kuunteleeko kaikki nykyää vaan mumina trappia?

stepadeba

Siis mietin tässä vaan kun Stepaa luukutan pitkästä aikaa, että onko nykyään kaikki gucci gangit sun muut suuren osan suosiossa? Arvostaako/kuunteleeko kukaan enää yleisesti rap biisejä missä sanoilla on jotai merkitystä? Suomi rapin 'listabiisit' varsinkin ihan retuperällä jos multa kysytään. Gettomasa esim. varmaa yks harvoista ketä jaksaa oikeesti kuunnella ja kuka menestyy jollain tavoin. Tekee tosi lojaalisti omalle tyylillee sopivaa eikä sorru mihinkää massapaskaan.

3

304

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monesti olen termin 'muminaräppi' kuullut, mutta en vieläkään tiedä, mihin sillä viitataan.
      En kauheasti räppiä kuuntele, mutta kun kuuntelen, en niitä radiossa soivia. Edorfista tykkään erityisen paljon, ja Konnaa ja Julma Henrin alkutuotantoa tulee joskus kuunneltua. Kieltämättä nuo aika pitkälti sanojen perusteella ovat valikoituneet, vaikka kyllä etenkin Edorfilla myös musiikki on varsin hienoa.

En muminaa kuitenkaan viitsi dissata, kun itse kuuntelen mm. örinää ja runonlausuntaa....

• stepadeba

hyvin sanottu tuo vika lause . käytin ehkä väärää sanaa tolla mumina rapilla meinasin siis lähinnä sitä nyky(varsinkin amerikkalaista)musiikkia missä on vaan tehty biitti ja siihen päälle vedetään muutama tylsä turha hokema.

• Jjhhhhg

Tosin yksinkertaisissa kappaleissa on se taika, että se saa ihmiset yhteen. Helppo luukuttaa, helppo ymmärtää, helppo laulaa mukana.

Olen seurannut Ylilaudan musiikkikulttuuria. Yksinkertaisetkin ja vähän hömelöt kappaleet saattavat saada lautalaiset kokemaan vahvaa yhteenkuuluvuutta, mistä minäkin pääsen välillä nauttimaan. En ehkä erityisemmin pidä Uuden lättälangan teen -kappaleesta, mutta se tuo silti hyvän mielen, koska lättä on kiva meemi.

Ymmärrän kuitenkin, miksi joku ei voi sitä sietää. Muminaräppiä saattaisin kuunnella, jos kyseiseen musiikkiin liittyy jotain tärkeää itselleni. Joku lautalainen on ehkä saattanut tehdä muminaräppikappaleita, jotka koskettavat kaikkia lautalaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1419
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      989
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      851
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      815
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      796
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      162
      744
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      689
    8. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      80
      640
    9. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      628
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      51