kuunteleeko kaikki nykyää vaan mumina trappia?

stepadeba

Siis mietin tässä vaan kun Stepaa luukutan pitkästä aikaa, että onko nykyään kaikki gucci gangit sun muut suuren osan suosiossa? Arvostaako/kuunteleeko kukaan enää yleisesti rap biisejä missä sanoilla on jotai merkitystä? Suomi rapin 'listabiisit' varsinkin ihan retuperällä jos multa kysytään. Gettomasa esim. varmaa yks harvoista ketä jaksaa oikeesti kuunnella ja kuka menestyy jollain tavoin. Tekee tosi lojaalisti omalle tyylillee sopivaa eikä sorru mihinkää massapaskaan.

3

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monesti olen termin 'muminaräppi' kuullut, mutta en vieläkään tiedä, mihin sillä viitataan.
      En kauheasti räppiä kuuntele, mutta kun kuuntelen, en niitä radiossa soivia. Edorfista tykkään erityisen paljon, ja Konnaa ja Julma Henrin alkutuotantoa tulee joskus kuunneltua. Kieltämättä nuo aika pitkälti sanojen perusteella ovat valikoituneet, vaikka kyllä etenkin Edorfilla myös musiikki on varsin hienoa.

En muminaa kuitenkaan viitsi dissata, kun itse kuuntelen mm. örinää ja runonlausuntaa....

• stepadeba

hyvin sanottu tuo vika lause . käytin ehkä väärää sanaa tolla mumina rapilla meinasin siis lähinnä sitä nyky(varsinkin amerikkalaista)musiikkia missä on vaan tehty biitti ja siihen päälle vedetään muutama tylsä turha hokema.

• Jjhhhhg

Tosin yksinkertaisissa kappaleissa on se taika, että se saa ihmiset yhteen. Helppo luukuttaa, helppo ymmärtää, helppo laulaa mukana.

Olen seurannut Ylilaudan musiikkikulttuuria. Yksinkertaisetkin ja vähän hömelöt kappaleet saattavat saada lautalaiset kokemaan vahvaa yhteenkuuluvuutta, mistä minäkin pääsen välillä nauttimaan. En ehkä erityisemmin pidä Uuden lättälangan teen -kappaleesta, mutta se tuo silti hyvän mielen, koska lättä on kiva meemi.

Ymmärrän kuitenkin, miksi joku ei voi sitä sietää. Muminaräppiä saattaisin kuunnella, jos kyseiseen musiikkiin liittyy jotain tärkeää itselleni. Joku lautalainen on ehkä saattanut tehdä muminaräppikappaleita, jotka koskettavat kaikkia lautalaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe