Hups heijaa...

27

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisua riitti, kun suomalaisella konsanaan.
      Ihmettelin vaan sitä, kun tekstissä sanottiin, että Alaskassa, luulisi siellä jäänhallinnan keinot olevan hanskassa.

    • Pakostakin alkoi naurattamaan.

    • ö-Öö

      Notkea ja sitkeä nuorimies.

      =DW=

    • järki-päähän-

      Minä ajattelin tuon ihmisen olevan tyhmä, ei naurattanut. Jos olisi sattunut paha vahinko, ja olisi lyönyt päänsä jäähän, niin mitä sitten. Nastakengät jalkaan, jos ei ole muuten pitoa. Toki näitä hupivideoita tehdään tarkoituksella, mutta enimmäkseen vahingossa.

      • Kaiken kokeneena voin kertoa omasta elämästäni. Olin iltasella menossa pihaoven kautta viemään roskapussia pihallamme olevaan jätesäiliöön kadun puolelle. Oli kevät, ja aurinko oli sulattanut räystäistä lunta, joka oli illalla jäätynyt betonilaatan päälle. Minulla jalassa nahkapohjaiset aamutohvelit. Niinpä siinä kävi niin, että lensin nurin, jalat kohti taivasta, selkä ja pää edellä siihen jäiselle laatoitukselle. Ensimmäinen ajatukseni ei suinkaan ollut, sattuiko minuun, vaan näkikö kukaan. :-//. Olen osannut nauraa asialle monta kertaa.


      • Miten osuikin filmaaja just siihen paikalle aivan kuin sattumalta.
        Ja miten pystyikin siinä samalla liukkaalla juoksemaan ilman, että olisi mennyt/meinannutkaan mennä spagaattiin.


      • Tellukka kirjoitti:

        Miten osuikin filmaaja just siihen paikalle aivan kuin sattumalta.
        Ja miten pystyikin siinä samalla liukkaalla juoksemaan ilman, että olisi mennyt/meinannutkaan mennä spagaattiin.

        Mutta naurattiko sinua?

        Minua ei, tosin olen jo aikaa sitten huomannut huumorintajuni joko kadonneen tai se kohdistuu aivan toisenlaisiin juttuihin.

        Aivan älyttömiä nämä "hupiohjelmat", joita telkkarissakin näytetään ja joissa ihmisille ja eläimille sattuu monenmoista hassua/vaarallista kommellusta.


      • Anceli kirjoitti:

        Mutta naurattiko sinua?

        Minua ei, tosin olen jo aikaa sitten huomannut huumorintajuni joko kadonneen tai se kohdistuu aivan toisenlaisiin juttuihin.

        Aivan älyttömiä nämä "hupiohjelmat", joita telkkarissakin näytetään ja joissa ihmisille ja eläimille sattuu monenmoista hassua/vaarallista kommellusta.

        En osannut nauraa minäkään sille teatterille.
        Sellaiset minusta on hauskoja, missä esim. kissat tai muut eläimet tekee ihan spontaanisti jotain kivaa.


      • Tellukka kirjoitti:

        En osannut nauraa minäkään sille teatterille.
        Sellaiset minusta on hauskoja, missä esim. kissat tai muut eläimet tekee ihan spontaanisti jotain kivaa.

        Niin ellei ole aivan tarkoituksella järjestetty jotain jäynää, että saadaan eläin reagoimaan, kuvattua ja ei kun lataamaan tuubiin.


    • ei-ihmettelyä

      Mutta sehän oli ma - mu mällinoikea arapi, ei pää ja jää voi kulkea samalla tasolla.

      • tottatuokin

        Näin on, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.


    • NaurattiTyhmyys

      Kyllä tuossa näkee amerikkalaisten tyhmyyden, ei voi muuta sanoa. Olis ihan hyvin voinut kiertää tuonkin lumen puolelta, jossa ei niin liukasta ja käynyt vaihtamassa ei niin liukkat kengät jalkaansa.

    • 34rferf

      Kyllä tuossa näkee amerikkalaisten tyhmyyden, ei voi muuta sanoa. //kerro ero amerikkalaisten tyhmyyden ja suomalaisen ero??? miten suomalaiset luulee olevana niin viisaita

      • Puree-jenkkii

        Etkö erota amerikkalaista ja arabialaista toisistaan?
        Mene petze sheiverille ja hanki lasit. Ikkunalasitkin käy.


      • suvenkorento123

        Minäpä en tuosta sen syvällisempiä analyyseja tehnyt, tekevälle sattuu.


      • Suvenkorento1234

        Minä tein nimimerkistä. Muutoin vastaan: Enkä minä.


      • faktaapeliin

        " miten suomalaiset luulee olevana niin viisaita "

        Johtuu evoluutiosta.
        Mitä kauemmaksi ihminen Afrikasta siirtyi, sitä kehittyneempi ihmisestä tuli.
        Suomi oli käytännössä viimeisempiä paikkoja.


      • Pingwiini
        faktaapeliin kirjoitti:

        " miten suomalaiset luulee olevana niin viisaita "

        Johtuu evoluutiosta.
        Mitä kauemmaksi ihminen Afrikasta siirtyi, sitä kehittyneempi ihmisestä tuli.
        Suomi oli käytännössä viimeisempiä paikkoja.

        Ma ma ma matin isäkös se siellä esittää tutkimustuloksiaan?


      • Suvenkorento1234 kirjoitti:

        Minä tein nimimerkistä. Muutoin vastaan: Enkä minä.

        Hupaisaa, kuinka keksitkin?


      • Linjaauto

        Nukkumatin?


      • faktaapeliin
        Pingwiini kirjoitti:

        Ma ma ma matin isäkös se siellä esittää tutkimustuloksiaan?

        Juu...en oleMatin isä, enkä tee mitään tutkimuksia.

        Luotan faktoihin.


      • eiainavaalea
        Puree-jenkkii kirjoitti:

        Etkö erota amerikkalaista ja arabialaista toisistaan?
        Mene petze sheiverille ja hanki lasit. Ikkunalasitkin käy.

        Voi olla jenkeissä syntynytkin tumma amerikkalainen.


    • kenensyy

      jos suomalaiset on niin huippuviisaita,,kuinka 80000tuh alle 30vuotiasta makaa kotona ja räkii kattoon aamupäivällä ja iltapäivän väistelee??? kerro tuo..jees jenkeissä melkein täys tyollisyys..ha...

      • asuntovaunuasujille

        "Suomalaiset käyttävät niin paljon aikaansa metsien haravointiin " ehkäistäkseen suurtulipaloja ettei sitä kaikkia asioita ennätä ratkomaan.


    • VastuullistaMediaa

      Vuoden 2019 alusta, kun ajokortti ei käy enää henkilöllisyyden todistamiseen, on mahdoĺlista näidenkin nuorien ja miksei vanhempienkin nuorien hankkia autoonsa lisälaite, johon ajokortti työnnetään ennen kuin lähdetään ajamaan autoa. ;)

    • ytr7ytr

      johon ajokortti työnnetään ennen kuin lähdetään ajamaan autoa. ;) hanuriinko?

      • MakeVauwwa

        Mieti sitä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe