Naiselle hyvää iltaa! 🤗 Halaus
Mistä nainen haaveilee?
Moi ja iltaa Neidille .....
10
246
Vastaukset
- No-lauantain
henkeen, lottovoitostahan minä, semmosesta että siinä on paljon numeroita sen pilkun vasemmalla puolella.
Iltaa Kuokka!
Enpä haaveitani tällä palstalla palastellen paljasta!KUOKKA kirjoitti:
Jaa ettei sidä päivän valoa?
Nämä minun juttuni täällä sietävät päivän valon ja kuun kumotuksen. Sinusta en tiedä,kun en tunne!
Dna-nainen kirjoitti:
Nämä minun juttuni täällä sietävät päivän valon ja kuun kumotuksen. Sinusta en tiedä,kun en tunne!
Pitänee ottaa hieman takaisin; joskus tulee tunne, että olet kaipaamani ihminen, mutta en luota siihen, kun ei mitään muita vakuuksia asiasta ole. No, onhan tässä aikaa kulunut ja olen oppinut paljon itsestäni ja minulle vieraasta palstaympäristöstä.
- Tuusiekii
Huomenna taas sienitaivaaseen
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka...
Haaveita.....no tietenkin paljon manii...
Sit et elämä menee kaikil läheisillä hyvin..
Sit shoppailin tänää uusii meikei...
Täytyy opetella....uutta haavetta....
Sit et pysyy terveenä...se kun ei ain itsensä selvyys....
Mä yleensä haaveilen paljon...
Yritän itse toteuttaa elämässäni.....
Mulla on nykyään kaikki aikas hyvin....
Rakkautta...en oikke tiedä tarviiko sitäkään...haaveilenko....en tiedä....
Mielen rauhaa....
Ja et talvi ei viel tulisi....en tykkää...
Kun haaveilen lennän pilvis.....ja nään kaik ihanuudet...silloin kaik on just eikä melkein....
Ja et elämän iloni säilyy...Tälläistä...halaus yöhösi....💌🐇🐰🌠💫😀🌉 - Kuhanhaaveilen
Haaveilen että pystyisin ostamaan "kaitsulle" mustan farmari mercedeksen 2018 ja muita juttuja esim. Axea. Synttäreiksi villasukat sitten .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky54738Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434598Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1553683Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty313500Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1063496Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm492978Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121080Pahimman luokan hasardi
sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap81948Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63839- 93772