mitä tehdä gerbiilien kanssa???

epätoivoinen

aion matkustaa Kreikkaan ja otan mukaan gerbiilini mitä kaikkia lupia ne tarvitsevat???
sitten vielä yksi juttu...ne on ollut mulla aika kauan mutta en saa niitä millään kesyyntymään mitä
tehdä?????please auttakaa minua.

9

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salla

      Matkustatko lomalle esim.viikoksi tai kahdeksi?Vai pidemmäksi aikaa?

      Jos vain lomalle,niin hanki hoitaja gerboille.Ei ole hyvä lähteä kuljettamaan eläimiä ympäriinsä,turhaa stressiä vain.Lupia en tiedä mutta mielestäni ei ole hyvä lähteä kuljettamaan niitä tuonne asti lyhyeksi aikaa.

      Kokemusta kuitenkin gerbiileistä jo 10 vuotta.

    • kim

      teen itse täten otan joka päivä yhden kerrallaan syliin noin 30min mulla ainakin toimii mut noist luvista en tiiä

    • Jessi

      Jos olet lähdössä vain lomamatkalle, jätä eläimet suosiolla koto-Suomeen hyvälle hoitajalle. Stressaantuisivat reissusta aivan liikaa "hyötyyn" nähden.

    • epätoivoinen

      ei kun mun pitää ihan muuttaa sinne mutta kun en haluaisi antaa niitä pois kun olen just saannut...

    • simppansiki

      siis muutat sinne ja aikosit ottaa ne mukaan sinne?oisin kans epätoivoinen jos en sais ottaa niitä mukaan mut aattele järjellä!halu sanois mullaki et otan mukaan mut järki ehkä että ei..nehän stressaantuisivat "lentämisestä" ja niitten ruokia pitäis muuttaa;vihannekset ym ja ruuat ois erilaisia(yli 3 kk ruokia ei saa ostaa)siellähän on ihan erilaiset LÄMPÖTILAT!oon pahoillani jos päätät että et ota niitä mukaan..=(en oikeen tiiä mitä tohon nyt sanois..jos oot kuitenki päättäny jo et otat mut aattele gerbbujen parasta.voit antaa ne hyvään kotiin jos varmasti tiedät et se on hyvä koti jos ne ei oo kiintyny suhun vielä.luvista en tiiä mitään!soittele ja tiedustele!tee oikein gerbbujen parhaaksi!!!!

    • epätoivoinen

      mutta kun mä jouduin antaa ennen sitä koirani pois niin en millään haluasi luopua taas..:(

    • Gerbiili-Fani :3

      Et kai sää niitä mukaan sinne lomalle ota? :O
      Siis hanki niille nyt joku hoitaja sinne edes joka voi vaihtaa niille veden ja ruoan.

      Mut en tiiä kannattaako niitä mihinkään ottaa mukaan. (:
      Gerbiilien kannattaa olla vain omassa kodissa ♥ :D

      By: Gerbiili-Fani :3

    • Gerbiili-Fani :3

      Siis???????!!!

      Muutat? :O Nehän pelkää ja stressaavat lentämistä!
      Ja oon IHAN samaa mieltä sun kanssa, simppansiki! (;
      Tottakai niiden kaikki ruoat ja vedet vaihtuis..

      -------------------

      Mut en osaa auttaa kyllä tohon tilanteeseen..... :/

      • Sedä

        Ei yksi lentomatka jyrsijää pelkoon tapa :P Eikä Se ruokakaan niin ufoa ole, samoja kasviksia kaikkialla saa, ja hyvällä tuurilla löytää jopa samaa kuivaruokaa ja jos ei, niin kun ottaa vanhaa ruokaa mukaan niin saa totutettua. Vesikin on H2O vaikka kuussa joisi, toki joissain maissa kannattaa tarjota pullovettä jos ei itsekkään hanavettä joisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe