kuunteleeko kaikki nykyää vaan mumina trappia?

stepadeba

Siis mietin tässä vaan kun Stepaa luukutan pitkästä aikaa, että onko nykyään kaikki gucci gangit sun muut suuren osan suosiossa? Arvostaako/kuunteleeko kukaan enää yleisesti rap biisejä missä sanoilla on jotai merkitystä? Suomi rapin 'listabiisit' varsinkin ihan retuperällä jos multa kysytään. Gettomasa esim. varmaa yks harvoista ketä jaksaa oikeesti kuunnella ja kuka menestyy jollain tavoin. Tekee tosi lojaalisti omalle tyylillee sopivaa eikä sorru mihinkää massapaskaan.

3

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monesti olen termin 'muminaräppi' kuullut, mutta en vieläkään tiedä, mihin sillä viitataan.
      En kauheasti räppiä kuuntele, mutta kun kuuntelen, en niitä radiossa soivia. Edorfista tykkään erityisen paljon, ja Konnaa ja Julma Henrin alkutuotantoa tulee joskus kuunneltua. Kieltämättä nuo aika pitkälti sanojen perusteella ovat valikoituneet, vaikka kyllä etenkin Edorfilla myös musiikki on varsin hienoa.

En muminaa kuitenkaan viitsi dissata, kun itse kuuntelen mm. örinää ja runonlausuntaa....

• stepadeba

hyvin sanottu tuo vika lause . käytin ehkä väärää sanaa tolla mumina rapilla meinasin siis lähinnä sitä nyky(varsinkin amerikkalaista)musiikkia missä on vaan tehty biitti ja siihen päälle vedetään muutama tylsä turha hokema.

• Jjhhhhg

Tosin yksinkertaisissa kappaleissa on se taika, että se saa ihmiset yhteen. Helppo luukuttaa, helppo ymmärtää, helppo laulaa mukana.

Olen seurannut Ylilaudan musiikkikulttuuria. Yksinkertaisetkin ja vähän hömelöt kappaleet saattavat saada lautalaiset kokemaan vahvaa yhteenkuuluvuutta, mistä minäkin pääsen välillä nauttimaan. En ehkä erityisemmin pidä Uuden lättälangan teen -kappaleesta, mutta se tuo silti hyvän mielen, koska lättä on kiva meemi.

Ymmärrän kuitenkin, miksi joku ei voi sitä sietää. Muminaräppiä saattaisin kuunnella, jos kyseiseen musiikkiin liittyy jotain tärkeää itselleni. Joku lautalainen on ehkä saattanut tehdä muminaräppikappaleita, jotka koskettavat kaikkia lautalaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10569
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5080
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2281
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2088
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1986
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1452
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1124
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1071
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      997
    Aihe