Kellään kokemuksia kyseisestä retkioperaattorista? Hinnat ainakin sopivamman kuin matkatoimistoilla.
Lisäksi El Gounan Rihana Inn kokemukset kiinnostavat.
GetYourGuide
4
13294
Vastaukset
- mentiinpäs
Terve.
Menossa 06.12. el gounaan ja rihannaan...Eka kerta sielä, näyttää olevan ihan hyvät arvostelut sielä.
Saas kattoo sitten...4 kertaa käyny Egyptis ja kerran hurghadassa...Ihan ok kohde...Riippuu mitä hakee.. Kaloja snorklailla ja ottaa aurinkoo ja olutta...Ollut ihan ysävällistä väkee matkailijoille...
Eiku sinne...Kaks häiskää lähös.. - 10xreissua_vuodessa
Napolin reissulla nyt syksyllä käytettiin ko. palvelua Pompeii ja Vesuvius retkellä, ei pahaa sanottavaa. Hakivat ja palauttivat hotellille, järjestelyt toimivat, opas oli hyvä ja henkilökohtaiset kuulokelaitteet toimivat ok. Ymmärtääkseni käyttävät kohteissa toimivia alihankkijoita, ei omaa henkilöstöä. Norwegian tarjoaa bonuspojoja retkistä jos sivustolle menee heidän sivustonsa kautta.
- Anonyymi
Ostin retken johon valitsin noudon hotellilta klo 10:30. Päivää ennen järjestäjä ilmoitti että haku 13:00. Meni suunnitelmat sekaisin.
Ei hyvä. - Anonyymi
Ei kannata. Varattiin reissu reilusti etukäteen kreetan lomaa varten. Kaikki meni hyvin, saatiin liput ja rahat lähti. Mutta matkapäivänä bussia ei tullut, olivat unohtaneet noutaa. Ei mitään hyvitystä, vain rahat takaisin (liekö edes rahat palautuu, kun ensin olivat palauttamassa vain puolet).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk664002Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152107Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj61867Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361224- 271209
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et11953Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit70828Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43799- 39717
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24674