Bingin poisto

Help

Oletushakukone on google ja kun avaan netin niin tulee aivan oikein google, mutta kun avaan uuden välilehden, siis seuraavan sivun, niin tulee hakuun bing. Miten sen bingin saa pois koneelta tai ainakin niin ettei kone tarjoa tuota pahuksen bingiä?

26

2018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäntämäkin

      No ei se bing ole sun koneella, se on asetuksista kiinni. Turha tässä tapauksessa syyttää edes microsoftia koska se bing toimii linuxin selaimissakin.

      • jaaeivai

        se on todella surkea ja sensuroitu.


      • Anonyymi

        miten sen saa asetuksista pois päältä


    • Help

      Mitä asetuksille pitää tehdä, että kone ei tarjoa sitä bingiä?

    • tietäntämäkin

      No kerro nyt ensin se selain.

      • Help

        Siis windows edge


      • Help

        Eikö kukaan osaa neuvoa?


      • Wiimeinen-Windows2025
        Help kirjoitti:

        Eikö kukaan osaa neuvoa?

        Pääkallonpaikka neuvoo
        https://support.microsoft.com/fi-fi/help/4028574/microsoft-edge-change-the-default-search-engine

        Enpä tiedä toimiiko tuo mutta ....


      • Help

        Olen tehnyt tuon useampaankin kertaan ja aloitussivu avautuu googlessa mutta kun avaan seuraavat sivut niin ne on taas bingissä.


      • LöylykauhaMara

        Bing vakoilee kaiken

        Microsoftin Office-ohjelmisto rikkoo EU:n gdpr-tietosuoja-asetusta, kertovat Hollannin viranomaiset raportissaan (pdf). Raportista kirjoittaa Zdnet.

        Alankomaisviranomaisten mukaan ongelmia on kaikkiaan kahdeksan, ja ne koskevat ainakin Office 2016:n ja Office 365:n ProPlus-käyttäjiä sekä Office Online -ohjelmistoa. Raportin mukaan Microsoft kerää tietoja ohjelmiston käytöstä ja siirtää tiedot Yhdysvaltoihin. Microsoft ei kerro käyttäjille tiedonkeruusta eikä tarjoa mahdollisuutta ottaa sitä pois päältä.

        Tavanomaisen toiminnallisuus- ja diagnostiikkatietojen ohella Microsoft kerää muun muassa sähköpostien otsikkotietoja ja asiakirjoissa olevaa tekstiä, kun ohjelmissa on automaattinen oikolukutoiminto päällä. Vaikka itse asiakirjat tallennetaan EU:n alueella oleville palvelimille, käyttötiedot menevät amerikkalaispalvelimille.


      • Help kirjoitti:

        Siis windows edge

        Windowsissa on tarkoituskin käyttää Bingiä.

        Parempi luopua Windowsista ja kaikesta Microsoftin palvelusta jos Bing häiritsee.


      • tietäntämäkin
        LöylykauhaMara kirjoitti:

        Bing vakoilee kaiken

        Microsoftin Office-ohjelmisto rikkoo EU:n gdpr-tietosuoja-asetusta, kertovat Hollannin viranomaiset raportissaan (pdf). Raportista kirjoittaa Zdnet.

        Alankomaisviranomaisten mukaan ongelmia on kaikkiaan kahdeksan, ja ne koskevat ainakin Office 2016:n ja Office 365:n ProPlus-käyttäjiä sekä Office Online -ohjelmistoa. Raportin mukaan Microsoft kerää tietoja ohjelmiston käytöstä ja siirtää tiedot Yhdysvaltoihin. Microsoft ei kerro käyttäjille tiedonkeruusta eikä tarjoa mahdollisuutta ottaa sitä pois päältä.

        Tavanomaisen toiminnallisuus- ja diagnostiikkatietojen ohella Microsoft kerää muun muassa sähköpostien otsikkotietoja ja asiakirjoissa olevaa tekstiä, kun ohjelmissa on automaattinen oikolukutoiminto päällä. Vaikka itse asiakirjat tallennetaan EU:n alueella oleville palvelimille, käyttötiedot menevät amerikkalaispalvelimille.

        google elää mainnoksista joten se vaklaa viellä enemmän, tekisi mieli heittää tällä android-luurilla vesilintua, ei tarvitte kuin kävellä jokun kaupan/kapakan tai vastaavan ohi niin jo tulee kännyyn viesti että arvostele ym.. kyseinen paikka vaikkei edes sisällä käynyt. Joo pitäsi poistaa paikannus mutta ei sitten toimi mikään muukaan.


      • Help

        Eipä ole mitään vakoilemista minun koneella, ei siis mitään, joten kerätköön jenkit jos haluavat ja nauttivat siitä, mutta minä en nauti tuosta bingistä.


      • poistoonko
        tietäntämäkin kirjoitti:

        google elää mainnoksista joten se vaklaa viellä enemmän, tekisi mieli heittää tällä android-luurilla vesilintua, ei tarvitte kuin kävellä jokun kaupan/kapakan tai vastaavan ohi niin jo tulee kännyyn viesti että arvostele ym.. kyseinen paikka vaikkei edes sisällä käynyt. Joo pitäsi poistaa paikannus mutta ei sitten toimi mikään muukaan.

        Mutta miksi microsoft vakoilee?? Vaikka microsoftille pitää maksaa....


      • njknhjhjhgh
        M-Kar kirjoitti:

        Windowsissa on tarkoituskin käyttää Bingiä.

        Parempi luopua Windowsista ja kaikesta Microsoftin palvelusta jos Bing häiritsee.

        Tuppaa vaan tulemaan eri tulokset eri hakukoneilla, joten niitä kannattaa vaihdellakin.


      • njknhjhjhgh kirjoitti:

        Tuppaa vaan tulemaan eri tulokset eri hakukoneilla, joten niitä kannattaa vaihdellakin.

        Toki.

        Käyttää vaan Bingiä ja totuttelee siihen.

        Sitten jos ei sillä löydä niin avaa Googlen ja kokeilee uudestaan.


      • msvakoilee
        LöylykauhaMara kirjoitti:

        Bing vakoilee kaiken

        Microsoftin Office-ohjelmisto rikkoo EU:n gdpr-tietosuoja-asetusta, kertovat Hollannin viranomaiset raportissaan (pdf). Raportista kirjoittaa Zdnet.

        Alankomaisviranomaisten mukaan ongelmia on kaikkiaan kahdeksan, ja ne koskevat ainakin Office 2016:n ja Office 365:n ProPlus-käyttäjiä sekä Office Online -ohjelmistoa. Raportin mukaan Microsoft kerää tietoja ohjelmiston käytöstä ja siirtää tiedot Yhdysvaltoihin. Microsoft ei kerro käyttäjille tiedonkeruusta eikä tarjoa mahdollisuutta ottaa sitä pois päältä.

        Tavanomaisen toiminnallisuus- ja diagnostiikkatietojen ohella Microsoft kerää muun muassa sähköpostien otsikkotietoja ja asiakirjoissa olevaa tekstiä, kun ohjelmissa on automaattinen oikolukutoiminto päällä. Vaikka itse asiakirjat tallennetaan EU:n alueella oleville palvelimille, käyttötiedot menevät amerikkalaispalvelimille.

        Pois vaan koko vakoilu
        https://www.mikrobitti.fi/uutiset/microsoft-keraa-hurjasti-tietoa-office-ohjelman-kautta-rikkoo-gdpr-asetusta-uhkana-miljardisakot/2bdd0699-a5f0-4b24-9abb-cfc99612f150


      • Namupussi
        M-Kar kirjoitti:

        Windowsissa on tarkoituskin käyttää Bingiä.

        Parempi luopua Windowsista ja kaikesta Microsoftin palvelusta jos Bing häiritsee.

        Ahhaa, Uffoporno setä tuli paltaslle pervoileen


    • tuputin_pois

      Parasta vaan poistaa koko windows.

      • mutuillen

        Tuputin on yleensä yhdistetty ubuntuun, joten matilla jälleen kerran termit sekaisin.


      • tuputtava_windows

        Windows on tuputin. Windows tässä tuputtaa tuota bingiä.


    • tietäntämäkin

      Usko jo. Sitä bingiä et saa pois. Asenna vakoilu-selain chrome rinnalle, siinä on googlen hakukone.

      • siinäpäse

        Miten niin ei saa pois?
        Minä ainakin sain. Et vaan osaa.


    • Cromella: Asetukset oik ylh. mene kohtaan (hakukone), jos ylemmässä lukee bing, mene alempaan >hallinnoi hakukonetta, siinä avautuu lista h.koneista, ota googlen (3pistettä , lisää toimintoja), paina> lisää oletukseksi, ei pitäs olla vaikeaa

    • Anonyymi

      Vaihda Edge toiseen selaimeen, vaikka Firefoxiin ja sitten sen asetuksista valitse haluamaasi hakukone. DuckDuck on yksi yksityisyyttä kunnioittavista hakukoneista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe