Vai päätitkö jättää käymättä?
No oletko käynyt tänään?
kyllätiedätmissä
8
335
Vastaukset
- ollut_muuta_puuhaa
En ole käynyt tänään.
- kyllätiedätmissä
Nii mä vähän arvelinki.
- Virhe.Käsittelyssä
Jaa-a ... Kuka ja missä? 🤔
- onneksikävin
huomaan, että jo viikonkin tauko on liikaa. Nyt olen taas kuin uusi ihminen. Ei olisi haluttanut mennä sinne, mutta pakotin itseni ja onneksi tein sen. :)
- enkäynytenääuudelleen
Ennen lounasta kävin. Tuli paikalle, kun olin jo siellä. Mulkaisi sivusilmällä eikä juuri puhellut.
Kävin. Nyt on taas niin hyvä olo; väsynyt, mutta onnellinen. Huomenna vielä aamupäivällä, sitten lepoa.
- EnYllättynyt
Kävin, normaaliin aikaan. Eipä hän näkynyt siellä.
- Olisintullutjos
Olisit soittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565884Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1624799- 154671
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai324331Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844203- 843487
- 803250
- 481741