Outoa käytäntöä shefuilta

Teija-Hki

Olin toisella nikillä juttelemassa..
Tapanani on vain leikkiä, kuten omalla nikillänikin..
Juttelin ihan mukavia, heittelin pikku huomautuksia ja yhtäkkiä Snowlady tulee sanoo punaisilla, että jo riittää?????????... mitä nää shefut oikein on?? kertokaa minulle Shefut käytäntönne!... Annatte toisten olla siellä ja parjata toisia ilta illan jälkeen ja annatte niiden sanoa vaikka mitä rivoa asiaa.. sitten kun tulee ihan viattomasti leikkisä ihminen (nainen), joka ei varmaan sanonut mitään loukkaavaa ei kenellekään !!!!!... niin tulee joku huomautus punaisella??? Jos teillä ei ole suhteellisuudentajua shefut.. niin jättäkää virkanne!!!!!! ette ole soveliaita hoitamaan asiaanne! Ei 50 ole sentään palsta missä tarvitaan dementikkohoitajia!

17

2311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • illan virkku

olit juttelemassa??
      Tuskin täällä ainakaan..

Oletko aivan varma, ettei se punaisella oleva teksti ollut viesti "Olet jo lähettänyt samanlaisen viestin."??

Jos teksti oli tuo ylläoleva, ei kysymys ole muusta kuin siitä, että olet samalla nikillä ja SAMALLA OTSIKOLLA yrittänyt laittaa viestiä eteenpäin! Järjestelmä tulkitsee sen massapostitukseksi. Siis otsikkoa vaikka yhdelläkin merkillä muuttamalla systeemi sujuu.

Tuskin muusta on kysymys ollut. Jos olen väärässä, kerro, millainen se tilanne oli - ja millä palstalla!

• illan virkku

Puhuit kylläkin 50 -palstasta.
        Vaikuttaisi tapauksessasi juuri tuolta "massapostitukselta". Systeemihän menee siis myös siten, että jos yksikin viesti ketjun keskeltä joudutaan poistamaan, kaikki muutkin sen ketjun viestit poistuvat! Kävikö nyt näin vai oliko se vain tuo ilmoitus samanlaisen viestin lähettämisestä?

• yöhoitsu

lukenut edellisen vastaajan kommentteja?
      Et ainakaan itse ole vastannut hänelle, minkälaisesta tilanteesta oli kysymys.
      Hän nimittäin saattaa olla oikeassa.
      Puhuithan punaisesta tekstistä.
      Minulla tuli taas mieleeni tuosta Snowladystä,
      että eihän kysymyksessä ollut chattäily? Siellä punaisella oleva teksti tietääkseni tarkoittaa sitä, että joku sanoo sinulle kahdenkesken jotakin.. Olisikohan myös niin, että jos jotkut haluavat keskenään jutella punaisella eivätkä halua muiden jutteluja näkymään omien juttujensa väliin, tulee myös punaisella teksti, että joku on vaientanut sinut.. Inhottava vain sanana tuo vaientaa..
      Vaikeaa ottaa kantaa ongelmaasi, koska et ole mitään vastaillut edes edelliselle kysyjälle..
      Tällä palstallahan shefuna on Celesta - ei siis mikään Snowlady..!

• Otahan huumorilla..eihän sulle mitään muuta tehty,kuin huomautettu provoavasta puheestasi?? Niin ymmärsin ja viel punasilla,ei ole aihetta suuttua!! :) Hyvää päivänjatkoa sulle!

• TeijaHki

???

• snow2lady

Annoin sinun keskustella pitkään puuttumatta asiaan, mutta siinä vaiheessa kun keskustelu yrityksesi alkoi provosoimaan jo muita ja teksti alkoi kääntymään tyyliin "kaikki miehet on idiootteja", pyysin sinua vaihtamaan puheenaihetta.
      Jos tämä sinua näin suuresti häiritsi, niin olen pahoillani. Samalla tyylillä huomauttelen muitakin provosoijia, jos kohdalle osuvat.
      Mukavia chat-hetkiä sinulle kaikesta huolimatta.

• on kaikilla hieman toisistaan poikkeava tuo kynnys puuttua keskusteluun johtuen siitä, että olemme kaikki erilaisia yksilöitä. Usein minultakin kysytään, miksi en puutu johonkin provoamiseen... puutun toki niihin, mutta yleensä aina ensin yritän käydä ohjaavaa keskustelua punaisilla siitä syystä, että on hienovaraisempaa antaa ohjeita yksityisesti kuin yleisesti kaikken nähden. En ollut itse paikalla eilisen tapauksen aikoihin, joten siihen en ota kantaa. Todella usein saa kyllä kuulla olevansa väärällä alalla???, kun keskusteluun on puuttunut. Sefujen tehtävä on katsoa palstan kokonaisilmettä, ajatella, miltä palstan muista keskustelijoista ruudun tapahtumat näyttävät ja miltä ne tuntuvat. Olisi kuitenkin varmasti enemmän loukkaavaa, jos se ohjaava keskustelu käytäisiin ylellä.
        Kaikesta huolimatta, olipa keskustelija mies tai nainen, vakkari tai satunnainen anonyymi, yleisen viihtyvyyden takia tulen puuttumaan tarpeen tullen keskusteluun edelleenkin. Miellyttäviä chattailyhetkiä kaikille...

• näinhän tämän
        M.Diesel kirjoitti:

on kaikilla hieman toisistaan poikkeava tuo kynnys puuttua keskusteluun johtuen siitä, että olemme kaikki erilaisia yksilöitä. Usein minultakin kysytään, miksi en puutu johonkin provoamiseen... puutun toki niihin, mutta yleensä aina ensin yritän käydä ohjaavaa keskustelua punaisilla siitä syystä, että on hienovaraisempaa antaa ohjeita yksityisesti kuin yleisesti kaikken nähden. En ollut itse paikalla eilisen tapauksen aikoihin, joten siihen en ota kantaa. Todella usein saa kyllä kuulla olevansa väärällä alalla???, kun keskusteluun on puuttunut. Sefujen tehtävä on katsoa palstan kokonaisilmettä, ajatella, miltä palstan muista keskustelijoista ruudun tapahtumat näyttävät ja miltä ne tuntuvat. Olisi kuitenkin varmasti enemmän loukkaavaa, jos se ohjaava keskustelu käytäisiin ylellä.
        Kaikesta huolimatta, olipa keskustelija mies tai nainen, vakkari tai satunnainen anonyymi, yleisen viihtyvyyden takia tulen puuttumaan tarpeen tullen keskusteluun edelleenkin. Miellyttäviä chattailyhetkiä kaikille...

mutta suurin osa sefuista ei siihen kykene vaan jaottelevat näitä tyyppejä todella törkeesti. Miehet ja naiset jaotellaan. Esim. nais sefu potkii ulos mieluummin naispuolisia ja antaa miehille enemmän tilaa ja toisin päin. Sekä vakkarit ja satunnaiset jaotellaan myös. Vakkarit saa enemmän tilaa ja käytöstänsä anteeksi ja useamman varoituksen, jotta ei tarvitse potkia ulos. Mutta satunnaisellahan ei ole mitään arvoa, hänet voi potkia ulos jopa täysin varoittamatta!

• Seurailija*
        näinhän tämän kirjoitti:

mutta suurin osa sefuista ei siihen kykene vaan jaottelevat näitä tyyppejä todella törkeesti. Miehet ja naiset jaotellaan. Esim. nais sefu potkii ulos mieluummin naispuolisia ja antaa miehille enemmän tilaa ja toisin päin. Sekä vakkarit ja satunnaiset jaotellaan myös. Vakkarit saa enemmän tilaa ja käytöstänsä anteeksi ja useamman varoituksen, jotta ei tarvitse potkia ulos. Mutta satunnaisellahan ei ole mitään arvoa, hänet voi potkia ulos jopa täysin varoittamatta!

Todellakin näinhän se on ainakin muutamalla sefulla ainakin tuolla 40 huoneessa. Se on semmonen porukka, johon kuuluu muutama sefu ja niitä hiton vakkareita, jotka sitä huonetta hallitsevat. Nämä porukkaan kuuluvat tyypit saavat ladella hävytöntä tekstiä ruudun täydeltä, lukea v:tä, näin mainitakseni, eikä paikalliset sefut puutu asiaan. Mutta annas olla jos on ei rekattu tai harvemmin rekattu kävijä niin silloin lennät alta aikayksikön, jos satut mielipiteesi edes sanomaan tuosta noiden käyttäytymisestä.

Paljon puhuttu sisäpiiri jyllää ainakin mainitsemassani huoneessa. Jonakin päivänä vielä kyllästytte toisiinne ja pyörimiseenne siinä hiton piirissä ja huomaatte, ettei siellä muita enää olekaan kuin pyörijät. Minä ainakin olen kyllätynyt teihin ja moni muukin.

Helvetin henkeviä (hehe) pyörimisliikkeitä sinne vaan!

• Pipari

Missä lukee etti tollasia juttuja saa puhua ylellä?

Vai luokitellaanko toi rasismiks vai kuinka se menee?

• kyllä sinä

että kaikki miehet on idiootteja, miksei siitä saisi puhua? Jokaisella kait saa olla oma mielipiteensä? Minun mielestä naisena kaikki miehet on idiootteja eli putkiaivoja ja se on ihan normaalia! Olen siihen jo tottunut ja opetellut käsittelemään miehiä!

• tsättäritär

kyllä sua saa huomauttaa, aina oot suuna päänä ylellä kolmen miehen kans yhtä aikaa. Privaki on keksitty.

• Pipari

hiljennä jos vaivaa noin kovasti

• ell

sanoi kettu pihlajanMarjoista :D

• Hämmästynyt

Ja taas näkyy olevan uusi seriffi 40 ! :o Vaan eipä tuosta herrasta ole mitään tietoa sillä profiili on salainen. Kyllä sefun profiili pitäisi olla julkinen! Jos ei halua julkisuutta niin olisko syytä olla alkamatta ollenkaan sefuksi.

• 40+

Kuka on 40 :n uusi seriffi? En mä ole kyllä huomannut?

• Hämmästynyt
        40+ kirjoitti:

Kuka on 40 :n uusi seriffi? En mä ole kyllä huomannut?

Joko sinulla oli unihiekkaa silmissäsi tai sitten myöhästyit aamusessioltasi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3005
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2103
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1291
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1287
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1206
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe