aika kamalaa olla uimahallissa alastomana

luuhhaaja

suihkutiloissa vaikka uimahallisaa on mukava uida kuietnkin.

25

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ApollonS

      miksi, en ole koskaan kokenut alastomuutta ongelman missään, joten mielenkiinnolla olisi kiva tietää mikä ahdistaa sinua alastomuudessa?

    • Kunhan.ei.itse.hallissa

      Olen parikymppisestä asti käynyt, enkä ole kokenut alastomuutta saunassa, pesutilassa tai pukuhuoneessa kiusalliseksi. Oon tavallisen standardin näköinen. Mutta esim. yksi opettaja kertoi kokevansa silloin, kun oppilaitansa on siellä yhtä aikaa. Ja toinen kertoi, että on vaivaantunut kun pois leikattua rintaa katsotaan. Niin että ymmärrän mitä aloittaja tarkoittaa, syynsä kullakin. Ei me kaikki niin vapautuneita osata olla.

    • olenkohan-erakko-tyyppi

      Mua tympii nähdä muita ihmisiä alasti, en halus nähdä,
      mieluummin olisin aivan yksi uimahallissa, heh,
      inhottaa alaostomamuutta samaa sukupuolta olevat tyypit,
      koitan olla näkemättä ketään,
      tuttuja tietenki pitää tervehtiä,

    • En minä uimahallissa alasti. On minulla siellä uikkarit niinkuin muillakin.

      Pukuhuone, suihkutilat ja sauna ovat niin luonnollisia paikkoja olla alasti, että enemmän kiinnittää huomiota, jos siellä joku menee suihkuun uimapuku päällä tai saunaan pyyheliina ympärillään.
      Eipä minulla tule töllisteltyä toisten alastomuutta, enkä niinollen kuvittele kenenkään olevan kiinnostunut minunkaan läskeistäni.
      Olen minä ollut siivoamassa miestenkin suihku- pukuhuoneita, kun siellä on paapparaiset olleet alasti vaatteiden vaihdolla ja suihkussa. Minulla tosin oli työhaalarit päällä.

      • Naku-uimareita

        Etkö ole käynyt uimahallissa, jossa ihmiset uivat alasti?
        Jossain on eri vuorot miehille ja naisille, ja jossain sekä naiset että miehet uivat alasti samaan aikaan samoissa altaissa. Erityisesti Saksassa se on tosi yleistä.


      • Naku-uimareita kirjoitti:

        Etkö ole käynyt uimahallissa, jossa ihmiset uivat alasti?
        Jossain on eri vuorot miehille ja naisille, ja jossain sekä naiset että miehet uivat alasti samaan aikaan samoissa altaissa. Erityisesti Saksassa se on tosi yleistä.

        En. Eihän se mikään ihme, jos sellaisiakin on. Onhan niitä nudistirantojakin. Eivät ole minun mielenkiintoni kohteita, kun ei minua uikkarit mitenkään ahdista.

        En ole uimahalleja silleen kierrellyt, kun enhän minä osaa edes uida senkun polskuttelen vain.
        Täällä käyn aina joskus gymmireissullani, kun siihen samaan korttiin kuuluu kaikki mitä sen katon alla on ja siinä on paljon.
        Ulkomaanreissuillani en muistaakseni ole käynyt uimahalleilla koskaan muten kuin Suomessa ehkä.
        Meidän uimahallilla saisi ihan varmasti vartijat niskaansa jos sinne uimahallin puolelle patsastelisi nakuna.


      • tätä-mieltä
        Tellukka kirjoitti:

        En. Eihän se mikään ihme, jos sellaisiakin on. Onhan niitä nudistirantojakin. Eivät ole minun mielenkiintoni kohteita, kun ei minua uikkarit mitenkään ahdista.

        En ole uimahalleja silleen kierrellyt, kun enhän minä osaa edes uida senkun polskuttelen vain.
        Täällä käyn aina joskus gymmireissullani, kun siihen samaan korttiin kuuluu kaikki mitä sen katon alla on ja siinä on paljon.
        Ulkomaanreissuillani en muistaakseni ole käynyt uimahalleilla koskaan muten kuin Suomessa ehkä.
        Meidän uimahallilla saisi ihan varmasti vartijat niskaansa jos sinne uimahallin puolelle patsastelisi nakuna.

        Alottaja tarkottaaki pesuhuonieita,
        muaki INHOTTAA pesuhuomeessa alastomat ihmiset,
        eteenki naiset ku itteki olen nainen hyii sitä niljakasta porukkaa, , sori,
        mut pakko olla alasti eihän muuten voi itseään pestä puhtaaksi jokakolosta,

        muuten on mukava käydä uimassa, alastomuus pesuhuoneissa vaan inhottaa,


      • tätä-mieltä kirjoitti:

        Alottaja tarkottaaki pesuhuonieita,
        muaki INHOTTAA pesuhuomeessa alastomat ihmiset,
        eteenki naiset ku itteki olen nainen hyii sitä niljakasta porukkaa, , sori,
        mut pakko olla alasti eihän muuten voi itseään pestä puhtaaksi jokakolosta,

        muuten on mukava käydä uimassa, alastomuus pesuhuoneissa vaan inhottaa,

        Ei taida olla tarkoituskaan meidän uimahallin suihkuissa pestä itseään jokakolosta.
        Pitkä rivi kattosuihkuja, joissa pitäisi osata seisoa käsillään, että saisi edes leuanaluksen, kainalot, jalkapohjat ... pestyä. Kunhan huuhtaisee. Ja sitten niissä on vedentulo ajoitettu niin, että saa kahdestikin painaa seinästä sitä nappia, että saa itsensä kunnolla edes kasteltua.
        Kunhan enimmät hiet tai kloorit saa iholtaan pois ja loput sitten kotona.

        Yksi käsisuihku siellä vain on ja siihen saa vetäistä verhon eteen jos haluaa.
        Sitä käytin silloin, kun kotona oli kylpyhuone remontissa.


    • Sellaista-mikäkin

      Uimahalli. Naimahalli. Naimahalleilla (kirkoissa) vain vihitään, siunataan ja annetaan ryyppyjä. Ripillekin pääsee.

    • Vakituinen.uimari

      Lienee Yrjönkadulla uimahalli, jossa on naisten ja miesten vuorot ja uidaan alasti. Oli hiljattain lehdistössä kun nainen kyseli, miksi on naisille oma naku-halli, jossa kuitenkin on miesvalvojat, en tiedä mikä halli oli kyseessä, voi niitä olla muuallakin Suomessa.
      Tellukan kertoma on varsinainen ongelma. Ohjekylteistä huolimatta monet menevät uimapuku päällä suihkuun ja siitä suoraan uimaan.

    • Olisi ihanaa jos voisi mennä uimahalliin ilman uimapukua, vain pyyhkeeseen kietoutuneena ja sitten pulahtaisi viileään veteen.

      Mutta ei, riuhdo sitä uimapukua päälle ja pois ja päälle ja pois.
      Ei ihmisen alastomuus mitään kummallista ole, onhan sitä siihen totuttu jo lapsesta asti, jokainen on oman näköisensä.

      Kaipa sitä silloin inhoaisi omaakin alastomuutta jos inhoaa muitten ihmisten alastomuutta.
      Onkohan silloin edes sinut oman soman rintansa tai pyylevän peppunsa kanssa.

    • EiMuuten

      Nykyinen karvaton tyyli jotenkin etoo.
      Yrittäväkö esittää aikuiset naiset pikkutyttöä.

      • ÄITEEN_KARVAT

        " eimuuten"
        oletko hölmö,
        kaikille aikuisille naisillekkaa ei kasva karvoja alapäähän,
        sitäpaitsi, monta lasta synnytäneille EI myöskään enään kasva karvat kun ne on jouduttu muutaman kerran ajamaan pois synnytyksen yhteydessä,
        OTA asioista oikeesti selvää,

        olihan se kiva jos karvat vielä kasvais tuuheiksi pillun koristeeksi, mutta ei ku kätilöt ovat karsineet karvat muutaman kerran kokonaan pois,
        onneksi on kasvanu hieno hento karvainen tupsukka kuitenki pillun suojaksi, koristeeksi, tuuheempi sais kyllä olla,


      • ÄITEEN_KARVAT kirjoitti:

        " eimuuten"
        oletko hölmö,
        kaikille aikuisille naisillekkaa ei kasva karvoja alapäähän,
        sitäpaitsi, monta lasta synnytäneille EI myöskään enään kasva karvat kun ne on jouduttu muutaman kerran ajamaan pois synnytyksen yhteydessä,
        OTA asioista oikeesti selvää,

        olihan se kiva jos karvat vielä kasvais tuuheiksi pillun koristeeksi, mutta ei ku kätilöt ovat karsineet karvat muutaman kerran kokonaan pois,
        onneksi on kasvanu hieno hento karvainen tupsukka kuitenki pillun suojaksi, koristeeksi, tuuheempi sais kyllä olla,

        Monesti olen joutunut ajattelemaan, että eiköhän tässä nyt ole jo kaikki kuultu.
        No ei oltu näköjään vielä.

        Monestako lapsesta on kysymys?


      • Bengalitikku
        Tellukka kirjoitti:

        Monesti olen joutunut ajattelemaan, että eiköhän tässä nyt ole jo kaikki kuultu.
        No ei oltu näköjään vielä.

        Monestako lapsesta on kysymys?

        Niinpä.
        Entäpä, jos tänne tulisi avautumaan joku estynyt mies ja jolla olisi karvaongelmia?
        Voisihan sitä ottaa oman suihkukaapin mukaan tai kehitellä suihkuverhosta jonkin intiimitilan. Kotona voi kuivaharjoitella.


      • kokemustaon
        ÄITEEN_KARVAT kirjoitti:

        " eimuuten"
        oletko hölmö,
        kaikille aikuisille naisillekkaa ei kasva karvoja alapäähän,
        sitäpaitsi, monta lasta synnytäneille EI myöskään enään kasva karvat kun ne on jouduttu muutaman kerran ajamaan pois synnytyksen yhteydessä,
        OTA asioista oikeesti selvää,

        olihan se kiva jos karvat vielä kasvais tuuheiksi pillun koristeeksi, mutta ei ku kätilöt ovat karsineet karvat muutaman kerran kokonaan pois,
        onneksi on kasvanu hieno hento karvainen tupsukka kuitenki pillun suojaksi, koristeeksi, tuuheempi sais kyllä olla,

        Ei ajaminen lopeta karvan kasvua, päinvastoin.
        Eihän säärikarvatkaan lopeta kasvamista vaikka kuinka sheivais.
        Jos ajelee alapäänsä posliiniksi niin muutaman päivän päästä on pistelevä sänki.


      • Bengalitikku
        kokemustaon kirjoitti:

        Ei ajaminen lopeta karvan kasvua, päinvastoin.
        Eihän säärikarvatkaan lopeta kasvamista vaikka kuinka sheivais.
        Jos ajelee alapäänsä posliiniksi niin muutaman päivän päästä on pistelevä sänki.

        R.Väisänen loihe lausumaan, kun kertoi vaihdevuosistaan, että karvoja on siellä, missä ei pitäisi ja puuttuu sieltä, missä pitäisi olla!
        Räväkkä nainen.
        Kuka mies on julkisuudessa avautunut omista vaihdevuosistaan?
        Onko se sitä, kun meidänikäisten vinkkelistä pitää olla pikkutyttö kainalossa vai onko se latenttia p-filiaa, että ei ihan, mutta melkeen.


      • kukamitähähken

        Ihan naurattaa nyt. Itse ainakin joudun ihan hygieniasyistäkin lyhentelemään ja siistimän niitä karvoja. Jos ei tähän yli kuudenkympin ikään sitä tuheroa olisi siistinyt, niin johan niitten karvojen päälle kävellessään talsisi. Aina ei sitä alapesusuihkua ole käytettävissä joten kakkakikkareita ja pissapisaroita. Se se vasta olisi.
        En juurikaan huomaa ympärillä olevia ihmisiä. Sen verran vaan katselen etten heihin törmäile.


      • karvat-harvenee-
        kokemustaon kirjoitti:

        Ei ajaminen lopeta karvan kasvua, päinvastoin.
        Eihän säärikarvatkaan lopeta kasvamista vaikka kuinka sheivais.
        Jos ajelee alapäänsä posliiniksi niin muutaman päivän päästä on pistelevä sänki.

        ÄLÄ HORISE TYHMIÄ,


        heh heh,hee joooo mutta
        alapään kanssa ON aivan eri juttu,
        pillun karvat lopettaa kasvamisen jos niitä leikataa usein kokonaan pois leikkausten ja synnytysten yhteydessä, OTA asiasta oikeesti selvää,
        ON AMMATTI TIETOA ja KOKEMUSTA
        täysin kokonaan kasvu ei ehkä lakkaa
        mutta vähenee HUOMATTAVASTI,
        karvan kasvu EI enään ole niin tuuhea
        kuin nuorena
        tai niillä naisilla jotka eivät ole koskaan synnyttäneet lapsia,


      • karvainennainen
        karvat-harvenee- kirjoitti:

        ÄLÄ HORISE TYHMIÄ,


        heh heh,hee joooo mutta
        alapään kanssa ON aivan eri juttu,
        pillun karvat lopettaa kasvamisen jos niitä leikataa usein kokonaan pois leikkausten ja synnytysten yhteydessä, OTA asiasta oikeesti selvää,
        ON AMMATTI TIETOA ja KOKEMUSTA
        täysin kokonaan kasvu ei ehkä lakkaa
        mutta vähenee HUOMATTAVASTI,
        karvan kasvu EI enään ole niin tuuhea
        kuin nuorena
        tai niillä naisilla jotka eivät ole koskaan synnyttäneet lapsia,

        Kyllä vain kuulee valitusta että kamala sänki pistelee jo vajaan viikon päästä ajelemisesta.
        Ei edes brasilialainen vahaus poista karvankasvua alapäästä, korkeintaan karvan kasvu vähän hidastuu.
        Sama on säärien vahauksen kanssa, kun karvat kiskoo pois niin vähitellen kavu vähenee.
        Älä suotta kiihdy, jos sinulla ei karvat kasva niin ei se tarkoita ettei muille kasvaisi.


      • Bengalitikku
        karvat-harvenee- kirjoitti:

        ÄLÄ HORISE TYHMIÄ,


        heh heh,hee joooo mutta
        alapään kanssa ON aivan eri juttu,
        pillun karvat lopettaa kasvamisen jos niitä leikataa usein kokonaan pois leikkausten ja synnytysten yhteydessä, OTA asiasta oikeesti selvää,
        ON AMMATTI TIETOA ja KOKEMUSTA
        täysin kokonaan kasvu ei ehkä lakkaa
        mutta vähenee HUOMATTAVASTI,
        karvan kasvu EI enään ole niin tuuhea
        kuin nuorena
        tai niillä naisilla jotka eivät ole koskaan synnyttäneet lapsia,

        Tuotahan voi testata niin, että nyppii ahkerasti kulmakarvoja.
        Kuin olisin joskus jostain kuullut, että kasvu tyrehtyy.
        Siinä karvatuppi voi vaurioitua. Karva voi kasvaa sisäänpäinkin.
        Silloinhan ei voi kuin tarttua kynään tai tatuoituttaa kulmat.
        Ja tästä pääsenkin taas alas, että jotta tatuointipakkoko?


      • karvanverran

        Ei muuta kuin brasiliaiseen vahaukseen, eipä tursota pikkareiden lahkeista.


      • karvanverran kirjoitti:

        Ei muuta kuin brasiliaiseen vahaukseen, eipä tursota pikkareiden lahkeista.

        Eikö sinun olisi selvintä hankkia siinä tapauksessa sellaiset pöksyt, joitten lahkeet ylettyy polviin asti. Omaa tyhmyyttään, jos ostaa liian pieniä pöksyjä.


      • karvanverran
        Tellukka kirjoitti:

        Eikö sinun olisi selvintä hankkia siinä tapauksessa sellaiset pöksyt, joitten lahkeet ylettyy polviin asti. Omaa tyhmyyttään, jos ostaa liian pieniä pöksyjä.

        Mistä sinä sellaisen käsityksen sait ettei minulla lahkeellisia housuja olisi. Kunnon raappahousut pikkuisen polven yläpuolelle. Viime talvena saksilla tasottelin lahkeensuun yli kasvaneet. Leikkasin vahingossa vähän lahjettakin. Nyt on Hakaniemen halli suljettu remontin vuoksi, enkä pääse uusia ostamaan. Siellä yläkerrassa on kauppa josta olen joka syksy uudet raappahousut ostanut. Siellä Hämeentiellä, se on hallin vieressä, olen nähnyt mainostettavan brasiliaista karvanpoistoa. On etninen salonki. Vielä olen empinyt sinne menoa.


    • hytinäx1

      Voishan se tuntua kamalalta jos erehtyisi alastomana sinne vastakkaisen sukupuolen suihkutilaan. Kyllähän ne nuoret pojat voisi säikähtää vanhaa mummoa ja saada ikiajoiksi trauman naisia kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe