, ennemmin kuin se laulun vuonna siis 2525.

• Ketähän-täällä-sit-on kirjoitti:

500 vuoden kuluttua on maapallolla niin kuuma, että luurangotkin nousevat haudoistaan. Minäkin. Kyllä. syön säilyvyys aineita koko ajan.
        Toisaalta ihmiset eivät tarvitse polttohautausta kun kärventyvät jaloilleen sitä ennen.
        Aion vilkaista palstaa vuonna 2518. Olenpahan ajoissa, ennemmin kuin se laulun vuonna siis 2525.

Jos ei tätä palloa ole enää ollenkaa eikä aurinkoakaan siten?

• Nuo viisaat sanovat, jotta miljardin vuoden päästä rupeaa olemaan liian kuumaa ja kuumenee vaan, sitä mukaa, kun aurinko menettää energiavarojaan.
        Koko pallo kuulemma kuolee 4,5 miljardin vuoden kuluttua.
        Vaan voihan se olla, että ihminen älykelloista huolimatta, tai juuri sen vuoksi, on aikaa sitten hävittänyt elinolosuhteensa.

• Mikä_milloinkin

Viimeisimmäsä Mikrobitti-lehdessä oli juttua älykelloista. Minusta ne ovat huvittavia. Jokainen tietysti hankkii sellaisia leluja mistä tykkää, kuka vibraattorin, kuka älykellon, kuka silikonisen miesseksinuken. Toistaiseksi en ole tarvinnut mitään edellä mainituista ja arvelen, etten tarvitsekaan.

Mielestäni tietotekniikkaa ylikäyttävät niin nuoret kuin vanhemmatkin pissikset, jotka luulevat sen olevan trendikästä. Sitten tullaan siitä riippuvaiseksi siinä missä vanhempi sukupolvi viinasta tai suklaasta ja pitää oikein toitottaa torvea siitä, miten pitää somepaastoa: ei ole viimeisen kuuden tunnin aikana vilkaissutkaan puhelinta. Miksi muuten ihmiset käyttävät puhelinta silloin, kun isompi näyttö olisi tarkoituksenmukainen? Minä en ole ikinä kirjoittanut tälle palstalle puhelimesta.

Olen sanonut täällä aiemminkin, että mielstäni tietotekniikka on väline siinä missä kaikki muukin. Sitä käytetään, kun on tarvis, mutta on hyvä olla vaihtoehtoja. Itse käytän rannekelloa, käsivarsi on aina mukanani. Minulla on myös seinäkello ja ihan tavallinen herätyskello. Olen kyllä muutaman kerran ajastanut puhelimen kellon hälyttämään varmuuden vuoksi.

• Sellaiseksihan se varmaan on tarkoitettu alunperin, helpottamaan ja apuvälineeksi mutta nyt kun katsoo ympärilleen kyllä välineet vie monesti ihmistä eikä päinvastoin. riippuvuus kehittynyt monellakin.

• Bengalitikku

Minusta olisi aika kätevä sellainen kello, mikä vastaisi tuolla ulkomaailmassa.
        Esimerkiksi, jos en saisi sanaa suustani tai keksiessään paremman vastauksen kuin minä, se puhkeaisi puhumaan.
        Joskushan käy niin, että jälkeenpäin tulee ajatelleeksi, että miksen sanonut niin ja niin. Välillä, kun on pakko suipistaa suuta jonkun tutun takia.
        Se olisi vähän niinkuin vatsasta puhuja.
        Ja jos se heittäytyisi törkeeksi, voisi sanoa, etten se ole minä, vaan älykello.
        En ole törkeä. Äkäoussi pikkiriikkisen vain joskus.
        Voi, että.

• Mikä_milloinkin
        Bengalitikku kirjoitti:

Minusta olisi aika kätevä sellainen kello, mikä vastaisi tuolla ulkomaailmassa.
        Esimerkiksi, jos en saisi sanaa suustani tai keksiessään paremman vastauksen kuin minä, se puhkeaisi puhumaan.
        Joskushan käy niin, että jälkeenpäin tulee ajatelleeksi, että miksen sanonut niin ja niin. Välillä, kun on pakko suipistaa suuta jonkun tutun takia.
        Se olisi vähän niinkuin vatsasta puhuja.
        Ja jos se heittäytyisi törkeeksi, voisi sanoa, etten se ole minä, vaan älykello.
        En ole törkeä. Äkäoussi pikkiriikkisen vain joskus.
        Voi, että.

Ollos huoleti, Bengaalitikku, tekniikka kehittyy niin nopeasti, että todennäköisesti tulet elinaikanasi saamaan tuon haluamasi älyvastaajan. Sen jälkeen kukaan ei enää puhu itse, vaan meidän mukanamme kulkevat robotit tai älylaitteet keskustelevat keskenään.

Minua kyllä kiinnostaa tietotekniikka, robotit ja kaikki sentyyppinen. Ja päivittäin harmittaa, kun en voi enää kouluttautua työelämää varten.

Silloin tällöin lohdutan itseäni, että ymmärrän ihan kohtuullisen hyvin tietotekniikkaa, kun olen muutoin niin hirveän tyhmä ja epäkäytännöllinen enkä ole kiinnostunut perinteisistä naisten taidoista.

• Vaikuttaa-siltä
        Mikä_milloinkin kirjoitti:

Ollos huoleti, Bengaalitikku, tekniikka kehittyy niin nopeasti, että todennäköisesti tulet elinaikanasi saamaan tuon haluamasi älyvastaajan. Sen jälkeen kukaan ei enää puhu itse, vaan meidän mukanamme kulkevat robotit tai älylaitteet keskustelevat keskenään.

Minua kyllä kiinnostaa tietotekniikka, robotit ja kaikki sentyyppinen. Ja päivittäin harmittaa, kun en voi enää kouluttautua työelämää varten.

Silloin tällöin lohdutan itseäni, että ymmärrän ihan kohtuullisen hyvin tietotekniikkaa, kun olen muutoin niin hirveän tyhmä ja epäkäytännöllinen enkä ole kiinnostunut perinteisistä naisten taidoista.

Elikkä suomalaiset palaavat alku geeneihinsä tuppi suisiksi.

• puhelinilmanälyä
        Mikä_milloinkin kirjoitti:

Tieto tekniikoineen on tehty ihan perustyhmille, se saa heidät kiinnostumaan ja ostamaan yhä nopeammin ja nopeammin ja vielä vähän nopeammin uusiutuvia ihmisen elämälle täysin välttämättömiä teknisiä juttuja, älyttömiä älypuhelimia sen sellaisia virityksiä joita ilman tämä päivä hektisetä maailmasta ei voi selvitä.

• puhelinilmanälyä kirjoitti:

Tieto tekniikoineen on tehty ihan perustyhmille, se saa heidät kiinnostumaan ja ostamaan yhä nopeammin ja nopeammin ja vielä vähän nopeammin uusiutuvia ihmisen elämälle täysin välttämättömiä teknisiä juttuja, älyttömiä älypuhelimia sen sellaisia virityksiä joita ilman tämä päivä hektisetä maailmasta ei voi selvitä.

Nii. Ne on niitä aikuisten leluja tekniikasta kiinnostuneille.

• Bengalitikku

Nono.
        Miettikääpä dementoituvaa: herää, ota se ja se lääke. Mene suihkuun.
        Soita tällä lapsellesi klo se ja se. Tehty. Kuittaa
        Aika syödä. Ota se ja se lääke. "
        Aika syödä välipala. "
        Tv:stä tulee sitä ja tätä. Ohjelmoitu suosikit valmiiksi. " jne kuitataan
        Avaa.
        Ohjelma loppuu.
        Sulje tv.
        Ota se ja se lääke.
        Mene nukkumaan.
        Voisiko kello olla rauhoittava elementti jo unohtelevalle.
        Kelloa voisi lukea etänä.

Oleellinen kysymys: millainen kello ja mihin sitä käytetään.
        En oikein uskalla mitätöidäkään.

• Bengalitikku kirjoitti:

Nono.
        Miettikääpä dementoituvaa: herää, ota se ja se lääke. Mene suihkuun.
        Soita tällä lapsellesi klo se ja se. Tehty. Kuittaa
        Aika syödä. Ota se ja se lääke. "
        Aika syödä välipala. "
        Tv:stä tulee sitä ja tätä. Ohjelmoitu suosikit valmiiksi. " jne kuitataan
        Avaa.
        Ohjelma loppuu.
        Sulje tv.
        Ota se ja se lääke.
        Mene nukkumaan.
        Voisiko kello olla rauhoittava elementti jo unohtelevalle.
        Kelloa voisi lukea etänä.

Oleellinen kysymys: millainen kello ja mihin sitä käytetään.
        En oikein uskalla mitätöidäkään.

Tuossa on vaan se et dementoitunut ei välttämättä ymmärrä lukemaansa tai kuulemaansa kehoitusta. Hahmotushäiriöt ovat aika yleisiä.

• tuletänne

On kyllä hienoa kun älykelloni ilmoittaa minulle noin sekunnin tarkkuudella milloin on keskipäivä, ts. keskipäivän hetki. Useimmat älyn käyttäjät valittavasti, eivät toki useat vanhanmallisten kellojen käyttäjätkään, tiedä ja tiedosta mitä käsite keskipäivä tai keskipäivän hetki tms. tarkoittavat. Keskivertoihmisen tietämys ja ymmärrys kapeutuvat hurjaa vauhtia.
      Osaan kyllä tarkan ns. kellonajan saatuani laskea milloin on oikea keskipäivä, asiassa voi jopa hyödyntää navigaattorikelloja, mutta miten helppo niitä onkaan erehdyttää....Ihmiset jotka eivät joudu vaivaamaan päätään siten kuin esim. merenkulkijat suunnistaessaan taivaankappaleiden sijainnin ja niistä seuranneiden OMAA päätä kuormittaneiden monimutkaisten laskujen ja laskelmien mukaan, heidän nuppinsa jähmettyvät ja alkavat tuota pikaa muistuttaa 70- 90- vuotiaiden vanhusten nuppeja. Sellainen kehitys on havaittavissa nykynuorissa, yleistieto on katoava luonnonvara! Kun muistitieto vaikka natsismista ja fasismista katoaa, onko sellaisten ajatusten ja toimintojen helpompi nousta pintaan yhä uudelleen ja uudelleen????

• 1eero

Älykellolla on rajoitettu käyttäjä määrä, itellä ei olisi käyttöä.
      Äläylasit luo aivan uuden ulottuvuuden ainakin tulevaisuudessa, jo nykyisellään pystynee katselemaan hologrammisen kuvan näkökenttään jopa 3-uloitteisen tulevaisuudessa.
      Jääpi lastelapsien viihdekäyttöön, tuli mieleen täytys käydä silmälääkärillä ni sais uudet lasit ja näyttäs älykkäämmältä.

• Minunhi pitäis käydä. Tos8n en tiedä saako silläkään viisaamman näkö7seksi. Tiedä vaikka menis toiseen äärilaitaan.

• 1eero

28 tätäkuuta on perusteellinen lääkärintarkastus, saiskoha siinä yhteydessä lähetteen ihotautilääkärin, tähän mennessä käyny yksityisellä johon en tyytväinen.

• 1eero kirjoitti:

28 tätäkuuta on perusteellinen lääkärintarkastus, saiskoha siinä yhteydessä lähetteen ihotautilääkärin, tähän mennessä käyny yksityisellä johon en tyytväinen.

Kannattaa kysyä. Jos iho on huonossa kunnossa voi lähete irrotakkin.

• siilivain kirjoitti:

Minunhi pitäis käydä. Tos8n en tiedä saako silläkään viisaamman näkö7seksi. Tiedä vaikka menis toiseen äärilaitaan.

Oho. Iit vaihtui numeroiksi.

• Bengalitikku
        1eero kirjoitti:

Terveyskeskuksessa voi olla ihotauteihin erikoistunut lääkäri yleislääkäri toimien ohessa. Voisit saada lähetteen sieltä allergiasairaalaan, jos on tarvetta tutkimuksiin.
        Atoopikkona on joskus ollut iho huonossa kunnossa. Voi olla vuosikausia ok.
        Nyt ei ole työstressiä.

• 1eero
        Bengalitikku kirjoitti:

Terveyskeskuksessa voi olla ihotauteihin erikoistunut lääkäri yleislääkäri toimien ohessa. Voisit saada lähetteen sieltä allergiasairaalaan, jos on tarvetta tutkimuksiin.
        Atoopikkona on joskus ollut iho huonossa kunnossa. Voi olla vuosikausia ok.
        Nyt ei ole työstressiä.

Täytyy kysästä apua tähän psoriakseen, yksityisellä ei lääkäri ole oikein syventynyt kun käynti on kestänyt noin10 minuuttia, iho on välttävässä kunnossa mut lähinnä olisiko jotain uutta lääkityshoitoa.

• 1eero kirjoitti:

Täytyy kysästä apua tähän psoriakseen, yksityisellä ei lääkäri ole oikein syventynyt kun käynti on kestänyt noin10 minuuttia, iho on välttävässä kunnossa mut lähinnä olisiko jotain uutta lääkityshoitoa.

Kysyvä ei tieltä eksy.

• Bengalitikku
        1eero kirjoitti:

Auttaako valohoito? Sub-valohoito?
        Ainakin resepti kannattaa pyytää esim. Aqualania tms. iso tuubi/ usean kappaleen resepti, mikä tulee edukkaammaksi kuin apteekista suoraan ostettuna.
        Nykyisin on paljon psoriasista.
        LV-pesuaineita voi kokeilla pyykinpesussa.
        Joku muu voisi antaa vinkkejä, joita voit kysyä lääkäriltä nimenomaan psoriasiksesta, siis hyviä käytäntöjä.
        Onko sulle tehty raapaisu testejä eli allergia testejä?

Ainakin resepti kannattaa pyytää esim. Aqualania tms. iso tuubi/ usean kappaleen resepti, mikä tulee edukkaammaksi kuin apteekista suoraan ostettuna.
        Joku muu voisi antaa vinkkejä, joita voit kysyä lääkäriltä nimenomaan psoriasiksesta, siis hyviä käytäntöjä.

Yli kakskymmetä vuotta käyttänyt kortisooni pohjaisia voiteita että nesteitä, pitävät jotenkin kurissa. On tullut hyviä lääkkeitä vaan kalliita, yksi uusi lääke maksaisi vuodessa 16 000 €, aiempina vuosina aurinko auttoi hyvin mut ei enään oikein hyvin.

• Bengalitikku

Mua hirvittää sana kortisoni. Joskus olen tarvinnut itse ihonhoitoon satunnaisesti sitäkin.
        Kun kortisonin käyttö ja osteoporosi jotenkin liittyvät yhteen.
        Tuo hinta on aivan älytön.
        Tuolla summallahan matkustaisi muutaman kerran Kuolleelle merelle kellumaan.
        Korvaako Kela mitään reissuja aurinkoon suomalaisille. Muistaakseni muissa Pohjoismaissa avitetaan siinäkin.

Ehkä pitkään psoriasista sairastanut tietää jo paljonkin hoidosta mutta siitä huolimatta voi haluat jotain uutta jos entiset ei oikein tehoa.

• Pertikki kirjoitti:

Yli kakskymmetä vuotta käyttänyt kortisooni pohjaisia voiteita että nesteitä, pitävät jotenkin kurissa. On tullut hyviä lääkkeitä vaan kalliita, yksi uusi lääke maksaisi vuodessa 16 000 €, aiempina vuosina aurinko auttoi hyvin mut ei enään oikein hyvin.

Kortisonipohjaisia ei vissiin suositella jatkuvaan käyttöön vaan kuuriluontoisesti. Ja tiedän joitakin joilla tietyt voiteet vaihtelevat niin että toinen on sen aikaa tauolla kun toinen käytössä.

• KelloVaiSinä

Ihmettelen, miksi niin moni ihminen täälläkin miettii, että mikseivät osanneet vastata paremmin tai puhua viisaammin jossain tilanteessa. Tiedän olevani älykäs ja aikoinaan testattujen lukujen mukaan osamääräni on melkoinen. Välillä nuorena tuntui, että siitä oli asian ilmi tulon jälkeen melkoisesti haittaa pitkän aikaa. Haitta on hävinnyt, kun en ole kertonut asiaa kenellekään. Joskus jotkus höpertäjät ja typerät jutut saattavat ärsyttää, mutta harvoin niitä on pakko oikeasti kuunnella.

Älypuhelin minulla on, mutta älykelloa en aio hankkia. Rannekelloni siirtyy itsekseen kesä- ja talviaikaan, joten minun ei tarvitse kääntää niitä.

• eiseosu

Miten puhelimesi on älykäs, miksi nimität sitä "älypuhelimeksi"? Miten puhelimesi ilmaisee älykkyyttään? Miten vaikeisiin kysymyksiin puhelimesi osaa älykkyydellään vastata?
        Entä kun markkinoille tulevat aivan pian täysin uudenlaiset ja uusilla älykkyystermeillä mainostetut paljon nykyistä tehokkaammat, "älykkäämmät, nopeammat, osaavammat jne., puhelimet, kellot yms. vimpaimet, eivätkö nykyiset älylaitteesi tunne silloin kovin vanhanaikaisilta?
        Rannekellosi saattaa osata vaihtaa kesä/talviajan, vaan ei se osaa kertoa sinulle edes milloin on keskipäivä! milloin on edes minuutin tarkkuudella ilmoitettuna keskipäivä sijainnilla Helsingistä 35 km itään kalenteriaikaamme 15.11.2018 klo 21.59?

• Höpertämiselläkin on aikansa ja paikkansa. Tousaalta jokaisen olisi helpompaa hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      537
      1768
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      719
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      73
      618
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe