Vai päätitkö jättää käymättä?
No oletko käynyt tänään?
kyllätiedätmissä
8
300
Vastaukset
- ollut_muuta_puuhaa
En ole käynyt tänään.
- kyllätiedätmissä
Nii mä vähän arvelinki.
- Virhe.Käsittelyssä
Jaa-a ... Kuka ja missä? 🤔
- onneksikävin
huomaan, että jo viikonkin tauko on liikaa. Nyt olen taas kuin uusi ihminen. Ei olisi haluttanut mennä sinne, mutta pakotin itseni ja onneksi tein sen. :)
- enkäynytenääuudelleen
Ennen lounasta kävin. Tuli paikalle, kun olin jo siellä. Mulkaisi sivusilmällä eikä juuri puhellut.
Kävin. Nyt on taas niin hyvä olo; väsynyt, mutta onnellinen. Huomenna vielä aamupäivällä, sitten lepoa.
- EnYllättynyt
Kävin, normaaliin aikaan. Eipä hän näkynyt siellä.
- Olisintullutjos
Olisit soittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822