Olinkin liian paha "poika" sulle. Sä taas vähän liian "horo" mulle. Siitä se on ollut aina kiinni.
RIP 2016 - 2018
Annetaas ny olla kokonaan
17
796
Vastaukset
- Sullehorottelijalle
Sepä se, kun tiesin susta jo 2016 että olet sellainen naista horoksi haukkuja. Jotenkin se paistoi susta ja sun sairaista sössötyksistä läpi, että olet saanut kasvatuksen jossa ei naista kunnioiteta, etkä muuhun kykene. Toivottavasti läheisesi ei saa osakseen keltään tuollaista horottelua eikä ulkonäköön kohdistuvaa arvostelua mitä itse tykkäsit harrastaa. Omien läheisteni hyvinvoinnin vuoksikaan sulla ei ollut pienintäkään toivoa päästä elämääni. Läheisissäni olevat miehet osaavat kunnioittaa ja arvostaa naisia, ovat hyvällä itsetunnolla varustettuja joten ei ole tarve mollata naisia.
Hyvä, että näytit heti mikä olet, ei tullut tehtyä pahaa vahinkoa omaan ja läheisteni elämään alkamalla sun kans suhteeseen. En toivota hyvää jatkoa, kun on aivan yhdentekevää mitä sun kaltaiselle elämässä tulee tapahtuu.- En.apee
Mitäs senussiminen sulle anto?
- En.ape
Ja mitä niiden kaikkien nussiminen antoi sulle?
- VaiViehättääksRentut
Hyvin sä kyllä kirjoitit. Mut ei kai tollasten, jotka on lähinnä vaan irvikyvia Miehestä, niin ei kai sellasten kanssa edes ajatella suhteeseen ryhtymistä?
Ittensä jonakin mafiosona näkevä narsistipelle kelpaa hauskanpitoon ja seksiseuraksi, sen mä voin ymmärtää, mutta sitä mä en käsitä että kukaan fiksu mimmi edes harkitsisi pimeää elämää ihannoivaa pullistelijaa elämänkumppaniksi? - Sillehorottelijalle
VaiViehättääksRentut kirjoitti:
Hyvin sä kyllä kirjoitit. Mut ei kai tollasten, jotka on lähinnä vaan irvikyvia Miehestä, niin ei kai sellasten kanssa edes ajatella suhteeseen ryhtymistä?
Ittensä jonakin mafiosona näkevä narsistipelle kelpaa hauskanpitoon ja seksiseuraksi, sen mä voin ymmärtää, mutta sitä mä en käsitä että kukaan fiksu mimmi edes harkitsisi pimeää elämää ihannoivaa pullistelijaa elämänkumppaniksi?Ihan hetken vain osas esittää parempaa kuin ikinä onkaan, mutta varsin pian esille puski piilomustis, mieleltään sairas, naista alistava rötjäke, jollaista ei kukaan fiksu nainen halua elämäänsä pilaamaan. Pakit sai, kun osoittautui luokattoman huonoksi matchiksi joka asiassa.
En.apee kirjoitti:
Mitäs senussiminen sulle anto?
En kirjoita nimimerkillä, "sulle horottelijalle"!
Nimimerkki "en.apee", minun on aika vaikeaa sanoa,
mitä "nussimiset" minulle antoivat,
kun mitään IRTOSUHTEITA ei ole elämääni kuulunut.
(Myös sukupuolitaudit, abortit ja AU-lapset ovat jääneet kokematta.)
Aikuisuuteeni on kuulunut 2, pitkää peräkkäistä
parisuhdetta, joissa olen elänyt fyysisesti uskollisena.- VaiViehättääksRentut
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
En kirjoita nimimerkillä, "sulle horottelijalle"!
Nimimerkki "en.apee", minun on aika vaikeaa sanoa,
mitä "nussimiset" minulle antoivat,
kun mitään IRTOSUHTEITA ei ole elämääni kuulunut.
(Myös sukupuolitaudit, abortit ja AU-lapset ovat jääneet kokematta.)
Aikuisuuteeni on kuulunut 2, pitkää peräkkäistä
parisuhdetta, joissa olen elänyt fyysisesti uskollisena.Aivan kaikki puheenvuorot eivät ole sinulle, eivät käsittele sinua, edes rivienvälisesti. Pidä välillä taukoa palstailustas, ettei rupee liiaksi myssy kiristään ;)
"Sullehorottelijalle", olet aivan oikeassa siinä,
ettei herrasmies nimittele ketään, ei ketään.
Ja siksi toisekseen nykyaikana, länsimaissa useimmat ihmiset
ovat aika vapaamielisiä, joten ei kannata ottaa kenenkään "horotteluja"
kovin vakavasti.
Ja "turvanasi" on myös se, että useimmat palstan lukijat tietävät,
että "horo" on yleinen, nykyaikana käytetty haukkumasana,
jota monet nuoret miehet käyttävät liian herkästi kuten "homotteluakin".
Mitään muita todisteita sinun "horoudestasi" ei siis ole, kuin jonkun puskista
huutelijan ilkeät sanat. (Ja jos oletkin hakenut monista suhteista turvaa itsellesi,
vaikka rikkinäisen lapsuuden jälkeen, asiat voivat muuttua kertaheitolla, kun löydät sen oikean ihmisen. Ja se oikea ihminen, joka Sinua rakastaa, ei taatusti alista ja loukkaa sinua - huoraksi nimittelemällä.)
Älä ota itsellesi naisia halveksivaa, ja mielellään joka käänteessä kyykyttävää, nimittelija, jolle olet milloin "horo", milloin "pihtari". Nimittelijä nimittäin keksii aina syyn loukata ja nimitellä!VaiViehättääksRentut kirjoitti:
Aivan kaikki puheenvuorot eivät ole sinulle, eivät käsittele sinua, edes rivienvälisesti. Pidä välillä taukoa palstailustas, ettei rupee liiaksi myssy kiristään ;)
Onneksi! Onneksi kaikki häijyt aloitukset eivät ole minulle.
Ja olen kyllä ollut koko torstaipäivän poissa palstalta.
Nyt illalla osallistuin tähän yhteen keskusteluun,
en muihin!
- Oikuinkakypsäkummisetä
Vai niin. Olet sitten mielipiteen muodostanut. Siihenpä sinulla on oikeus; kutsua jotakuta S24-palstalla huoraksi. Kypsää. Älä kuitenkaan suuruusharhoissasi ajattele ääneen sen toisen puolesta. Vai onko hänesi kohottanut kieroutunutta gangsterin (?) egoasi kutsumalla sua teinimeiningillä "pahaksi pojaksi"? Epäilen. Sivusta vain :))
Aika erikoinen mielipide, jos minusta on kysymys!
En harrasta yhdenyönjuttuja enkä muitakaan irtosuhteita.
Koko aikuisuus on kulunut 2 pitkässä parisuhteessa, FYYSISESTI
uskollisena. (Niin sukupuolitaudit, abortit , kuin AU-lapsetkin ovat jääneet
kokematta!)
- Ripvaan
Voi kun teet itsestäsi pellen. 😂
- 1000rpm
Ja vieläpä jonku sairaalan automaattiovilla. ;)
Nimimerkki "Rip.vaan" oletko "Mollikolli vm.77"(?)
Olet tai et, niin hyvä että osaat ottaa asiat huumorilla
"Mollikolli vm.77"!
Mollikolli vm. 77, pidän sinusta, tiedät sen!
Aloitus ei voi olla minulle, sillä en ole mikään "horo"
En harrasta yhdenyönjuttuja enkä muitakaan irtosuhteita.
Koko aikuisuus on kulunut 2 pitkässä parisuhteessa, FYYSISESTI
uskollisena. (Niin sukupuolitaudit, abortit , kuin AU-lapsetkin ovat jääneet
kokematta!)
Ja Mollikolli-77:sta pidän edelleen!- talouspaperimainoskin
Vain pyyhkäisy, ja kaikki on poissa.
Vai oliko se nyyhkäisy?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6312715Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175491Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345148Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4822446Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142290Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931873FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01501Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu951365- 401286
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101235