kuunteleeko kaikki nykyää vaan mumina trappia?

stepadeba

Siis mietin tässä vaan kun Stepaa luukutan pitkästä aikaa, että onko nykyään kaikki gucci gangit sun muut suuren osan suosiossa? Arvostaako/kuunteleeko kukaan enää yleisesti rap biisejä missä sanoilla on jotai merkitystä? Suomi rapin 'listabiisit' varsinkin ihan retuperällä jos multa kysytään. Gettomasa esim. varmaa yks harvoista ketä jaksaa oikeesti kuunnella ja kuka menestyy jollain tavoin. Tekee tosi lojaalisti omalle tyylillee sopivaa eikä sorru mihinkää massapaskaan.

3

302

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monesti olen termin 'muminaräppi' kuullut, mutta en vieläkään tiedä, mihin sillä viitataan.
      En kauheasti räppiä kuuntele, mutta kun kuuntelen, en niitä radiossa soivia. Edorfista tykkään erityisen paljon, ja Konnaa ja Julma Henrin alkutuotantoa tulee joskus kuunneltua. Kieltämättä nuo aika pitkälti sanojen perusteella ovat valikoituneet, vaikka kyllä etenkin Edorfilla myös musiikki on varsin hienoa.

En muminaa kuitenkaan viitsi dissata, kun itse kuuntelen mm. örinää ja runonlausuntaa....

• stepadeba

hyvin sanottu tuo vika lause . käytin ehkä väärää sanaa tolla mumina rapilla meinasin siis lähinnä sitä nyky(varsinkin amerikkalaista)musiikkia missä on vaan tehty biitti ja siihen päälle vedetään muutama tylsä turha hokema.

• Jjhhhhg

Tosin yksinkertaisissa kappaleissa on se taika, että se saa ihmiset yhteen. Helppo luukuttaa, helppo ymmärtää, helppo laulaa mukana.

Olen seurannut Ylilaudan musiikkikulttuuria. Yksinkertaisetkin ja vähän hömelöt kappaleet saattavat saada lautalaiset kokemaan vahvaa yhteenkuuluvuutta, mistä minäkin pääsen välillä nauttimaan. En ehkä erityisemmin pidä Uuden lättälangan teen -kappaleesta, mutta se tuo silti hyvän mielen, koska lättä on kiva meemi.

Ymmärrän kuitenkin, miksi joku ei voi sitä sietää. Muminaräppiä saattaisin kuunnella, jos kyseiseen musiikkiin liittyy jotain tärkeää itselleni. Joku lautalainen on ehkä saattanut tehdä muminaräppikappaleita, jotka koskettavat kaikkia lautalaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      35
      1078
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      848
    3. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      710
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      40
      686
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      191
      541
    6. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      489
    7. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      45
      470
    8. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      463
    9. Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä

Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan
      Kuhmo
      6
      437
    10. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      169
      434
    Aihe