hyvät vl-sisaret

98700

Arvostan teitä ja ihailen teidän kauneuttanne.
Miten te oikein ajattelette vl-puhujien määräyksistä?
.
Minusta te olisitte haluttuja aviopuolisoita monille.
Niin kauniita ja viehättäviä.

111

1392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OlaviVeli

      Alapa yrita vikitella siionimme naisia. Varattu siionimme poikien pareiksi.

    • Kustaa

      Pitää olla kuninkaallista sukua, jota voidaan ottaa puolisoksi.

    • perajntai

      Ihana kirjoitus aloittajalta <3
      Vl-naiset ovat kauniita ja mukavia.

    • ihanaa
    • Happeningallthetime

      Miten niin "OLISITTE"? Hehän OVAT haluttuja aviopuolisoita monille, ja häitäkin on usein.

    • LisääntyminenOnKivaa

      Ilman muuta kannattaa naida lestadiolainen nainen. Toki myös lestadiolaisten naisten kohdalla kannattaa tehdä sukuselvitys hedelmällisyyden suhteen. On hyvä naida nainen, jonka suvussa kaikki ovat synnyttäneet vähintään 12 lasta. Silloin se miehen siemenkin itää varmemmin.

      Jeesus sanoi: Lisääntykää ja täyttäkää maa

      • uutiset

        Kyllä syntyvyys on vähentynyt vl-piireissä myös, oletko kuunnut tänään uutisia, miten Suomen väkiluku on lähtenyt laskuun. Nykyään ostataan ehkäistä myös vl-liikkeessä.


      • ValitseOikein
        uutiset kirjoitti:

        Kyllä syntyvyys on vähentynyt vl-piireissä myös, oletko kuunnut tänään uutisia, miten Suomen väkiluku on lähtenyt laskuun. Nykyään ostataan ehkäistä myös vl-liikkeessä.

        Niin,

        onkin syytä valita se vaimo tunnetusta, hyvämaineisesta, suuresta suvusta. Esm. Haho, Savela, Tölli, Leppänen jne. Noista suvuista kun nai, ei voi epäonnistua.

        Jumalan siunaamia naimiaishetkiä!


      • krrkrk
        ValitseOikein kirjoitti:

        Niin,

        onkin syytä valita se vaimo tunnetusta, hyvämaineisesta, suuresta suvusta. Esm. Haho, Savela, Tölli, Leppänen jne. Noista suvuista kun nai, ei voi epäonnistua.

        Jumalan siunaamia naimiaishetkiä!

        Se mitä vl-töllien kans olen ollut tekemisissä ni hyi paska mitä ällöä omahyvästa sukua se on.


    • setänasse

      Kerrankin on palstalla kunnon asiaa. Minäkin olen aina ihaillut ja arvostanut Väestöliiton sisaria ja heidän kauneuttaan yli kaiken.

    • ikävä
      • jeesus4

        loistavaa vartiaista


      • heheheh
        jeesus4 kirjoitti:

        loistavaa vartiaista

        juu , jos tykkää. ymmärrät kai ettei se että tykkäät siitä tee siitä hyvää. JA toisaalta jos kovin monet tykkäävät siitä todistaa sen, ettei se oikeasti ole erikoistakaan. Eiväthän miljardit kärpäset voi olla väärässä : "PASKA ON HYVÄÄ"


    • LauriTähkä.fäni

      Eikstää Lauri Tähkä oo tätä Suon saarnaajasukua?

      • LauriTähkä.fäni

        Tarkennuksena kysymykseeni: Lauri Tähkä on Jarkko Tapani Suon artisti/taiteilijanimi. Hän on Pohjanmaalta, synt. Vaasassa.


    • kallessa

      Irwinillä on "aurinko tähdet ja kuu" -biisi, se on kans uskonnollinen.

    • valmis_rakkauteen
    • kuinka_valosi_loistaa
    • SukkelastiSukkulalla
      • yäk

        Onpa huono laulu, ei kannata kuunnella.


      • puh.veli
        yäk kirjoitti:

        Onpa huono laulu, ei kannata kuunnella.

        Hihii!


      • Srkvlyhtyjä69

        Yhdyn edelliseen puhujaan.


      • yäk

        En edes kuunnellut laulua kuin alusta, en halua saastuttaa itseäni tuollaisella laululla.
        Tykkään musiikista, mutta sitäkin on niin paljon huonoa.
        Viime aikoina olen tykännyt mm. Juha Tapion, Lauri Tähkän, Jenny Vartiaisen ja Haloo Helsingin lauluista.


      • eiköpä_näin_ole
        yäk kirjoitti:

        En edes kuunnellut laulua kuin alusta, en halua saastuttaa itseäni tuollaisella laululla.
        Tykkään musiikista, mutta sitäkin on niin paljon huonoa.
        Viime aikoina olen tykännyt mm. Juha Tapion, Lauri Tähkän, Jenny Vartiaisen ja Haloo Helsingin lauluista.

        no on sulla maku sormissa. Esim haloo helsinki erittäin huonoa musiikkia.


      • etsin_sinut

        Kuule minua
        https://www.youtube.com/watch?v=hlLzXj7-7bU


    • Haloo_Helsinki
    • voi.elämä
    • tulen_kallioiden_läpi
    • TosiUskovainen
    • huumor

      JOS aloittajaa kiinnostaa VL -naiset, uskotko, että naisia kiinnostaa "epä VL - mies "!? Joku itsesuojeluvaisto se on VL - naisillakin vielä olemassa ! Kyllä se on jaettava samat arvot avioliitossa, muuten ei tule "korreeta" !!

      • KivatSisaret

        Voe tokkiissa.
        Kymmeniä VL naisia on tullut selätettyä.
        Komia kuori, iso rakkauden elin, muutama petetty lupaus.
        Oikeestaan ihan parhaita nuo VL- naiset. Mistä muualta löytyy 35 v neitsyitä? :)
        Ihanan puhtoisia ovat kyllä


      • vastaus

        Tämä on kyllä potaskaa, en usko, että olet saanut yhtään vl-naista.

        Se on kyllä surullista, että sinun kaltaisia miehiä on olemassa, joilla on se yksi asia vaan mielessä, sen takia vl-naiset pelkää ns. epäuskoisia miehiä.

        Tiedän kuitenkin, että vl-liikkeen ulkopuolella on paljon mukavia ja rehellisiä meihiä, joihin voi luottaa. Harmi kun missään ei voi kohdata, ei ole mitään treffipaikkaa.


      • JoukkueillaOnEronsa

        Aloittaja oli kiinnostnut vl-naisista, siis vanhoillislestadiolaisista. Oma mielenkiintosi taitaa profiloitua VL-naisiin, siis esimerkiksi Väestöliiton kondomikonsulentteihin.


    • Abdirahmanosmanhussein

      Muhametti voi naija vlnaisen. Uskonto ja kulttuuri on lähes sama.

      • hilppaT

      • ValtavaEro
        hilppaT kirjoitti:

        Valitettavasti näin on asia, että naimisiinmenokielto vl-liikkeen ulkopuolisen kanssa on samanlainen kielto, kun islamissa, erotuksena vaan, ettei vl-naisten tarvitse pukeutua kaapuun.

        Todella surullista, niin paljon vl-naisia jää yksin, ilman perheen tuomaa iloa. Sehän on ihmisoikeus
        http://www.ihmisoikeudet.net/ihmisoikeudet/oikeus-solmia-avioliitto-ja-perustaa-perhe/

        No ei se yhtään samanlainen ole, koska en ole kuullut kenenkään VL:n joutuneen esim. fyysisen hyökkäyksen tai jopa kunniamurhan uhriksi puolisovalinnan vuoksi. Läheiset VL:t voivat olla surullisia ja huolissaan uskostasi ja sen mahdollisesta menettämisestä, mutta ratkaisu on täysin omasi.
        VL-liikkeen voi siis aivan vapaasti jättää, jos ei uskoa ole, eikä silti tarvitse asua jossakin piilossa tai turvakodissa tms. peläten sukulaisten kostoa tms.


      • ValtavaEro
        hilppaT kirjoitti:

        Valitettavasti näin on asia, että naimisiinmenokielto vl-liikkeen ulkopuolisen kanssa on samanlainen kielto, kun islamissa, erotuksena vaan, ettei vl-naisten tarvitse pukeutua kaapuun.

        Todella surullista, niin paljon vl-naisia jää yksin, ilman perheen tuomaa iloa. Sehän on ihmisoikeus
        http://www.ihmisoikeudet.net/ihmisoikeudet/oikeus-solmia-avioliitto-ja-perustaa-perhe/

        Ja oikeuden perustaa perheen haluamansa henkilön kanssa voi käyttää, sitä ei kukaan estä. Ei siis ongelmaa ihmisoikeuksien suhteen. Se on eri asia, pitääkö joku toinen elämänvalintojasi oikeina, mutta täysi vapaus ja oikeus niihin on.


      • Eihän kukaan lähde avioliittoon sellaisen henkilön kanssa, joka ei pidä sinun elämänarvoja oikeina, eli itse voi olla uskovainen, vaikka toinen ei olekaan, kun kumpikin arvostaa toisen valintaa.
        Uskossa on kuitenkin siitä kysymys, ettei sitä parannusta niin vaan tehdä, täytyy olla sellainen mieliala, että parannus tuntuu oikealta.

        Tulee tunne, että vl-liikkeen sisällä ajatellaan, että ulkopuolella olevat ovat aina vastaan vl-uskoa, eihän se niin ole, itsestä se on kiinni, jos sinulla on sellainen kuva, että ulkopuoliset ihmiset ovat sinun uskoa vastaan, niin se todellakin on sinun oma ongelma.

        Vl-liikkeen ulkopuolella on paljon ihmisiä, myös miehiä, jotka elävät hyvää elämää ja heillä on hyvät arvot.


    • näinhän_mä_sen
    • ihmeellinen.elämä
    • Vämppyyri

      Meiltä loppuu kohta luonnonvarat ja pitäisi vielä lisää lapsia tehdä? Ei tulen nimittäin kesää! Köyhemmissä maissa tehdään lapsia useampia vissiin sen takia että jäisi edes joku niistä henkiin ja huolehtisi vanhemmistaan. Sitten sinulla on niitä synnytyksiä tusina joista kaksi viimeistä jäi henkiin ja makaat vanhainkodissa paskat housussa ja yrität saada ne 1- ja 2-vuotiaat lapset vaihtamaan sinulle vaipan. Itse en ainakaan moiseen Boss Baby -pelleilyyn rupea vaan lähden oman käden kautta ns. vittuun täältä paskasta heti kun paska tulee housuun. Adios, pellet!

      • neuvokasta

        Lapsia ei tehdä, niitä saadaan jos saadaan!


    • Kauniita

      ovat:

      https://www.youtube.com/watch?v=UroYKuUflIw

    • ne_ei_tajuu
    • sinä_selvisit
    • asiat_tapahtuu
    • Ota_mut_nyt
    • sä_kaunistut_edelleen
    • mennäänkö_naimisiin
      • kultaoot

        mene naimisiin mun kanssa ja anna mulle lapsi.
        Toivoo vanhmpi mies täältä etelästä


      • JormaM
        kultaoot kirjoitti:

        mene naimisiin mun kanssa ja anna mulle lapsi.
        Toivoo vanhmpi mies täältä etelästä

        Kuuleppa sie pappa: Suomessa ei lapsia anneta toiselle ihan noin vain. Lapsikauppa on lailla kielletty. Kaljat voin tarjota.
        Ja toki menen kanssasi naimisiin.

        Teveisin
        Jorma


    • niijoos
    • billnäsintakoja

      Sovitaanko näin,että vanhempi kaatajasetä arvostelee peräkammarin puolella, kelle sopii nämä kaunottaret.

    • sun_honey
    • aihe_oot_sinä
      • Bon_Iver

      • Bon_Iver

    • oma_kehu_haisee

      Taitaa olla ite keskustelun alottajakin vl kun niin oma kehu haisee.

      • viksuja_naisia

        Ei kait yksinäisissä vl-naisissa mittään vikkaa ole. Ovat vaan vl-opin vankeja.


      • tshäh
        viksuja_naisia kirjoitti:

        Ei kait yksinäisissä vl-naisissa mittään vikkaa ole. Ovat vaan vl-opin vankeja.

        Vai ei ole mitään vikaa?Ainaski osa niistä on vihasia ja katkeria ku ei mieleistä miestä ole vastaan tullut.


      • mikä_tarkoitus

        Harvoin olen tavannut vihaisia ja katkeria yksinäisiä vl-naisia, kyllä niitäkin, mutta ennenkaikkea elämään pettyneitä, niitä olen tavnnut. Yksinäisyys, miksi Jumala antoin minulle tämmöisen elämän.


      • tshäh
        mikä_tarkoitus kirjoitti:

        Harvoin olen tavannut vihaisia ja katkeria yksinäisiä vl-naisia, kyllä niitäkin, mutta ennenkaikkea elämään pettyneitä, niitä olen tavnnut. Yksinäisyys, miksi Jumala antoin minulle tämmöisen elämän.

        No se voi olla niin että ne harvoin tuo ulos sitä vihaa ja katkeruutta mutta kun sitten ollaan yksin kämpillä ni vedetään viinaa ja maailman musa soi,Mutta ei varmaan ny kaikki ole tämmösiä.


      • tsemp

        En tiedä vedetäänkö viinaa, mutta yksinäisiä ollaan ja monilla on niin huono itsetunto, etteivät he enää usko rakkauteen, että he voisivat löytää itselle sen oikean puolison. Parempi sanoa, ettei koko asia enää kiinnosta, kun elää loputtomassa pettymyksessä.

        Minusta heitä pitäisi rohkaista katselemaan ympärille avoimin mielin <3


      • Näin
        tsemp kirjoitti:

        En tiedä vedetäänkö viinaa, mutta yksinäisiä ollaan ja monilla on niin huono itsetunto, etteivät he enää usko rakkauteen, että he voisivat löytää itselle sen oikean puolison. Parempi sanoa, ettei koko asia enää kiinnosta, kun elää loputtomassa pettymyksessä.

        Minusta heitä pitäisi rohkaista katselemaan ympärille avoimin mielin <3

        Tämä on niin totta.


      • neuvon

        Hei,
        Mene vaikka tuonne lestadius -chattiin harjoitteleen keskustelemista. Luo itsellesi tunnus ja mene sinne. Siellä kyllä on kaikenmaailman tallaajia, mutta ota huumorilla.
        Jotenkin pitäisi päästä puhkasemaan se kupla, jonka sisällä on.


    • tshäh

      Joo, mutta taustalla on varmaan toki ujoutta,Arkuutta ja ennakkoluuloja,Ja se että varmaan myös ihan kunnon miehistä saattaa liikkua paska ja huhu puheita.

      • tsemp

        Varmasti ujoutta, arkuutta ja ennakkoluuloja on. Sekin on totta, että hyvistä miehistä saattaa liikkua jopa valheita, myös naisistakin. Vl-liikkeessä juorutaan todella paljon ja ihmiset pelkää joutuvansa juorujen kohteeksi. Parempi kun ei tee mitään, ettei juorut lähde liikkeelle, saatetaan ajatella. Nuorena minustakin lähti juorut leviään, se oli todella kauheaa.


      • rakkaus_voittaa

      • tshäh
        tsemp kirjoitti:

        Varmasti ujoutta, arkuutta ja ennakkoluuloja on. Sekin on totta, että hyvistä miehistä saattaa liikkua jopa valheita, myös naisistakin. Vl-liikkeessä juorutaan todella paljon ja ihmiset pelkää joutuvansa juorujen kohteeksi. Parempi kun ei tee mitään, ettei juorut lähde liikkeelle, saatetaan ajatella. Nuorena minustakin lähti juorut leviään, se oli todella kauheaa.

        Jep,Mutta voiko ennakkoluuloja koskaan murtaa jos ei tutustu ihmiseen kunnolla?Ei voi!


      • tsemp

        Miten ihmiseen voi tutustua, jos ei ole mitään mahdollisuutta tavata.


      • tshäh
        tsemp kirjoitti:

        Miten ihmiseen voi tutustua, jos ei ole mitään mahdollisuutta tavata.

        No ei ainakaan sillon jos ei edes yritä tavata ketään,Mutta jos on invaliidi eikä sen puoleen ole mahdollisuutta tavata ni se on asia erikseen.


      • tsemp

        Sitä minäkin ihmettelen, miksi yksinäiset vl-naiset eivät edes yritä, yrittänyttä ei laiteta!!!
        Olen tullut siihen tulokseen, että ne ovat nujertuneet, eivät enää usko omiin mahdollisuuksiin, vaikka niitä vielä olisi kuinka paljon tahansa.


    • kelannut_
    • en_ole_ikinä_enää_yksin
    • sydämeen_tallettaa
      • ensi.kukoistuksen.ohi

        On kyllä kurjaa, kun pitää nuo elämän tärkeimmät valinnat tehdä iässä, jolloin ei ole usein selvillä omista tunteistakaan. Siksipä Raamattu viisaasti kannustaa, että odottaa että ne ensi sukupuolisen ihastuksen kaudet ovat koetut, että antaa ruusun puhjeta kukkaan ja sitten voi valita viisaammin rakkauden.


      • paikka-

        Missäkohti raamatussa kannustetaan odottamaan?


      • ensi.kukoistuksen.ohi

        Korintin seurakunnassa oli paljon keskusteltu avioliittoon meno-asioista ja he lähettivät Paavalille kirjeen kysymyksineen. Paavali vastasi heidän kysymyksiinsä muun muassa 1.Kor.7. luvussa. Sen jakeessa 36 hän antaa neuvon: vaikka useimmat nuoret haluaisivatkin aikanaan mennä naimisiin, avioliittoa ei kannata solmia hätäisesti. Paavali kannustaa nuoria odottamaan ainakin siihen saakka, kun he ovat sivuuttaneet ”nuoruuden kukoistuksen” eli ajan, jolloin sukupuoliset halut ovat voimakkaimmillaan.
        Ajatuksen tuo esiin hyvin esim. New King James Version:
        "36 But if any man thinks he is behaving improperly toward his virgin, if she is past the flower of youth, and thus it must be, let him do what he wishes. He does not sin; let them marry."
        Paavali oli saattanut olla aiemmin naimisissa, mutta oli nyt leski ja hän päätti pysyä naimattomana saatuaan valtuutuksen apostoliksi (1. Kor. 7:7; 9:5)
        Sekä Jeesus että Paavali kannustivat toisia jäljittelemään heidän esimerkkiään sananpalveluksen tähden, jos se olisi mahdollista. Kumpikaan heistä ei kuitenkaan asettanut selibaattia vaatimukseksi sananpalvelijoille (1. Tim. 4:1–3).


    • Olivia_John
    • Ikuista_tämä_onni_on
    • upea
      • kuvia

    • yhtä_matkaa
    • lämpöäsi_vailla
      • kiitt

        Oli hyvä.


    • Rauhallista_Joulua
    • Antaa_sataa
    • omituista

      OHO, jopas, jopas, joku hiiltyi lauluista.

    • sun_sydämen
    • Upea_
    • alkaa_tuulemaan
    • miksi_sä_itket
      • heeihei

        Kuunnellut monet kerrat,Mutta kiitos.


    • kiskot.jyskyttää
    • iso_tyttö_jo_oon
    • Kaunis.Armi
      • surullista_

        Surettaa Armin kohtalo, hän rakasti Dannya ja ei saanut vastarakkautta, joi sitten itsensä hengiltä.


      • on.surullista

        Uskooko Erika saavansa potkua uralleen, vaikea uskoa kun aika tekee tehtävänsä.
        Ja voiko Erika täyttää Armin paikan? Ei kukaan voi.


    • sättääjä

      Mitä mieltä olette lestadiolaisuus -chatista?
      Vaikka siellä on niin paljon seksiä tarjolla, olen kyllä käynyt siellä ja välillä tapaa ihan mukavia ja tavallisia ihmisiä. Olen jutellut myös uskonasioista siellä.

      • ineirv5b

        Käyn siellä melkein joka päivä. Kivoja naisia!


      • trlaa

        Mitä mieltä olette lestadiolaisuus -chatista?
        Vaikka siellä on niin paljon seksiä tarjolla, olen kyllä käynyt siellä ja välillä tapaa ihan mukavia ja tavallisia ihmisiä. Olen jutellut myös uskonasioista siellä.

        Saisko linkkiä miten pääsee?Haluaisin käydä kattoon.


      • kurkkaa_sinne

      • sättäilen

        Siellä on kunnon miehiä!


    • kuva_oli_kaunis

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe