Pitääkö paikkansa ???????

kuusikymmentäyvhdeksän

Sanonta "ihminen on sitä mitä hän syö". Jos tuo on faktaa niin minä olisin todennäköisesti
kana tai kaalikääryle ? Entäs sinä ?

29

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyöty-Mansikki

      Tykkään sianlihasta, joten olisin sika, no vaaleiden hiusteni ja ihoni vuoksi sovinkin, ja nykyajan siat eivät enää ole liikaläskisiä, joten miten olisi Sika Solakka.
      Naudan lihasta tykkään myös, joten voisin olla nauta. Jos olisin eläin, lehmä olisinkin. Se on hyödyllinen eläin. Saan paljon iloa olemalla hyödyksi muille ihmisille ja ympäristölle itseäni kuitenkaan unohtamatta. Kyllä se lehmäkin janoissaan ekana vesipaljulle ryntää.

    • kausi

      Parin viime viikon syömisten perusteella olisin juures tai ruis. Ne yhdistettynä olisin lanttukukko :) Vaan kun olen nainen, niin miten tuon sopii tuo kukko tuohon lantun perään. Kukkoilemalla?

      • kuusikymmentäyhdeksänv

        Kiekaise oikein kunnolla. Siitä se selviää.


      • kausi
        kuusikymmentäyhdeksänv kirjoitti:

        Kiekaise oikein kunnolla. Siitä se selviää.

        Ei tullut kiekaisua eikä kotkotusta. Tuli nauru ;) Nauru on vähän niinkuin nauris.
        Olen siis nauris.


      • mummu
        kausi kirjoitti:

        Ei tullut kiekaisua eikä kotkotusta. Tuli nauru ;) Nauru on vähän niinkuin nauris.
        Olen siis nauris.

        Asiahan on pihvi,..olen siis valkosipulivoita sulava filépihvi, ah ihanaa. Ilmankos voin niin hyvin nyt :D)) Ei vaan passaa syödä filéitä usein, ettei vatsa paisuisi pahaksi, opetti mun mammani.


    • Olisin omena.
      Onneksi kohta loppuvat ja voin ruveta vaikka kaalinpääksi.

    • Psykoterapeutitar

      Olisin kotkottava sikanauta!

    • Omena, Mozzarellajuusto, kaurapuuro.

    • Minä olisin mehevä etelän hedelmä, mango, ananas, papaija.

    • Heikunkeikku

      Minä olisin urheilulliseen juttuun menevä tyyppi. Juokseva.
      Olisin Litku.
      Kaikki litkut on minua itseäni.

      Keitot, huh huh, oi niin kovasti tykkään.
      Myös erilaiset kastikkeet. Kastikkeet kruunaa sapuskat. Eikä kastikkeita tällätä lautaselle nuukasti.
      Kunnon pläjäys perunootten päälle, niin ei oo kuivanläntää murkinaa.

      Koska olen monessa litkussa lillunut, kala kun olen ja sen täälläkin julki tuonut, niin luultavimmatusti tarkennettu vastaukseni on, että olisin kalalitku.

      • 1eero

        Lohikeitto, aamulla mietin otanko pakkasesta vaan otin rasian lohilaatikkoa.
        Kala horoskoopissa kun olen.


      • Heikunkeikku
        1eero kirjoitti:

        Lohikeitto, aamulla mietin otanko pakkasesta vaan otin rasian lohilaatikkoa.
        Kala horoskoopissa kun olen.

        Lohikeitto on kyllä niin mahtava ruoka, että en saa ees sanotuksi.
        Uunilohi kans tietysti hemmottelee makunystyröitä.
        No jos sinä oot myöskin kala horoskoopissa, niin eipä ihme jos kallistut kalaruuan puolelle.


    • Olen tappanut eläimiä elävältä, kalojakin.
      Syönyt niitä.
      Kalat usein kaulasta nilkkaan.
      Lapsi-kalat pureskellut päineen ja häntineen.
      Minusta tuli siten villi mies.

      H.

      • Heikunkeikku

        "hunksz"
        Et vastannut aloitukseen kunnolla. Mikä toi tommonen vastaus on. "villi mies"?
        Ai jaa, vai teitkö tapasi mukaan kirjoitusvirheen, jota et ole vielä ehtinyt korjaamaan.
        Pitikö kirjottaman "viilimies" tai "viili-mies". :) Luomu-viili-mies siis.

        Mun mielestä olet herne. Kylmänkalsea herne. Juuri pakastimesta sulamaan otettu.
        Toki joku laimea ensteks vedessä liotettu porkkanan palakin vois olla sinua, mutta herne sopisi paremmin, koska mielelläsi tahi pitkin hampain pakotetusti, vetelet herneitä nenääsi. :)

        Että nakrattaa.


      • Hyöty-Mansikki

        Miten jos hunksz olisi Silli-mies?


      • personaltrainer
        Hyöty-Mansikki kirjoitti:

        Miten jos hunksz olisi Silli-mies?

        eli "silliä kullekkin" - vai miten se meni ??????


    • PaksuM

      Minä olen sitten smörrebröd; remuladesoissi, bonjour villiyrit, pikkelöity punasipuli, Suolakurkku, naudanpaahtopaisti, kapris, rucola, kananmuna ja paistettu pekoni ruisjyväleivällä. Herkutteluhetki

      • PaksuM

        Ja vähän inkivääriä


      • Hyöty-Mansikki
        PaksuM kirjoitti:

        Ja vähän inkivääriä

        Tuopa mua naurattaa. Pari naapurin rouvaa on täysin hurahtaneet inkivääriin. Rouhivat sen pieneksi ja sekoittavat veteen (en muista oliko kuuma vai kylmä). Ja joka aamu sitä lasillinen, johan tuntevat itsensä terveeksi.


    • Mikä_milloinkin

      Minä olen sekoitus lähestulkoon mitä tahansa terveellisistä ja epäterveellisistä ruoka-aineista.

      Mikä kylläkin kuvaa myös luonnettani hyvin. Sekä että. Toisaalta toisaalta. Yhtä yhtenä, toista toisena päivänä.

      • kuusikymmentäyhdeksänv

        Täällä on sen verran hienoa ravintoon liittyvää tietoa eli haluaisin saada tietoa siitä että mitä tarkoittaa termi "nauravat nakit" ??? Miten nakin saa nauramaan ? Miten se valmistetaan ? Olisi kiva tarjota niitä lapsenlapsille. Voisin toki itsekin niitä syödä kun tuntuu tylsältä.


      • kuusikymmentäyhdeksänv kirjoitti:

        Täällä on sen verran hienoa ravintoon liittyvää tietoa eli haluaisin saada tietoa siitä että mitä tarkoittaa termi "nauravat nakit" ??? Miten nakin saa nauramaan ? Miten se valmistetaan ? Olisi kiva tarjota niitä lapsenlapsille. Voisin toki itsekin niitä syödä kun tuntuu tylsältä.

        Ihanko totta että et tiedä?
        Ihan hyvää lastenruokaa.

        https://www.atria.fi/contentassets/79bd08f78ef743d7940df7ff8e329d11/10925_vaaka.jpg?w=1280&h=1280&mode=max

        Ja tässä vielä teko-ohjeet
        https://www.youtube.com/watch?v=DZT0xueXkvU


    • namsipulia

      Taitaa pitää. Minä syön paljon sipulia, porkkanaa, perunaa ja muuta lisuketta kuten makkaraa, kanaa. Joten olen pyöreä kuin sipuli, nojaa ehkä maku saattaa olla karamellisoitunut tai kitkerä.

    • pirremiinapas

      Söin omenan, olen siis omena .

    • harkintaan

      Olen kala-kana-reissumies-omena-kaurapuuro-sienisalaatti ihminen,myös pasta ja pähkinätyyppi.
      Terveyttä reppukaupalla kaupasta ja silti olen lähes vanha romu.

      Pitäiskö siirtyä läskiin ja voihin,rasvaisiin juustoihin,pullaan ja suklaaseen,kohta tuntuu siltä että mitä välii ,vaikka elää kuinka terveellisesti,huonommin vaan voi!

    • Sekava.vihannes

      Mää oon broileripasta..

    • Minä syön enemmän kuin kulutuan jote se näkyy vyötäröllä. Eli olen sitä mitä syön, liikaa energiaa suhteessa kulutukseen.

    • Per-kel

      No mie söin äsken lihasoppaa, ja syntynyt härän vuonna kinuskikalenterin mukaan :)

    • Lempparit

      Puolet salaattia ja toinen puoli ruisleipää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2804
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      520
      2642
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1767
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe